философия докторы (PhD)
Бағдарлама қазіргі заманғы лингвистика мен әдебиеттанудың негізгі принциптерін түсіндіруге қабілетті орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті мамандарды сапалы даярлауға бағытталған; қазіргі заман лингвистикасы мен әдебиеттанудағы жаңа тенденциялардың ғылыми теориясы мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру мақсатында диссертациялық зерттеу және тәжірибелік педагогикалық қызметті жүзеге асыру барысында осы білімді әрі қарай қолдану; зерттеу объектісіне барабар материал негізінде өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, филология ғылымының жаңа бағыттарын және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін дамыту бойынша жобалау әдіснамасын таңдау; өзінің және өзгенің ғылыми қызметінің өніміне баға беру және маңыздылығын анықтау, ғылыми пікірталастарда олардың жұмыс тілін қолдана отырып, өзінің ғылыми пікірін дәлелді түрде көрсету және қорғау.
Орыс әдебиеті
8D01703
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – нақты ғылыми парадигма шеңберінде ғылыми басылымдарды құруда шығармашылық дағдыларды дамыту, ғылыми зерттеу нәтижелерін баспаға дайындау, жариялау процесінде қажетті қағидалар, әдістер, ережелер, талаптар кешенін меңгеру. Пән ғылыми басылымды құрудың жалпы қабылданған нормалары мен кезеңдерін, сондай-ақ ғылыми сөйлеу стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ-ХХІ ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелері; филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде дербес зерттеулер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – өзекті әдеби мәселелерді шешу үшін ғылыми жобаларды жоспарлау және құру қабілеттерін дамыту. Пән әдеби зерттеуді жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған. Пән студенттің өз бетімен әзірлеген ғылыми жобасын көрсетумен аяқталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жаңа ғылыми білімдерді құру мақсатында гендертану, мифологиялық сын, мифопоэтика, әдебиеттік салыстырмалы зерттеулер және нарратологияның тоғысқан жерінде әдебиеттануда пәнаралық зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Пән қазіргі әдебиеттану ғылымының пәнаралық мәселелерін шешуге жүйелі көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән әдебиеттану саласында пәнаралық білімді біріктіретін ғылыми еңбектің жасалуымен аяқталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің түрлері бойынша олардың теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды. Пән ғылыми-филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, оларды орындалатын зерттеу кезеңдері мен мақсатына қатысты дұрыс таңдай білуді игеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жоғары оқу орындарында орыс әдебиетін зерттеу мен оқытудың негізгі әдістерін құзіреттілік көзқарас контекстінде таңдауды негіздеу, жаңашылдық заңдылықтарын түсіну мен негіздеудің теориялық және әдістемелік негізін қалыптастыру, өз бетінше зерттеу әрекеті мен ғылыми-педагогикалық іс-әрекет дағдыларын меңгеру. Пән білім беру технологияларын классификациялаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.