жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Математика және математикалық білім беру саласындағы кәсіби мәселелерді шешуге, оларды кәсіптік зерттеу саласындағы тәжірибелік дағдылар мен құзыреттерге ие болуға қабілетті білікті мамандар даярлау.
Іргелі және қолданбалы математика
7M05406
Механика-математика
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың жалпыланған функция түсінігін оқу және меңгеру. Жалпыланған функция немесе үлестірім функцияның классикалық түсінігін жалпылайтын математикалық ұғым. Жалпыланған функция ұғымы материалдық нүктенің тығыздығы, нүктелік заряд, нүктелік диполь, жай немесе қос қабаттың (кеңістіктік) тығыздығы және интенсивтілік сияқты идеалдандырылған ұғымдарды математикалық дұрыс түрде көрсетуге мүмкіндік береді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды стохастикалық талдаудың заманауи теорияларының теориялық және практикалық негізгі ұғымдарымен Мұқият таныстыру болып табылады. Магистранттардың осы пәннің негізгі нәтижелерін болашақта өздерінің болашақ ғылыми-педагогикалық қызметі барысында тиімді пайдалануы үшін оларды табысты игеруі; оқу-ғылыми әдебиетпен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеруі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функционалдық кеңістіктердегі сызықтық операторлардың жалпы теориясының негізгі түсініктерін және олардың негізгі қасиеттерін зерттеу. Арнайы мысалдармен барлық кіріс анықтамалары мен сипаттамалары көрсетіледі. Соңғы өлшемді және шексіз өлшемді кеңістіктер жағдайларын қарастырамыз.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарды алгебралық геометрия есептерін шешу үшін модельдер теориясының әдістерін қолданатын заманауи модельдер теориясымен таныстыру. Атап айтқанда, омега-тұрақты теориялар теориясы, Морли дәрежесі ұсынылған. Формула жиындары үшін әртүрлі рангтік функциялар тұрғысынан толық теориялар үшін жіктеу теоремалары. Тұрақты топтар туралы Болдуинв-Саксль теоремалары және формуланың кіші топшаларының кемуінің қасиеттері көрсетілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – алгоритм және алгоритмдік шешілмейтін есеп ұғымдарын формалдау. Курстың негізгі тақырыптары: қарабайыр рекурсивті және ішінара рекурсивті функциялар; Тьюрингтің есептелетін функциялары, әмбебап Тьюринг машинасы; Чёрч тезисі;есептелетін санаулы жиындар; әмбебап функциялар, диагональды конструкциялар;Kleene және Post нөмірлері;тұрақты нүкте теоремасы; Райс және Райс-Шапиро теоремалары; шығармашылық, өнімді, қарапайым және максималды жиынтықтар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар эллиптикалық және параболалық теңдеулер үшін шекаралық есептердің жалпыланған шешімдерінің бар екендігін дәлелдеудің заманауи әдістерін меңгеруі керек. Вишик-Лакс-Милграм теориясының презентациясы. Шектік есептердің вариациялық теориясы. Параболалық теңдеулер үшін Галеркин әдісі. Алдын ала бағалаулар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ең жоғары туындыда кіші параметрі бар ерікті ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді зерттейміз. Шағын параметрдегі дәлдіктің жұмыс дәрежесі бар ерітінділердің асимптотикалық кеңеюлері алынады. Оқыту нәтижесінде магистранттар ең жоғары туындыда параметрі аз қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді зерттеу әдістерімен таныс болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Екінші ретті теңдеулердің классификациясын көрсету; гиперболалық, эллиптикалық және параболалық типті дифференциалдық теңдеулер; әр түрдегі теңдеулердің іргелі шешімдерін; гиперболалық, эллиптикалық және параболалық типтегі теңдеулер үшін шекаралық есептерді шешу әдістері. Сипаттамалар әдісін электр желілеріндегі тербелістерді зерттеуге қолдану. Потенциалдық теория. Параболалық типті теңдеулер үшін шекаралық есептерді шешуде Фурье әдісін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алгебра мәселелеріне өкілділік теориясын қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, сөзсіз қауымдастық емес. Алгебрада топ өкілдері маңызды рөл атқарады. Пәннің мазмұны оқуға бағытталғанкоммутативті сақиналардың әртүрлі негіздері, лимитке өту бойынша теоремалар, гомоморфизмдердің біркелкі ыдырауы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты – классикалық есептеулердің формальды тілдерінің синтаксистік және семантикалық компоненттерін меңгерудің ғылыми-теориялық және идеялық-әдістемелік негізі ретінде магистранттар арасында жалпы жиынтық-теориялық және логикалық-алгебралық мәдениетті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі модельдер теориясына тән әдістердің, технологиялардың және канондық конструкциялардың логикалық – математикалық практикасында қолданудың білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мен міндеттері: курстың негізгі мақсаты – қазіргі функционалдық кеңістіктер теориясының негіздерін және оның қазіргі математикалық және функционалдық талдау мәселелеріне қолданылуын меңгеру. Негізгі интегралдық теңсіздіктерді және олардың қолданылуын зерттеу. Магистранттарға дифференциалданатын функцияларды қолдану арқылы жуықтау теориясының негіздерін оқыту.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: