жаратылыстану бакалавры
Бағдарламаның мақсаты - ғылыми, өндірістік және медициналық-клиникалық сала үшін дәрігерлермен ынтымақтастықта жұмыс істеуге дайын, ядролық физика және медицина ғылымдарының түйіскен жерінде ядролық медицина бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Ядролық медицинаның: радионуклидтік диагностика және радионуклидтік терапия; радиофармацевтика; қызметкерлер мен пациенттердің радиациялық қауіпсіздігі; тұрғын үй, медициналық және өндірістік үй-жайларды радиациалық бақылау рәсімдерін сапалы орындау үшін қажетті дағдылары бар студенттерді дайындауды қамтамасыз ету.
Ядролық медицина
6B05310
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: барлық жеке ерекшеліктерді ескере отырып, адам денесінің жасушалары мен мүшелерінің қалыпты типтік құрылымы мен қызметі туралы интеграцияланған білімді қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынас және жасуша, органдар мен жүйелер функцияларының реттелуі қалыпты жағдайда тіршілік ету процестерін түсіну және гомеостазды ұстап тұру үшін, сондай-ақ организмнің құрылысы мен функцияларын физикалық әдістермен зерттеу дағдылары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: емдеу процесінде оларға әсер ету әдістері мен тәсілдерін түсіну үшін адам аурулары мен органдардағы, тіндердегі, жасушалардағы, ультрақұрылымдардағы морфологиялық өзгерістердің негізінде жатқан патофизиологиялық процестердің даму заңдылықтары мен нәтижелері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: органдардағы, тіндердегі метаболикалық бұзылулар, көмірсулар алмасуының бұзылуы, қабыну, ісіктер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:студенттердің биологиялық молекулалардың құрылысы және тірі жасушаларда болатын химиялық процестер туралы іргелі білімдерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: физика-химиялық қасиеттер, ақуыз құрылымы, нуклеин қышқылының құрылымы мен қызметі, ферменттер, нуклеин қышқылы мен ақуыздың биосинтезі, ДНҚ репликациясы, транскрипция; трансляция; көмірсу алмасуы, липидтермен алмасу, жасушадағы зат алмасуды реттеу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дифференциалдық және интегралдық теңдеулерінің негіздерін және оларды шешу әдістерін оқыту.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу әдістерін, ұғымдарды, заңдылықтарды;<br/> - дербес туындылы дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық процестер туралы түсінігі болу.<br/> Мына мәселелер қарастырылады:бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. n—ші ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулер жүйесі. Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер. Интегралдық теңдеулер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дозиметрия туралы негізгі ұғымдарды, табиғи және техногендік радиоактивті нұрлардан қорғану жолдарын үйрету.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: нұрдың дозасын анықтау және рұқсат етілген шекті мәні, иондаушы нұр көздерінің зияны мен қауіптілік деңгейі, иондаушы нұрдың сыртқы әсерінен қорғану мәселесіне қатысты есептер. Радиациялық қауіпсіздік бойынша нормативті құжаттар. Радиациялық қауіпсіздік нормасы және санитарлық ережелер.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі түсініктерді, заңдарды, формулаларды, теоремаларды және жоғары оқу орынында оқытылатын математикалық зерттеулердің әдіс-тәселдерін қолдана білуге үйрету.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: сызықтық алгебра, геометриялық тұрлер, векторлық алгебра, талдауға кіріспе, аналитикалық геометрия. Көп айнымасылысы бар функциялар. Қатарлар теориясы. Векторлар. Матрицалар. Сандық тізбектер, олардың шегі. Функцияның туындысы, жоғары тері туындылар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нұрларды тіркеудің жалпы принциптерін, нұрлардың затпен әсерлесуін қарастыру болып табылады.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: деткторлардың негізгі принциптері, деткторлардың түрлері, ионизациялық деткторлар, Черенков деткторы, сцинтилляциялық деткторлар, жартылай өткізгіштік деткторлар, ядролық нұрларды өлшеу; нейтрондарды тіркеу, ядролық электроника. Ядролық нұр спектрометриясы. Масс-спектрометрлер. Радиометрия. Өндірістік радиометрлік қодырғылар. Элементар бөлшектер детекторлары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: теория мен эксперименттің жуықтау әдістерінің қазіргі жетістіктеріне негізделіп, кванттық-механикалық құбылыстар туралы түсінігін дамыту. Кванттық механиканың теңдеулері мен заңдылықтарын ядролық физика мен ядролық медицинаға қолдана білуге үйрету.<br/> Пәннің мазмұны: кванттық физиканың заңдары, микроәлемді сипаттау принциптері; кванттық жүйелерді есептеудің негізгі әдістерін және сипаттамалары; атом мен ядроның сәуле шығаруының негізгі заңдылықтары, жаңа техника мен технологияларды жасау барысында практикалық есептерді шешу үшін қолданылатын кванттық физиканың әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық медицина әдістері мен тәсілдерін пайдаланып науқасты емдеу мен диагностика жасауда қолдану қабілеті мен білімдерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: клиникалық және лабораториялық радиометрия, радиография, радионуклидтік көрнекілеу (сцинтиграфия, бір-фотондық эмиссиялық компьютерлік томография, позитрондық-эмиссиялық компьютерлік томография, позитрондық-эмиссиялық магниттік-резонанстық томография).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық медицина мен оның физика-техникалық аспектілері туралы түсінігін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде мына мәселелерді қарастырады: ядролық медицинаның физика-математикалық негіздері;<br/> ядролық медицина дамуының қазіргі таңдағы деңгейі;<br/> ядролық-физикалық қондырғылардың қолданылу ерекшеліктері мен құрылымының физикалық принциптері; ядролық медицинаға арналған заманауи қондарғылардың параметрлері мен функционалды мүмкіндіктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикалық талдау бойынша іргелі білімдерді және алынған математикалық аппаратты нақты есептерді шешуге қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Берілген курста мыналар оқытылады: тізбектер және бір айнымалысы бар функциялар теориясы, функцияның шектері мен үзіліссіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеулердің негізгі теоремалары, функцияны Тейлор формуласы бойынша жіктеу; туындыны пайдаланып функцияның графигін зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс анықталмаған интегралды, интегралдау әдістерін оқытуға бағытталған. Пәнде: доғаның ұзындығы, айналу денелерінің көлемдері мен бетінің аудандары, тізбектер және шексіз қатар, тейлор қатары, үш өлшемді кеңістіктегі векторлар және аналитикалық геометрия, бірнеше айнымалы функциялар, дербес туындылар, бағыт бойынша туындылар, жанама жазықтық, экстремал мәндер, екі еселі интегралдар қарастырылатын болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Биологиялық жүйелердегі физикалық заңдардың көріну ерекшеліктерін терең білуді, медициналық аппаратураның құрылысы мен жұмысын түсінуді қамтамасыз ету.<br/> Пәнді оқығаннан кейін олар ядролық-физикалық нысандарының жұмыс істеу принциптерін, атап айтқанда, медициналық диагностика және терапия мақсатында қолданылатын иондаушы сәулелік сәулелердің сипаттамаларын біледі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қатерлі ісікті клинкалау, анықтау, емдеу және алдын алу мәселелері, сәулелік терапияны жоспарлау мен жүргізу принциптері қарастырылады. Қарастырылатын мәселелер: ісіктің пайда болуына әсер етеін факторлар. Бірінші ретті және екінші профилактика. Онкологиялық көмекті ұйымдастыру. Қатерлі ісікті алдын ала болжау әдістері, скрининг. Сәулелік терапия негіздері. Жаңадан пайда болған қатерлі жасушаларды емдеу негіздері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге физикалық, химиялық және биологиялық радиациялық эффектілер, иондаушы нұрлардың диагностика мен терапияда қолданылуы, иондану мен қозу. Иондаушы сәулелердің көздері. Дозиметрия. Иондаушы сәулелердің әр түрлерінің биологиялық әсері.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: зарядталған бөлшектердің, нейтрондардың, фотонның затпен әсерлесу механизмі, нұрдың қасиеттерін зерттеу, радиациялық химиялық және биологиялық эффектілер,радиациялық терапияны жоспарлау, қорғану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: иондаушы сәуленің жасушаның генетикалық аппаратына әсер ету заңдылығының теориялық және тәжірибелік аспектілерін үйрету, спонтанды индуцирленген мутагенезге негізделген басты механизмдер.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: ДНҚ радиациялық-индуцирленген мутациясы, радиацияның тірі ағзаға мутациялық әсерінің сандық және сапалық заңдылығы, радиациядан кейінгі қалпына келтіру механизмі, сәулеленудің кейінгі генетикалық салдары, иондаушы нұрдың мутациялық әсерлерінің математикалық моделдері, радиациялық фактордың сүтқоректілердің генетикалық аппаратына тигізетін әсері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: радиациялық қауіпсіздік ерекшеліктері бойынша замануи деңгейде теориялық білім беріп, тәжірибелік қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: ҚР тұрғындарының радиациялық қауіпсіздігінің нормативті-құқықтық базасы. Радиациялық қауіпсіздік нормалары. Радиоактивті қалдықтардың уақытша сақтау орындарының құрылысы. Ыдырайтын материалдарды тасымалдау ережелері және таратпау принциптері. Халық шаруашылығының мүддесі үшін радиоактивті қалдықтарды қайта өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: радиоактивті элементтерді өндіру тәжірибесі және заманауи радиохимия негіздерін меңгеру; радионуклидтерді және онымен қатысты иондаушы нұрларды ғылым мен техникада, медицинада, қошаған ортаны қорғауда пайдалану жолдарын қарастыру<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Радиоактивті изотоптарды алу жолдары, өндіру әдістері, қажет өнімді бөліп алуға қажет қондырғылар, радиофармпрепарат өндірісі бойынша ҚР нормативті базасы, радиациялық қауіпсіздік бойынша ҚР нормативті базасы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Келесі бөлімдер оқытылады: атомдық-молекулалық деңгейдегі кванттық құбылыстар, кванттық физиканың және атомдар мен молекулалардың электрондық қабатында орын алатын физикалық құбылыстардың эксперименталды негіздері, линзалар, фотометрия, оптикалық приборлар, шығарылу және жұтылу спектрлері, геометриялық оптика.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бақылауларға, эксперимент пен тәжірибелік дағдыға негізделе отырып, физикалық теорияның негізін қалыптастыру, механиканың, молекулалық физиканың, электромагнетизм заңдарының статистикалық сипатын түсінду; <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Кинематика. Динамика. Қатты дене механикасы. АСТ. Статистикалық таралу. Сұйықтар мен газдағы қысым. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Изопроцестер. Нақты газдар. Электр тогы, конденсаторлар, Кирхгоф ережесі, магнит өрісі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: негізгі табиғи және техносфералық қатерлер туралы, олардан өзінің кәсіби қызметіне қарай қорғану әдістері жайлы; химиялық және физикалық талдау әдістері туралы түсінік беру. Заттардың қасиеттері, химиялық реакциялардың механизмдері, кванттық-механикалық принцип секілді заманауи теориялық химия бөлімдері жайлы түсінік қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық медицина мен оның физика-техникалық аспектілері туралы түсінігін қалыптастыру<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - медициналық диагностика мен терапияда қолданылатын ядролық реакторлар мен зарядталған бөлшектердің үдеткіштерінің жұмыс жасау принциптерін, иондаушы нұр көздерінің басты сипаттамаларын білу;<br/> - ядролық медицинаны, радиацилық қауіпсіздік негіздерін медицина қызметкері ретінде ұғыну;<br/> - физиканың жаңа жетістіктері, қазіргі таңдағы мәселелері туралы білімін қолдана алу.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ядролық медицина ғылым ретінде. Ядролық медицинаның тарихы. Ядролық медицинаның Қазақстандағы және әлемдегі дамуы. Ядролық медицина бөлімін ұйымдастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам ағзасындағы биологиялық ортаның өзгерістерін сипаттайтын процестердің механика-математикалық моделін құру. Биологиялық ортаның өзгерісін сипаттайтын реологиялық қатынас.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: есепті математикалық тұрғыдан дұрыс қою. Белгілі бір есепті арналған бағытталған есептеу әдістерін жасау. Есепті сандық тұрғыдан шешудің алгоритмін жасау және оны жүзеге асыру бағдарламасы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эксперименталды мәліметтерді өңдеу әдістері мен тәселдерін үйрету.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:<br/> тәжірибелік деректерді өңдеудің негізгі методологиядық принциптері мен теориясы; өлшеу кезінде орын алатын қателіктердің негізгі себептерін, қателіктің таралу сипатын, таралудың параметрлерін анықтау негіздері; дерек түрлері (ғылым, экономика, медицина), олардың көрінісі және алғашқы өңдеу әдістері; зерттеу нәтижелерін талдау және жүйелеу, материалдарды ғылыми есеп беру түрінде, баяндама, мақала түрінде көрсету, өңдеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өлшеу приборларының жұмыс жасау принципі, доза, радиоактивті элементтердің активтілігі (радиометр), спектрометр туралы және иондаушы нұрларды генерациялайтын қондырғылардың жұмыс жасау принципі туралы білімін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: рентген түтігі, электрон шоғырын бөліп шығаратын сызықтық үдеткіш, КТ, ПЭТ, МРТ қондырғыларының, протондық үдеткіштің жалпы принциптері; ядролық электрониканың, зарядталған бөлшек, нейтрон, гамма квант көздерінің жұмыс істеу принциптері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді физикалық және техникалық аспектілерімен бірге ядролық медицинаға қатысты тапсырмалар кешенімен таныстыру. Пән ядролық медицинаның физикалық негіздерін зерттеуге арналған және физиканың бөлімдері арасындағы байланыстарды егжей-тегжейлі түсінуді дамытуға бағытталған, оның ішінде: қатты механика, сұйықтықтар механикасы, электр тогы, магнетизм; және адам ағзасының қызметі. Сонымен қатар, ядролық медицинада қолданылатын құрылғыларды құрастыру принциптері зерттелуде.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық ректорлар, ядролық энергетика және осы инженерлік қызметтің физикалық негіздері туралық базалық білім қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: негізгі ядролық-физикалық ұғымдар. Ядролық отынды өндіру циклі және жылулық цикл. Реактордың белсенді аймағы құрылымының негізгі түйіндері және олардың технологиялық функциялары. Жылуалмасу. Белсенді аймақтың ластануы мен улануы. Реакторды іске қосқан кездегі ядролық қауіпсіздік қондырғылары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ядролық физиканың, ядро көлемінде орын алатын процестердің негізгі принциптерін сипаттап, баға беру дағдысын қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: тежелу кезіндегі нұрлану, черенков нұрлануы, ядроның заряды мен массасы, нуклондардың спині мен магнит моменті, ядроның моделдері, ядрода болатын радиоактивті өзгерістер, ядролық реакцияның түрлері мен каналдары, ядроның бөлінуі, стрэйндж бөлшектер, резонанстар, кварктер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста кәсіби мәселелерді шешудегі ядролық физика заңдары, сондай-ақ ядролық физиканың негізгі қатынастары (реакциялардың энергетикалық шығуын есептеу, Радиоактивті ыдырау заңдылықтары) қарастырылады. Пән ядро модельдерін қолдану үшін қажетті білім мен дағдыларды береді; болашақ қызметтің қолданбалы міндеттерінде нақты физикалық мазмұнды бөліп көрсету; физикалық практикумның міндеттерін тұжырымдау және зертханалық жұмыстарды орындау; алынған нәтижелерді талдау және нәтижелердің қателігін табу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: МРТ/КТ және ПЭТ/КТ арқылы, олардың диагностикалық мүмкіндіктерін, қолданылу нұсқаулығын, қолданылу шегін, және қауіпсіздік техникаларын түсіне отырып, сканерлеу әдістерін пайдалана білуге үйрету. Оларды адам патологиясын диагностикалауда қолданылу нәтижелеріне талдау жасау, анықтауды үйрету.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Магнитті-резонанстық томография. Позитрондық-эмиссиялық томография. ПЭТ принципі. МРТ/КТ және ПЭТ/КТ мәліметтерге талдау жасауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі деңгейдегі иондаушы нұрдың тигізетін биологиялық әсерлерінің жалпы принциптерін бағалау, сипаттау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: иондаушы нұрлар, олардың сипаттамалары, дозиметриясы, дозалық шамасы, нұрлану энергиясының жұтылу процесі механизмі; биологиялық әсердің жұтылған нұр дозасынан тәуелділігі, жасушаның иондаушы нұрдың тигізетін әсеріне реакциясы; геномның радиациялық-индуцирленген тұрақсыздығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нұрларды тіркеудің жалпы принциптерін, нұрлардың затпен әсерлесуін қарастыру болып табылады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: деткторлардың негізгі принциптері, деткторлардың түрлері, ионизациялық деткторлар, Черенков деткторы, сцинтилляциялық деткторлар, жартылай өткізгіштік деткторлар, ядролық нұрларды өлшеу; нейтрондарды тіркеу, ядролық электроника. Ядролық нұр спектрометриясы. Масс-спектрометрлер. Радиометрия. Өндірістік радиометрлік қодырғылар. Элементар бөлшектер детекторлары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық медицина мен оның физика-техникалық аспектілері туралы түсінігін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде мына мәселелерді қарастырады: ядролық медицинаның физика-математикалық негіздері;
ядролық медицина дамуының қазіргі таңдағы деңгейі;
ядролық-физикалық қондырғылардың қолданылу ерекшеліктері мен құрылымының физикалық принциптері; ядролық медицинаға арналған заманауи қондарғылардың параметрлері мен функционалды мүмкіндіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерге және практикалық денсаулық сақтауда қолдануға арналған заманауи электрондық өлшеу және медициналық аппаратураны сауатты қолдануға қажетті білім негіздерін оқыту болып табылады.
Медициналық құрылғының түрлері. Медициналық ақпарат және оларды диагностикалық процесте пайдалану. Биоэлектромагнетизм. Электр және магнит өрісінің биологиялық көздері, оларды өлшеу принциптері. Биосигнал өлшеуіштерінің, аспаптар мен оқшаулағыштардың аппараттық аспектілері. Визуалдауға арналған медициналық жабдықтар (эмиссиялық, трансмиссиялық, жарық шағылыстырғыш), сипаттамалары қарастырылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зат арқылы сәулеленудің негізгі ядролық-физикалық заңдарымен танысу және онда радиациялық зақымдануларды бағыттау.
Пән, әсерлесу энергияларының кең ауқымды диапазонында ауыр зарядталған бөлшектер, электрондар, гамма-кванттар, нейтрондармен заттардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: КТ және ПЭТ арқылы, олардың диагностикалық мүмкіндіктерін, қолданылу нұсқаулығын, қолданылу шегін, және қауіпсіздік техникаларын түсіне отырып, сканерлеу әдістерін пайдалана білуге үйрету. Оларды адам патологиясын диагностикалауда қолданылу нәтижелеріне талдау жасау, анықтауды үйрету.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Позитрондық-эмиссиялық томография (ПЭТ). ПЭТ принципі. ПЭТ мәліметтерге талдау жасауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сәулелі терапияның әртүрлі әдістері мәселелері бойынша студенттердің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру; сәулелі терапияның физикалық және радиобиологиялық негіздері; сәулелі терапияны жоспарлаудың заманауи мүмкіндіктері; иондаушы сәулеленудің әртүрлі көздерінен пациент денесіндегі дозалардың таралуын есептеу қағидаттарын меңгеру; студенттердің сәулелі терапиядағы дозалық жүктемелерді жоспарлау саласындағы ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық медицинаның клиникалық практикасындағы дозиметрияны үйрету, сонымен қатар экспозициялық және жұтылатын дозаны тиісті өлшем бірліктермен анықтауды үйрету.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: жергілікті дозиметрия ерекшеліктері, нұрландырылып отырған гетерогендік нысандағы дозалық өрістің кеңістіктік таралуын қалыпқа келтіру әдістері, тұрғындардағы, медицина қызметкерлеріндегі ұжымдық дозаны ядролық медицина саласындағы процедуралар арқылы бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Радионуклидті диагностиканың жалпы мәселелері бойынша, тексеру әдістеріне, жүргізілуіне нұсқаулықтар бойынша теориялық білім қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- радионуклидті диагностикалық зерттеулердің нәтижелерін статистикалық өңдеуде, радионуклидті және мультимодальды бейнелерді компьютерлік талдау және тану бағдарламалары мен алгоритмдерін пайдалануда радиолог-дәрігерге әдістемелік көмек көрсетуді ұйымдастыру;
Пәнді оқу нәтижесінде мына мәселелерді қарастырады: рентген сәулелеріне негізделген әдістер, УДЗ-сәулелері, ядролық-магниттік резонанс, радиофармакологиялық препараттар; интервенциялық радиология.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: клиникалық медицинада заманауи сәулелік бейнелеу әдістерін және әртүрлі аурулардың радионуклидтік терапия әдістерін органикалық және кешенді қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: иондаушы сәулеленудің әртүрлі көздерінен пациенттің денесіндегі дозалардың таралуын есептеу принциптері, радионуклидтік терапияны бекіту және иммобилизациялау, ісікті бақылау деңгейі және сау тіндердің зақымдануы, томографиялық суреттерді оқу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Рентгенанатомиялық білімдерді пайдаланып, жалпы онкологиялық, патологиялық күй мен ауруды көрнекі диагностикалау және интроскопия нәтижелерін шығара алу, түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Диагностика жоспарын, ауруды бақылау үшін сәйкес мәліметтердің басымдылығын анықтау, талдау, бағалуды үйрету.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Зерттеу әдістері. Заманауи сәулелік диагностика әдістері. Әртүрлі ағзаларды диагностикалаудағы сәуле әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: науқасқа жеке назар аудару негізінде радиациялық қауіпсіздік принциптерін ұғыну және медицина қызметкерлерімен бірлесіп дәлелді медицина принциптерін пайдалана отырып, адам патологиясын, ең алдымен онкологияны емдеу кезінде сәулелік терапия мен радиофармакологиялық құралдарды қолдану туралы білімі мен қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: сәулелік терапияның физикалық негіздері. Дозаны есептеу. Доза өрісі. Сәулелік терапияның технологиялық негіздері. Жанасу арқылы нұрлану. Сәулелік терапияның қашықтан әсер ету әдістері. Қатерлі ісікті сәуле арқылы емдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі ауруларға сәулелік терапияның заманауи әдістерін клиникалық медицинада қолдану бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді оқиды: нақты уақыт режимінде компьютерлік томографиямен біріктірілген жоғары дәлдіктегі сызықтық үдеткіштерді қолдануға негізделген технологиялар. Бір уақытта бірнеше функцияларды атқаратын әмбебап аппаратты зерттеу: сәулелік терапия, «кибер-пышақ» деп аталатын, томотерапия, рентгендік терапия.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сәулелі терапияның әртүрлі әдістері мәселелері бойынша студенттердің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру; сәулелі терапияның физикалық және радиобиологиялық негіздері; сәулелі терапияны жоспарлаудың заманауи мүмкіндіктері; иондаушы сәулеленудің әртүрлі көздерінен пациент денесіндегі дозалардың таралуын есептеу қағидаттарын меңгеру; студенттердің сәулелі терапиядағы дозалық жүктемелерді жоспарлау саласындағы ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи сәулелік көрнекілеу әдістерінің және түрлі ауруларды сәулелік диагностикалау әдістерінің клиникалық медицинадағы ағзалық-кешенді қолданысы бойынша білім мен қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: түрлі иондаушы нұр көздерінен нұрланған науқас денесіндегі дозаның таралуын анықтау принциптері. Сәулелік терапияның фиксациясы мен иммобилизациясы. Ісікті және зақымданған сау жасушаларды бақылау дәрежесі, томографиялық суретті оқу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ядролық медицина мен оның физика-техникалық аспектілері туралы түсінігін қалыптастыру
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- медициналық диагностика мен терапияда қолданылатын ядролық реакторлар мен зарядталған бөлшектердің үдеткіштерінің жұмыс жасау принциптерін, иондаушы нұр көздерінің басты сипаттамаларын білу;
- ядролық медицинаны, радиацилық қауіпсіздік негіздерін медицина қызметкері ретінде ұғыну;
- физиканың жаңа жетістіктері, қазіргі таңдағы мәселелері туралы білімін қолдана алу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ядролық медицина ғылым ретінде. Ядролық медицинаның тарихы. Ядролық медицинаның Қазақстандағы және әлемдегі дамуы. Ядролық медицина бөлімін ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам ағзасындағы биологиялық ортаның өзгерістерін сипаттайтын процестердің механика-математикалық моделін құру. Биологиялық ортаның өзгерісін сипаттайтын реологиялық қатынас. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: есепті математикалық тұрғыдан дұрыс қою. Белгілі бір есепті арналған бағытталған есептеу әдістерін жасау. Есепті сандық тұрғыдан шешудің алгоритмін жасау және оны жүзеге асыру бағдарламасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге адам ағзасында болатын процестерді моделдеу туралы түсінік беру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: ядролық физикадағы модельдеуге арналған түрлі математикалық пакеттер мен сандық әдістер. Алынған зерттеу нәтижелерін физикалық тұрғыдан саралау, компьютерлік моделдеу есептерін сандық және сапалық тұрғыдан тұжырымдау, физикалық сандық әдістерді (сандық моделдеу, математикалық анализ, көрнекілеу құралдары және т.б.) пайдаланып, ядролық медицина салаларына, компьютерлік томографияға пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауруды анықтап, емдеу шараларын жасап, жүзеге асыруға мүмкіндік беретін сәулелік, оған қоса ультрадыбыстық диагностика саласындағы іргелі білім мен тәжірибелік қабілеттер кешенін беру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: ядролық медицинаның негізгі принциптері; сәулелік диагностика негіздері, сәулелік терапия негіздері, сәулелік терапия әдістері, терапияда қолданылатын радиофармпрепараттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өлшеу приборларының жұмыс жасау принципі, доза, радиоактивті элементтердің активтілігі (радиометр), спектрометр туралы және иондаушы нұрларды генерациялайтын қондырғылардың жұмыс жасау принципі туралы білімін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: рентген түтігі, электрон шоғырын бөліп шығаратын сызықтық үдеткіш, КТ, ПЭТ, МРТ қондырғыларының, протондық үдеткіштің жалпы принциптері; ядролық электрониканың, зарядталған бөлшек, нейтрон, гамма квант көздерінің жұмыс істеу принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: науқасқа жеке көзқараспен қарау негізінде радиациялық қауіпсіздік қағидаттарын түсіне отырып, адам патологиясын, ең алдымен онкологиялық емдеу процесінде радиациялық терапия мен радиофармакологиялық құралдардың әртүрлі әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
Келесі аспектілер зерттеледі: сәулелік терапияның физикалық негіздері. Дозаны есептеу. Дозалық өрістер. Сәулелік терапияның технологиялық негіздері. Байланыс сәулелену әдістері. Сәулелік терапияның қашықтықтан әдістері. Қатерлі ісіктерге сәулелік терапия.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.