педагогика ғылымдарының магистрі
Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша орта арнаулы және жалпы білім беретін, жоғары оқу орындары, ғылыми-зерттеу, мемлекеттік және муниципалдық мекемелер, туристік индустрия үшін тарихи-географиялық пәндерді оқытудың инновациялық білім беру әдістемелері мен технологияларын әзірлеуге қабілетті жоғары білікті ғылыми кадрлар даярлау.
Тарих және география
7M01602
Тарих
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-география ғылымының мәнін түсіну, қазіргі әлемдік географияның жаңа бағыттарының жетістіктері мен шешілмеген міндеттерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс географияның мәні мен оның қазіргі құрылымы, география әдіснамасының негізгі принциптері мен тәсілдері, зерттеу әдістері жүйесі, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің географиялық аспектілерін аумақтық саралау заңдылықтары туралы көзқарастар эволюциясын ғылыми түсінудің негізін құрайды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ГАЖ бағдарламалары және онымен байланысты бағдарламалар аясында жұмыс істеу, географиялық ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі әдістемелік қағидалары, оларды география мен тарихта қолдану аясы, даму болашағы туралы ұғымдарды қалыптастыру, геоақпараттық технологиялардың жұмыс істеу және пайдалану әдістері туралы, ғылыми және техникалық мәселелерді шешудегі жалпы ойларды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәнмәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерді оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру табиғи-ресурстық әлеуетті бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, адам әлеуетін бағалауды жүргізуге, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдауға, экономикалық-географиялық дамудың өңірлік ерекшеліктерін зерттеуге, ҚР Сыртқы экономикалық байланыстарына талдау жүргізуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Орталық Азияның тарихи географиясының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән бірқатар маңызды түсініктерді игеру қабілетін қалыптастырады: тарихи үдерістің кеңістіктік, уақыттық және оқиғалық координаттары; Орталық Азияның территориялық номенклатурасы, физикалық-географиялық номенклатурасы, этникалық және демографиялық номенклатурасын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Орталық Азияның сакралды орындарының аймақ халықтарының рухани және материалдық мәдениетіндегі орнын анықтау мақсатында аймақтың сакралды географиясының әр түрлі нысандарын сипаттау қабілетін, этнографиялық мәліметтерді интерпретциялау, ОА сакралды нысандары картасын жасау, сакралды орындарға саяхат жасау бағдарламасын құрастыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тарихтың негізгі кезеңдерін, қазіргі тарихи географияны оқытудың институттарын, тәсілдерін, әдістері мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ тарихи география саласындағы зерттеу жұмыстарының әдістері мен дағдыларын, кеңістіктік ойлау дағдыларын және оны тарихи және жалпы гуманитарлық бейіндегі талдамалық жұмыстарда қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ресей империясының Орталық Азия территориясында жүргізген картографиялық жұмыстарын, Орталық Азияда тарихи-географиялық ақпараттың жинақталуы және картография дәстүрлерінің дамуын талдау қабілетін қалыптастыру.ХІХ ғасырдағы Орталық Азияның картографиялық зерттеулерінің қалыптасу тарихын, курс мәселесі бойынша тарихи және географиялық әдебиеттерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: туристік-экскурсиялық ұйымның кадрларын даярлау және қалыптастыру, экскурсияны сапалы әзірлеуге экскурсоводтарды дайындау, оны өткізудің әдістемесі мен техникасын игеру, экскурсияның мәнін, жіктелуін, дайындық кезеңдерін, оның барлық құрамдас бөліктерін түсіну.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: