педагогика ғылымдарының магистрі
инклюзивті білім беру саласында психологиялық-педагогикалық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін мамандарды кәсіби даярлау.
Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар
7M01103
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін, сондай-ақ, ғылымды дамыту және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін қалыптастыру;ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымы, ғылыми аппарат және зерттеулерді жоспарлау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:магистранттар арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды инклюзивті оқыту туралы ғылыми идеялар жүйесін және Қазақстандағы инклюзивті тәжірибеге кәсіби даярлау жүйесін қалыптастыру, кәсіби дүниетанымды және әртүрлі деңгейдегі инклюзивті білім берудің мәні туралы ғылыми идеяларды білім беру жүйесінде дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру ортасында жұмыс істеуге кәсіби дайындығының ғылыми негіздерін қалыптастыру, инклюзивті білім беру психологиясы саласындағы құзыреттерді жетілдіру, инклюзивтік тәжірибені және инклюзивті білім беру процесінің барлық қатысушыларын, оның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін баланың отбасы мүшелерін ұйымдастырудың және психологиялық қолдаудың тәрбиелік, түзету-дамыту мәселелерін шешу технологияларын пайдалану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық диагностика саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру және психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу. <br/> Курс ерекше қажеттіліктері бар балалардың проблемаларын, олардың пайда болу негіздері мен факторларынанықтайтын әртүрлі психологиялық диагностиканы зерттеуге бағытталған. Диагностикалық әдістерді, эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, оларды өңдеу және нәтижелерді түсіндіру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік тенденцияларын білуге дайындығын және оны халықаралық деңгейде жүзеге асыру үшін мамандарды даярлау тәжірибесін қалыптастыру. Пән инклюзивті білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасу және даму тарихын және оны жүзеге асыру үшін мамандарды даярлауды, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың шетелдік үлгілерін, кемсітушілікке қарсы саясатты ілгерілетудің ұлттық бағдарламаларын зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы технологиялар негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдерді инклюзивті оқыту жағдайында білім беру, тәрбиелеу, дамыту және ауытқуларды түзету саласындағы кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, тұлғаға бағытталған түзету-дамыту жұмыстарының технологияларын ұтымды таңдау және енгізу және ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларға жеке сараланған тәсілдерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:инклюзивті тәжірибеде қазақстандық және шетелдік оқытудың тиімді стратегияларын талдауға және қолдауға дайындығын, оқытылатын оқыту стратегиялары негізінде ерекше қажеттіліктері бар балалардың жас ерекшеліктеріне, сенсорлық және интеллектуалдық ерекшеліктеріне сәйкес бірлескен және жеке іс-әрекетін ұйымдастыру тәсілдерін қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ маманның диагностикалық құзыретін қалыптастыру, сонымен қатар аурулардың пайда болуының психологиялық себептерін білу, магистранттарды диагностикалық және зерттеушілік қызмет саласындағы типтік мәселелерді шешуге дайындау, қалыпты жағдайларда және бұзылулар жағдайында жұмыс жасау және даму заңдылықтары туралы білімге негізделген клиникалық зерттеулер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ерекше білім беруді қажет ететін балалар мен жасөспірімдермен инклюзивті білім беру жағдайында оңалту жұмысын ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ жеке тұлғаның психикалық қызметін оңтайландыру үшін оңалту көмегінің бағытын анықтау, мәліметтерді жинау әдістері мен оңалту әдістерін таңдау, ерекше білім беруді қажет ететін балалар мен жасөспірімдерді оңалту құралдарын пайдалана отырып психологиялық әлеуметтендіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру ұйымының инклюзивтік тәжірибені енгізу және дамыту үдерісін тиімді басқару үшін инклюзивті тәсілді енгізуге дайындығын бағалау, сапалы өзгерістердің процестері мен нәтижелері туралы, білім берудегі инклюзивті үдерістердің тиімділігі және инклюзивті әдістерді меңгеру туралы құзыреттерді қалыптастыру және инклюзивті білім берудегі сапалы және серпінді өзгерістерді бақылау, сараптау және бағалау тәртібін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:инклюзивті және интегративті білім беру педагогикасының негіздерін, ерекше қажеттіліктерді ескере отырып, инновациялық технологиялар мен балаларды білім беру процесіне кіріктіру процедураларын, инновациялық білім беру технологиялары негізінде инклюзивті үдерісті басқару әдістерін, сондай-ақ оқытуды жүзеге асыру ерекшеліктерін меңгеру және инклюзивті білім беру шарттарын ескере отырып, біртұтас педагогикалық процесте тәрбиелеу технологияларын пайдалану шеберлігін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арт-терапия көмегімен консультативтік-кеңес беру, түзету, дамыту және сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруға, инклюзивті білім берудің қазіргі қажеттіліктерін ескере отырып, балалар мен жасөспірімдерді шығармашылық үдеріске тартуға, жаңа құзыреттерді меңгеруге магистранттардың кәсіби дайындығын қалыптастыру; педагогиканың сабақтас саласы – артпедагогикасын білу және арт-терапияны меңгеру арқылы кәсіби және тұлғалық құзыреттілік аясын кеңейту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беруде арт-әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс ерекше қажеттіліктері бар балаларға тиімді әсер етуіне, олардың шығармашылық әлеуетін дамытудың перспективалық бағыттарына байланысты заманауи арт- әдістерін пайдалана отырып инклюзивті білім беруді ұйымдастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың инклюзивті білім беру мәселелері бойынша өзіндік, әдістемелік тексерілген түсінігін қалыптастыру, инклюзивті білім беру саласындағы әдіснаманы, теорияны, зерттеулерді ұйымдастыруды және инклюзивті білім беру әдістемесін меңгеру негізінде кәсіби мәселелерді шешу құзыреттіліктерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті білім беруде және инклюзивті мектептің тәрбие үдерісінде заманауи технологияларды қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
Курс ерекше қажеттіліктері бар балалармен, олардың жас ерекшеліктерін, психофизиологиялық бұзылыстарын, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін түсіне отырып, оқу, түзету және дамыту жұмыстарында қолданылатын заманауи технологияларды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасын қолданудағы құзыреттерді қалыптастыру.
Дамуында ақауы бар балалардың құқықтарын қорғау бойынша заңдар, халықаралық құжаттар және Қазақстан Республикасының аумағында инклюзивті білім беруді реттейтін құжаттар, инклюзивті білім беру субъектілерінің құқықтарын қорғауды қамтамасыз ететін негізгі қағидаттарды білу мен түсінуді дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушылардың барлық санаттары үшін білім беру кеңістігін кеңейту нысаны ретінде инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық-теориялық негіздерін және гуманистік идеяны меңгеру, жалпы білім беру жүйесінде ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін инклюзивті білім беруде негізгі тұжырымдамалық идеяларды жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
пәннің мақсаты: отбасы мен мектептің ынтымақтастығы жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні туралы түсінікті дамыту, инклюзивті білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға дайын болу. Отбасы мен мектептің ынтымақтастығын жүзеге асырудағы қазақстандық және шетелдік педагогика тәжірибесін зерделеу, сонымен қатар мектептің ата-аналармен және қоғаммен жұмысының әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің максаты:адам өмірінің моральдық-психологиялық мәселелерін шешу үшін әлеуметтік терапия технологияларын меңгеру, оларға нақты, барабар көмек көрсету. Пән әлеуметтік терапияға кіріспе беруге арналған және әлеуметтік терапияның түрлері мен формаларын, әлеуметтік-терапевтік құралдарды пайдалана отырып жұмысты ұйымдастырудағы психотерапевтік әсерін және психофизикалық бұзылыстарға әлеуметтік терапияны қолдануға арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті тәжірибеде қазақстандық және шетелдік оқытудың тиімді стратегияларын талдауға және қолдауға дайындығын, оқытылатын оқыту стратегиялары негізінде ерекше қажеттіліктері бар балалардың жас ерекшеліктеріне, сенсорлық және интеллектуалдық ерекшеліктеріне сәйкес бірлескен және жеке іс-әрекетін ұйымдастыру тәсілдерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагог-психологтарды әртүрлі тұлғалармен , соның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдармен денеге негізделген тәжірибелерді біріктіруге бағытталған әдістер мен техникаларды, сондай-ақ инклюзивті тәжірибеде денеге бағытталған терапияның негізгі принциптерін мысалы, денені сезіну, тыныс алу әдістері, бұлшық ет кернеуімен және эмоционалды
босату бойынша жұмыс жасауды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдерге, олардың ата-аналарына және инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға консультациялар жүргізу, оның ішінде мекеменің психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңесінің құрамында консультациялық-кеңес беру көмегін көрсету құзыреттерін дамыту.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.