спорт психологиясы саласында жоғары білікті мамандарды даярлау. Оқыту спортшыларды (және бапкерлерді) спорттық сайыстарға даярлауды психологиялық сүйемелдеу; жаттығу және сайыс іс-әрекетіндегі күрделі және конфликтілі жағдайларды шешу; бапкерлерді әртүрлі спорт түрлерінде ұжым құру дағдыларына оқыту, жоғары спорттық нәтижелерге жетуге бағытталған мінез-құлықты қалыптастыру бойынша білім береді.
Спорт психологиясы
7M03122
Философия және саясаттану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаттықтырушылық қызметтегі студенттерде спорттық жаттықтырушыда тұлға ретінде көрінетін психолого- педагогикалық талаптар туралы тереңдетілген теориялық білім қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - алынған теоретикалық білімдерді практика жүзінде кәсіби шеберлікке жету үшін пайдалану;<br/> - психорегуляция, спорттық психодиагностика әдістерін, спорттық іріктеу психологиясы сұрақтарын пайдалану;<br/> - жаттығу және сайыс іс-әрекетінің процессі мен нәтижелерін бағалау;<br/> - таңдалған спорт түрі үшін өзекті спортшының күйін басқару технологияларын іріктеу;<br/> - тұлғаның жарыстық спорттық іс-әрекетке қосылуға қабілеттілігін және дайындық деңгейін анықтау;<br/> - оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру мен спортшылардың жарыс іс-әрекетін басқарудың әртүрлі әдістерін, тәсілдерін және формаларын қолдану, оны олардың жас ерекшелік және жаттғушылардың физикалық және техникалық дайындық деңгейін ескере отырып құру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пәнді тәмәмдағанда студенттер психофизиологиялық және психологиялық кәсіби шеберліктің алғышарттарын, спорттық жаттықтырушының кәсіби қызметінің ерекшелігін білетін болады. Студенттер спортшыларға бекітілген жаттықтыру процесінің бөлек кезеңдерінде психологиялық даярлықтың әдістерін қолдану дағдысын меңгеріп, спортшылардың жас ерекшеліктері және біліктілігімен қоса жаттықтырушының жұмысын жоспарлауды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаттықтырушылық қызметтегі студенттерде спорттық жаттықтырушыда тұлға ретінде көрінетін психолого- педагогикалық талаптар туралы тереңдетілген теориялық білім қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - кәсіби шеберліктің психофизиологиялық және психологиялық алғышарттарын білу;<br/> - бапкердің спортшымен конструктивті өзара әрекеттестігін ұйымдастыру;<br/> - спортшы тұлғасының және спорттық бапкердің кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктерін түсіну;<br/> - спорттық бапкердің кәсіби және тұлғалық қасиеттерін зерттеудің әдістерін білу;<br/> - жаттығу және сайыс процесстерінің әртүрлі кезеңдеріндегі бапкер жұмысының тиімділігін бағалаудың критерийлерін таба білу;<br/> - жаттығу процессінің жеке кезеңдерінде спортшыларды психологиялық дайындыққа эмоционалды қосудың дағдыларына ие болу. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пәнді тәмәмдағанда студенттер психофизиологиялық және психологиялық кәсіби шеберліктің алғышарттарын, спорттық жаттықтырушының кәсіби қызметінің ерекшелігін білетін болады. Студенттер спортшыларға бекітілген жаттықтыру процесінің бөлек кезеңдерінде психологиялық даярлықтың әдістерін қолдану дағдысын меңгеріп, спортшылардың жас ерекшеліктері және біліктілігімен қоса жаттықтырушының жұмысын жоспарлауды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: спорт және дене мдениеті туралы ғылым мәселесінің қазіргі жағдайын жүйелі түрде ұғындыру, осының негізінде магистрлік дәрежеге сәйкес өзіндік ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне кәсіби дайындау.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> -дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми білімдерді пайдалану;<br/> - спорт саласындағы едәуір өзекті мәселелерді анықтау және заманауи ғылымның жетістіктерін пайдалана отырып оларды шешу жолдарын табу;<br/> - спорттық практиканың мәселелеріне деген өзіндік көзқарасын дәлелдеу;<br/> - спорт туралы ғылыми білімдер жүйесіндегі компоненттердің құрылымын және өзара байланысын анықтау;<br/> - алдыңғы қатарлы іс-әрекет тәжірибесін, жоғарғы жетістіктер спорты саласындағы ғылыми-әдістемелік және зерттеу тәжірибесін жалпылау және талдау;<br/> - спорттық іс-әрекет объектілерінің күйлері мен динамикасын өздігінен талдау;<br/> - өзекті мәселелерді анықтау және оларды шешудің нақты міндеттерін қою. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Курс cтуденттерге спорттағы дене тәрбиесінің тәжірибе мен теориясының жан-жақты білімін ұсынуға бағытталған. Жоғары жетістіктер спортының арнайы теориясы мен технологиясына, дайындық процесін басқару технологиясы мәселелеріне ерекше назар аударылады. Студенттер дене мәдениеті мен спорттың шетелдік жүйелерін білгенін көрсетіп, спорт саласындағы ең өзекті мәселелерді анықтау қабілетіне ие болуы және қазіргі ғылымның жетістіктерін қолдана отырып оларды шешу жолдарын табуы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік ортада спортшының психологиялық контексттегі өмірлік проблемалық жағдайларын сауатты талдауды, «оларды көру», оны шешудің негізгі бағыттарын айқындауға үйрету.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - психологиялық кеңес беру процессіндегі өзара қатынастың этикалық нормалары мен ережелерін білу;<br/> - лауазымдық қызмет міндеттері мен спецификацияларды жазу үшін қажет психологиялық дәйектемелерді жасау;<br/> - персоналды іріктеу процессіне ықпал ететін кадрлық процесстерді зерттеу және бағалау; іріктеудің әдістері мен қағидаларын дәйекті пайдалану;<br/> - білім беру, рекреациялық және бапкерлік іс-әрекеттің өзіндік жобалары мен модельдерін жасау;<br/> - спорттық іс-әрекеттің командалық және жеке ерекшеліктерін зерттей білу, спортшылардың психологиялық дайындығын басқарудағы психотехнологияларды құрастыру;<br/> - сайысқа дайындық кезіндегі спортшылардың мотивациялық және еріктік сфераларын реттеу.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Осы курс тәжірибеде спорттағы психологиялық кеңес берудің кіріспесі болып табылады. Курс аясында психологиялық кеңес берудің мақсаты, негізгі түрлері, психолог- кеңес берушіге жүгінудің негізгі себептері қарастырылады. Магистранттар психологиялық кеңес берудің нысандары мен түрлерін және оның спорттық қызмет құрылымындағы рөлі мен орнын білетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиядағы моделдердің маңызды аспектілерін түсіну, әлеуметтік мінез-құлықты талдауда компьютерлік моделдеуді қолдану, әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік моделдеуді нақты түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Әлеуметтік процестердің нақты формализмін қамтамасыз ететін компьютерлік модельдер, әлеуметтік мінез-құлықты модельдеу ерекшеліктері, жүйенің мінез-құлқын болжау, ішкі және сыртқы мінез-құлық параметрлерінің виртуалды комбинациясы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: спорттық жаттығулар мен практикалар жиынтығы арқылы магистранттардың психофизиологиялық сауықтыру бағдарламаларын құруға қабілеттілігін қалыптастыру
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей қабілеттерді меңгереді:
- заманауи адамдағы стресстің пайда болу және жүзеге асу ерекшеліктерін білуді көрсету;
- әртүрлі жас кезеңдерінде психофизикалық денсаулықтың әлсіреу себептерін түсіну;
- спортшылардың күйін психикалық өзін-өзі реттеу бойынша әдістерді пайдаланудың мақсатқа сәйкестігін бағалай білу;
- денсаулықты дамыту және басқарудың тәсілдері мен жолдарын анықтай білу;
- оқушыларда спортпен айналысу барысында стресске психологиялық төзімділікті қалыптастыру дағдыларына ие болу;
- спортшылардың ақыл-ой және физикалық қажуының дамуын алдын алу дағдыларына ие болу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: денсаулық психофизиологиясының теоретикалық негіздері, сауықтыру іс-әрекетінің қағидалары. Ол психофизиология, психикалық іс-әрекеттің нейрофизиологиялық негіздері туралы жалпы түсініктерге ие болуға бағытталған, психикалық денсаулық ұғымын, психофизиологиялық мәдениет негіздерін береді, сауықтырушы теория және практика саласындағы ғылым мен практиканың заманауи жетістіктерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде спорттағы жаттықтырушылық қызметті жүзеге асыруда білімін, әдістемесін және тәжірибелік технологиясын дамыту, спортшыларда өзін-өзі тәрбиелеу шеберлігі мен дағдыларын және спорттың таңдаған түрімен айналысу процесінде өзін-өзі жетілдіруді қалыптастырады.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- спорттық дайындықтың және дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің әдістері мен технологияларын білу;
- спорттағы жаттығу технологиясын және медициналық-биологиялық, психологиялық негіздерін түсіну;
- физикалық қасиеттердің дамытудың айрықша тиімді технологиясын таңдай білу, басқа спорт түрлерінің технологияларын таңдалған спорт түріне бейімдеу;
- спорттық дайындық жүйесіндегі жоғары білікті спортшылармен жаттығу сабақтарын жүргізу;
- спортшыларда таңдалған спорт түрімен айналысу процессінде өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыру тәжірибесіне ие болу;
- жаттығу және жарыс процесстерінде психорегуляция бойынша сабақтарды жобалай және өткізе білу, спортшылардың психорегуляция әдістерін меңгеру тиімділігін қадағалау.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пән дене мәдениеті- спорттық қызметтің және спорттық даярлықтың технологиясын және әдістемесін үйренуге, басқа спорт түрлерінің технологиясын таңдалған спорт түріне бейімдеу үшін физикалық қасиеттерді дамытуға арналған. Курстың аясында студенттер макроциклде, мезоциклде, микробағышта физикалық қасиеттерді дамыту бағдарламаларын қалай жасау керектігін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Психологиялық идеялардың дамуындағы сапалы өзгерістер, белгілі бір психологиялық тұжырымдаманың пайда болу тарихы, әртүрлі дәуірлердегі психологияның дамуындағы жалпы және айрықша белгілер, әртүрлі ғылыми тұжырымдамалар мен теориялар, өткен және қазіргі психологиялық ойдың жетістіктері ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маманның практикалық іс-әрекетіндегі зерттеу жұмысының рөлін түсіну, ғылыми зерттеудің негізгі түсініктерін игеру және бекіту, ғылыми танымның, ізденіс және жинаудың әдістері мен логикасы туралы түсініктер құру, ғылыми ақпараттарлы өңдеу және зерттеу нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, эмпирикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасы, психологиялық эксперименттің процедурасы мен ұйымдастырылуы ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: статистикалық әдістермен зерттеу нәтижелерін талдаудың құзыреттілігін қалыптастыруға және статистикалық ғылымның әдістемелік арсеналының әртүрлілігін игеруге ықпал ету. Статистиканы ғылым ретінде дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары; ақпаратты статистикалық талдаудың ережелері, әдістері мен әдістері, деректерді сандық және сапалық өңдеудің нақты әдістері, стандартты формулаларды автоматты қолдану ерекшеліктері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи психологиядағы әдіснамалық дилеммаларды шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістерін, кәсіби әдіснамалық білімдерді қолдану, сыни талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән категориялық жүйені, түсіндірме принциптері мен тәсілдерін, психологиялық танымның негізгі мәселелері мен ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді; психологиялық теорияның сапасын бағалау үшін әмбебап критерийлерді қолдануға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістемелік негіздері туралы білім беріп, сол білімді іс жүзінде қолдану ілімін қалыптастыру; спорт психологының кәсіби мәдениетін; болашақ кәсіби ісінің маңыздылығына қатысты дүниетанымдық көзқарасын дамыту.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей қабілеттерді меңгереді:
- әлемнің әртүрлі аймақтарында дене шынықтыру және спорттың даму ерекшеліктерін, негізгі кезеңдерін, тарихи шарттарын білу;
- спортшылармен жұмыс кезіндегі психологиялық қағидаларды, концепцияларды және бағыттарды бағалау;
- тұлғаның негізгі аспектілері туралы білімдерді жинақтай білу және кешенді мәселелерді шешу, спорттық ұйымдардағы мүмкін іс-әрекет бағыттарын анықтау және қамтамасыз ету;
- тұлғаның, көзқарастардың, қабылдаудың және атрибуцияның командалық және жеке спорт түрлеріндегі адамның мінез-құлқына ықпалын түсінуді көрсету;
- спорттық практикада теориялық концепциялар мен әдіснамалық қағидаларды қолдана білу;
- спортшылармен және бапкерлермен жұмыс процесіндегі этикалық нормаларды және өзара қарым-қатынас ережелерін білу.
Пән ғылыми зерттеулер әдістемесі, ғылымдар жіктеуі, ғылыми таным әдістерінің негізгі ерекшеліктері бойынша білімді кеңейту мен жүйелеуді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант кәсіби практиканың әртүрлі салаларында типтік міндеттерді шешу үшін қажет категориялар мен әдістер жүйелерін қолданып үйренуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: спортшылардың психикалық өзін-өзі реттеу әдістерінің психофизиологиялық негіздемесіне қатысты мәселелер бойынша тереңдетілген теориялық білімді қалыптастыру, сондай-ақ спорттың психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін және құралдарын пайдаланудың практикалық дағдылары мен әдеттерін қалыптастыру болып табылады.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жаттығу процессінің психологиялық сүйемелдеуін жүзеге асыру;
- психикалық өзіндің реттеу әдісі және оның түрлері туралы негізгі түсініктердің жүйесін білу;
- спортта психорегуляция әдістерін тиімді пайдаланудың әдістемелік тәсілдерін қолдану;
- дайындық және сайыста өнер көрсету процессінде спортшының психикалық күйлерін басқару;
- спорт түрі және жас ерекшеліктерін еске отырып спортшыларды дайындаудың психологиялық бағдарламаларын дайындау;
- дене шынықтыру және спорт саласының мекемелерінде алдын алу, диагностикалау, дамыту шараларын жобалау;
- кәсіби рефлексия дағдысын қалыптастыру және кәсіби іс-әрекетті ұйымдастыру қабілеті;
- дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-дәлелденген психотехнологияларды ендіру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пәннің мақсаты студенттерді психологиялық әсер ету тетіктері мен әдістерін және спортшының өзін-өзі әрекет етуін талдаудың теориялық тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пәннің теориялық бөлігінде спортшының психикасын реттеу тетіктеріне көп көңіл бөлінеді, ал спорттық тәжірибеде психикалық өзін-өзі реттеуді пайдалануға әдістемелік ұсыныстар беріледі. Тәжірибелік сабақтарда студенттер спортпен психикалық өзін-өзі басқаруды қолдануда білім мен практикалық дағдыларды алады. Спорттағы психикалық өзін-өзі реттеу ұғымы. Психикалық өзін-өзі реттеудің үш деңгейі. Спорттағы психикалық өзін-өзі реттеу әдістерінің классификациясы. Өзін-өзі сендіру өзін-өзі реттеу және қайта қалпына келу құралы ретінде. Өзін-өзі сендірудің психикалық күйді реттеудегі орны. Сендіру қайта қалпына келу процесстерін іске қосу құралы ретінде. Өзіне деген сенімділікті қалыптастыру. Спортшының психикалық күйін реттеуді сайысқа дайындық кезеңдері бойынша жоспарлау. Спортшының психикалық күйін реттеуді дайындық кезеңінде жоспарлау. Спортшының психикалық күйін реттеуді сайыс алды кезеңінде жоспарлау.Спортшының психикалық күйін реттеуді сайыс кезеңінде жоспарлау. Спорттағы сенімді нығайту тренингінің үнтаспалық әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адамның антропометриялық, физикалық және психикалық сипаттамаларын анықтау үшін заманауи әдістерді пайдалана отырып, таңдалған спорт түрлерінде іріктеу жүйесін және спорттық бағдарлауды жүзеге асыру қабілетін дамыту.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- спортта психодиагностиканы пайдаланудың негізгі бағыттарын білуді көрсету;
- мәліметтер жинаудың сапалық және сандық әдістерін қолдану арқылы спортшы тұлғасының когнитивтік және тұлғалық сипаттамаларын бағалаудың мәліметтерін талдау;
- спортшының психологиялық портретін құру мақсатында когнитивті және тұлғалық бағалаудың мәліметтерін жинақтау;
- нақты тұлғаның немесе спорт командасының психологиялық мәселелерін шешу барысында өз бетімен диагностикалық процедураларды пайдалану;
- педагогке, бапкерге, спортшыға ұсыныстар дайындау үшін диагностика нәтижелерін пайдалана білу;
- диагностикалық тексеру жүргізу дағдыларына ие болу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Бұл курс педагогикалық практикадағы психологиялық әдістер мен әдістерді қолдану мүмкіндігін дамытуға, диагностикалық процесте алынған нәтижелерді объективті түрде түсіндіруге және талдауға, сондай-ақ педагогтың, жаттықтырушының, спортшының ұсынымдарын дайындау үшін диагностиканың нәтижелерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің өздерінің және басқа адамдардың эмоцияларын түсінуге, басқа адамдардың эмоцияларына әсер етуге және өздерінің эмоциялық жағдайларын басқаруға қабілеттілігін арттыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- адамның басқа адамдармен қатынасына әсер ететін субъективті және объективті факторлардың ықпалын бағалау;
- өзінің эмоциялық күйлерін басқару, сонымен қатар өз есте сақтау қабілетін, зейінін, ерік-жігерін дамыту, өзінің және өзгелердің эмоцияларын тану және ажырату;
- өзінің табысты эмоционалды өзін-өзі мотивациялау стратегияларын бөліп шығару;
- позитивті тұлғааралық қарым-қатынастарды орнату және ұстап тұру;
- стрессті тиімді басқару тәсілдерін білу;
- спортта пайда болатын конфликтілерді диагностикалау және өткеру;
- спортшылармен жұмыс кезіндегі тиімсіздіктің мүмкін себептерін, әр қатысушының потенциалын анықтау және жете түсіну;
- өзін, өз сезімдерін, күйлерін, ішкі диалогын басқару.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Курс спортшылар мен жаттықтырушылардың эмоционалды интеллект деңгейін дамытуға, эмоционалды тұрақтылықты және сайыс кезеңіндегі эмоционалды-ерікті қадағалауды арттыруға, оларда эмоциялық күйзелісті алдын алуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің психикалық белсенділіктің өзара байланысы туралы презентациясын қалыптастыру, сондай-ақ заманауи психофизиологияда қолданылатын негізгі тәсілдермен танысу.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- кәсіби шеберліктің психофизиологиялық алғышарттарын туралы білімді көрсету;
- адам психикасына сауықтырушы әсер ететін механизмдерді, дене шынықтырумен айналысудың арнайы ұйымдастырылатын формаларын пайдалану;
- жұмысты айналысушылардың біліктілігін және жас ерекшелігін ескере отырып жоспарлау;
- психогигиена және стресстік күйлерді алдын алу бойынша шаралар ұйымдастыру;
- денсаулықтың психофизиологиялық параметрлерін бағалау әдістерін білу;
- спортшылармен жұмыс барысында кәсіби білімдерді, дағдыларды және эмпатияны көрсету.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Курстың аясында студенттер жоғары жүйке белсенділігі, мидың функционалдық ұйымы, есте сақтаудың және оқытудың нейрофизиологиялық негіздерімен танысады және дене шынықтырудың арнайы ұйымдастырылған формаларының адам психикасына әсер ететін емдеу механизмдерін біледі
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.