педагогика ғылымдарының магистрі
инклюзивті білім беру саласында кәсіби педагогикалық іс-әрекетті жоғары ғылыми деңгейде жоспарлауға, жобалауға және іске асыруға қабылетті, ерекше қажеттіліктері бар тұлғаның дамуының ғылыми, психологиялық-педагогикалық мәселелерін шеше алатын, оқытудың, тәрбиелеудің және әлеуметтендірудің заманауи технологияларын, сонымен қатар инклюзивті білім беру жағдайында түзету, дамыту және оңалту іс-әрекетінің дағдыларын меңгерген магистрлерді кәсіби даярлау.
Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар
7M01103
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясының даму заңдылықтары мен үрдістерін зерттеу.<br/> Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін ашуға, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білім құрылымын, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылымды, қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын, ғылыми зерттеу жүргізудегі әдіснамалық және әдістемелік білімді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытушы мен оқушы арасындағы пәндік өзара әрекеттесу: түрлері, типтері, тәрбие беру үлгісі, заңдар, заңдылықтар мен қағидалар. Экология - ағзаның қоршаған ортаға байланысы. Тәрбие беру экологиясы. Рухани өмір мен өскелең ұрпақтың экологиясы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар адамдармен инклюзивті білім беру жүйесінде мамандардың кәсіби қызметі туралы білімді қалыптастыру.<br/> Курс Қазақстанда, шетелде инклюзивті білім беру саласындағы мамандар қызметінің тәжірибесін зерделеуге, сондай-ақ инклюзивті білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешуге ықпал ететін кәсіби құзыреттерді дайындау мен дамытуға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық диагностика саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру және психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу. <br/> Курс ерекше қажеттіліктері бар балалардың проблемаларын, олардың пайда болу негіздері мен факторларынанықтайтын әртүрлі психологиялық диагностиканы зерттеуге бағытталған. Диагностикалық әдістерді, эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, оларды өңдеу және нәтижелерді түсіндіру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік тенденцияларын білуге дайындығын және оны халықаралық деңгейде жүзеге асыру үшін мамандарды даярлау тәжірибесін қалыптастыру. Курс инклюзивті білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасу және даму тарихын және оны жүзеге асыру үшін мамандарды даярлауды, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың шетелдік үлгілерін, кемсітушілікке қарсы саясатты ілгерілетудің ұлттық бағдарламаларын зерделеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ерекше қажеттілігі бар балалармен және жасөспірімдермен инклюзивті білім беру жағдайында оңалту жұмысында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Курс оңалту жұмысының теориялары мен тәсілдерін, оңалту көмегінің бағыттарын, жеке ерекшеліктер туралы мәліметтерді жинаудың стандартты әдістері мен әдіснамасы, жеке тұлғаның психологиялық әлеуметтену шаралары және оңалту құралдарын, оңалту бағдарламаларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті практиканы енгізу және дамыту процесін тиімді басқару үшін білім беру мекемесінің инклюзивті тәсілді іске асыруға дайындығын бағалау құзыреттілігін қалыптастыру. Курс инклюзивті мектептерді сараптамалық қолдау жүйесін, әл-ауқат мониторингінің кешенді жүйесін, инклюзивті білім беруді бағалау индикаторлары мен сараптама критерийлерін, ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беруде арт-әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс ерекше қажеттіліктері бар балаларға тиімді әсер етуіне, олардың шығармашылық әлеуетін дамытудың перспективалық бағыттарына байланысты заманауи арт- әдістерін пайдалана отырып инклюзивті білім беруді ұйымдастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беруде және инклюзивті мектептің тәрбие үдерісінде заманауи технологияларды қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
Курс ерекше қажеттіліктері бар балалармен, олардың жас ерекшеліктерін, психофизиологиялық бұзылыстарын, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін түсіне отырып, оқу, түзету және дамыту жұмыстарында қолданылатын заманауи технологияларды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздерін қолданудағы құзыреттілікті қалыптастыру.
Курс білім туралы заңдарды және шетелде және ҚР-да қабылданған инклюзивті білім туралы заңдарды; Дамуында ерекшеліктері бар балалардың құқықтарын қорғау туралы халықаралық құжаттарды және ҚР аумағында инклюзивті білім беруді реттейтін құжаттарды зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: концептуалды, теориялық білімді және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша әдіснамалық тексерілген түсінік пен кәсіби мәселелерді шешудегі құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Курс ғылыми әдебиеттердегі инклюзия ұғымдары мен категорияларының этимологиясын, инклюзияның әдіснамалық негіздерін, инклюзивті білім беру тұжырымдамасын құрудың негізі ретіндегі әдістемелік ұстанымдарды, шындықты танудың жалпы және жеке әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беруде оқыту процесінің заманауи стратегияларын іске асыру ерекшелігіне дайындықты қалыптастыру. Курс инклюзивті мектепте оқытудың тиімді тәсілдері мен стратегияларын, соның ішінде саралап оқытуды, тұлғағабағытталған және дамыта оқытуды, оқыту процесінде тьюторды сүйемелдеуді, ерекше қажеттіліктері бар адамдарды бейімдеу мен әлеуметтендіру кезінде қолдауды зерделеуге және қолдануға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға, олардың ата-аналарына және инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға консультациялық және консалтингтік көмек көрсету бойынша құзыреттерді қалыптастыру.
Курс балалар мен жасөспірімдердің қалыпты және патологиядағы психофизикалық даму ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру ортасында кеңес беру мен консалтингтің әртүрлі әдістерін қолдану ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: