техника және технология бакалавры
қамтамасыз ету үшін энергетикалық саланың аспаптарымен, құрылғыларымен және қондырғыларымен жұмыс істеу дағдысы бар, энергия үнемдеу технологияларын және табиғатты қорғау іс-шараларын пайдалана отырып, электр және жылу энергиясын тиімді өндіру саласында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
Жылу энергетикасы
6B07112
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жарықтың жұтылу, сәулелену және шашырау спектрлері, спектроскопияның негізгі заңдылықтары, жарықтың затпен әрекеттесуінің алуан түрлері арасындағы байланыс және молекулалық немесе атомдық талдаудың спектроскопиялық әдістерінің сәйкес нұсқалары туралы білімді қалыптастыру.<br/> <br/> Мазмұны: Атомның құрылысы. Атомдық спектроскопия. Спектрометрлер. Плазмалық атомдық эмиссиялық спектроскопия. Сәулелену көзі. Заттардың іздік мөлшерін талдау. Индуктивті байланысқан плазмалық оптикалық эмиссиялық спектроскопия. Сәулелену спектрлері, заттардың концентрациясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: атом ядроларының бөліну реакциясынан жылу және электр энергиясын өндіру саласында білімдерді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Атом энергиясы. Атом электр станциясы. Ядролық отын айналымы. Ядролық реакторлар. Қоршаған ортаға әсері. Жылулық ластану. Атом энергиясы жөніндегі халықаралық агенттік. Атом энергетикасының сенімділігі, қауіпсіздігі және экономикалық тиімділігі. Атом энергетикасының келешегі
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясының негіздері туралы білімді қалыптастыру, кәсіби қызметте қолданбалы есептерді шешу үшін саралау және интеграциялау дағдыларын қолдану.<br/> Мазмұны: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Сызықтық дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйесі. Дербес туындылардағы сызықтық теңдеулер. Функционалдық талдау элементтері. Ықтималдылық және математикалық статистика теорияларының элементтері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жану және жарылыс процестерінің теориялық негіздерін және олардың қоршаған ортаға әсерін зерттеу, әртүрлі жылу энергетикалық объектілердегі жарылыс қауіптілігін бағалау.<br/> Мазмұны: жану және жарылыс теориясы, көмірсутекті отынның жануы; сыни тұтану жағдайлары; жану толқынының профилі мен жылдамдығы, «критикалық жағдайлар» әдістері; жану және детонация; жану процестерімен жүретін физика-химиялық және физикалық процестер мен құбылыстар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді жоғары математиканың іргелі бөлімдеріне оқыту, инженерлік есептерді шешуде қажетті логикалық ойлауды қалыптастыру. Функция; анықталу облысы; шектер; скаляр және векторлық шамалар; бағыт бойынша туынды; бірнеше айнымалы функцияның экстремумы; шартты экстремум; жоғары және сызықтық алгебраның негіздері; матрица; матрица анықтауышы; матрицадағы амалдар; векторлар; векторлардағы амалдар; комплексті сандар; уақыт қатарлары; математикалық статистика және ықтималдық теориясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда жылу техникасының негіздері бойынша қажетті кәсіби білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: термодинамика заңдары және жылу беру мәселелері; электр және жылу энергиясын өндірудің технологиялық процесінің теориялық негіздері; қазандық қондырғылары мен турбиналардың негізгі құрылымдық элементтері; ЖЭС технологиялық схемасын құрастыру; отын жағу және су дайындау мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылу электр станциялары мен жылу желілерін пайдаланудың сенімділігін бағалау және пайдалану негіздері туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Конденсациялық электр станциясының энергетикалық көрсеткіштері. Біріктірілген жылу электр станцияларының энергетикалық көрсеткіштері. ЖЭС-те бу шығаруды өңдеу. Жылыту үшін жылуды шығару. ЖЭС жабдықтарының энергетикалық сипаттамалары. Өнеркәсіптік кәсіпорындарды орталықтандырылған бу және жылумен қамтамасыз ету жүйелері. ЖЭС жылу жабдықтары. Жылу желілерін пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпорынның энергетикалық стратегиясы, энергетикалық шаруашылықтың құрылымы, энергетикалық шығындарды басқарудың әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу.<br/> Мазмұны: Кәсіпорынның энергетикалық ресурстарын басқару ерекшеліктері. Кәсіпорынның энергетикалық балансы. Энергетикалық ресурстарды пайдалану тиімділігін бағалау құралдары. Кәсіпорынның энергетикалық стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру ерекшеліктері. Кәсіпорынның энергетикалық стратегиясын қалыптастыруға әсер ететін факторлар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің бойында жылумасса алмасу теориясының негіздері, табиғатта, технологиялық процестер мен қондырғыларда жүретін жылу мен массаның тасымалдану процестері туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Жылуды тасымалдау әдістері. Құбырлардағы (каналдардағы) сұйық ағыны кезіндегі конвективті жылу беру. Жылу тасымалдағыштың фазалық өзгерістері кезінде жылу беру. Жылу алмасу құрылғыларының ортасы мен қыздыру беттері арасындағы сәулелену арқылы жылу алмасуды есептеу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылу электр станцияларының энергетикалық қазандықтарының және атом электр станцияларының бу генераторларының түрлерін, конструкцияларын, жұмысының физикалық принциптерін, қазандық қондырғылары мен бу қазандарын пайдалану және өнеркәсіпте қолдану негіздерін; қазандықтардағы жылуфизикалық және гидрогаздинамикалық процестерді зерттеу<br/> <br/> Мазмұны: бу қазанының сызбасы; жылу және атом электр станцияларының сызбаларындағы энергетикалық қазандықтардың түрлері мен конструкцияларын; қазандық қондырғысының жылулық, аэродинамикалық, гидравликалық және беріктік есептеулері; бу генераторлары мен қазандық қондырғыларының даму перспективалары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылу электр станцияларының энергетикалық қазандықтарының және атом электр станцияларының бу генераторларының түрлерін, конструкцияларын, жұмысының физикалық принциптерін, қазандық қондырғылары мен бу қазандарын пайдалану және өнеркәсіпте қолдану негіздерін зерттеу.<br/> Мазмұны: бу қазанының сызбасы; жылу және атом электр станцияларының сызбаларындағы энергетикалық қазандықтардың түрлері мен конструкцияларын; қазандық қондырғысының жылулық, аэродинамикалық, гидравликалық және беріктік есептеулері; бу генераторлары мен қазандық қондырғыларының даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студентте дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясы туралы орнықты білімді қалыптастыру, кәсіби қызмет аясында қолданбалы есептерді шешу үшін дифференциалдау және интегралдау дағдыларын қолдану.<br/> Мазмұны: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Сызықтық дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйесі. Дербес туындылардағы сызықтық теңдеулер. Функционалдық талдау элементтері. Ықтималдылық және математикалық статистика теорияларының элементтері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында оқылатын математикалық зерттеулердің негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремалары мен әдістерін меңгеру және білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Сызықтық алгебра. Векторлық алгебра. Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалыға тәуелді функциялардың интегралдық есептелуі. Көптеген айнымалылардың функциялары. Қатарлар теориясы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде ғылыми ойлауды, әр түрлі физикалық түсініктердің, заңдардың, теориялардың қолдану шектерін дұрыс түсінуді және тәжірибелік зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік деңгейін бағалау қабілеттерін қалыптастыру<br/> <br/> ММазмұны: Механика. Кинематика. Механикалық қозғалыс материя қозғалысының қарапайым түрі ретінде. Материалдық нүкте мен қатты дене динамикасы. Масса. Күш. Ньютон заңдары. Сақталу заңдары. Тұтас орта механикасы. Тербелістер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бақылау, эксперимент және практикалық тәжірибе негізінде физикалық теория туралы білімді қалыптастыру, молекулалық физика заңдарының статистикалық сипатын түсіндіру; молекулалық физиканы экологияда және экожүйелерде қолдану.<br/> <br/> Мазмұны: Молекулалық физика. МКТ негіздері. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ. Статистикалық үлесулер. Сұйық пен газдағы қысым. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағынының режимдері. Термодинамика бастамалары. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар. Клапейрон-Клаузиус теңдеуі.<br/> Нақты газдар. Клапейрон-Клаузиус теңдеуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заттың әртүрлі фазалық күйлерінде болатын молекулалық құрылымды, қасиеттер мен процестерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Молекулалық-кинетикалық теория негіздері. Температураның молекулалық-кинетикалық мәні. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ күйінің теңдеуі. Статистикалық үлесу. Сұйық пен газдағы қысым. Үзіліссіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағысының режимдері. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қолданбалы есептерді шешу үшін оптика бөлімі бойынша студенттерге іргелі білім қорын қалыптастыру.<br/> <br/> Мазмұны: сыну және рефракция құбылыстары; геометриялық оптиканың негізгі ұғымдары мен анықтамалары; монохромат жарықтың интерференциясы; екі сәулелі интерферометрлер; Рэлей интерферометрі; көпсәулелі интерференцияны қолдану; дифракция құбылысы; оптикадағы поляризация ұғымдары; анизотропты орталардың оптикасы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Paraview бағдарламалық кешенінің көмегімен көмірді тұтандыру, термохимиялық дайындау, жағу және газдандыру процестерін зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: энергияны дамыту үрдістері мен модельдерін талдау үшін энергетикалық жүйелерді жүйелі зерттеу; математикалық модельдеу негізінде энергетикалық технологияларды болжамды талдау әдісін зерттеу; индустриялық дамудың қазіргі кезеңінде жылуэнергетика өндірісінде энергияны пайдалану мәселелерін шешу және шешу дағдыларын игеру; өндірістік жүйелерді жаңғырту туралы білімді қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отын түрлерін және оны ең жоғары тиімділікпен жағудың негізгі әдістерін, оның жылуын өнеркәсіпте пайдалану мәселелерін зерттеу.<br/> Мазмұны: отынның қасиеттері және олардың электр станцияларындағы жағу тәртібі; отынды дайындауға, жағуға арналған жабдықтың құрылымы мен сипаттамалары, оның жұмыс режимдері; қазандықтар мен ошақтардың жоғары тиімді жұмысы үшін отынды жағуға дайындау процестерін оңтайлы ұйымдастырудың әдістері мен құралдары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жану және жарылыс процестерінің теориялық негіздерін, олардың қоршаған ортаға әсер ету түрлерін, осы әсерлердің сапалық және сандық сипаттамаларын талдау арқылы зерттеу.<br/> <br/> Мазмұны: жану және жарылыс теориясы, көмірсутекті отынды жағу кезіндегі химиялық әрекеттесу механизмдері; тұтанудың критикалық шарттары; жану толқынының профилі мен жылдамдығы, жылу ағындары; жану және детонация
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жылуөткізгіштік теориясының принциптері мен заңдылықтары, олардың математикалық көрінісі туралы білімді қалыптастыру; негізгі физикалық құбылыстармен, оларды бақылау және эксперименттік зерттеу әдістерімен таныстыру; идеяларды дұрыс тұжырымдауға және модельдерді қолдану шегін анықтауға үйрету.<br/> Мазмұны: Жылуөткізгіштік коэффициенттері. Шекаралық шарттар. Жылуөткізгіштіктің параболалық теңдеуін шешу әдістері. Әр түрлі шекаралық шарттары бар жылуөткізгіштік теңдеуін шешу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сығымдағыштар мен жылу қозғалтқыыштарының конструкциясы мен сипаттамалары, физикалық жұмыс істеу принцциптері, есептеу әдістемелері, өнеркәсіптік қолданылуы туралы білімді қалыптастыру<br/> <br/> Мазмұны: сорғылардың, компрессорлардың, желдеткіштердің, сығымдағыштар мен жылу қозғалтқыштарының жұмыс сипаттамаларының термодинамикалық және газодинамикалық принциптері, олардың жылу энергетикалық жүйелердің тиімділігіне әсерін бағалау, жылу энергетикалық жүйе үшін сығымдағышты немесе жылу қозғалтқышын таңдау кезінде нақты техникалық шешімдерді негіздеу
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: термодинамика және статистикалық физика заңдары мен әдістерін оқып үйрену, қолданбалы есептерді шығара отырып, студенттердің білімі мен біліктілік дағдыларын қалыптастыру.<br/> <br/> Мазмұны: Статистикалық физиканың негізгі принциптері. Тепе-теңдік жүйелерінің термодинамикасы. Фазалық және химиялық тепе-теңдік. Флюктуация теориясы және броундық қозғалыс. Энтропия. Термодинамикалық потенциалдар Кинетикалық теңдеулер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әртүрлі гидродинамикалық жүйелерді модельдеу үшін теңдеулерді таңдауда турбуленттілік теориясы аппаратының қолданылуы туралы, ламинарлық ағындардан турбулентті ағындарға өту процестерін талдау және турбулентті ағындардағы толқындардың таралуын кинематикалық сипаттау туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Турбуленттілік құбылысының феноменологиялық сипаттамасы. Турбулентті ағындарда сызықтық емес толқындардың таралуы. Толқындық теңдеулерді шешу әдістері. Турбулентті каскад.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұтас орта механикасының негіздерін, тұтқыр сұйықтыың ағысын есептеу әдістерін зерттеу; энергетика мен экологиядағы жылумасса алмасу үшін тұтқыр сұйық механикасының маңызы туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Тұтқыр сұйықтардағы жылу және масса алмасу процестері; тұтқыр сұйықтың қасиеттері; идеал сұйық пен газ теңдеуін шешу әдістері; Навье-Стокс теңдеулері; тұтқыр сығылмайтын сұйықтың сипаттамалары; ұқсастық теориясы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми ойлауды, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың және эксперименттік зерттеу әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау қабілеттерінің шекараларын дұрыс түсінуді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Кинематика. Нүкте динамикасы. Масса. Ньютон Заңдары. Механикадағы күштердің түрлері. Сақталу заңдары. Импульс моментінің сақталу заңы. Тұтас орта механикасының элементтері. Толқындардың тербелісі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ММақсаты: физика-механикалық процестердің үлкен тобының математикалық модельдерін таңдау және тексеру кезінде термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі принциптерін дұрыс қолдану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру.<br/> <br/> Мазмұны: Тепе-теңдік күйлері мен процестері. Температура. Жұмыс. Күй функциялары. Дөңгелек, циклдық процестер. Идеал жылу машинасының циклы. Термодинамикалық коэффициенттер. Зат мөлшері өзгермелі жүйелер. Статистикалық заңдылықтар. Больцманның статистикалық энтропиясы
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің бойында энергетикалық жүйелерді жобалау саласындағы білімдерін, оларды жобалауда оңтайлы техникалық шешімдерді енгізу принциптері мен әдістерін қалыптастыру<br/> <br/> Мазмұны: энергетикалық жүйелердің дамуын оңтайландырудың жүйелік тәсілінің теориялық негіздері, болжамды тұтынылатын энергияны және энергияны тұтыну режимдерін есептеу әдістері, электр желілерін дамытуды оңтайландыру принциптері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ядролық физиканың іргелі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын меңгеру; сәулеленуді тіркеу үшін құралдарды игеру; автоматтандырылған физикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру.<br/> <br/> Мазмұны: зарядталған бөлшектердің қозғалыс теңдеулері. Магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектерді фокустау принциптері. Үдеткіштер мен реакторлардағы зарядталған бөлшектер спектрометрлері, альфа-спектрометрлер, тасымалдау жүйелері. Газ толтырылған детекторлар. Ионизация және пропорционалды камералар. Гейгер есептегіші. Жұқа газ детекторлары. Дрейф камералары. Жартылайөткізгішті детекторлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: газтурбиналық және аралас циклді қондырғылардың (ГТУ және ССГТ) негізгі конструктивтік сипаттамалары және энергия үнемдеу тиімділігі туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Газ турбиналарының схемалары мен циклдері және оларды талдау. Газтурбиналық циклдардың тиімділігін арттыру жолдары. Қалдық жылу қазандығы бар CCGT. CCGT жылу диаграммасы. CCGT жаңғырту схемалары ЖЭО және ЖЭО қолданыстағы қондырғыларды жаңғыртудың негізгі схемалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылу және масса алмасу процестерінің теориялық негіздері облысында білімдерін қалыптастыру және оларды арнайы пәндерді одан әрі оқыту процесінде пайдалану
Мазмұны: жылуөткізгіштік теориясының негізгі ережелері; стационарлық және бейстационарлық режимдердегі жылуөткізгіштік; конвективті жылу алмасудың негізгі ережелері; ұқсастық әдісі және модельдеу негіздері; жылу алмасу және жылу беру теориясының негіздері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: табиғатты қорғау технологияларын әзірлеу және іске асыру арқылы жылу электр станциясының экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Мазмұны: Энергия мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуі. Қазақстан Республикасының экологиялық саясатының заңнамалық базасы. Экологиялық нормалаудың негіздері. Отын мен суды ұтымды пайдалану. Кәсіпорынның қоршаған ортаны қорғау қызметінің экологиялық тәуекелі және экономикалық аспектілері. Атмосфераны қорғау технологиялары. Ағынды суларды және топырақты ластанудан тазарту технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы ІТ-технологияларды пайдалана отырып, жылу энергетикасы объектілерінің технологиялық процестерін басқарудың автоматтандырылған жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін және жылу электр станцияларының негізгі және қосалқы жабдықтарын автоматты режимде реттеу әдістерін зерттеу.
Мазмұны: Автоматты жүйелердегі реттеу заңдары. ЖЭС-те АБЖ енгізу. Процесті басқару жүйелерінің құрылымы мен функциялары. Автоматтандырылған басқарудың ақпараттық ішкі жүйелері. Ақпаратты қашықтан енгізудің және басқарудың ішкі жүйелері. Жылу электр станцияларын реттеуші органдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жылу-энергетика саласында энергия үнемдеуді нормативтік-әдістемелік қамтамасыз етуді қолдану әдістері мен сапаны қамтамасыз ету мәселелерін талдау саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: жылу энергетикасы саласындағы нормативтік және әдістемелік қамтамасыз ету; жылу энергиясының, өнімдердің, шикізат пен отынның сапасы; сапаны бақылау қызметінің міндеттері мен функциялары; мемлекеттiк және жергiлiктi деңгейде энергия үнемдеудi нормативтiк-әдiстемелiк қамтамасыз етудiң дамып келе жатқан процестерiн пайдалануға жүйелi көзқарас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылу энергетикасы саласында сапа менеджменті жүйесін қамтамасыз ету, жылуэнергетика саласында метрологиялық қамтамасыз ету саласында дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Сапа менеджменті теориясы мен тәжірибесінің негізгі ережелері. Жылу энергетикасындағы сапаны басқарудың кешенді тәсілі. Кәсіпорындардағы сапа менеджменті жүйесінің негізгі мақсаттары мен принциптері. Жылу энергетикасында бақылаудың статистикалық әдістерін қолдану ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қолданбалы технологиялардың мәселелерін шешу үшін жылуэнергетикасындағы математикалық модельдеудің математикалық моделдерін, әдістері мен құралдарын зерттеу.
Мазмұны: Жану камераларындағы әсерлесетін ағыстарды модельдеудің негізгі түсініктері. Математикалық модельдеудегі теория мен эксперименттің артықшылықтары. Модельдеу кезеңдері. Бірөлшемді, екіөлшемді және үшөлшемді модельдер. Бейстационар модельдер. Физикалық процестерді модельдеуге арналған заманауи бағдарламалар. Нәтижелерді графикалық интерпретациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің жылу энергетикасының қолданбалы мәселелерін зерттеудің заманауи сандық әдістері туралы кәсіби білімін қалыптастыру.
Мазмұны: математикалық модельдеуге кіріспе; скалярлық теңдеулерді, сызықтық және сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу әдістері; жуықтау; көпмүшелік интерполяция; сандық интегралдау; бастапқы шарттармен қарапайым дифференциалдық теңдеулерді (ҚДТ) шешу әдістері; ҚДТ үшін шеткі есептерді шешу әдістері; Жартылай туындылардағы теңдеулер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылу-энергетика саласындағы кәсіпорындардың қалдықтарын басқару саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: Қалдықтарды басқару. Жасылдандыру өндірісі. Екінші энергетикалық ресурстар. Қалдықтарды қайта өңдеу: қайта пайдалану, қайта өңделген материалдардан жаңа материалдар мен тауарларды өндіру, қалдықтардан пайдалы фракцияларды бөлу және қайтарылмайтын қалдықтарды кәдеге жарату, өндірістік және тұрмыстық қалдықтарды жағу немесе пиролиздеу нәтижесінде энергия өндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпорынның энергетикалық стратегиясы, энергетикалық шаруашылықтың құрылымы, энергетикалық шығындарды басқарудың әдістері мен құралдары туралы теориялық білім алу.
Мазмұны: Кәсіпорынның энергетикалық ресурстарын басқару ерекшеліктері. Кәсіпорынның энергетикалық балансы. Энергетикалық ресурстарды пайдалану тиімділігін бағалау құралдары. Кәсіпорынның энергетикалық стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру ерекшеліктері. Кәсіпорынның энергетикалық стратегиясын қалыптастыруға әсер ететін факторлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жылу өндіргіш қондырғылар үшін энергияның негізгі көздері туралы білімді қалыптастыру; органикалық отынды жағу кезіндегі физикалық және химиялық процестерді талдау әдістерін меңгеру.
Мазмұны: Жылу өндіргіш қондырғыларға арналған энергия көздері. Көмір тозаңы. Көмірмен қамту және тозаңды әзірлеу тракті. Электр станцияларында қатты отынды өңдеу сызбасы. Мазутты тасымалдау, сақтау және жағуға әзірлеу. Газды жағу алдын дайындау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Paraview бағдарламалық кешенінің көмегімен көмірдің тұтану, термохимиялық әзірлеу, жағу және газдандыру процестерін зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: энергетиканың даму басыидылықтары мен заңдылықтарын талдау үшін энергетикалық кешендерді зерттеу; энергетикалық технологияларды болжамды талдаудың сандық әдістері; өнеркәсіптік дамудың қазіргі кезеңінде жылутехнология өндірісінде энергия пайдаланудың міндеттері; өндірістік жүйелерді жаңғырту туралы білімдерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өнеркәсіптік кәсіпорындардың қазандықтарының ошақтарында жоғары тиімділікпен отынның алуан түрлерін жағудың заманауи әдістері, әр түрлі отындарға арналған жанарғыларды таңдау және есептеу әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Органикалық отын. Жану жылуы. Әр түрлі отындардың сипаттамалары мен қасиеттері. Жану өнімдерінің құрамы. Жану теориясы. Қазандықтардың ПӘК-і. Жанудың орнығуы мен тұрақтылығының шарттары. Шлактанудың алдын алу шаралары. Түтіндік газдардағы NOx және SOx шекті рұқсат етілген концентрациялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отынның жануының физикалық-химиялық негіздері, тозаң-ауалы жанарғыларды модельдеу әдістері, сұйық отынға арналған форсункалар, шаң-көмірлі ошақтар мен олардың компоновкасы туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Сұйық отынның жануы. Рейнольдс, Вебер, Онезорге сандары. Конвективті жылумасса тасымалын үшөлшемді модельдеу. Алматы ЖЭО және Ақсу ЖЭС мысалында өндірістік қазандықтарда көмірді жағу кезіндегі жылу және масса тасымалы процестерін талдау. БКЗ-75 және ПК-39 қазандықтарын модельдеу үшін бастапқы деректер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жылуфизикалық мәселелердің математикалық ерекшеліктерін анықтау; жылуфизикалық процесті сипаттайтын дифференциалдық теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдісін таңдау және негіздеу.
Мазмұны: Сандық әдістерді қолдану салалары. Бейсызық теңдеулерді шешу. Функцияларды жуықтау. Сандық дифференциалдау және интегралдау. Квадратуралық өрнектер. Трапеция, Симпсон, Ньютон, ең кіші квадраттар, анықталмаған коэффициенттер, Эйлер, Рунге-Кутт әдістері. Коши есебі. Кезекті жуықтау әдістері. Болжау және түзету әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: энергетикалық зерттеулердің, энергия аудитінің және энергия үнемдеудің қажетті әдістері мен құралдарын зерттеу; тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында энергия тұтынуды бақылау құралдары.
Мазмұны: Энергия тиімділігінің әдістері мен критерийлері. Отын-энергетика саласы тұтынушыларының энергетикалық баланстары.Энергия балансы және ғимараттың энергетикалық паспорты. Энергияны тұтынуды реттеу. Энергия балансын және энергия есебін қалыптастыру. Жылу энергиясын тасымалдау және бөлу жүйелеріндегі энергияны үнемдеу. Ғимараттардағы энергияны ұтымды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұтас орта механикасының негіздерін, тұтқыр сұйықтыың ағысын есептеу әдістерін зерттеу; энергетика мен экологиядағы жылумасса алмасу үшін тұтқыр сұйық механикасының маңызы туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Тұтқыр сұйықтардағы жылу және масса алмасу процестері; тұтқыр сұйықтың қасиеттері; идеал сұйық пен газ теңдеуін шешу әдістері; Навье-Стокс теңдеулері; тұтқыр сығылмайтын сұйықтың сипаттамалары; ұқсастық теориясы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіпорындардағы жылу-энергетикалық жүйелерінің жалпы принциптері, құрылымы және қызметі туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: қоршаған ортаны қорғау және өндіріс қауіпсіздігі талаптарын сақтай отырып, жылу энергиясын энергияның басқа түрлеріне жоғары тиімді түрлендірудің заманауи технологияларын пайдаланатын атом және жылу электр станцияларының жылу алмастыру жабдығы; электр станцияларының жылу-механикалық және қосалқы жабдықтарын жобалау есептерінің әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мамандардың өз бетінше сыни ойлау қабілетін қалыптастыру және энергияны үнемдеудің физикалық және техникалық негіздері мәселелерінің негізгі ұғымдарын түсіну.
Мазмұны: Қазақстан Республикасының энергетикалық саясатының негізгі бағыттары. Энергияны үнемдеудің ерекшеліктері мен заңдылықтары. Энергия үнемдеу потенциалын бағалау. Энергия үнемдейтін технологияларды енгізу мысалдары. Ғимараттар мен құрылыстардағы энергия үнемдейтін технологиялар. Энергия мен ресурстарды ұтымды пайдалану принциптері. Энергияны үнемдейтін мінез-құлықты қалыптастыру.
Защита практики
Практиканың мақсаты: оқу барысында алынған теориялық білімді тереңдетіп, бекіту. Дипломдық жұмысты орындауға арналған материалдарды іріктеп, жүйелу. Дилом жұмысын жазу. Диплом жұмысын алдын ала қорғау.
төменгі, орта және жоғары энергия физикасындағы детекторлар құрылымының ерекшеліктерін білу;
- ғылыми зерттеулерде, сондай-ақ медицинада және басқа да қолданбалы салаларда ядролық сәулелену детекторларын қолдана отырып, ядролық-физикалық өлшеулерді ұйымдастыру.
- ядролық-физикалық медициналық қондырғылардың жұмысын ұйымдастыру, ретке келтіру және қолдау үшін ядролық медицина саласындағы теориялық білім мен зерттеу әдістерін қолдану;
- ядролық медицина үшін радиоактивті изотоптарды өңдеу үшін пайдаланылатын нысаналық құрылғылардың негізгі типтерін ажырату.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дипломалды приактиканы өткен соң студент қабілетті болып шығады: диплом жазуға қажетті эксперименталды, анықтамалық және өндірістік, әрі қызмет көрсету бойынша нормативті-құқықтық мәліметтерді жүйелей білу.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;