педагогика ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты – кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметті жоғары деңгейде жобалауға және жүргізуге, әдіснаманы, терең психологиялық-педагогикалық білімді және білім берудің заманауи технологияларын меңгеру негізінде тұлғаның дамуының ғылыми және психологиялық-педагогикалық мәселелерін шешуге қабілетті, балалар мен ересектерді психологиялық-педагогикалық зерттеуді және сүйемелдеуді қамтамасыз етуге қабілетті білім беру мен ғылыми сала үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау.
Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның кәсіби тұлғасын дамуға бағытталған, ол келесі қызметтерді жүзеге асыруға қабілетті болуы тиіс:
- Педагогика және психология саласындағы жаңа теориялардың терең заманауи білімдерін түсіндіру және жалпылау;
- психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру, аралас ғылыми саладағы білімді өз ғылыми зерттеулерінің контекстіне біріктіру, өзінің ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіндіру және оларды мамандарға да, маман емес адамдарға да хабарлау;
-психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың классикалық және инновациялық стратегиялары мен әдістері негізінде білім беру процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету;
-білім беруде жеке тұлғаның диагностикасы, профилактикасы және кеңес беру бойынша психологиялық-педагогикалық қызметті бағалау және жетілдіру, сондай-ақ білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтердің жұмысын талдау;
-әрі қарай оқу мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру.
Педагогика және психология (РХДУ)
7M01102
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қызметінің құндылық-мағыналық негіздерін ғылыми ұғынуға және түсінуге апаратын психология мен білім беруде мәдени-тарихи және іс-әрекет тұғырларын қолдана білу қабілетін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - қазіргі психология мен қазіргі білім беру жағдайында іс-әрекеттік тәсілді іске асырудың негізгі бағыттарын түсіндіру;<br/> - тарихи-психологиялық теориялар мен тұжырымдамалардың негізгі ережелерін сипаттау;<br/> -мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді ескере отырып, білім беру, педагогикалық, зерттеу қызметін жобалау; <br/> -тұлғаның мәдени-тарихи және іс-әрекеттік теориясының даму перспективаларын талдау және бағалау;<br/> - мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психология негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларына талдау жүргізу;<br/> - мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғысынан білім беру тәжірибесін талдау.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> • Тұлғаның мәдени-тарихи даму тұжырымдамасы;<br/> • Тұлға теориясын қалыптастыруда жоғары психикалық функцияларды зерттеудің әдіснамалық маңызы;<br/> • «қызмет», «сана», «тұлға» категорияларының мазмұнын психологиялық білім контексті түрғысынан жүйелендіруді анықтау;<br/> • Жалпы психологиялық заңдылықтар, ғылыми-әдіснамалық ұстанымдар, әдістер, қызметтік және мәдени-тарихи теория психологиясының категориясы мен тұсінігі;<br/> • Қызмет психологиясы мен мәдени-тарихи концепцияның әдіснамалық сипаты.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыда практикалық қызметте диагностикалық құзыреттілікті қолдану қабілетін, қазіргі заманғы диагностика мен психометрияның базалық принциптерін, диагностикалық және психометриялық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында магистранттер төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - диагностикалық мәліметтерді талдау және салыстыру, маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстіндегі (білім беру, денсаулық сақтау, ұйымдастыру психологиясында, еңбек психологиясында және т.б.) алуан түрлілігі, ерекшелігі негізінде диагностикалық және психометриялық әдістерді бағалау, үйрету және ұсыну;<br/> - диагностикалық зерттеудің негізгі кезеңдерін, нәтижелерді өңдеу кезеңдерін анықтау; <br/> - нейролингвистикалық бағдарламалаудың нақты техникасын қолдану;<br/> - диагностикалық деректерді салыстыру; <br/> - маманның ғылыми және практикалық қызметі контекстінде (білім беру, денсаулық сақтау, ұйымдастыру психологиясы, еңбек психологиясы және т. б.) озық ғылыми жетістіктер, алуан түрлілік, спецификалар негізінде диагностикалық және психометрикалық әдістерді бағалау, үйрету және ұсыну.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді меңгереді: <br/> - гуманитарлық ғылымдар және білім беру практикасы саласы ретінде диагностиканың қалыптасуы мен дамуы;<br/> - педагог-психологтың диагностикалық қызметінің теориялық негіздері; <br/> - білім берудегі психометрия мен диагностиканың ғылыми және практикалық негіздері, эксперименталды іс-әрекетке әдістемелік тәсілдер, <br/> - диагностикалық әдістер мен психометриялық процедуралардың алуан түрлілігі, олардың құрылу тарихы және қолдану тәжірибесі;<br/> - психодиагностикалық процедуралар және оған қойылатын нормативтік талаптар, психологиялық-педагогикалық диагностиканың психодиагностикалық құралдары мен әдістері; <br/> - кәсіби ғылыми және практикалық міндеттерді шешуде диагностикалық қызметтің теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда психотерапия және психокоррекция әдістерімен психологиялық және психикалық денсаулықтың бұзылуының алдын алу және ескерту қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық және психикалық денсаулықтың алдын алу бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу бойынша жобалау құзыреттілігін қалыптастыру. <br/> Курсты оқу барысында студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - психологиялық кеңес беру, психотерапия және психокоррекция сияқты психологиялық көмек бағыттарында іске асырылатын психологиялық әсер етудің негізгі теориялық тәсілдері мен техникасын талдау; <br/> - түзету бағдарламасын құру және оны жүзеге асыру принциптерін практикада қолдану;<br/> - психологтардың кеңес беру кезінде практикалық жұмыста қолданатын әсер ету әдістерін қолдану; <br/> - білім берудегі психотерапия және психокоррекция негіздері бойынша білім жүйесі негізінде психокоррекция және психотерапия әдістерін қолдану; <br/> - психокоррекциялық және психотерапевтік көмек көрсету;<br/> - психокоррекциялық және психотерапиялық көмектің тиімділігін бағалау.<br/> <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - психологиялық көмек берудің негізгі ережелері;<br/> - психокоррекциялық және психотерапевтік кеңес берудің теорялық негіздері ;<br/> - коррекциялық бағдарлама құрудың принциптері;<br/> - кеңес беруде психологиялық практикалық жұмыстың әдістерін қолдана білу;<br/> - психотерапевтік және психокоррекциялық көмеу беру;<br/> • коррекциялық бағдарлама құруды және психологиялық кеңес беруді ұсыну.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыда педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау қабілетін қалыптастыру, кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдана алуды қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді:<br/> - ғылыми-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру үшін қажетті психологиялық ғылым мен тәжірибенің негіздері туралы қазіргі заманғы ғылыми ақпаратты меңгеру; <br/> - педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді бағалау; <br/> - психология тұрғысынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, мінез-құлық пен оқу нәтижелері арасындағы өзара байланысты, даму ресурстары мен мүмкіндіктерін көру; <br/> - өзі туралы және басқа да психологиялық ақпаратты пайдалану және негізделген пікірлерді қалыптастыру;<br/> - кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдану;<br/> - кәсіби, зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін табысты коммуникативтік стратегияларды жүзеге асыру.<br/> <br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> • Психологияның ғылым ретіндегі теориялық-әдіснамалық негіздерін;<br/> • Оқыту мен тәрбиенің психологиялық теориясын;<br/> • Психологиядағы тұлға мәселесінің әдіснамалық талдауы, психологияның әр түрлі бағыттарындағы тұлға тұжырымдамаларын;<br/> • Тұлғаны зерттеудегі мәдени-тарихи тұғырды;<br/> • Адамдардың бір-бірін қабылдау мен түсінудің психологиялық ерекшеліктерін;<br/> • Оқыту үдерісіндегі кейкілжің психологиясының әдіснамалық талдауын қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда андрогогиканың заманауи негіздерін ескере отырып ересектерге білім беру технологияларын жобалау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады:
- менеджер ретінде көшбасшылық қасиетін дамыта алу;
- білім беру ұйымдарында кқшбасшылық концепциясын негізге ала отырып адамдарды басқара алу;
- шешім қабылдай алу, мәселелер мен стрессті талдау мен басқару, ұжым құру, нәтижелі қарым-қатынас орнату;
- білім алушылар мен т.б. көшбасшылық қасиетін бағалай алу;
- білім беруде көшбасшылық психологиясының құралдарын жетік меңгеру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- андрогогиканың теоргиялық негіздері;
- ересектерді оқыту процесінде заманауи технологиялар мен әдістер;
- ересектерді оқыту процесін ұйымдастыру әдісі;
• кәсіби карьера мен үздіксіз білім беру жүйесінде білім беру бағдарын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушының жеке мүмкіндіктеріне сәйкес диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін қажетті арт-технологияларды таңдауды жүзеге асыру және қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- білім беруде арт-технологияларды қолдану жағдайларын сыни бағалау;
- арт-терапия әдістерін қолданатын әртүрлі психологиялық кеңес беру мектептерінің теориялық-әдіснамалық тәсілдерін талдау;
- білім беру қызметінде арт-технологияларды қолдану;
- кәсіптік қызметте арт-терапевтік технологиялар мен психотерапевтік әдістерді қолдану;
- арт-терапиядағы психотерапиялық әсердің ерекшеліктері мен факторларын анықтау;
- арт-терапияның базалық әдістерін тиімді пайдалану, психотерапиялық қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау, жүйелі бақылауды жүзеге асыру, мақсатты белсенді және эмпатикалық тыңдауды қолдану;
- қиын өмірлік жағдайға тап болған адамға эмоционалдық қолдау көрсету.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- арт-технология және арт-терапия түсінігі;
- білім беру процесінде арт-әдістерді қолданудың тарихи шартнамасы;
- арт-терапия білім беру процесінде арт-әдістерді жасаудың негізі ретінде;
- арт-терапияның түрлері;
- арт-терапиялық технология мен әдістер;
- білім беру процесінде арт-технология мен интеллектуалдық дағдының қалыптасуы;
- өмірлік дағдыны қалыптастыру мен тәрбиелеуде арт-технология;
- тынығу театрализациясы, драма-терапия элементтері бар арт-педагогиканың әдісі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ білім менеджерлерінің жүйелі көшбасшылық ойлау қабілетін және білім беру мекемесінің қызметкерлерін басқаруда гуманистік бағыттағы рәсімдерді қолдану саласындағы функционалдық құзыреттілікті қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистранттер мынадай қабілеттерге ие болады:
- менеджер ретінде көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру;
- білім беру ұйымдарында көшбасшылық принциптерінің негізінде адамдарды басқару;
- шешімдер қабылдау, жанжалдар мен стресстерді талдау және басқару, команданы қалыптастыру, коммуникацияны тиімді жүзеге асыру;
- оқушылардың көшбасшылық әлеуетін бағалау және т.б;
- білім берудегі көшбасшылық және басқару психологиясының практикалық құралдарын меңгеру;
- қойылған міндеттерге сай тәрбие-білім беру үдерісінде көшбасшылық қасиеттерді дамытудың әдістемелік құралдарын таңдау.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
• Көшбасшылық әлеуметтік-психологиялық үрдіс ретінде, формалды және формалды емес көшбасшылық, басқарушылық пен көшбасшылық өзара әлеуметтік феномен ретінде, позитивті және негативті көшбасшылық, «билік» пен «харизма» т.б. түсініктері, қоғамға көшбасшылықтың әсері;
• Білім беруде көшбасшылықтың қстанымдары, концепциясы, талаптары мен қызметтері;
• Жаһанданудың қжымды басқару жүйесіне әсері мен көшбасшылықты жандандыру;
• Көшбасшылық практикасының білім беру саласындағы ұлттық ерекшелігі мен ұйымдағы бәсекеге қабілеттілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық пәндер бойынша білім беру үдерісін жобалау мен ұйымдастырудың әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру, Педагогиканы оқыту әдістемесінің мәселелеріне қызығушылық туғызу, ЖОО-да педагогикалық пәндердің оқытушысы ретінде үздіксіз өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:
- әр ұрпақтың педагогикалық пәндері бойынша оқулықтар мен оқу бағдарламаларын, отандық және шетелдік тәжірибені талдау және бағалау, әдістемелік құзыреттілік негізінде ЖОО-да педагогикалық пәндердің мазмұны мен сабақтарын жобалау;
- сабақтарға талдау және рефлексия жүргізу және оны жетілдіру; қашықтықтан оқыту сабақтарына талдау жүргізу;
- педагогикалық пәндерді оқытудың жаңа оқу мазмұнын, технологиялары мен нақты әдістерін жобалау; ;
- педагогикалық пәндерді оқыту үшін инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану;
- оқытудың әдістемелік үлгілерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және оларды әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
• Оқытушының әдіснама мәдениеті мен құзыреттілігі;
• Педагогика, жоғары мектепте педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі;
• Этнопедагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі;
• Әлеуметтік педагогика курсын оқытудың әдіснамалық ерекшелігі;
• Элективті педагогикалық курстарды оқытудың әдіснамалық ерекшелігі, Action Research қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: колледж және ЖОО-да психологиялық курстарды жобалау мен оқытуда әдістемелік қабілеттерді қалыптастыру, педагогикалық қызметтің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы саласында теориялық білім кешенін қолдану.
Курсты оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру:
- психологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік тәжірибесін (отандық және шетелдік) салыстыру;
- сабақ өткізу кезінде психологиялық қарым-қатынасты жүзеге асыру;
- педагогикалық үдерісті психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, ұғымды психологиялық дүниетаным негізінде жобалау;
-психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша, оның ішінде қашықтықтан оқыту бойынша дәрістерді талдау сызбасын құру;
- ЖОО оқу үрдісінде білім алушылармен нәтижелі қарым-қатынасты жүзеге асыру ; ;
- білім беру мақсаттары мен білім алушылардың өзекті дайындығының ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі сабақ түрлерін жоспарлау және ұйымдастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
• Жоғары мектепте психологиялық пәндерді жүргізудің теориялық және әдіснамалық негізі;
• Гуманитарлық пәндерді инновациялық оқытудың стратегиясы, оқудың оқытудың және дамыта оқытудың , т.б. психологиялық теориясы;
• Сабақтың барлық түрін (дәріс, семинар, практикалық және лабораториялық жұмыс) активті және интерактивт, қашықтық оқыту әдістерімен жүргізу;
• Жоғары оқу орнында психология пәндері оқытушысының басқарушылық қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды психодиагностиканың теориялық негіздерімен және психологиялық-педагогикалық медициналық-әлеуметтік консультациялармен, жеке тұлғаны зерттеу жолдары мен тәсілдерімен, психодиагностикалық процедурамен, сондай-ақ бала дамуын қолдау қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру.
Курсты оқу барысында магистранттер төмендегі білімдерді меңгереді:
- қызметінде этикалық нормалар мен ережелерді қолдану, консультативтік байланыс шарттарын сақтау;
- кеңес берудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, клиенттермен кеңес беру үдерісін құрудың жолдарын анықтау;
- психологиялық-педагогикалық кеңес берудің бағдарламасын дайындау;
- клиенттерге кеңес беруде диагностиканың әдістерін талдау, салыстыру;
- психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздері мен заманауи принциптерін меңгеру;
- терең тыңдау негізінде клиентпен өзара іс-әрекет жасау және талдау; - өзінің кәсіби қызметінде кеңес беру ұстанымын бағалау, кеңес беру қызметінің супервизиясын жүргізу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- психологиялық- педагогикалық кеңес берудің теориялық негіздерін;
- жеке тұлғаға кеңес берудің тәсілдері мен зерттеу жолын;
- баланың дамуын қолдау орталықтарының қызметін реттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттарын;
- психологиялық-педагогикалық кеңес беру және білім беру мен педагогикалық жағдайларды модельдеу формаларын.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: