жаратылыстану бакалавры
Мақсаты – физика және нанотехнология саласында ғылыми-зерттеу, педагогикалық қызмет саласында жұмыс істей алатын және ғылыми-техникалық аудармаларды сауатты істей алатын бәсекеге қабілетті мамандарды, ғылыми аналитикалық ойлауға дағдыланған және ағылшын тілін жоғары деңгейде меңгерген бакалаврларды дайындау; кәсіби команданың жетекшісі ретінде жұмыс жасауға қажет жеке қасиеттерді дамыту
Физика және нанотехнология
6B05305
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: атом физикасының негізгі құбылыстары мен әдістерін зерттеу және микромир заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін физикалық ойлауды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Электромагниттік толқындардың корпускулярлық қасиеттері. Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Атомдық күйлердің дискреттілігі. Атом жүйелерінің кванттық-механикалық сипаттамасы. Көпэлектронды атомдар. Сыртқы өрістегі атом.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді практикалық шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерінің негізін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттерде төмендегідей қабілеттіліктер қалыптастыру:<br/> - дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін қолдану;<br/> - интегралды теңдеулерді шешу әдістерін қолдану;<br/> - сызықты жүйелерді практикалық шешу әдістерін қолдану;<br/> - қолданбалы есептерді шешуде математикалық аппаратты қолдану;<br/> - типтік кәсіби міндеттердің математикалық моделін құру;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дифференциалдық теңдеулер (ДТ); сызықты ДТ және бірінші реттік ДТ жүйесі; сызықты жүйелер; қалыпты жүйелер; сызықты дифференциалдық теңдеулер; функционалдық талдау элементтері; интегралдық теңдеулер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді жоғары математиканың іргелі бөлімдеріне оқыту, инженерлік есептерді шешуде қажетті логикалық ойлауды қалыптастыру. Функция; анықталу облысы; шектер; скаляр және векторлық шамалар; бағыт бойынша туынды; бірнеше айнымалы функцияның экстремумы; шартты экстремум; жоғары және сызықтық алгебраның негіздері; матрица; матрица анықтауышы; матрицадағы амалдар; векторлар; векторлардағы амалдар; комплексті сандар; уақыт қатарлары; математикалық статистика және ықтималдық теориясы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді программа жазуға және кодты ретке келтіру мен оңтайландыруға үйрету; физиканың есептеулерін компьютерде есептеу, және де алынған нәтижелерді визуалдауға және талдауға үйрету;<br/> Оқытылады: программалау тілі; процедуралық және объектілі бағдарланған программалау, алгоритмдер және дәлдік, жуықтау әдістері, САТЖ және сызықты емес теңдеулерді шешу, функцияны жуықтау, сандық туындылау және интегралдау, интерполяция және визуализация.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тірі организмдерде өтетін маңызды биохимиялық процестер, Биотехнология объектілері (микроорганизмдер, өсімдіктер, жануарлар) ретінде тірі жүйелердің жұмыс істеуінің физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы туралы түсінікті қалыптастыру. Олардың тыныс-тіршілігінің физикалық негіздері, биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру қағидаттары, биофизикалық және биохимиялық негіздер, тіршілік-тынысының мембраналық процестері мен молекулалық тетіктері, биотехнологиялық процестердің негізгі типтері, биотехнология объектілері мен өнімдері қаралатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда қолданбалы инженерлік есептеулер туралы іргелі білімді, тәуелсіз сыни ойлау және инженерлік есептеулердің қазіргі жағдайын түсіну қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: MultiSIM және/немесе Electronic Workbench бағдарламасындағы электр тізбектерін есептеудегі қолданбалы математика сұрақтары, қолданбалы инженерлік есептеулер және АЖЖ автоматтандырылған жобалау технологиялары, AutoCAD және MathCAD бағдарламаларын қолдана отырып инженерлік есептеулер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-талдау кезінде математикалық аппараты және математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шектер теориясын; үздіксіз және сараланған функциялар туралы негізгі теоремалар; Тейлор формуласы; бірнеше айнымалылардың функциялары; қатарлар теориясы; параметрлерге байланысты дұрыс емес интегралдар; беткі интегралдар мен интегралдар; Фурье қатарлары мен интегралдары зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: механиканы бақылаудың жалпыламасы және тәжірибе мен эксперименттің практикасы ретінде көрсету. <br/> Төмендегі мәселелерді қарастырады: Кинематика. Механикалық қозғалыс материяның ең қарапайым түрі болып табылады. Материалдардың және қатты заттың динамикасы. Ньютон заңы. Гравитациялық күш. Әмбебап гравитация заңы. Серпімділік күштері. Хуке заңы. Үйкеліс күші. Инерциальды тірек рамасы. Салыстырмалықтың механикалық принципі. Галилейдің трансформациясы. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Эйнштейннің постулаттары. Лоренцтік өзгерістер
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Заманауи микро және наноэлектрониканың дамуының озық жетістіктерін, негізгі бағыттарын, үрдістерін, перспективаларын және проблемаларын зерттеу бойынша білім қалыптастыру; өнеркәсіптік электрондық құралдар мен аспаптарды қолдануға практикалық дағдыларды дамыту. <br/> Мазмұны: Интегралды схемалар; Интегралды схемалардың элементтері. Микроэлектрониканың технологиялық негіздері. Нанометрлік масштабтағы объектілердің физикалық қасиеттері; Өлшемдік кванттаудың әсері; Гетероқұрылымдар және Шоттки барьерлері; Нанобөлшектердің электрофизикалық қасиеттері;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заттың әртүрлі фазалық күйлерінде болатын молекулалық құрылымды, қасиеттер мен процестерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Молекулалық-кинетикалық теория негіздері. Температураның молекулалық-кинетикалық мәні. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ күйінің теңдеуі. Статистикалық үлесу. Сұйық пен газдағы қысым. Үзіліссіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағысының режимдері. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде химиялық және табиғи жүйелерде өтетін процестердің заңдылықтарымен және заттардың құрамы, құрылымы және қасиеттерінің арасындағы байланыстарды анықтауға қатысты мәселелерді шешуге көмектесетін химиялық білім негізін қалыптастыру<br/> Оқытылады: химиялық байланыс, химиялық термодинамика элементтері, химиялық байланыстың қазіргі теориясы, химиялық байланыстардың кинетикасы, химиялық тепе-теңдік, гидролиз процестері, қышқылдандыру-қалыпқа келтіру
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдылықтарына және оның затпен өзара әрекеттесуіне байланысты физикалық құбылыстармен танысу. Курста геометриялық оптика мен оптикалық құрылғылардың шешілу теориясының негізгі аспектілері қарастырылады. Интерференциялық құбылыстар теориясы: монохроматикалық, квазимонохроматикалық және созылған жарық көздерінің интерференциясы және дифракциялық құбылыстар теориясы: Френель мен Фраунгофердің дифракциясы егжей-тегжейлі баяндалады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – плазмалық технологиялармен жаңа материалдарды алу, бақылау, алынған нәтижелерді өңдеу және түсіндірудің практикалық және теориялық дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Оқытылады: Плазма физикасының негіздері; Газ түзілу физикасы; плазмалық технологиялар; Плазмалық ортада материалдарды синтездеу әдістері; Материалдардың бетін плазмалық-химиялық оюлау әдістері; Материалдың бетін функционалдау әдістері;
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Теорялық физиканың негізгі бөлімдері физикалық процесстер мен инженерлік есептеулерді теориялық физиканың замануи әдістерімен процесстерді сипаттау және түсіндіру үшін оқытылады. <br/> Бұл курста келесі аспектілер қарастырылады: Математикалық физика негіздері және теңдеулер мат. физика; Электродинамика негіздері; Термодинамика және статистикалық физика негіздері; Кванттық механиканың негіздері;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикадағы сапалық және сандық модельдерді құру кезінде математиканы қолдану туралы жүйелі білімді қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - қолданбалы міндеттерді шешуде математикалық аппаратты қолдану;<br/> - вариационды есептеу есептерін шешу әдістерін қолдану;<br/> - векторлық және тензорлық талдауды қолдану;<br/> - физика мен технологиядағы операциялық есептеулерді қолдану;<br/> - типтік кәсіби міндеттердің математикалық үлгілерін жасау;<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Векторлық және тензорлық талдау, SLAE, күрделі сандар, дифференциалдық теңдеулер, сериялар, комбинаторлар мен статистиканың элементтері, физика мен техникадағы операциялық есептерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электромагнетизм теориясын дәріс, практикалық және зертханалық сабақтар шеңберіндегі бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау нәтижесінде пайда болған теория ретінде қалыптастыру. Пән вакуумдағы өріс электростатикалық өзара әрекеттесуді, магнит өрісінің заңдылықтарын, электромагниттік индукция заңын, Максвелл теңдеулер жүйесін, сонымен қатар электромагнетизм теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ядролық физиканың жалпы принциптерін, атом ядроларының көлемінде болып жатқан процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; микромирдің өзекті ұғымдарымен, оның ішінде атом ядросы мен элементар бөлшектердің құрылымымен танысу.<br/> Мазмұны: Атом ядроларының статикалық қасиеттері. Радиоактивтілік. Жартылайөткізгіш, сцинтилляциялық және трек детекторлары. Ядролардың бөлінуі және синтезі. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде аспаптардың және қондырғылардың жұмыс істеу негізін қалайтын физикалық заңдылықтар туралы жүйелендірілген түсінік қалыптастыру; Аспаптарды жобалау, жасау және жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Аспаптарды инженерлік жобалау және құрастыру; Аспаптардың материалдық, механикалық, электромагниттік және оптикалық негіздері. Сенсорлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде электр тізбектерін, электр тізбектерінің элементтерін есептеу әдістерін талдау және қолдану дағдыларын және сандық электроника туралы негізгі білімді қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде келесі бөлімдер қарастырылады: Электротехниканың теориялық негіздері, Өнеркәсіптік және цифрлық электроника негіздері, жоғары кернеулер техникасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Студенттерде әртүрлі класстардағы жүйелердің моделін жасаудың негіздері, алынған моделдерді зерттеу және зерттеу нәтижелерін имитациялық моделдеу құралдарын қолдана отырып өңдеу бойынша білім қалыптастыру.
Мазмұны: моделдердің классификациясы және моделдеу түрлері; математикалық моделдеу кезеңдері; жүйенің математикалық моделін жасаудың принциптері және негізгі талаптары; жүйенің және процессердің математикалық моделін зерттеудің әдістері, имитациялық моделедеу; математикалық моделдерді ықшамдау әдістері; моделдеудің техникалық және бағдарламалық орталары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қатты денелердің классикалық және кванттық теориясына негізделген іргелі білім базасын құру, оның негізінде кейінірек наноинженерия курстарының бір бөлігі ретінде физика бөлімдерін жан-жақты және егжей-тегжейлі зерделеуге болады. Оқыту курсы қатты денелерде өтетін физикалық процестер мен құбылыстарға кристалдық және электрондық құрылымдардың әсері туралы терең түсінік қалыптастырады. Оқытылады: кристалды құрылымның құрылымы, байланыстың негізгі түрлері, тор динамикасы, қатты, электрлік, магниттік, серпімді, оптикалық, жылу және механикалық қасиеттері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Студенттің қазіргі заманғы энергетикалық қондырғылардың қасиеттері туралы теориялық білімдерін, оны құрудың практикалық әдістерімен және басқарылатын ядролық синтез құрылғыларында вакуумды техникалық қолданумен практикалық байланысын жүзеге асыру.
Оқытылады: вакуумдық физика негіздері; вакуумдық классификация; вакуумды өлшеу әдістері; газ шығынын өлшеу принциптері; абсорбция және десорбция процестері; термоядролық синтездік қондырғылар; инерциялық термоядролық синтез;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – материалдарды талдау және бақылаудың әртүрлі әдістерімен, сондай-ақ алынған нәтижелерді өңдеу және түсіндіру әдістемелерімен жұмыс істеудің практикалық және теориялық дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқытылады: Жұмыста және зертханада еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы. Өнеркәсіптегі бұзылмайтын бақылаудың негізгі түрлері. Өнеркәсіптегі материалдарды бақылаудың әдістері. Микроскопиялық бақылау әдістерінің ерекшеліктері: Эллипсометрия. Зертханалар мен жабдықтарды сертификаттау және стандарттау ережелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқушы санасында плазмалық ортада наноматериалдар алудың негізгі әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру
Оқытылады: Плазмалық ортадағы нанобөлшектер мен наноматериалдар синтезінің негізгі ұғымдары мен ерекшеліктері. Плазмохимиялық синтез. Термиялық булану. Жабындарды плазмалық жағу. Алынған наноматериалдардың негізгі физика-химиялық сипаттамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –жаңа электротехникалық және электрондық жүйелерді жаңғыртуды және жаңғыртуды қолдауға және дамытуға қажетті электротехника және электроника бойынша базалық дайындықты қамтамасыз ету.
Оқытылады: Идеал элементтер; Ом заңы және Кирхгоф заңдары; Векторлық диаграммалар; Резисторлар; Конденсаторлар; Диодтар; Транзисторлар; Микросхемалар; Оптоэлектрониканың элементтері; Дешифраторлар; Шифраторлар; Мультиплексорлар; Демультиплексорлар; Сандық компараторлар; Сумматорлар; Триггерлер; Регистрлер; Санағыштар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің цифрлық өлшеу жүйелері мен технологияларындағы негізгі әдістер мен заңдар туралы түсініктерін, заманауи қолданбалы бағдарламалардың көмегімен технологиялық мәселелерді шешу үшін сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Пән келесі бөлімдерді қарастырады: сандық өлшеу жүйелері мен технологиясының жалпы сұрақтары, LabVIEW бағдарламалық ортасы және оны автоматтандырылған басқару жүйелеріне қолдану, қолданбалы бағдарламалар арқылы деректерді өңдеу және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Студенттерде энергетика, биология және медицина саласында қолданылатын нанотехнологиялар мен функционалды наноматериалдар туралы жүйелендірілген білім қалыптастыру.
Мазмұны: нанобөлшектердің биологиялық объектілермен өзара әсерлесуі; наноөнімдердің диагноз қоюда, фармакологияда және медицинада қолдану тиімділігі; Функционалды наноматериалдар; энергия өндіру, тасымалдау және сақтау кезінде нанотехнологияның қолданылуы; Наноконденсаторлар және наноаккумуляторлар; Жанарзат ұяшықтары және сутегі энергетикасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді автоматты және автоматтандырылған басқару жүйелерін құру және пайдалану саласындағы физикалық құрылғылар мен технологиялық процестердің интеллектуалды басқару жүйелерінің негізгі элементтерімен оқытуға бағытталған.
Пән келесі бөлімдерді қарастырады: сенсорлардың жұмыс принципі және олардың ерекшеліктері, актуаторлар туралы негізгі түсінік, сенсорлар мен актуаторларды қосу интерфейстері, заттар интернетінің элементтері және оны физикалық құрылғылар мен технологиялық процестерді басқарудың интеллектуалды жүйелерінде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру
Оқытылады: физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері. Молекулалық динамика әдісі. Ең кіші квадраттар әдісі және регрессиялық талдау. Физикадағы ақпараттық Моделдер және компьютерлік эксперименттер. Физикалық экспериментті автоматтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.