Екі шет тілін еркін меңгерген, мәдениетаралық коммуникацияға түсе алатын, өндірістік-басқарушылық, ұйымдастырушылық, жалпы педагогикалық кәсіптік қызмет түрлерін орындай алатын практикалық дағдылар мен көшбасшылық қасиеттерге ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
Шетел тілі: екі шетел тілі
7M01704
Филология
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға дайындығын қалыптастыру. Пән басқару этикасын, іскерлік қарым-қатынасты, білім беру мен менеджменттің ұйымдастырушылық құрылымдарын, ұйымдастырушылық мәдениет тұжырымдамасын, шет тілдерін қолдану арқылы басқарудағы коммуникация принциптерін зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тілін оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән оқытудың цифрлық технологияларын пайдалануды, педагогикалық саладағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың эволюциясын, онлайн оқыту әдістемесін, аралас оқыту технологиясын, шет тілі бойынша Интернеттің білім беру ресурстарын ескере отырып, екінші шет тілін оқыту әдістерін зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
8
Магистрлік диссертация
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тесттерді әзірлеу қабілетіне негізделген тестілеу арқылы білімді объективті бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тест құрастыруды, тестілеу нәтижелерін масштабтау және түсіндіру әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеуге арналған автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тілін оқыту мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін әдістеме тұжырымдарын талдау қабілетін дамыту. Пән шет тілінде білім беру әдістемесінің даму тарихын, модельдерін, шет тілінде білім берудің қазіргі әдістемесінің принциптерін: когнитивті, коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени, концептуалды, дамытушылық және рефлексивтік, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін оқытуға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: шет тілдерін оқыту мақсаттарының орындалуын қамтамасыз ететін әдістеме ережелерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән методологияның даму тарихын, шет тілін оқыту модельдерін, шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің қағидаларын: танымдық, коммуникативті, мәдени-коммуникациялық, лингвомәдени, тұжырымдамалық, дамытушы-рефлексиялық, мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісін қалыптастыратын, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың ағылшын тілінің фразеологиялық жүйесінің іргелі және қолданбалы негіздері туралы білімдерін тереңдету. Пән ағылшын тілінің фразеологиялық бірліктерінің этимологиясы мен қызметін, фразеологизмнің басқа ғылымдармен байланысын, фразеологиялық бірліктердің пайда болуы мен жіктелуін, тіл құбылыстарының ұлттық-мәдени ерекшелігін, фразеологиялық бірліктердің стилистикалық бояуын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тілінде қажетті құзыреттіліктерді дамыту үшін аутентті және бейімделген мәтіндермен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Пән шет тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін, аутентті және бейімделген мәтіндердің түрлерін, мәтіндермен жұмыс істеу кезеңдерін, мәтіндерді таңдау принциптерін, мәтіндерді бейімдеу принциптері мен деңгейлерін, екінші шет тілінде оқудың коммуникативті міндеттерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби шет тілінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілік арасындағы байланыс туралы түсінік қалыптастыру. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін, тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникациялық кедергілерді, ұлттық ерекше бояуы бар мәдени компоненттерді анықтау арқылы вербалды және вербалды емес құралдарды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілдерінің типологиялық сипаттамасын құру және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистикалық типология теориясын, тіл типінің түсінігін, тілдің типі, әмбебаптары, изоморфизмі, тіл деңгейлерінің типологиясы, типологиялық төлқұжат, типологиялық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру негізінде салыстырмалы тілдердің құрылымы мен қызмет етуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: бірінші шет тілі әдебиетін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихи кезеңділігін, әдеби бағыттарын, әртүрлі әдеби бағыттағы негізгі өкілдердің шығармашылығын терең меңгеруге, идеяны, бейнелер жүйесін, көркем шығармаларды талдауды, бірінші шет тілі елінің көркем туындысы туралы өз пікірін қисынды сөйлеуді анықтай білуді және дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру мекемелері, білім беруді басқару органдарында инновациялық, тиімді кәсіби қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Пән заманауи әдістер мен тәсілдерді, сандық технологияларды пайдаланып, ғылыми жобалау негіздерін, сараптамалық-аналитикалық, зерттеу қызметін зерттеуге, ғылыми-білім беру мекемесінің жобалары, ғылыми-білім беру ортасын құру проблемаларын диагностикалау, ғылыми-зерттеу қызметін іске асыруды қамтамасыз ететін бағдарламаларды жобалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
ғылыми жазу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақала жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: шетел тілінің деңгейді ұйым білімінің негізінде жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, жазу нормаларын, қолжазбаларды дайындау кезіндегі ғылыми мәтіннің композициясын, мақсатты журналдарды таңдау принциптерін, рейтингтік ғылыми журналдарда ғылыми мақалаларды басып шығару талаптарын пайдалану оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін оқыту мәселелерін шешу үшін шет тілді білім берудің қазіргі заманғы концепцияларын сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші тілді меңгеру ерекшеліктерін, екінші тілдің спецификасының мәселелерін, Ана тілі жағынан да, бірінші шет тілі жағынан да интерференцияны, қателіктерді саралауды, оларды жою әдістерін, тілді сауатты қолдану стратегиясын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты:
екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән ғылыми терминологияны, теориялық зерттеулерді, әртүрлі теорияларды, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелерді, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бөліктерін, олардың қызметін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілінің эволюциясын ана тілдерінің тарихи даму кезеңдерімен ұштастыра отырып, сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін, әріпті өзгертудің ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгеру заңдылықтарын әртүрлі кезеңдердің мәтіндері негізінде зерттеуге; одан әрі оқуға және оқытуға қызығушылықты арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдениетаралық коммуникация мен шет тіліндегі кәсіби аударманың өзара байланысын түсінуді қалыптастыру. Пән мәдениетаралық коммуникацияның өзара байланысын және кәсіби аударманың маңыздылығын; аударманың лексикалық, грамматикалық, стилистикалық аспектілерін, мәдени-коммуникативті вариация мен аударма модельдерін; мәдениетаралық және аударма зерттеулерінің әдістемелік құралдарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың ұлттық-таңбаланған тілдік бірліктер туралы терең білімдерін дамыту. Пән ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынастың мәдени аспектілерін, дискурстың лингвистикалық және экстралингвистикалық факторларының мәселелерін, дискурс теориясын, қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара әрекеттесуді, шет тіліндегі коммуникация теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фонетикалық дағдыларды және дұрыс ағылшын айтылуын үйрету техникасын қалыптастыру. Пән фонетикалық жүйенің байланысын, артикуляциялық базаны, айтылу нормаларын, транскрипцияларды, фоностилистиканы, ағылшын тілінің дыбыстық жүйелерінің интерференциясын, акустикалық талдауды қолдануды, интонациялық құбылыстарды сипаттау әдістерін, зерттеуді, өңірлік/ұлттық нұсқаларды, ағылшын тілі фонетикасын оқыту әдістемесін, «Shadowing» техникасын терең меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сандық ортада шет тілін қолдану барысында білім беру кеңістігін жобалауды жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән педагогикадағы жобалау идеяларының даму тарихын, педагогикалық жобалаудың мәні мен ерекшеліктерін, цифрландыру жағдайында білім беру кеңістігінде педагогикалық жобалауды жүзеге асыру принциптерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білімді объективті бағалау, тестілерді әзірлеу біліктілігінің негізінде тестілеу қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тестіні құрастыруды, тестілеу нәтижелерін шкалалау және интерпретациялау әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеу үшін автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдің, тарих пен қоғамның өзара байланыстылығын сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әлеуметтік-лингвистикалық ұғымдарды тереңдетіп оқытуға, тілдік, аумақтық, әлеуметтік диалектілердің әлеуметтік дифференциациясын көрсетуге, олардың "жалпы тілмен" арақатынасын, топтық өзін-өзі тануды, тілдегі өзгерістердің қоғамдағы өзгерістермен шартталуын, адамдардың "өз тілі және тілдік болжамдар туралы" қарапайым ұғымдарды меңгертуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кәсіби ағылшын тілінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге жәрдемдесу, сондай-ақ екінші тілді дамытуға жәрдемдесу. Пәнді оқыту мәдениаралық қарым-қатынастың мәселелері, түрлері және ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық контактілер мәселелерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән тілдік қатынас теориясының стратификациясын, метатілін, мәнін, себептерін тілдік эволюцияның маңызды факторы ретінде, олардың шет тілін дамытудағы рөлін, тілдер мен мәдениеттің өзара байланысын, этносаралық қарым-қатынас тілдерін, қостілді, көптілділікті, интерференцияны, шет тіліндегі тілдік байланыстарды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: бірінші шет тілінің фразеологизмдері туралы жүйелі білімді дамыту. Пән шет тілінің фразеологизмдерін зерттеу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық бірліктердің пайда болуын, фразеологиялық бірліктерді, коммуникативті фразеологиялық бірліктерді, олардың нұсқаларын, синонимдерді, антонимдерді, типтік фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде дұрыс қолдануды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілдерін деңгейлеп ұйымдастырудың жүйелі білімін қалыптастыру. Пән нақты тілдердің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, олардың өзара байланыстағы иерархиялық бөлінуін, өзара шарттасуын, тілдік инвариантты/ тілдік вариативті бірліктердің айырмашылықтарын: фонема – морфема – просодемалар – синтагма – интонемаларды, бірлік шекарасын анықтау дағдыларын, олардың мағынасымен байланысын, тіл деңгейлеріне оқыту практикасын меңгеруге бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.