психологиялық- педагогикалық ғылымдар әдіснамасының негіздерін, сол сияқты сабақтас ғылымдар саласының әдіснамасын, жүйелі білімдер мен құзыреттіліктерді және цифрлық технологияларды меңгерген, ғылымды дамытуға қажетті тұжырымдамалық білімдерді жасауға қабілетті, халықаралық деңгейдегі ғылыми пікрталастарда жұмыс тілін қолдана отырып оларды презентациялай алатын және зерттеушілік пен инновациялық психологиялық-педагогикалық қызметке қабілетті жоғары кәсіби ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау.
Бағдарлама маманның төмендегідей кәсіби тұлғалық қабілеттіліктерін дамытуға бағытталады:
- аталған ғылыми білімдер саласындағы сараптамалық бағалау талаптарына сәйкес келетін жоғары деңгейдегі ғылыми зерттеулер жүргізу арқылы салыстырмалы білім берудің өзекті мәселелерін тауып құрастыру және талдау;
- педагогика және психологияның өзекті бағыттары бойынша жаңа ғылыми жобалардың құрылымы мен мазмұнын жасай алу, тұжырымдамалық түрде ойлау;
-өзінің кәсіби қызметін бағдарламалау және жоспарлау; жоспар құрастыру және оның нәтижесін болжай алу; орындалатын кәсіби- педагогикалық әрекеттерді түсініп негіздей алу, ғылыми педагогикалық білімдерді жаңа жағдаяттармен байланыстыра алу.
Осы білім беру бағдарламасы жетекші әлемдік университеттердің оқу жоспарларын талдау негізінде құрастырылды.
Докторлық білім беру бағдарламасының құрылымы тең маңызды екі компоненентті құрайды: ғылымилық және білім берушілік.
Бағдарламаларды жүзеге асыруға шетелдердің құзыретті мамандары шақырылып, жұмылдырылады.
Білім беру бағдарламасы құзыреттілік тұғыр негізіндегі модульдік ұстанымға құрылды.
Педагогика және психология
8D01101
Философия және саясаттану
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, педагогика және психология саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән педагогикалық, психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану.<br/> Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді (SPSS пайдалануды қоса), зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –интервенцияның қазіргі психологиялық теорияларының негізінде жұмыс жасауда қарапайым және ерекше білім беруді қажет ететін балалармен педагогикалық үдеріске араласа алу қабілеттіліктерін қалыптастыру.<br/> Курс мүмкіндігі шектеулі/ арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалармен жүргізілетін кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің стратегияларын, интервенцияның әдістерін қолдану мен бағалауға; оқыту үдерісіне араласу үшін білім беру ортасын жобалауға және т.б. бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, зеттеудің дизайн, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы сапалық бағалаудың әлемдік жүйелерін, рефлексиялық бастауларын, мәнін, болашақтағы бағыттарын талдай алу қабілеттіліктерін қалыптастыру.
Курста сапаны басқару теориясының қалыптасу және даму кезеңдері, ұстанымдары, функциялары, білім беру сапасын басқару мәселелері мен деңгейлері; білім беру сапасын бағалаудың әлемдік модельдері, білім беру жүйесін әлемдік стандарттарға сәйкес реформалау; халықаралық және шетелдік зерттеулерді есепке ала отырып, білім беру үдерісінің сапасын бағалау мен диагностикалаудың заманауи технологиялары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – докторанттардың кешенді теориялық білімдер негізінде білім беру жүйелерін реформалау мен модернизациялаудың оң тәжірибелерін ілгерілету мен ендіруді бағалау қабілеттерін, Қазақстандағы және әлемдегі білім беру саясаты мен білім беруді дамыту тарихы туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Курс Қазақстанның және шетелдердің білім беру саясатын, даму тарихын бағалауға және талдауға; елдің білім беру саясаты мен білім беру жүйесінің дамуын бағалау индикаторлары (көрсеткіштері) мен өлшемдерін ұсынуға, отандық дәстүрлер мен интеграциялық үдерістерді есепке ала отырып, білім беруді индикативтік реформалаудың стратегиялық жоспары мен кезеңдері туралы жобаларды дайындауға бағытталады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –жоғары оқу орындары және мектепке арналған білім беру бағдарламаларын дайындауға қабілеттіліктерін қалыптастыру; жоғары оқу орындары және мектепке арналған білім беру бағдарламаларының мазмұнын және оларды тарату жағдайларын бағалау мен талдау өлшемдерінің сабақтастығын анықтау; жобалау құзыреттілігінің дамуы.
Пән мектеп және жоғары оқу орнының БББ жобалаудың ерекшелігін терең түсінуге; мақсаты мен күтілетін нәтижелерді, оқыту мен бағалау әдістерін, Блум таксономиясын қолдануға, БББ мазмұнын сыни бағалауға және дидактикалық тұжырымдамаларды және т.б қолдана алуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - оқулықтарды, оқу- әдістемелік әдебиеттерді дайындау теориясы негізінде докторанттардың оқу- әдістемелік әдебиеттерді дайындау және жобалау қабілеттіліктерін дамыту.
Курс оқулықтануды, ОӘК жасау және сараптау саласын, Қазақстанда білім беруде оларды тәжірибеде қолдану ерекшеліктерін зерттеуге; оқу-әдістемелік әдебиеттерді әзірлеуде АКТ пайдалануды, ОӘК дайындауда критериалды бағалау ерекшеліктерін, қабылдау, зейін, ойлау, елестету, ес және т.б психикалық үдерістерді есепке ала отырып талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заманауи басқару парадигмасы ретінде педагогикалық квалиметрия, білім беру сапасын басқарудың тереңдетілген білімдері негізінде білім беру жүйесінің сапасын бағалау, талдау қабілеттіліктерін қалыптастыру.
Курс психологиялық-педагогикалық қызметтің квалиметриялық құралдарын меңгеруге және зерттеулер жүргізуге, квалиметрияның ұстанымдарын оқып үйренуге; мәселенің туындау себептерін талдап диагностикалауға, сапа саласын басқару шешімдерін сыни бағалаудың нұсқаларын ұсынуға , тиімділік мен тәуекелдің өлшемдерін есепке ала отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындауға , тестологиялық және технологиялық карталар және т.б әзірлеуге бағытталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі салыстырмалы педагогиканың әдіснамасы негізінде әлемдік және Қазақстандық білім беру жүйелерін салыстыруда аналитикалық және жүйелілік құзыреттіліктерін және білім беруді талдау мен салыстыру қабілеттіліктерін қалыптастыру.
Курс салыстырмалы білім берудің әдіснамасы туралы білімдер негізінде білім беруді дамыту үрдісін салыстыру және критериалды бағалау индикаторлары (соның ішінде мембағдарламаларды, статистиканы және т.б) , әртүрлі елдердің білім беру мазмұнын, даму болжамдарын, сценарийлерді ұсыну,білім берудің жалпы өзгешелік белгілерін табу, елдік, компаративистік тұғырлар, бенчмаркинг және т.б стратегиялық және тактикалық құжаттарға сыни талдау жасауға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.