«7М06108 – Программалық жобаларды басқару» (МИФИ) қосдипломдық білім беру бағдарламасының мақсаты – екі университеттің ғылыми-техникалық әлеуетін пайдаланып, ғылым мен өнеркәсіптің жоғары технологиялы бағыттарының кәсіпорындары мен ұйымдарын мамандармен қамтамасыз ету үшін жоғарғы сындық кибернетикалық жүйелерді, параллель және үлестірілген ақпараттық-есептеу жүйелерін құру технологиялары, ақпараттық-есептеу жүйелерінде мәліметтерді өңдеу салаларында терең дайындыққа ие болған жоғары біліктілікті мамандарды даярлау болып табылады. Бағдарлама түлектері әртүрлі салаларға (сауда, басқаруды автоматтандыру, күрделі техникалық объектілерді басқаруды автоматтандыру, банк, қаржы салалары және т.б.) арналған әртүрлі мақсаттағы ақпараттық-есептеу жүйелеріне арналған программалық жабдықтаманы өнеркәсіптік өндіру жобаларын басқару бағытына маманданады.
Программалық жобаларды басқару "МИФИ" ҰЗЯУ
7M06108
Ақпараттық технологиялар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кәсіпорындардың іскерлік мақсаттарына қол жеткізуге және жаңа бәсекелік артықшылықтарға ие болуға бағытталған шешімдер қабылдау үшін ақпараттық жүйелерді дамытуды басқару әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: Ақпараттық ресурстарды стратегиялық пайдалану. Ақпараттық жүйелерді стратегиялық талдау модельдері. АЖ стратегиялық талдау модельдерін зерттеу. Ақпараттық жүйелердің стратегиялық үшбұрышы. АЖ-дің ұйымдық құрылымы мен процестерге әсері. Бәсекелестікті анықтаудағы және қалыптастырудағы АЖ-дің рөлі. Ақпараттық технологиялар саласындағы жетістіктер мен тенденцияларды зерттеу. Стратегиялық ақпараттық жүйелерді басқару. Стратегиялық ақпараттық технологиялар аудиты. Ақпараттық технологиялар саласындағы инвестициялар мен операцияларды қаржыландыру және тиімділігін бағалау. Ақпараттық технологияның ресурстары мен мүмкіндіктерін игеру. Инфрақұрылымның мүмкіндіктерін иемдену. Ақпараттық жүйелер қызметтері. Ақпараттық жүйелерді сатып алу. Ақпараттық технологияларды басқару шекараларын қолдану. Тәуекелдерді басқару. Бизнестің үздіксіздігін басқару. Қауіпсіздік және құпиялылықты басқару.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Жүйелер теориясының негізгі ережелері. Жүйелік талдау және жүйелік тәсіл. Модельдеу теориясының негіздері, модельдеудің негізгі түрлері (математикалық, имитациялық, логикалық). Ақпараттық модельдеуде қолданылатын математикалық үлгілердің негізгі кластарын оқып үйрену. Модельдерді зерттеу әдістері. Бизнес-процестерді компьютерлік модельдеудің ерекшеліктері. Ақпараттық жүйелерді жобалауға арналған технологиялар. Ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің процестері мен модельдері. Мәліметтер ағынын модельдеу. Ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістемесі. CASE технологиясы негізінде ақпараттық жүйелерді автоматтандырылған жобалау. CASE-құралдардың құрамы мен жіктелуі. CASE-құралдарды енгізу технологиясы. UML бірыңғай модельдеу тілінің негізінде жобалау. Жобалау процесін құжаттау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мысал ретінде ашық жүйелер қатынасының эталондық моделін қолдана отырып, магистранттардың формальды сипаттау әдістерінің негіздерін қолдана отырып, олардың қызметтерін ескере отырып, олардың қызметтерін ескере отырып, хаттамалық тетіктердің модельдерін талдау және синтездеу, магистранттардың пайдаланушыларға қажетті қызметті ұсынатын хаттамалардың иерархиялық жүйесін құру және күйге келтіру дағдыларын игеру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырады: Ғаламдық және жергілікті желілер. Ашық жүйелердің өзара байланысының анықтамалық моделі. Жалпы ережелер мен түсініктер. Деңгейлік функциялар. Қызмет көрсету деңгейі. Қызмет сипаттамасы мен хаттамалардың формализмдері. Қызметтер деңгейлері мен пайдаланушылардың өзара әрекеттесуі. Желілік тәуелсіз және тасымалдау қабаттары. Сеанс деңгейі. Таныстыру деңгейі. Жалпы қосымшалар қызметі, қосымшалардың арнайы элементтері және ашық жүйелерді енгізу. Өткізу элементтері, қол жетімділік және файлдарды басқару қызметтері, виртуалды терминал, тапсыру және жұмысты басқару, хабарламаларды өңдеу жүйесі. Протокол компоненттері мен қызметтері модельдерінің параметрлерін олардың ортасында зерттеу және бағалау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – зерттеулерді, тәжірибелерді және дәлелді мәліметтерді жинауды жоспарлау және жүргізу қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері. Ғылыми зерттеудің теориялық және тәжірибелік әдістері. Ғылыми зерттеу принциптері. Теориялық және тәжірибелік зерттеулерді талдау және қорытынды тұжырымдау. Ғылыми ақпарат: іздеу, жинақтау және өңдеу. Ғылыми ақпарат көздері. Патенттік зерттеулер. Техникалық және зияткерлік шығармашылық және оны құқықтық қорғау. Инновациялар туралы заң. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Зерттеу жұмыстарын орындау үшін құжаттаманы әзірлеу технологиялары. Ғылыми-зерттеу құжаттамасын жүргізу бойынша стандарттар мен талаптар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған жүйелер құру үшін АЖ жобасының сапасын, тәуекелдерін және өзгерістерін басқару қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: Жобаның өмірлік циклі. Жобаның мүдделі тараптары. Жобаның ұйымдастырушылық құрылымы. Ақпараттық технологиялар (АТ) жобаларын басқарудың стандарттары мен әдістері. Жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі. Қарым-қатынасты басқару стандарттары мен әдістері. Тәуекелді бағалау әдістері. Тәуекелдерді басқару. Тәуекелдерді басқарудың стандарттары мен әдістері. Өзгерістерді басқару құралдары. Өзгеру процесі. Өзгерістерге ынталандыру және кедергілер. Өзгерістерді басқару көрсеткіштері. Өзгерістердің диагностикасы және тұжырымдамасы. Жобаның бюджеті. АТ жобасын құжаттау. Ғылыми жобаларды басқарудың ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың ақырлы шешімді алу процесі ретінде есептеулерді модельдеу, сонымен қатар тұжырымдамалар мен күрделі есептеу жүйелері мен орталарын жобалау қабілеттерін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Қолданбалы тіл және комбинаторлық қысқарту. Категориялық комбинаторлық логика. Категориялық дерексіз машина. KAM кеңейтімдері. KAM - рекурсия. Суперкомбинатор туралы түсінік. Суперкомбинаторлар - рекурсия. Толық жалқаулық. Есептеу модельдерін зерттеу.
Есептеу жүйесінің концепциясын қалыптастыру және жүйені жобалау бойынша жобаны кезеңдерге бөліп орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ұйымның бизнес-процестерін формалды түрде сипаттау және ақпараттық жүйелердің (АЖ) архитектурасын құру қабілетін қалыптастыру.
Қарастырылатын тақырыптар: Бизнес-талдау негіздері және жүйелік талдау әдістері. Ұйымның бизнес-процестерін қалыптастыру принциптері. Ұйымның бизнес-процестерін талдау және модельдеу. Кәсіпорын архитектурасының үлгілерін зерттеу. Қолданыстағы АЖ архитектурасын талдау. АЖ талаптарын анықтауға арналған техникалық процестер. АЖ архитектурасы концепциялары. Архитектураны құрудың әдістері мен модельдері. Архитектуралардың жіктелуі. Архитектуралық шаблондар, стильдер, шектеулер. Архитектуралық жобалау процесі. Архитектура компоненттері. Архитектураның техникалық-экономикалық негіздемесі. Ақпараттық жүйелерді жобалау және дамыту, ақпараттық қауіпсіздік салаларындағы стандарттар, салалық заңдар. Архитектура компоненттерінің сенімділігін бағалау. АЖ архитектурасына қойылатын талаптарды әзірлеу. Кәсіпорындардың архитектуралық тәсілі. Архитектура компоненттерінің жұмыс өнімділігін қамтамасыз ететін модельдер. Жүктемелерді теңестіру. Архитектура компоненттерінің өзара әрекеттесуіне арналған хаттамалар. Архитектураны жүзеге асыру технологияларын таңдау. Архитектураны құру процесі. Архитектураны құру процесін құжаттандыру. АЖ нормативтік-құқықтық құжаттамасы. АЖ архитектурасын жобалаудың сәтті тәжірибелерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін қауіпсіздікті басқару жүйелерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Ұйымның ақпараттық қауіпсіздігінің міндеттері. Ұйымның ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша ішкі және халықаралық стандарттар, нормативтік құжаттар. Ақпараттық қауіпсіздік тұрғысынан бизнес-процестерді талдау. Ақпараттық қауіпсіздіктің түсінігі мен модельдері. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық құралдары. Ақпараттық қауіпсіздік саясатының модельдері. Ақпараттық қауіпсіздік процедураларын құжаттандыру. Кіруді басқару және сәйкестікті басқару. Аутентификация, авторизация және есеп (AAA). Қауіпсіздік саясаты. Құпиялылық саясаты (BLP үлгісі). Адалдық саясаты. Қауіпсіздік саясаты. Гибридтік саясат. NIST модельдері, Қауіпсіздік сәулетінің дизайны, Үздіксіздікті жоспарлау. Деректерді қорғау. Қауіпсіз дизайн принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында магистранттар АЖ техникалық мүмкіндіктерін қоса алғанда, компанияның процестеріне кешенді аудит жүргізу және ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын игереді. АКТ сапа саясатын меңгереді. Ақпараттық қауіпсіздіктің халықаралық және ішкі стандарттарын қарастырады. Аудиторлық тексерулерге негізделген нормативтік құқықтық актілер. IT технологиясының тенденциялары. АКТ тәуекелдерін басқару. Аудиторлық қорытынды жасау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың кескіндер мен дыбыстық ақпаратты тану мен өңдеудің құралдары мен әдістерін орынды қолдана білу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Кескінді сандық өңдеуді қолдану салалары. Кескінді енгізу мен өңдеудің техникалық құралдары. Кескінді сүзу. Кескіндердің бинаризациясы. Морфологиялық операциялар. Контурды таңдау алгоритмдері. Бақылау әдістері және контур сипаттамалары. Контурлы кескіндер мен дыбыстық ақпаратты өңдеу және тану әдістері.
Аудиовизуалды ақпаратты өңдеуге арналған программалық қосымшаны құру жобасын кезеңдерге бөліп орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: магистранттарда мәліметтер қорларын жобалаудың құралдарын пайдалану және постреляциялық мәлімет қорларымен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: Үлестірілген мәліметтер қорын жобалаудың мақсаты, міндеттері, мәселелері. Үлестірілген мәліметтер қорын жобалаудың қиындықтарын зерттеу. Үлестірілген дерекқорды басқару жүйелерінің анықтамалық архитектурасы. Постреляциялық ДҚБЖ ортасында жүйелерді құру. Мәліметтердің көп мәнді моделі. Cache`ObjectScript негіздері. Көп мәнді модельдегі сұраныстар. Кэште деректерге қол жеткізуді және сақтауды ұйымдастыру. Қол жеткізу стратегияларын оңтайландыру. Бәсекеге қабілетті басқару. Сұранысты түрлендіру. РДБМЖ-нің өмір сүруін қамтамасыз ету. XML және мәліметтер қоры.
Кибернетикалық жүйенің мәліметтер қорын жобалау бойынша жобаны кезеңдерге бөліп орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – корпоративтік деңгейдегі желілерді дамыту және олардың қауіпсіз жұмысын басқару қабілеттерін дамыту.
Пәннің аясында келесі тақырыптар қарастырылады: Корпоративті желілердің құрылымы мен архитектурасы. Желіні иерархиялық жобалау. Корпоративтік желілерді құру технологиялары. Желілік жабдыққа қойылатын талаптар. Желілік жабдықты орналастыру. Желілік жабдықтың күйін диагностикалық тексеру. Қателіктер мен өзгерістерді басқару. Желілік деңгей қызметтері. Желілік қауіпсіздік қағидалары. Корпоративті желі қауіпсіздігін басқару. Жүйелік тапсырмаларды автоматтандыру. Деректерді ұйымдастыру. Деректердің тұтастығы. Қолданбалы қызметтер. Желіні басқару. Желінің өнімділігін талдау. Корпоративтік желіні жаңартуды жоспарлау. Корпоративтік желінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша отандық және шетелдік авторлар еңбектерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қолданушылық интерфейсті жобалау және құру технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру.
Қарастырылатын тақырыптар: Қолданушылық интерфейстің модельдері. Тиімді интерфейс критерийлері. Қолданушылық интерфейстің стильдері Қолданушылық интерфейсті жобалау ережелері. Интерфейсті жобалау стандарттары мен принциптері. Пайдаланудың оңтайлылығы туралы түсінік. Мақсатты аудиторияны зерттеу. Қолданушылық интерфейсті жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесін зерттеу. Қолданушылық интерфейсті құру кезеңдері. Қызмет ету ортасы және программалық жабдықтама үйлесімділігі. Адам мен машинаның өзара әрекеттесу сапасының атрибуттары. Көрнекі дизайн. Интерфейсті тестілеу. Қолданушылық интерфейсті құру процесін құжаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Магистранттарда сапасы мен дәлдігі бойынша адамның қабылдайтын шешімдеріне жақын интеллектуалды шешімдерді қабылдай алатын жүйелерді құру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Машиналық оқыту есебінің қойылымы. Мәліметтерді алдын ала өңдеу. Негізгі компоненттер әдісі. Мәліметтерді жіктеу есептері. Логикалық және метрикалық әдістер. Тірек векторлар әдісі. Жіктеу әдістерінің композициясы. Шешімнің дәлдігін жоғарылату. Жетекшісіз оқыту. Мәліметтерді кластерлеу. Кластерлеудің дұрыстығын бағалау. Машиналық оқыту есептерін көпқабатты нейрондық желілерде шешу. Машиналық оқыту есептеріне жаңа көзқарас. Терең оқыту.
Машиналық оқыту алгоритмдерін жүзеге асыратын программалық қосымшаны құру жобасын кезеңдерге бөліп орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәліметтерді тиімді сақтау мен ұйымдастырудың зерттелген әдістерін қолдана отырып, мәліметтер қоймаларын жобалау және талдау қабілеттерін қалыптастыру.
Қарастырылатын тақырыптар: Мәліметтер архитектуралары. Мәліметтер қоймасы және мәліметтерді өңдеуге арналған OLAP технологиясы: мәліметтер қоймасы, көпөлшемді мәліметтер моделі, мәліметтер қоймасының архитектурасы. Реляциялық және гибридтік қоймалар. Мәліметтер қоймасын жобалау тәсілдері мен әдістемесі. Бастапқы мәліметтерді талдау және түрлендіру. Мәліметтерді интеграциялау мәселесі. Мәліметтерді интеграциялау концепциялары, процестері және әдістері. Мәліметтерді түрлендіру, жинақтау және тазарту. Мәліметтер қоймасын талдау әдістерін зерттеу. Виртуалды мәліметтер қоймалары. Мәліметтер текшесінің дамуы: мәліметтер қоймасынан мәліметтерді интеллектуалдық қалдауға дейін. Мәліметтер текшесін есептеу және мәліметтерді жалпылау: мәліметтер текшесін есептеудің тиімді әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың тапсырмадағы параллелизмді анықтау, параллель процестер арасында жұмысты бөлу және өзара әрекеттесу, параллель бағдарламаларды жазу және күйге келтіру қабілеттерін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Параллель мәліметтерді өңдеуге арналған есептеу жүйелерінің классификациясы. Компьютердің жадын басқару. Машинаның нұсқаулары деңгейіндегі сәйкестік. Есептеуіш кластерлер. Параллель программалау тілдері және жүйелері (MPI жүйесі. Ашық MP стандарттары. Fortran DVM). Параллельді қолданбалы программалау. Параллельді алгоритмдер (Редукция алгоритмдері. Бірінші ретті жалпы рекурсия алгоритмінің параллелділігі).
Параллельді алгоритмдерді жүзеге асыратын программаны құру жобасын кезеңдерге бөліп орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Магистранттардың әртүрлі типтегі программалық жүйелерді жобалау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Объектілер жүйесі. Объектілерді типтеу. Есептеу ретіндегі ақпараттық процестің түсінігі. Мәліметтер құрылымы. Есептеу процестерін орындау. Программа қасиеттерін дәлелдеу әдісі. Программа қасиеттерін дәлелдеудің мысалдары. Императивті мүмкіндіктер, жіктеу. Есептеу модельдерін зерттеу.
Есептеу моделін құру және есептеу сервисін жобалау бойынша жобаны кезеңдерге бөліп орындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы пәннің мақсаты магистранттардың құрама конструкциялардың семантикасы негізінде программалардың қасиеттері мен әрекеттерін болжау және талдау қабілеттерін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Қолданбалы программалау тілі. Ағын диаграммалары. Ағын сұлбаларына арналған есептеу моделі. Программалау тілдерінің императивті аспектілерінің семантикасы. Ресми семантика. Есептеу теориясы: негізгі ұғымдар және белгілер. Есептеу теориясының әдістерін зерттеу. Домен анықтамасы.
Программалық жүйені семантикалық конфигурациялау бойынша жобаны кезеңдерге бөліп орындау.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.