медицина ғылымдарының магистрі
Бағдарламаның мақсаты - «мейірбике ісі» мамандығы бойынша магистратурада білімді мамандарды даярлау - ғылыми-педагогикалық бағыт, педагогикалық, ғылыми мейірбикелік қызмет құзыретіне ие, оқыту мен қызмет саласындағы жаңа басқару жүйесін ілгерілетуге қабілетті. денсаулық сақтау саласындағы мейірбике қызметін реформалауды үйлестіретін орта медициналық қызметкерлер.
Мейіргер ісі (Сапаны басқару)
7M10121
Медицина және денсаулық сақтау
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1200000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми басылым туралы түсінік. Ғылыми мақалалардың жіктелуі. Қазіргі ғылыми басылымның форматы. Ғылыми мақала жазудың ғылыми стилінің ерекшеліктері. Ғылыми мақаланы безендіруге қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми мақаланың құрылымы. Рейтингтік ғылыми журналда жариялауға дайындық.
5
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми басылым туралы түсінік. Ғылыми мақалалардың жіктелуі. Қазіргі ғылыми басылымның форматы. Ғылыми мақала жазудың ғылыми стилінің ерекшеліктері. Ғылыми мақаланы безендіруге қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми мақаланың құрылымы. Рейтингтік ғылыми журналда жариялауға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мейіргер ісіндегі дәлел деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейіргер ісі ақпаратты іздеу техникасы, сенімді көздер мен ресурстар. Дәлелді мейіргер ісі практикасының пациенттерге оң әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.
5
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Мейіргер ісіндегі дәлел деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейіргер ісі ақпаратты іздеу техникасы, сенімді көздер мен ресурстар. Дәлелді мейіргер ісі практикасының пациенттерге оң әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар. Кешенді медициналық ақпараттық жүйенің құрылымы.<br/> Қағазсыз құжат айналымын енгізудің мәселелері мен перспективалары. Медицина қызметкерлерінің жұмысын автоматтандыру есебінен медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін арттыру. Сипаттамалық және аналитикалық биостатистиканың негізгі түсініктері. Мейіргерлік зерттеулерде статистикалық өңдеу әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар. Кешенді медициналық ақпараттық жүйенің құрылымы.<br/> Қағазсыз құжат айналымын енгізудің мәселелері мен перспективалары. Медицина қызметкерлерінің жұмысын автоматтандыру есебінен медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін арттыру. Сипаттамалық және аналитикалық биостатистиканың негізгі түсініктері. Мейіргерлік зерттеулерде статистикалық өңдеу әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мейіргер ісінің дамуының заманауи парадигмалық процестері.Дәрігерлер мен мейіргерлер арасындағы қарым-қатынас парадигмасындағы өзгерістер: дәрігерлерден мейіргерлерге функционалдылықты беру, мейіргерлерді жеке қабылдау, халықтың мейіргерлік күтімге қажеттілігі. Мейіргерлік қызметте стандарттар және клиникалық нұсқаулар енгізу. Қызметтердің халықаралық классификациясы.
5
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Мейіргер ісіндегі ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдер жазу. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Сипаттамалық және аналитикалық зерттеу. Жүйелік шолу. Мета-талдау. Қажетті ақпаратты жинау. Алынған мәліметтерді өңдеу. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2019-2025 жылдарға арналған Қазақстан Республикасында мейіргер ісін дамытудың негізгі бағыттары. Мейіргер ісі саласындағы еңбек ресурстарын дамыту саясатын басшылыққа алатын 10 негізгі іс-әрекет. Төтенше жағдайлар, эпидемиялар мен апаттар жағдайындағы мейіргер қызметкерлерінің рөлі: COVID эпидемиясы. Орта медициналық персоналды басқарудың жаңа жүйесін енгізу үшін мейіргер ісінің заманауи тенденцияларын бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мейіргер ісінің теория негіздері және теорияның төрт негізгі тұжырымы. Ұлы мейіргерлік теория - ұлы мейіргерлік теориялардың түрлері. Орта деңгейдегі мейіргерлік теориялар. Мейіргерлік практиканың теориялары. Теория түрлері және онымен байланысты зерттеулер. Мейіргер ғылымының дамуы. Мейіргерлік күтімнің әртүрлі теорияларына негізделген тәжірибені бағалау және әсер ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың пациенттің сапасы мен қауіпсіздігін үздіксіз жақсарту үшін аккредиттеу процесін зерттеуі.Пән оқытады:ҚР аккредиттеу жүйесі. Ұлттық аккредиттеу стандарттары.Аккредиттеу стандарттарының бөлімдері принциптер, бағалау әдістері, дәлелдемелер. Аккредиттеу процестеріндегі медбикелердің функциялары.JCI халықаралық аккредиттеу негіздері. Қазақстан тарихы. Мақсаты. Стандарттарды енгізу бойынша құжаттама.Мейірбикелердің операциялық процедураларының стандарттары: әзірлеу, бекіту және қолдану ережелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары.
Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
БМСК және бәсекелестік ортаны дамыту. Барлық пациенттерге көмек көрсетудің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін денсаулық сақтау жүйесінің бастапқы және қайталама деңгейлерінде пациенттерге бағытталған, медициналық санитариялық көмекті үйлестіру. Халықтың психикалық және репродуктивті денсаулығын жақсарту. ДДҰ ХНИЗ стратегиясы. ҚР Ауруларды басқару бағдарламасының компоненттері. ДДҰ жобасын іске асыру - «Сау қалалар».
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Менеджментке кіріспе. Менеджменттегі ғылыми мектептер мен бағыттар. Басқару процесінің циклі және басқару функциялары. Ұйымдар басқару объектісі ретінде. Медициналық ұйымдардың ұйымдық құрылымдарының түрлері. Басқарудың түрлері мен әдістері. Ұйым менеджері: уақытты басқару (тайм-менеджмент) және өзін-өзі басқару (жеке басқару). Денсаулық сақтау жүйесіндегі ұйымдық мәдениет және өзгерістерді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ересектерді оқыту ерекшеліктері: практикадағы андрагогика. Андрогика мен педагогиканың айырмашылығы. Ересектерді оқытудың принциптері. Оқуға мотивация. Тәжірибеде ересектерді оқыту принциптерін қолдану. Білімді қолдануға назар аудару. Ересектерді оқыту әдістемесі: теорияны практикамен қалай ауыстыруға болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың қоғамдық денсаулықтағы процестерді басқарудағы мейірбикенің рөлінің өзгеруін зерттеу.
Пән оқытады:МСАК-тың интеграцияланған жүйесін құру.Денсаулықты қорғау, Байланыс және әлеуметтік жұмылдыру.
Функционалды дәрігерлердің медбикелерге тапсыруы. Тәуелсіз мейірбикелік практикаларды енгізу. Мейірбикелердің сектораралық өзара іс-қимылға мультидисциплинарлық тәсілді қолдана отырып қатысуы.
Пациенттерді өз денсаулығын басқаруға тарту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды созылмалы ауруларды басқаруға дайындау үшін денсаулық сақтау шығындарын азайту және созылмалы жағдайлары бар адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту .
Пән оқытады:
ДДҰ бағдарламасы бойынша созылмалы инфекциялық емес аурулардың стратегиясы.
ҚР ауруларды басқару бағдарламасының компоненттері.
Өзіне-өзі қызмет көрсету бойынша кеңестер.
Медбикелер созылмалы аурулардың алдын-алу және емдеуде көшбасшы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мейіргер практикасының сапасын қамтамасыз ету жүйесі. Мейіргерлік қызметтің ішкі аудит жүйесі. Мейіргер ісін аккредиттеу стандарттары, клиникалық хаттамалар, операциялық процедуралар стандарттары. Мейіргерлік күтім жоспарын құжаттауға қойылатын талаптар. Пациент / отбасы және басқа медицина қызметкерлері арасындағы байланыстың көрсетілетін көмек сапасына әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лидерлік теориясы. Жанжалдар мен стресстер. Өндірістік қақтығыстарды басқару әдістері. Кәсіби жану синдромы. Жеке менеджмент. Денсаулық сақтау жүйесінің ілгерілеуіндегі көшбасшының рөлі. Ерте кезеңдерде аурулардың алдын алуға және басқаруға қайта бағыттау. Науқасқа бағытталған күтім. Мейірбике персоналын тиімді басқару әдістерін меңгерген мейіргер ісінің көшбасшысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Этика мәселелеріндегі мейіргерлік деонтология. Медицина қызметкерлерінің ішкі және сыртқы мәдениеті.Мейіргерлік іс-әрекеттің әртүрлі деңгейлеріндегі қатынастардың деонтологиялық мәселелері. Мейірбикенің кәсіби қызметіндегі құқықтық сараптаманың этикалық нормалары. Мейіргер ісіндегі медициналық көмектің сапасын үздіксіз жақсарту үшін этикалық жанжалдарды құқықтық шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі базалық коммуникациялық дағдылар. Ask-Tell-Ask стратегиясы (сұраңыз-айтыңыз-сұраңыз). Байланыс жолдары медицина қызметкері – пациент денсаулық көрсеткіштеріне. Дәлірек сәйкестендіру науқастың проблемалары. Емдеу нәтижелерін жақсарту, медициналық қателіктердің жиілігін төмендету, мейіргер қызметкерлерінің коммуникативті технологияларды қолдану кезінде шағымдардың санын азайту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Қауіпсіз емес медициналық көмекке байланысты шешімдер. Пациенттердің емдеуге қатысуының жеткіліксіздігі не қатысуының толық болмауы. Инфекцияны бақылауды жақсарту арқылы инфекцияны азайту. Инвазивті процедуралармен, дәрі-дәрмектерді тағайындаумен, ықтимал жанама әсерлермен және дәрі-дәрмектерді сақтау тәсілдерімен байланысты қауіптерді азайту.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.
Защита практики
Пәннің мақсаты: педагогика, психология, арнайы пәндер арқылы алынған педагогикалық қызметтегі ғылыми және теориялық білімдерді практика мақсатында лекциялар мен семинарлар өткізу үшін практикалық және білім беру дағдыларын қалыптастыру, тәжірибелік дағдыларды шығармашылық түрде қолдануға кабілетті қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- сабақтардың әртүрлі түрлерін (дәрістер, лабораториялар, семинарлар, СОӨЖ, МОӨЖ) ұйымдастыру бойынша қажетті білімдерді көрсету;
- оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау және студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру;
- педагогика, психология және кәсіптік білім саласында алынған теориялық білімдерді практикалық іске асыру әдістеріне және әдістеріне ие болу.