жаратылыстану бакалавры
Ғылыми-зерттеу және диагностикалық мекемелер мен өндірістік кәсіпорындар үшін сапалы мамандарды даярлау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.:
биотехнология саласындағы кәсіби мәселелерді шешу, кәсіби тілде өндірістік міндеттерді қалыптастыру және оларды заманауи технологиялардың көмегімен жүзеге асыру;
биотехнологияның қазіргі жай-күйін, проблемалары мен даму перспективаларын бағалау; биотехнологиялық өнімге қоғамның қажеттілігін анықтау;
әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;
ғылыми биотехнологиялық теорияларды тексеру кезінде қолданылатын әртүрлі әдістерді түсінуді көрсету, зерттеулер жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру;
жеке білім траекториясын құру.
Биотехнология НИШ
6B05103
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі және озық технологиялық есептерді шешу үшін математикалық және физикалық теориялардың негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремаларын және әдістерін меңгеру және білім алу. Сызықтық және векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Бір айнымалы функциялардың интегралдық есебі. Көп айнымалы функциялар.Классикалық механиканың физикалық заңдары. Бүкіләлемдік тартылыс заңы, энергияның, импульстің және электр зарядтарының сақталуы, термодинамика.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Заманауи биотехнологияда физикалық зерттеу әдістерін қолдану (ядролық магниттік резонанс, рентгендік дифракциялық талдау, сенсорлар мен детекторларды жасау және т.б.). Қазіргі және озық технологиялық есептерді шешу үшін математикалық және физикалық теориялардың негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремаларын және әдістерін меңгеру және білім алу. Сызықтық және векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Бір айнымалы функциялардың интегралдық есебі. Көп айнымалы функциялар.Классикалық механиканың физикалық заңдары. Бүкіләлемдік тартылыс заңы, энергияның, импульстің және электр зарядтарының сақталуы, термодинамика.<br/> НЗМ түлектері үшін STEM пәні «Физика» және «Математика» пәндерін оқуда жинаған ұпайларын көрсете отырып, қайта кредиттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру, ақпаратты іздеу, сақтау және өңдеу әдістері, сандық технологиялар арқылы ақпаратты жинау және беру тәсілдері.<br/> Пән қоғамның дамуындағы АКТ рөлін, АКТ саласындағы негізгі стандарттарды және компьютерлік жүйелерге және бағдарламалық қамтамасыз етуге енгізуге бағытталған..
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің биомолекулалардың құрылымына, қасиеттері мен қызметіне талдау жасау, олардың биотехнологияның әртүрлі салаларында пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курста келесі аспектілер қарастырылады: биомолекулалардың жіктелуі мен құрылымдық ерекшеліктері. Қосылыстардың биологиялық маңызы, химиялық құрылымының биологиялық белсенділігімен байланысы, сонымен қатар биомолекулалардың практикалық қолданудың негізгі бағыттары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саудаға шикізаттың және тағам өнімдерінің биотехнологиялық өндірісінің қауіпсіздігі туралы білім алуды қамтамасыз етеді. Санитарлық- көрсеткіштік микрорганизмдердің және биотехнологиялық өндірістердің негізгі микроорганизмдерінің- контаминанттарының сипаттамасы келтіріледі. Тағам өнімдерінің бөгде микроорганизмдермен контаминациялануы және инфекциялық аурулардың таралуындағы су, ауа, топырақ микрофлорасының рөлі көрсетіледі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдық талдаудың эволюциясы; про- және эукариоттардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, гендер экспрессиясының реттелу механизмдері, рекомбинантты ДНҚ өндіру және клондаудың әдістері мен тәсілдері; in vitro мутагенезі; антимағыналы РНҚ көмегімен гендік экспрессиясының таңдамалы тежелуі; РНҚ интерференциясы.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің ферментативті катализ саласындағы заманауи білімдерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру. Курста биологиялық катализаторлар ретінде ферменттер және олардың практикалық қолданылуы; ферменттерді бөліп алу және олардың белсенділігін бағалау әдістері; ферментативті катализдің молекулалық-кинетикалық аспектілері және олардың негізіндегі биотехнологиялық процестер қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің Биохимияның негізгі ережелерімен байланысты қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: негізгі биологиялық қосылыстардың құрылымы,қасиеттері мен функциялары; ферменттердің әсер ету ерекшеліктері,жіктелуі және механизмдері; игормон витаминдері; негізгі органикалық зат алмасу; катаболизм ианаболизм негізгі қосылыстар сыныптары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-микробиологиялық өндірістің технологиялық сызбаларымен, шикізатпен, жабдықтармен, дайын өнімнің сапасын бақылау әдістерімен, өндіріс талаптарына жауап беретін жоғары синтетикалық қабілеті бар микроорганизмдер штаммдарын іріктеумен танысу. Курстың бөлімдеріне микроорганизмдердің өсу және өсіру заңдылықтарын зерттеу; микробтық синтездің мақсатты өнімдерін өндірудің технологиялық схемалары; аппараттық қамтамасыз ету; микробиологиялық өндірістің стерильділігін қамтамасыз ету тәсілдері кіреді; өнеркәсіптік жабдықтар мен өндірістік процестерге қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, белоктардың, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: тірі организмдегі органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен функциясы туралы білімді көрсету; про- және эукариоттар гендерінің геномын ұйымдастыру қағидаттарын негіздеу; ДНҚ, РНҚ және белоктардың физико-химиялық қасиеттерін талдау; нуклеин қышқылдарын талдаудың негізгі тәсілдерін қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің бастапқы және қайталама метаболиттердің биотехнологиялық өндірісінде әртүрлі микроорганизмдерді пайдалану мүмкіндігін анықтау қабілетін қалыптастыру. Курста биотехнологиялық өндірістерді инженерлік ресімдеудің ғылыми негіздері; микроорганизмдердің тірі немесе белсенділігі жойылған биомассасын пайдалануға негізделген өндірістер; Микробтық синтез өнімдерін өндіру; иммобилизацияланған биообъектілері бар өндірістер; биотехнологиялық өндірістердің биологиялық қауіпсіздігі қаралатын болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі, олардың негізгі қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары тұтас жүйелік білімдерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады:, төменгі және жоғары өсімдіктердің, омыртқасыздар мен омыртқасыздардың систематика, номенклатурасы, биологиялық әртүрлілігі; адам қызметінің түрлі салаларында өсімдіктер мен жануарлардың практикалық және теориялық маңызы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-өсімдіктердің негізгі физиологиялық процестерін талдау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ өсімдік тектес құнды өнімдерді жасауда қолдану үшін өсімдіктер биотехнологиясының әдістерін игеру. Мынадай аспектілер зерделенетін болады: өсімдік жасушасының құрылымы мен қызметінің ерекшеліктері; тіндер мен жасушалар культурасының әдістері, суспензия культуралары, өсімдіктердің микроклональды көбеюі, вируссыз материал алу әдістері, оқшауланған протопласт культурасы, эспериментальды гаполоидия, жасушалық селекция әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
НЗМ түлектері үшін "Химиялық технология" пәні «Химия» пәнңін оқуда жинаған ұпайларын көрсете отырып, қайта кредиттеледі.<br/> <br/> Мақсаты - химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының құрамы, құрылысы және қасиеттері арасындағы байланысты периодтық заңға сүйене отырып, сыни тұрғыдан бағалай білуді, бейорганикалық қосылыстардың физика-химиялық қасиеттерін анықтаудың тәжірибелік әдістерін қолдана білуді қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: бейорганикалық заттар, олардың қосылыстары; олардың қасиеттерінің өзгеру жиілігін, бейорганикалық заттарды алу әдістерін; химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының құрылымы, реакциялық қабілеті және қасиеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: табиғаттың тепе-теңдігін сақтауда микроорганизмдердің рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән төмендегі мәселелерді қарастырады: ағын сулар мен қатты қалдықтарды тазалаудың биологиялық әдістері; ағын суларды тазалаудың анаэробты және аэробты процестер; қатты қалдықтарды компостирлеу жолымен өңдеу;биоремедиация; ластанған топырақтар мен грунттардың биоремедиациясы; қоршаған орта биоремедиациясы; атмосфераны мұнай және мұнай өнімдерінен тазалау; энергетикалық мәселелерді шешудегі биотехнология; ауылшаруашылық технологияларын экологиязациялау; биопестицидтер мен биотыңайтқыштар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: хромосомаларды жіктеу және талдау заманауи цитогенетикалық әдістерін қодану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: интерфаза және метафаза хромосомаларының, политенді хромосомалардың және "лампалы щетка" тәрізді хромосомалардың құрылымы мен функциялары туралы білімдерін көрсету; хромосомалық жиынтықта (хромосомалық, геномдық мутация) генетикалық өзгерістерді және оларды тудыратын себептерді тусіндіру; цитогенетикалық талдауды жүргізу; қалыпты және хромосомалық патологиядағы адамның кариотипін талдау және құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Биотехнологиялық өнімдердің биоқауіпсіздігі туралы қазіргі заманғы идеяларды талдау, жүйелеу қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ биологиялық әдістермен микроорганизмдер мен ферменттер арқылы органикалық өнімдерді өңдеу.Ұтымды орнықты ауыл шаруашылығы, микробиологиялық және биотехнологиялық өндіріс негізінде тәуекелдерді сәйкестендіру, қауіпсіздікті бағалау және қауіпсіз органикалық өнімдер алу әдістерін практикада қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде негізгі биоматериалдарды жүйелеу және классификациялау, олардың биотехнологиядағы рөлін болжау қабілеттерін қалыптастыру.
Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қабілетті болады:әртүрлі биоматериалдар, синтетикалық немесе биологиялық текті, олардың синтезі, сипаттамасы мен қолдануын сипаттау және талдау; жасуша-биоматериалдар өзара әрекеттесуін сипаттаудың заманауи әдістерін бағалау;биоматериалдар түрлері, оның ішінде жаңа полимерлі жүйелер, мата инженериясы үшін жүйелер және жасанды биологиялық композициялық жүйелерін сипаттау;биоматериалдардың биоүйлесімділік мәселелері және құрылымды импланттарға ие реакциясын бағалау;әртүрлі биомедициналық қолдануда биоматериалдардың рөлін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық зерттеулердің нәтижелерінің сенімділігін анықтау үшін статистикалық талдау әдістерін таңдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және өңдеу және биостатистика негізіндегі ғылыми негізделген қорытындыны шығару; статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін (Стьюдент тесті, Фишер тесті, хи-квадрат, корреляциялық талдау, бір факторлы дисперсиялық талдау), сонымен бірге бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Геномика және протеомика молекулалық генетиканың тармақтары секілді өте тез дамып келе жатқан биологияның салалары болып есептеледі және адамзатқа білімнің жаңа өркендерін ашып, мүлдем жаңа әдістер мен технологияларды ұсынып жатыр, сондықтан, бұл ғылым салалары қазіргі таңда өзекті болып табылады. Курс геномның картированиесінің заманауи әдістері бағытында іргелі білімді тереңдету, организмдердің протеомдарының анализін жүргізу және геномика мен протеомиканың колдану аудандарын көрсету жайында білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дәрілік құралдардың ерекшеліктері мен қасиеттері және алуы жайлы түсінік қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:тірі ағзаға дәрілік құралдардың әсері жайлы ой қалыптастыру;дәрілік қасиетті биопрепараттардың метаболизм ерекшеліктерін жүйелеу;дәрілік препараттардың құрылысы мен қасиетін сипаттау;биологиялық белсенді қосылыстардың қызметі мен құрылымының байланысы және олардың дәрілік тиімділігін күшейту әдістерін түсіну; биологиялық белсенділігі берілген дәрілік препараттарды құру әдістерін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру аясындағы мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдау қабілетін қалыптастырады. Заманауи қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы шынайы білім береді. Студенттердің назарын сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелеріне бағыттайды. Студенттерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіреді. Оларды сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың ұлттық жоспарының мазмұнымен таныстырады. Оларды сыбайлас жемқорлықты жеңу машықтарына үйретеді.
Пәннің мақсаты. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың негізгі реттеушісі ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұруға байланысты нормативтік құқықтық базаны зерттеуге бағытталған, сыбайлас жемқорлықтың түсінігі мен мәнін ашады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандарттарын анықтайды. Пән қолданбалы сипатқа ие, пәнаралық, яғни қылмыстық, қылмыстық-процестік, азаматтық, әкімшілік құқықтармен байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық биотехнология - соңғы биотехнологияның негізгі бағыттарының бірі. Бұл бағыт іргелі зерттеулер негізінде терапевтік қасиеттері бар биосинтетикалық өнімдердің ауқымды және арзан өндірісін кеңейтуді көздейді. «Медициналық биотехнология» пәнінің мақсаты - тереңдетіп оқыту биомедициналық ғылымдардың жетістіктерінің теориялық және практикалық негіздері, биохимия және молекулалық биология және биофармацевтика саласындағы жаңа технологияларды дамыту, заманауи диагностикалық құралдар, биологиялық үйлесімді материалдар және ұялы технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: патогендік микробтардың құрылымы мен биологиялық қасиеттері, олардың табиғи және әлеуметтік ортаның белгілі бір жағдайларында адам организмімен қарым-қатынасы, олардың морфологиясы, систематикасы мен физиологиясы, қоршаған орта факторларының микроорганизмдердің тіршілік әрекетіне әсері және заттардың табиғаттағы, өндірістік процестердегі өзгеруіндегі микроорганизмдердің рөлі туралы білімді қалыптастыру; микробиологиялық диагностика әдістерін жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: молекулалық диагностикада және сараптамада нуклеин қышқылдарын талдау әдістерін қолдана білуді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: нуклеин қышқылдарын талдаудың негізгі тәсілдерін қолдану; пациенттің геномының ерекшелігін ескере отырып емдеудің жекелей таңдалуы маңызын анықтау; организмның кез келген даму сатысында тұқым қуалайтын ауруларды молекулалық диагностикалауға, оның ішінде туылғанға дейінгі дағдыларын пайдалану; аталық, аналық, туыстас ДНҚ-ны анықтау әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тәжірибелік зерттеулерде молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: гендік мутациялар мен аминқышқылдарының жеке алмастырылуларды анықтау әдістерді қолдану; ферменттердің сандық және сапалық өзгергіштігін, қандағы топқа тән заттарды, ферменттер мен басқа белоктардың полиморфизмін анықтау; организмдегі заттардың (амин қышқылдар, көмірсулар, липидтер, пуриндер және пиримидиндер, металдардың) алмасуы арқылы тұқым қуалайтын ауруларды анықтау үшін ПТР-тесті қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-практикалық жобаларды жасау және жүзеге асыру үшін өсімдіктер мен қол тұқымдар жануарлар селекциясының заманауи жетістіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өсімдіктер және жануарлар генетикасы мен селекциясының теориялық негіздерін талдау; жыныстық көбею кезінде белгілердің тұқым қуалаушылық заңдылықтарын саралау; аллельдік және аллельдік емес гендердің өзара әрекеттесу механизімдерін және олардың негізінде құрылған жаңа формалардағы ауылшаруашылық құнды белгілердің тұқым қуалау маңыздылығын түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктерді қорғау үшін өсімдіктердің зиянкестерге қарсы иммунитетінің механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: өсімдіктердің аурулар мен зиянкестерге қарсы иммунитеті; өсімдіктердегі иммунитет пен төзімділіктің көріну түрлері; жоғары сезімталдық реакциялары; патогендердің өсімдіктермен қосарланған эволюциясы; өсімдіктердің төзімділігі мен микроорганизмдердің патогенділігінің генетикасы; тұрақтылық белгісінің тұқым қуалау заңдылықтары; инфекциялық фон, инфекциялық жүктеме және оны анықтау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде пробиотиктер мен пробиотикалық өнімдер биотехнологиясының даму болашағы мен заманауи жағдайы жайлы толық көрініс қабілеттілігін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:пробиотиктер мен пробиотикалық өнімдер биотехнологиясының даму болашағы мен заманауи жағдайын бағалау;
заманауи эндоэкология мәселелерін анықтау; адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің теориялық-методологиялық негіздерін жүйелеу; эндоэкологиялық қауіптерді анықтау;адам ағзасына әсер теуі бойынша эндоэкологиялық факторларды жүйелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің тамақ биотехнологиясының қазіргі заманғы салаларын бағдарлай алу қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу кезінде тамақ өндірісін ұйымдастыру қағидаттары; тамақ биотехнологиясы әдістерімен алынатын өнімдердің әртүрлілігі; тамақ шикізаты мен дайын өнімнің негізгі сипаттамалары; тамақ шикізаты мен дайын өнімді сақтау кезінде болатын процестер; тамақ өнімдерінің ақаулары, ақауларды анықтау тәсілдері және өнімдердің бүлінуіне әкелетін микроорганизмдер; тамақ биотехнологиясының перспективалары қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – медицинада және ветеринарияда қолданылатын бірқатар фармакологиялық препараттардың: ферменттер, вакциналар, антибиотиктер және т.б. өндірісіндегі биотехнологиялық процестер туралы түсінікті қамтамасыз ететін білімді қалыптастыру. Курс келесі аспектілерді қамтиды: гендік инженерия және инженерлік энзимологияны қолдану арқылы дәрілік препараттарды өндіру ерекшеліктері, биотехнологиялық әдістермен алынған фармацевтикалық препараттардың сапасын және түпнұсқалығын бақылау негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктердің көмегімен топырақты, суды және ауаны фиторемедиациялау әдістерінің негізгі принциптерін түсіну, фиторемедиация түрлерін, фиторемедиант өсімдіктердің ластаушы заттардың жиналуының немесе жойылуының физиологиялық және биохимиялық механизмдерін ажырата білу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: ластаушы заттардың түрлері, химиялық табиғаты және олардың тірі организмдерге әсері; фиторемедиация түрлері – фитостабилизация, фитоэкстракция, фитолитизация, фитодеградация
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді Фототрофты микроорганизмдердің әртүрлі топтарының биологиялық ерекшеліктерімен, олардың БиоСфера ауқымындағы қызметімен және фотобиотехнологиядағы маңызымен таныстыру.
Курс Фототрофты микроорганизмдердің культуралдық-морфологиялық, физиологиялық-биохимиялық қасиеттерін, көміртегі, азот, күкірт, темір және марганец және т. б. айналысына қатысатын фототрофты бактериялардың негізгі физиологиялық және экологиялық-экологиялық топтарын ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің қоршаған ортаның уыттылығын бағалау үшін шығу тегі әртүрлі токсиканттардың биожүйеге әсер ету заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: қоршаған ортаға түсетін зиянды заттардың көздері, олардың қоршаған ортаға таралуы және түрленуі; ксенобиотиктердің әртүрлі деңгейдегі экожүйелерге, популяцияларға және организмнің түрлі деңгецлеріне әсерін зерттеу
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында негізгі бейорганикалық заттар мен материалдарды алудың технологиялық схемаларына арналған процестер мен құрылғыларды таңдауды негіздеу, химиялық кәсіпорындардағы нақты процестерге арналған материал мен жылу ағындарын есептеу қабілеттерін қалыптастыру.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, процестері мен құрылғыларын игеруге бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.