Дәрігер(«Жалпы тәжірибелік дәрігер»)
Білікті мамандар мен бәсекеге қабілетті медициналық білікті мамандар даярлауды қамтамасыз ететін, жаңа білімді меңгеруге қабілетті, сондай-ақ жеке адамдарға, олардың отбасыларына және жалпы халыққа жеке бастапқы және үздіксіз медициналық көмек көрсетуге қабілетті денсаулық сақтау саласында жаңа білім қалыптастырады.
Жалпы медицина
6B10106
Медицина және денсаулық сақтау
Клиникалық дайындық
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Клиникалық дайындық)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Клиникалық дайындық)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
акушерлік және гинекологиядағы жалпы және арнайы емтихан әдістерін меңгеру негізінде акушерлік және гинекологиялық қызметтерді ұйымдастыру принциптерін түсіну негізінде физиологиялық жүктілік, босану және босанғаннан кейінгі кезеңдерді басқаруды меңгеру; жүктілік, босану, қауіп факторлары және алдын алу шаралары туралы білімдерді қолдану; дәлелді медицина принциптеріне негізделген, олардың типтік көріністері мен барысында және жасы аспектіде ең көп тараған гинекологиялық аурулары бар әйелдер диагностикалау және емдеу дамыту, тиімді кәсіби қарым-қатынас, клиникалық синдромдар мен симптомдардың түсіндіру, зертхана деректер мен негізгі зерттеу және қолдану аспаптық әдістерін дағдыларын пайдалана отырып, медициналық диагностикалық және профилактикалық шаралар
2
ҒЗЖ қорғау
Интернатураның бірінші жылында алынған білім мен дағдыларды бағалау. Ол екі кезеңде - кешенді тестілеу және OSСE (объективті құрылымды клиникалық тексеру) өткізеде
2
РК(с оценкой)
Интернатураның бірінші жылында алынған білім мен дағдыларды бағалау. Ол екі кезеңде - кешенді тестілеу және OSСE (объективті құрылымды клиникалық тексеру) өткізеде
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - денсаулық жағдайына елеулі зиян келтірмеу немесе өмірге қауіпті аурулар, жарақаттар, денсаулықтың күрт нашарлауы, созылмалы аурулардың өршуіне, сыни апаттардың, эпидемияның, табиғи апаттардың алдын алу үшін шұғыл медициналық араласуды қажет ететін жағдайлар мен жағдайлардағы медициналық көмек көрсету дағдыларын дамыту; сапаға, пациенттерге күтім жасаудағы қауіпсіздікке назар аудару
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық синдромдармен емдеудің негізгі клиникалық синдромдары бар науқасты емдеу барысында алынған мәліметтерді анықтау, түсіндіру және сыни бағалау дағдыларын жетілдіру, диагностикалау мен емдеу жоспарын жасау, диагностикалаудың ұтымдылығын талдау және дәлелді және дербестелген медицина принциптерін қолдану, болашақ кəсіби қызмет бағытында жедел дағдыларды қалыптастыру негізінде кәсіби шешімдер қабылдау.
4
Кешенді емтихан
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Базалық медициналық, оңалтудың тиімді кәсіби қарым-қатынас, клиникалық синдромдар мен симптомдардың түсіндіру, осы арнайы зерттеу және қолдану дағдыларын пайдалана отырып, олардың типтік көріністері мен барысында және жасы аспектіде неврологиялық, мінез-құлық психикалық саласындағы және ауытқу ең көп тараған аурулары бар науқастарды диагностикалық дамыту және емдеу нұсқаулар, және - мақсаты алдын алу шаралары
15
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты пациенттердің проблемаларын шешуге, терапевтік және диагностикалық, алдын алу және оңалту шараларын жүзеге асыруға негізделген ғылыми негізделген тәжірибеге негізделген барлық бұрын алынған медициналық білімдер мен дағдыларды біріктіру арқылы пациенттерге көмек көрсету сапасына және қауіпсіздігіне назар аудара отырып, алғашқы медициналық-санитариялық көмектің жүйесінде тиімді жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
дәлелді медицина принциптеріне негізделген, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінен алынған мәліметтерді және негізгі медициналық және медициналық мақсаттағы дәрі-дәрмектерді қолдану дағдыларын пайдалана отырып, балалық шақтағы ауруларды диагностикалау және емдеу. диагностикалық және алдын алу шаралары
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Хирургиялық патологияны, оның ішінде шұғыл жағдайды анықтау үшін қолданылатын тексеру стандарттарын ескере отырып, ересектер мен балаларды арнайы клиникалық тексеру әдістерін меңгеру. Науқастың жасын және қосымша ауруын ескере отырып, хирургиялық патологияның жетекші клиникалық симптомдары мен синдромдары. Жедел хирургиялық аурулардың дифференциалды диагностикасы. Тиімділік пен сапаға назар аудара отырып, жұмыс кезінде этикалық және құқықтық нормаларды сақтау.
16
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
дәлелді медицина принциптеріне және медициналық диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес терапевтік ауруларды олардың типтік көріністерінде диагностикалау және емдеу білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – дәлелді медицина принциптеріне және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ хирургиялық араласу кезінде анестезиология бойынша күрделі жағдайдағы пациентке реанимация және қарқынды медициналық көмек көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында:
- алғашқы медициналық-санитарлық көмек мамандарының кішкентай балаларды қамқорлыққа алуға негізделген, 0-ден 5 жасқа дейінгі балалардың денсаулығының барлық мәселелерін сақтау, жоғары тиімді технологияларды игеру,
- ата-аналарды тамақтану мен қамқорлыққа үйрету, кеңес беру және қолдау,
- балалар ауруларының толық өсуін, дамуын және алдын-алуын қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-полиморбидті науқас ретінде қарт пациент туралы білімді арттыру. Халықтың қартаюы маңызды медициналық-әлеуметтік мәселе болып табылады. Жасы ЖҚЖ, өкпе, АІЖ, бүйрек, жүйке жүйесі патологиясының даму қаупінің ең маңызды факторы болып табылады. Егде және кәрі жастағы пациенттер үшін мультинозологиялыққа, бір-бірінің ағымын түрлендіретін, тиімді дәрі-дәрмектік терапияны таңдауды қиындататын көптеген созылмалы аурулардың болуына тән. АГ және қант диабеті, АГ және ЖИА, АГ және АІЖ патологиясы, АГ және буындар аурулары, АГ және СӨОА, АГ және СЖЖ үйлесімі диагностика мен емдеу үшін күрделі мәселе болып табылады. Бұл ерекшеліктер медициналық көмек көрсету кезінде жиі қателіктер тудырады.
- Қартаю жүйелі процесс ретінде, дені сау қартаюға тән инволюциялық өзгерістер
- Егде науқасты тексеру ерекшеліктері
- Егде және кәрі жасқа тән аурулар және олардың үйлесуі
- Егде және қарт жастағы пациенттің фармакотерапиясының ерекшеліктері
- Егде және қарт жастағы пациентті оңалту
- Психикалық-эмоцианалды мәртебесін ескере отырып, пациентті жүргізу ерекшеліктері
- Күтімді ұйымдастыру, әлеуметтік қызметтің рөлі, паллиативтік көмекті ұйымдастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ішкі аурулар клиникасындағы қазіргі заманғы иммунологиялық және иммуногенетикалық диагностика, иммуногенетика; иммуно бағытталған терапия және иммунологиялық мониторинг. Иммунға тәуелді патология-инфекциялық, аутоиммундық, онкопатология; иммундық тапшылық жай-күйі, клиникалық синдромдар, диагностикалық өлшемдер, иммунды реабилитация принциптері; иммунға бағытталған препараттардың көптүрлілігі (иммуномодуляторлар және иммуносупрессорлар), қазіргі заманғы вакциналар (векторлық, РНК және ДНК-вакциналар, Т-жасушалық, рекомбинаттық)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - Әлемдік денсаулық сақтау ұйымдарының мамандары ұсынған клиникалық шешім қабылдау алгоритмдерін қолдану арқылы негізгі психикалық, неврологиялық бұзылулар мен нашақорлықты интеграцияланған басқаруды қамтамасыз ету дағдыларын дамыту.
Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін студенттер қабілетті болуы тиіс:
1. алгоритмдерге сәйкес негізгі психикалық, неврологиялық бұзылулар мен нашақорлықты ер адамдар және балалар популяциясының жағдайын анықтау;
2. Дәрі-дәрмектер мен басқа заттардың қолданылуымен байланысты психикалық және неврологиялық бұзылулармен және бұзылулармен ауыратын науқастарды бағалау және емдеуде гуманитарлық төтенше жағдайдағы мамандандырылған медициналық қызметкерлерді оқытуға бағытталған іс-шараларды жүзеге асыруға;
3. алғашқы психологиялық көмек көрсету;
Психоәлеуметтік қолдауды қамтамасыз ету (мысалы, психотерапияның қысқа курстарын өткізу, өзін-өзі қамтамасыз ету топтарын ұйымдастыру, стрессті басқаруға үйрету);
5. адамға бар психологиялық және психологиялық-әлеуметтік қолдау қызметтеріне бағыттауға;
Пациенттің құпиялылығын қамтамасыз етуге;
7. mhGAP-дің психикалық денсаулығы мен психоәлеуметтік төтенше жағдайлар жөніндегі нұсқаулықтарын қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді:
Репродуктивті денсаулықты қорғау қызметін ұйымдастыру
Репродуктивті эндокринология туралы түсінік қалыптастыру
Қосалқы репродуктивті технологиялар туралы түсінік қалыптастыру
Отбасын жоспарлау және контрацепция мәселелері
Бірінші триместр түсік кезінде диагностика, жүргізу тактикасы
Жатырдан тыс жүктіліктің диагностикасы, жүргізу тактикасы және алдын алу
Эндометриоздың диагностикасы, жүргізу тактикасы және алдын алу
Созылмалы жамбас ауруының диагностикасы, жүргізу тактикасы және алдын алу
Сүт безі ауруларының диагностикасы, жүргізу тактикасы және алдын алу
Балалар және подросковой гинекология мәселелері