ауыл шаруашылығы ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты терең теориялық және практикалық білімі бар, кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдыларын меңгерген, аквакультура және су биологиялық ресурстары саласында ғылымның, білімнің және өндірістің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін өндірістік, ғылыми – зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін, педагогикалық қызметті дербес орындауға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау
7M08401
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-өнеркәсіптік балық аулау мәселелерін және ашық, жағалау суларында және ішкі су айдындарында балық аулау ерекшеліктерін талдау, балық аулауды қамтамасыз етудің техникалық құралдарын, балық аулау құралдарын және басқа да гидробионттарды қоса алғанда, балық аулау жүйелерін ғылыми зерттеу, құру және пайдалану процестерін, сондай-ақ гидробионттарды іздеу мен өндіруді, балық аулауды реттеу мен инспекциялауды басқару процестерін зерделеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік процестерді жақсартудың заманауи әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Ғылыми – техникалық және инновациялық жұмыстардың нәтижесіне негізделген жаңа технологиялардың толық сипаттамалары беріледі. Мәселелердің шешілуінің экономикалық жақтары қарастырылады, өнімнің өзіндік құнын төмендетіп, аквакультураның жоғары технологиялық әдістері арқылы әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында экономикалық кірісті ұлғайтудың мысалдары беріледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән паразиттердің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде олардың биологиясын, өмірлік циклін, иесіне патологиялық әсерін, диагностика мен емдеу әдістерін зерттейді. Зерттеу барысында паразиттерді морфологиялық және молекулалық анықтау, сондай-ақ олардың таралуы мен балық популяцияларына әсерін бағалау жүргізіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән балық түрлерінің биологиялық әртүрлілігі мен жіктелуінің маңызды аспектілерін зерттейді. Таксондарға дәл жіктеу үшін балықтардың систематикасы, морфологиясы, анатомиясы, генетикасы және экологиялық сипаттамалары мәселелерін қарастырады. Бұл процесс таксономиялық жүйенің құрылымын нақтылауға және жаңа ғылыми деректерді ескере отырып, оның өзектілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасы cу ресурстарының экологиялық және экономикалық проблемаларын шешуге бағытталған, Қазақстанның су биоресурстарын ұтымды пайдалану проблемаларын қарастыру, халық тұтынатын тұщы су мәселелерін зерделеу, сол табиғи су айдындары – өзендер мен көлдер болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән балық ресурстарын тиімді пайдалану сұрақтарын қарастырады; Республика суқоймаларында кәсіптік балық аулауды реттеудің және қорғаудың заңдылық аспектілері бойынша негізгі білімдерді береді. Балықшаруашылық маңызы бар суқоймаларда балық қорғау шараларын ұйымдастырудың маңызы мен тиімділігін анықтауды үйретеді. Адамның қарқынды іс - әрекеттерінің және браконьерлердің іс – әрекеттерінің нәтижесінде балық шаруашылығына немесе нақты бір суқоймаға тиген зияндылықтардың көлемін есептеу әдістерін үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Қазақстанда бекіре тұқымдас балықтарды дамыту мәселелері бойынша негізгі мәселелерді қарастыру, бекіре тұқымдас балықтардың негізгі биотехникалық процестерін зерделеу, өнеркәсіптік бекіре тұқымдас балықтарда қолданылатын балық түрлерінің жүйелі жағдайын анықтау, бекіре балықтарының биологиясы мен экологиясы бойынша толық сипаттама беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән гидробионттар популяциясының классификациясы мен типтерін, олардың экологиялық, статикалық, динамикалық және этологиялық құрылымын, гидробионттар популяциясының санын реттеу механизмін, популяциялық динамика санының типтерін, сонымен қатар, әртүрлі экологиялық факторлардың әсерінен экожүйелердің сипаты мен тұрақтылығына байланысты динамикалық көрсеткіштерді модельдеуді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста омыртқасыз гидробионттардың құнды кәсіптік түрлерінің: шаяндар, асшаяндар, мидиялар, моллюскалар биологиясы қарастырылады. Гидробионттардың таралуы, жіктелуі, бағалы омыртқасыз гидробионттардың популяцияларының қазіргі жағдайы туралы мәліметтер келтіріледі. Гидробионттардың кең тараған түрлерінің негізгі биотехникалық процестерінің технологиялық параметрлері зерттеледі. Өнеркәсіптік шаруашылықтардың типтері қарастырылады, құрылғылар мен техникалық жабдықтар, тағамдық және қоректік маңызы бар омыртқасыз гидробионттарды өсіру бойынша техникалық жабдықталуы толық сипатталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-гидробионттардың эмбриональды және эмбрионнан кейінгі даму заңдылықтары, гидробионттардың өсуі мен дамуына әсер ететін факторлар, Ұрықтың даму ерекшеліктері, бастапқы жыныс жасушаларының жеке бағыттары, гаметогенез, балықтардың жыныстық циклі, гидробионттардың ұрықтану және көбею түрлері, сперматогенез, онтогенез кезеңдері, балықтардағы эмбриональды және эмбрионнан кейінгі кезеңдерді анықтау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жасанды суқоймалардағы биологиялық өнімділік түсініктерін, осы суқоймалардағы өнімділікті анықтайтын негізгі факторларды, өнімділікті, деструкцияны, олардың суқоймадағы қатынасын, біріншілік және екіншілік өнімді анықтау әдістерін қарастырады. Суқоймлардың уытты және биогендік заттармен ластануы, су сапасының қалыптасуы мен биологиялық өзін-өзі тазартуы, гидросфераны қорғаудың экологиялық негіздері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән популяциялардың экологиялық-генетикалық сипаттамаларын, табиғи популяцияларды зерттеудің негізгі бағыттарын, популяцияны басқару ьірлігі ретінде, популяцияның минимады тірі қалу мүмкіндігінің концепиясын, табиғи популяцияларды эксплутациялаудың экологиялық принциптерін, популяцияның жағдайы мен болашаұта пайдалану мүмкіндіктерін, популяцияның эффективті санын, қауіпті түрлердің жасанды жағдайда көбеюі, интродукция мен интродукцияның жетістіктерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән су экожүйелері іс-әрекетінің теориясының негізгі элементтерін қарастырады: экожүйелер ұйымдасуының және оның компоненттерінің құрылымдық бағалануын, биомассаның маусымдық және көпжылдық динамикасын және олардың орта факторларымен байланысын, заттар мен информацияларды және олардың суқойма ерекшелітерімен, өнімділігімен, орта факторларымен байланысын. Су экожүйелерінің негізгі сипаттамаларын, тұрақтылығы мен төзімділігін және іс –әрекет заңдылықтарын қарастырып бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-омыртқасыз гидробионттардың бағалы кәсіптік түрлерінің биологиясы мен экологиясын, гидробионттардың бағалы түрлерінің таралуын және қазіргі заманғы жай-күйін, гидробионттардың фондық түрлерінің негізгі биотехникалық процестерінің технологиялық параметрлерін, құрылғылар мен құрылғыларды, азық-түлік, жемдік омыртқасыз гидробионттарды өсірудің техникалық жабдықталуын егжей-тегжейлі сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән табиғи суқоймалардағы биологиялық өнімділік түсініктерін, осы суқоймалардағы өнімділікті анықтайтын негізгі факторларды, өнімділікті, деструкцияны, олардың суқоймадағы қатынасын, біріншілік және екіншілік өнімді анықтау әдістерін қарастырады. Табиғи суқоймалардың ластануы, су биологиялық өзін-өзі тазартуы, гидросфераны қорғаудың экологиялық негіздері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тауарлық лосось өсірудің негізгі және перспективалы объектілерінің балық өсіру-биологиялық сипаттамаларымен таныстыру, тауарлық лосось өсіру объектілерінің жөндеу-аналық табындарын қалыптастыру және пайдалану, жыныстық өнімдерді алу әдістерін, уылдырықты ұрықтандыру және инкубациялау, лосось эмбриогенезі, личинкаларға төтеп беру, отырғызу материалын өсіру, тауарлық объектілерді өсіру.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.