Білім беру бағдарламасының мақсаты – кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметті жоғары деңгейде жобалауға және жүргізуге, әдіснаманы, терең психологиялық-педагогикалық білімді және білім берудің заманауи технологияларын меңгеру негізінде тұлғаның дамуының ғылыми және психологиялық-педагогикалық мәселелерін шешуге қабілетті, балалар мен ересектерді психологиялық-педагогикалық зерттеуді және сүйемелдеуді қамтамасыз етуге қабілетті білім беру мен ғылыми сала үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау.
Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның кәсіби тұлғасын дамуға бағытталған, ол келесі қызметтерді жүзеге асыруға қабілетті болуы тиіс:
- педагогика және психология, превентология саласындағы жаңа теориялардың терең заманауи білімдерін түсіндіру және жалпылау;
- психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру, аралас ғылыми саладағы білімді өз ғылыми зерттеулерінің контекстіне біріктіру, өзінің ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіндіру және оларды мамандарға да, маман емес адамдарға да хабарлау;
-психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың классикалық және инновациялық стратегиялары мен әдістері негізінде білім беру процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету;
-білім беруде жеке тұлғаның диагностикасы, профилактикасы және кеңес беру бойынша психологиялық-педагогикалық қызметті бағалау және жетілдіру, сондай-ақ білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтердің жұмысын талдау;
-әрі қарай оқу мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру.
- жастармен жұмыс жасаудағы превентологиялық технологияларды игере отырып, тұлғаға педагогикалық-психологиялық көмек беруді жүзеге асыру.
Педагогика және психология (ОрФУ)
7M01104
Философия және саясаттану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларға әлеуметтік бағдарламалардың теориялық және практикалық мәселелері туралы, әлеуметтік бағдарламаларды жоспарлау және олардың технологиялары туралы білім, білік, дағдыларын меңгерту.<br/> Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру:<br/> -әлеуметтік бағдарламаларды жасау және жүзеге асыру;<br/> -әлеуметтік бағдарламалардың технологиясын меңгереді;<br/> -әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асыру әдістерін қолданады;<br/> -әлеуметтік бағдарламаларға мониторинг және сарапта жасау дағдыларын меңгереді; <br/> - замануи әлеуметтік бағдарламалардың тиімді моделін құрастырады;<br/> -әлеуметтік бағдарламаларды жасау және жүзеге асырудағы этикалық нормаларды игереді.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - әлеуметтік бағлардамаудың теориялық мәселелерін;<br/> - әлеуметтік бағдараламау: ұғымы, түрлерін;<br/> - әлеуметтік және мемлекеттік бағдарламаларды;<br/> - әлеуметтік бағдарламалардың технологиялық үдерісін; <br/> - әлеуметтік бағдарламалардың дайындық кезеңін;<br/> - әлеуметтік бағлардамалардың индикаторларын; <br/> - әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асыру әдістерін;<br/> - әлеуметтік бағдарламаларды есебін презентациялау;<br/> - әлеуметтік бағдарламаларды мониторингілеу, бағала, сараптау;<br/> - заманауи әлеуметтік бағдарламалдардың тиімді моделін;<br/> - әлеуметтік бағдарламаларды мониторингілеу түрлерін.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жастар саясаты саласындағы гранттық және жобалық білімдер жүйесін тұтастығын қалыптастыру, жобаларды жасау және басқару, жүзеге асыру құрылымы туралы білімдерді меңгерту<br/> Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - отандық және шет елдік іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулердің нақты мақсаттарын, міндеттерін өз бетінше құрастыруға, замануи зерттеу әдістердің көмегімен құралдарды, ақпараттық технологияларды қолдануды меңгереді;<br/> <br/> - жобалық басқару әдістерін;<br/> - әлеуметтік мәселелерді талдауды және анықтауды;<br/> - әлеуметтік мәселенің қарама-қайшылықтарын анықтайды;<br/> - тәжірибелік эмперикалық зерттеулерде әлеуметтік, психологиялық, экономикалық, педагогикалық білімдердің фундаменталды білімдерін қалыптастырады, <br/> - жастар саясаты аясында эконмикалық, саяси, әлеуметтік жүйелерлді басқару, жүзеге асыруды жобалаудың инновациялық тқжырымдама жасауды меңгереді.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - жоба, жобалық іс әрекет, жобаларды басқару ұғымдарын; <br/> - Жастар саясатының дамуы, қалыптасуын;<br/> - Жобаның негізгі компоненттері: жастар саясатындағы жобаның өмірдік циклы<br/> - Жобаларды басқару құрылымы<br/> - Жастар саясатындағы жобалау әдістері<br/> - Жастар саясатындағы инновациялық жобалардың тұжырымдамасын жүзеге асыру;<br/> - Жастар жобасын жоспарлау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жастардың саяси мәдениетінің маңыздылығын түсіну арқылы кәсіби құзіреттеліктерін қалыптастыру<br/> Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - қоғамның әлеуметтік –қоғамдық өміріндегі жастардың орны мен ролін талдайды; <br/> - саяси мәдениеттің ерекшеліктерін айқындайды;<br/> - жастардың саяи бағыттарын жобалайды;<br/> - жастардың саяси әлеуметтенуіндегі мемлекеттік жастар саясатын талдайды<br/> - жастармен жұмыстың мәнін, ұғымдық аппаратын, теориялық тұғырларын меңгереді; <br/> - жастармен жұмыс жасау барысында әлеуметтік-педагогикалық технологияларды қолданады;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - қоғамның саяси өмірінің субьектісі ретінде жастар ерекшелігі;<br/> - жастардың саяси әлеуметтенуі; әлеуметтену мәселелері, олардың тиімді ету жолдары<br/> - жастардың саяси-құқықтық мәдениеті<br/> - жастарды саяи өмірге қатыстыруға бағытталған технологиялар<br/> - мемлекеттік жастар саясаты
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: базалық тренигтік жұмыстың дағдылары мен жастармен тренингтік жұмысты құрудың ішкі механизмдері туралы білімді қалыптастыру<br/> Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - превентолог маман ретінде жастармен алдын алу шаралары бойынша тренинг жүргізуді меңгереді; <br/> - тренигтік жаттығуларды жасауды;<br/> - жастармен тренингтік жұмыс жүргізудің жаттығулар базасын, теориясын, практикасын, топппен жұмыстың негіздерін үйренеді; <br/> - түрлі мақсаттар мен міндеттері шешу барысында тренигтік құру механизмдерін меңгереді<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> -әдіснамалық негіздері және тренингті қалыптастыру факторлары;<br/> -тренингтің принциптері, формалары, құралдары;<br/> -тренигтік бағдарламалар құру;<br/> -тренигтің мақсаттары мен міндеттері;<br/> -тренинг әдістері мен технологиясын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ педагогикалық кәсіби қызметінде ақпараттық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудегі психологиялық-педагогикалық мақсаттарды жүзеге асыруға бағытталған заманауи ақпараттық технологияларды қолдану, ақпараттық мәдениетті, болашақ кәсіби қызметінде, біліктілікті арттыру және өзін-өзі білімдендіру мақсатында замануи технологиялардың жетістерін қолдануды қалыптастыру<br/> Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру:<br/> -замануи білім беру технологияларын оқытуда қолдана алу; <br/> -интерактивті, цифрлық білім беру ресуртстарын меңгеру; <br/> -білім беру мекемелерінде ақпаратық ортаны бақылау және ұйымдастыру;<br/> -оқыту үдерісінде ақпараттық технологияларды қолдану;<br/> -оқыту процесінің пәндік, пәнаралық, жеке нәтижелерін диагностикалау. <br/> -алынған нәтижелерді өңдеу;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - замануи білім беру технологияларын;<br/> - цифрлы, интерактивті,білім беру ресурстарын; <br/> - замануи бағдарламалау құралдарының көмегімен түрлі ақпараттық обьектілерді (мәтіндік, графикалық, кесте, сандық т.б.) редакциялау, рәсімдеу, сақтау, беру, іздеуді; <br/> - кәсіби қызметін жетілдіру бойынша интернет ресурстарын қолдана алу мүмкінліктерін; <br/> - электронды ресурстарды жобалау;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: превентология ғылым ретінде әдістері мен нысандары, превентологиялық қызметтің негіздері туралы түсінік қалыптастыру <br/> Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - жалпы және жеке превентология ретінде мазмұнын, ұғымдық апппаратын меңгереді;<br/> - әр түрлі өзін-өзі құртатын мінез- құлықтарды алдын-алу мен салауатты өмір сүруді қалыптастыру технологияларын меңгереді;<br/> - жеке превентология нақты ауруларға соқтыратын аспектілерді;<br/> - аддиктивті мінез- құлық формалары мен әлеуметтік девиация түрлерін; <br/> - жастар арасындағы заманауи мәселелердің көрінісі ретінде наркологиялық превентологияны қарастырады<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - превентологияның теориялық-әдіснамалық негіздерін; <br/> - салауатты өмір сүруді қалыптастыру туралы ғылымның негізгі мәселелерін<br/> - әлеуметтік ауытқушылықтың жастардың мінез-құлқындағы үлгілерін;<br/> - әлеуметттік ауытқушылықтың формаларын; <br/> - аддиктивті тәуелді мінез-құлық; <br/> - жастарды қорғаудың механизмдері мен факторларын;<br/> - профилактакалық жұмыстардың компоненттерін: қарастырады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: превентологиялық қызметтің білім беру негіздері мен теориялық, әдіснамалық, ғылымии стандартизациясы мен унификациясы, құрастру, идеологиялық негіздемені жүзеге асыруға мүмкіндік беретін қажетті құзіреттіліктер мен шығармашылық әлеуетін дамыту.<br/> Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - жастармен жұмыс жасау мекемелеріндегі превентологиялық қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін меңгереді;<br/> - нақты девиация түрлері бойынга профиликтикалық жүйелер мысалында арнайы және жалпы превентологиялық тұғырларды анықтайды; <br/> - тәуелділік мінез-құлықтың қылаптасуының теориялық негіздерін меңгереді; <br/> - тәуелділіктің қалыптасуы жолдарының алдын алу жұмыстарының технологиясын, формасын, құралдарын анықтайды; <br/> - тәуелді мінез-құлықтың әлеуметтік қорғау факторларын анықтап, олармен әлеуметтік-реабитилациялық, педагогикалық-психологиялық жұмыс жасау бағдарламасын жобалайды.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> -превентологиялық қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін; <br/> -аддиктивті мінез-құлықтың тарихын;<br/> -аддиктивті мінез-құлықтың жіктемесін; <br/> -жек психологиялық және әлеуметтік қорғау факторларын;<br/> -профиликтикалық жұмыстың базалық принциптері мен негізгі бағыттарын; <br/> -превентологиялық жұмыстың негізгі бағыттарын<br/> При изучении дисциплины магистранты будут изучать следующие аспекты:<br/> - история аддиктивного поведения;<br/> - класификации аддикции;<br/> - индивидуально-психологические и социальные факторы защиты; <br/> - основные направления и базовые принципы профилактики; <br/> - основные направления работы;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда андрогогиканың заманауи негіздерін ескере отырып ересектерге білім беру технологияларын жобалау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады:
- менеджер ретінде көшбасшылық қасиетін дамыта алу;
- білім беру ұйымдарында кқшбасшылық концепциясын негізге ала отырып адамдарды басқара алу;
- шешім қабылдай алу, мәселелер мен стрессті талдау мен басқару, ұжым құру, нәтижелі қарым-қатынас орнату;
- білім алушылар мен т.б. көшбасшылық қасиетін бағалай алу;
- білім беруде көшбасшылық психологиясының құралдарын жетік меңгеру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- андрогогиканың теоргиялық негіздері;
- ересектерді оқыту процесінде заманауи технологиялар мен әдістер;
- ересектерді оқыту процесін ұйымдастыру әдісі;
• кәсіби карьера мен үздіксіз білім беру жүйесінде білім беру бағдарын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың мониторинг және сараптама қызметінде заманауи технологиялар мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- білім берудің теориясы мен тәжірибесінің, ұсынылатын инновациялардың, жүйелердің, жобалардың, бағдарламалардың және т.б. қазіргі дамуын талдау және сыни бағалау.;
- қолданыстағы "білім беру жүйесінің" мазмұны мен ұйымдастырылуына түзетулер енгізу мақсатында оқыту сапасына мониторингті және мониторинг нәтижелерін талдауды жүзеге асыру;
- білім беру үдерісі мен жүйесін бағалау және мониторингте, оқу орындарының әр түрлі типтерінде оқыту сапасын мониторингілеудің қазіргі заманғы әдістерімен сараптамалық технологияларды қолдану;
- білім алушылардың тиімді уәждемесі үшін жағдай жасау мақсатында педагогикалық үдеріске инновациялық тәсілдерді енгізу;
- түрлі білім беру жүйелерінің қызметі жағдайында кәсіби өзін-өзі дамытудың перспективалық желілерін құру және іске асыру;
- аймақтық және жергілікті деңгейдегі ғылым мен білім беру саласындағы әлеуметтік-мәдени жобалар мен бағдарламаларға сараптама жүргізу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- білім беру жүйесін реформалауда экспертиза мен мониторингтің теориясы мен практикасы;
- ұйымда бақылауды жүргізу, білім беру жүйесін реформалауда сапалы бағалау, әдіснамалық негізде сараптамалық бағалау және мониторинг жасау;
- білім беру ұйымындағы білім беру сапасы, мәселелер және оның ерекшеліктеріне сараптамалық бағалау процесінде лицензиялау және аттестаттау.
- білім беру мекемесіндегі тәрбие қызметін сараптамалық бағалау процесінде аттестаттау мен аккредитациялау, сапаны басқару қызметі және оны бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі психологиялық кеңес беру және жүйелі бақылау мектептерінің ғылыми-әдістемелік тәсілдерін талдау негізінде білім алушының құзыретінде арт-технология әдістерін қолдануға кәсіби даярлығын қалыптастыру. Пән оқыту үдерісінде арт-терапияның негізгі әдістері мен түрлерін тиімді пайдалануға, тәрбиелік мүмкіндіктерін ашуда өмірлік және зияткерлік дағдыларды дамытуда психотерапиялық байланысын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда көшбасшылық теориясының, тұжырымдамасының, принциптері мен функцияларының базалық, кәсіби білімдерін, сондай-ақ менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру. Курс білім берудегі көшбасшылық пен басқару психологиясының практикалық құралдарын игеруге, білім беру үдерісінде анықталған қақтығыстар мен стресстерді жою туралы шешім қабылдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нейролингвистикалық бағдарламалау саласындағы педагог-психологтың консультативтік және психотерапиялық тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру және басқару қызметіндегі бағдарламаның негізгі технологияларын меңгеру. Курс қазіргі кезеңдегі нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, принциптерін, мақсаттары мен міндеттерін игеруге және кәсіби қызметте нейролингвистикалық бағдарламалау моделі мен техникасын қолдануға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру сапасын басқарудың жүйелі білімін, құзыреттілігін қалыптастыру, сапаны әмбебап басқарудың негізін қалаушылардың теорияларын және сапаны басқарудың ғылыми мектептерінің маңызды ережелерін негіздеу. Курс жоғары білім беру сапасын басқарудың әдістері мен құралдары, технологиялары мен ерекшеліктері негізінде білім беру жүйесінің қызметін өзін-өзі бағалауды жобалауға, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: стратегиялық менеджменттің негізгі түсініктерін, мәнін, үдерістерін, қалыптасқан мектептерді, ЖОО стратегиялық басқару, кешенді стратегиялық жоспарлауды, қаржылық жоспарлауды, нарық кезеңіндегі стратегиялық басқарудағы көшбасшылық қасиеттерді, әкімшілік басқару біліктілілігі, ортаны талдау, стратегиялық мақсат пен міндеттер, стратегиялық басқаруды таңдау, жүзеге асыру, бақылау және орындау, стратегиялық басқару ерекшеліктерін меңгерту.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
-стратегиялық басқарудың ерекшеліктерін;
-басқару құралдарын;
-білім беру мекемелерін стратегиялық басқарудағы ресурстарын;
-стратегиялық басқарудың мақсаттарын қалыптастыру;
-стратегияны жүзеге асыру;
-даму мүмкіндерін талдау;
-стартегиялық менеджментте бәсекеге қабілетті болу жолдарын,
-стратегиялық жоспарлауда басымдықтарды жоспарлау;
-жастар арасындағы стратегиялық басқарудағы көшбасшылық қасиеттерді қарастырады.
Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады:
- стратегиялық менежмент туралы түсінік қалыптасады;
-басқару құралдарын, формаларын, ұстанымдарын меңгереді;
-стратегиялық басқарудың түрлерін жоспарлайды;
-стратегиялық басқарудағы лидерлік қасиеттерді меңгереді;
-жастар арасындағы стратегиялық басқаруды жобалайды, талдайды;
-білім беру мекемелеріндегі стратериялық басқару факторларын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық пәндер бойынша білім беру үдерісін жобалау мен ұйымдастырудың әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру, Педагогиканы оқыту әдістемесінің мәселелеріне қызығушылық туғызу, ЖОО-да педагогикалық пәндердің оқытушысы ретінде үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:
- әр ұрпақтың педагогикалық пәндері бойынша оқулықтар мен оқу бағдарламаларын, отандық және шетелдік тәжірибені талдау және бағалау, әдістемелік құзыреттілік негізінде ЖОО-да педагогикалық пәндердің мазмұны мен сабақтарын жобалау;
- сабақтарға талдау және рефлексия жүргізу және оны жетілдіру; қашықтықтан оқыту сабақтарына талдау жүргізу;
- педагогикалық пәндерді оқытудың жаңа оқу мазмұнын, технологиялары мен нақты әдістерін жобалау; ;
- педагогикалық пәндерді оқыту үшін инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану;
- оқытудың әдістемелік үлгілерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және оларды әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
• Оқытушының әдіснама мәдениеті мен құзыреттілігі;
• Педагогика, жоғары мектепте педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі;
• Этнопедагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі;
• Әлеуметтік педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі;
• Элективті педагогикалық курстарды оқытудың әдіснамалық ерекшелігі, Action Research қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдени қарым-қатынас мәселелелерін, мәдени қарым-қатынасты дамыту жолдарын, өзге ұлттың өкілдерімен мәдени қарым-қатынасқа түсе білудің тәжірибелік дағдыларын меңгерту, халықаралық қарым-қатынастың пәнін, әдіснамалық және түсініктік аппаратын меңгерту, кәсіби қызметін жүзеге асыруға қажетті білім алушылардың кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру
Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады:
-мәдениаралық қарым-қатынастың принциптерін, қағидаларын, ұстанымдарын үйренеді;
-өзге ғылымдар арасында мәдени аралық қарым- қатынастың орнын түсінеді;
-өзге мәдениет өкілдерімен қарым-қатынасқа түсудің тәжірибелік білік, дағдыларын оқыту әдістемесін жасайды;
-нақты мәдениеттердің ерекшеліктерін, орнын ажыратады;
-мәдени аралық құзіреттіліктердің элементтерін анықтайды;
-мәдени аралық қарым-қатынас түрлерін жоспарлай алады.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- өзара түсінісу, өзара тану, өзара әрекет ету мәселелерін;
- мәдени аралық қарым-қатыстың мақсатын, міндеттерін;
- мәдениаралық қарым-қатынастың ерекшеліктерін;
- мәдени аралық қарым-қатынастың кезеңдерін;
- мәдени аралық қарым-қатынас түрлерін, формаларын, стильдерін, қызметін қарастырады.
- Білім алушалырдың ақпараттық құзіреттілігін дамытады, толеранттылық пен тұрлі елдердің мәдени, рухани құндылықтарын құрметтеуге, кәсіби қызметін табысты жүзеге асыруға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды психодиагностиканың теориялық негіздерімен және психологиялық-педагогикалық медициналық-әлеуметтік консультациялармен, жеке тұлғаны зерттеу жолдары мен тәсілдерімен, психодиагностикалық процедурамен, сондай-ақ бала дамуын қолдау қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру.
Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді:
- қызметінде этикалық нормалар мен ережелерді қолдану, консультативтік байланыс шарттарын сақтау;
- кеңес берудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, клиенттермен кеңес беру үдерісін құрудың жолдарын анықтау;
- психологиялық-педагогикалық кеңес берудің бағдарламасын дайындау;
- клиенттерге кеңес беруде диагностиканың әдістерін талдау, салыстыру;
- психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздері мен заманауи принциптерін меңгеру;
- терең тыңдау негізінде клиентпен өзара іс-әрекет жасау және талдау; - өзінің кәсіби қызметінде кеңес беру ұстанымын бағалау, кеңес беру қызметінің супервизиясын жүргізу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздерін;
- жеке тұлғаға кеңес берудің тәсілдері мен зерттеу жолын;
- баланың дамуын қолдау орталықтарының қызметін реттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттарын;
- психологиялық-педагогикалық кеңес беру және білім беру мен педагогикалық жағдайларды модельдеу формаларын.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.