жаратылыстану бакалавры
Мақсаты – физика және нанотехнология саласында ғылыми-зерттеу, педагогикалық қызмет саласында жұмыс істей алатын және ғылыми-техникалық аудармаларды сауатты істей алатын бәсекеге қабілетті мамандарды, ғылыми аналитикалық ойлауға дағдыланған және ағылшын тілін жоғары деңгейде меңгерген бакалаврларды дайындау; кәсіби команданың жетекшісі ретінде жұмыс жасауға қажет жеке қасиеттерді дамыту
Физика және нанотехнология
6B05305
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: атом физикасының негізгі құбылыстары мен әдістерін зерттеу және микромир заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін физикалық ойлауды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Электромагниттік толқындардың корпускулярлық қасиеттері. Микробөлшектердің толқындық қасиеттері. Атомдық күйлердің дискреттілігі. Атом жүйелерінің кванттық-механикалық сипаттамасы. Көпэлектронды атомдар. Сыртқы өрістегі атом.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге вакуум физикасының, вакуумды алу және пайдалану әдістерінің және вакуумды өлшеу принциптерінің іргелі түсінігін беру. <br/> Тақырыптар:Вакуум физикасының заңдары, вакуумдық техника теңдеулері және вакуумды өлшеу әдістері. Вакуумдық сорғылар және оларды технологияда қолдану. Электргазды разрядтағы процестер, иондалған ортадағы кинетикалық процестер және газ разряды физикасының негізгі ұғымдары теориялық және эксперименттік тұрғыдан.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: теориялық және практикалық есептерді шешу үшін қажетті математикалық аппаратты білу және логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру; дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу. <br/> Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:<br/> - логикалық ойлау;<br/> - теориялық және практикалық тапсырмаларды шешу үшін қажетті математикалық аппараттарды меңгеру; <br/> - дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша әдебиетті өз бетінше үйрену.<br/> - болашақ ғылыми және кәсіби қызмет үшін қажетті қарапайым дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясының әдістерін меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге электромагниттік толқындардың материалдармен және наноқұрылымдармен өзара әрекеттесуін модельдеудің сандық әдістерін үйрету.<br/> Үйретілетіндер: Максвелл теңдеулері, сандық әдістер (FDTD, FEM), фотониканың негіздері, жарықтың әртүрлі орталарда, толқынөткізгіштерде және наноқұрылымдарда таралуын модельдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми есептеулер үшін Python тілін үйрету, қарапайым физикалық есептерді шешуге, мәліметтерді өңдеуге және визуализациялауға бағыттау. Нақты физика мысалдары арқылы практикалық бағдарламалау дағдыларын дамыту.<br/> Тақырыптар: Python негіздері (синтаксис, деректер типтері), басқару құрылымдары, процедуралық және объектіге бағытталған бағдарламалау, ғылыми кітапханалар (NumPy, Matplotlib, SciPy), файлдармен жұмыс, физикалық деректерді визуализациялау және қарапайым физикалық алгоритмдерді іске асыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді жоғары математиканың іргелі бөлімдеріне оқыту, инженерлік есептерді шешуде қажетті логикалық ойлауды қалыптастыру. Функция; анықталу облысы; шектер; скаляр және векторлық шамалар; бағыт бойынша туынды; бірнеше айнымалы функцияның экстремумы; шартты экстремум; жоғары және сызықтық алгебраның негіздері; матрица; матрица анықтауышы; матрицадағы амалдар; векторлар; векторлардағы амалдар; комплексті сандар; уақыт қатарлары; математикалық статистика және ықтималдық теориясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге микродүние заңдылықтары жөнінде түбегейлі түсінік беру. Студенттерге табиғаттағы кванттық заңдылықтарға бағынатын құбылыстар туралы нақты көрініс қалыптастыру, кванттық процесстерді түсіндіру. Түпкілікті және жуықтап шешу әдістерін және олардың қолдану шегін үйрету, сонымен қатар студенттері оларды практикада тиімді түрде қолдана білуге бағыттау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді программа жазуға және кодты ретке келтіру мен оңтайландыруға үйрету; физиканың есептеулерін компьютерде есептеу, және де алынған нәтижелерді визуалдауға және талдауға үйрету;<br/> Оқытылады: программалау тілі; процедуралық және объектілі бағдарланған программалау, алгоритмдер және дәлдік, жуықтау әдістері, САТЖ және сызықты емес теңдеулерді шешу, функцияны жуықтау, сандық туындылау және интегралдау, интерполяция және визуализация.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Наноинженерия саласында қатты денелердің классикалық және кванттық теориясына негізделген іргелі білім беру. Кристалдық және электрондық құрылымдардың физикалық процестерге әсерін терең түсінуге бағытталған.<br/> Тақырыптар: Кристалдық торлар құрылымы, байланыс түрлері, тор динамикасы. Қатты денелердің электрлік, магниттік, оптикалық, жылулық және механикалық қасиеттері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге тірі организмдердегі биофизикалық процестерді және биотехнология объектілері ретіндегі тірі жүйелердің физикалық-биологиялық аспектілерінің өзара байланысын түсіндіру. Курс нанокөлемді ғылымның энергетикалық мәселелерге қалай инновациялық шешімдер ұсынатынын және диагностика, терапия және регенеративті медицинадағы жетістіктерді қалай дамытатынын көрсетеді.<br/> Тақырыптар: Тірі организмдердегі биофизикалық процестер; тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, жасушалық ұйымдасу, мембраналық процестер. Биохимиялық негіздер мен молекулалық механизмдер. Биотехнологиялық процестер, объектілер, өнімдер. Биологиялық наноқұрылымдар, биоматериалдар және нанобиотехнология.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда қолданбалы инженерлік есептеулер туралы іргелі білімді, тәуелсіз сыни ойлау және инженерлік есептеулердің қазіргі жағдайын түсіну қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: MultiSIM және/немесе Electronic Workbench бағдарламасындағы электр тізбектерін есептеудегі қолданбалы математика сұрақтары, қолданбалы инженерлік есептеулер және АЖЖ автоматтандырылған жобалау технологиялары, AutoCAD және MathCAD бағдарламаларын қолдана отырып инженерлік есептеулер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-талдау кезінде математикалық аппараты және математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шектер теориясын; үздіксіз және сараланған функциялар туралы негізгі теоремалар; Тейлор формуласы; бірнеше айнымалылардың функциялары; қатарлар теориясы; параметрлерге байланысты дұрыс емес интегралдар; беткі интегралдар мен интегралдар; Фурье қатарлары мен интегралдары зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: механиканы бақылаудың жалпыламасы және тәжірибе мен эксперименттің практикасы ретінде көрсету. <br/> Төмендегі мәселелерді қарастырады: Кинематика. Механикалық қозғалыс материяның ең қарапайым түрі болып табылады. Материалдардың және қатты заттың динамикасы. Ньютон заңы. Гравитациялық күш. Әмбебап гравитация заңы. Серпімділік күштері. Хуке заңы. Үйкеліс күші. Инерциальды тірек рамасы. Салыстырмалықтың механикалық принципі. Галилейдің трансформациясы. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Эйнштейннің постулаттары. Лоренцтік өзгерістер
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Заманауи микро және наноэлектрониканың дамуының озық жетістіктерін, негізгі бағыттарын, үрдістерін, перспективаларын және проблемаларын зерттеу бойынша білім қалыптастыру; өнеркәсіптік электрондық құралдар мен аспаптарды қолдануға практикалық дағдыларды дамыту. <br/> Мазмұны: Интегралды схемалар; Интегралды схемалардың элементтері. Микроэлектрониканың технологиялық негіздері. Нанометрлік масштабтағы объектілердің физикалық қасиеттері; Өлшемдік кванттаудың әсері; Гетероқұрылымдар және Шоттки барьерлері; Нанобөлшектердің электрофизикалық қасиеттері;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заттың әртүрлі фазалық күйлерінде болатын молекулалық құрылымды, қасиеттер мен процестерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру.<br/> Мазмұны: Молекулалық-кинетикалық теория негіздері. Температураның молекулалық-кинетикалық мәні. Термодинамикалық параметрлер. Идеал газ күйінің теңдеуі. Статистикалық үлесу. Сұйық пен газдағы қысым. Үзіліссіздік теңдеуі. Бернулли теңдеуі. Сұйық ағысының режимдері. Изопроцестер. Карно циклы. Нақты газдар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Наноматериалдарды алудың "жоғарыдан төмен" және "төменнен жоғары" әдістері бойынша теориялық-практикалық білім беру. Плазмалық әдістерге ерекше назар аударылады.<br/> Тақырыптар: Нуклеация, өсу, тұрақтандыру. Жоғарыдан төмен: литография, механикалық ұсақтау. Төменнен жоғары: золь-гель, гидротермиялық синтез. ФБШ, ХБШ, АҚШ әдістері. Плазмалық синтез. Алынған наноматериалдардың қасиеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге нанотехнологиялардың негізгі қағидалары мен әдістерін, наноөлшем деңгейіндегі физикалық құбылыстарды және олардың қолдану салаларын меңгерту.<br/> Тақырыптар: Кванттық эффектілер, зоналық теория, наноматериалдар, оларды алу әдістері және нанотехнологияның даму бағыттары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нанотехнологияға қажетті химиялық негіздерді меңгерту: нанокөлемдегі заттардың құрамы, құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланыстарды түсіну. Бұл білім наноматериалдарды жасау және қолдану үшін негіз болып табылады.<br/> Тақырыптар: Химиялық байланыстар (түрлері және наноқасиеттерге әсері). Наножүйелердегі термодинамика және өзін-өзі жинақтау. Реакциялар кинетикасы. Химиялық тепе-теңдік. Гидролиз және тотығу-тотықсыздану процестері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдылықтарына және оның затпен өзара әрекеттесуіне байланысты физикалық құбылыстармен танысу. Курста геометриялық оптика мен оптикалық құрылғылардың шешілу теориясының негізгі аспектілері қарастырылады. Интерференциялық құбылыстар теориясы: монохроматикалық, квазимонохроматикалық және созылған жарық көздерінің интерференциясы және дифракциялық құбылыстар теориясы: Френель мен Фраунгофердің дифракциясы егжей-тегжейлі баяндалады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге жаңадан пайда болған озық материалдар мен наноқұрылымдардың бірегей қасиеттері, жобалау принциптері және қолданбалары туралы шолу жасау.<br/> Тақырыптар: "Ақылды" материалдар, метаматериалдар, функционалды композиттер, биоматериалдар сияқты жаңа материал сыныптары. Жетілдірілген төмен өлшемді жүйелер, наноқұрылымды материалдар, кванттық шектеу эффектілері. Графен және 2D материалдар, күрделі жұқа қабықшалар, гетероқұрылымдар. Дайындау әдістері, электроника, энергетика, биомедицинадағы қолданбалар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерде плазма күйінің қасиеттерін, физикалық модельдерін және қолданылу шектерін түсінуді қалыптастыру. Курс студенттерді плазмадағы процестерді математикалық сипаттау әдістемесін меңгеруге, сондай-ақ плазма физикасында модельдеу, талдау және эксперименттер жүргізуде құзыреттілікті дамытуға бағытталған.<br/> Тақырыптар: Плазманы сипаттауға арналған физикалық модельдер (гидродинамикалық, кинетикалық). Плазмадағы толқындар. Плазманы модельдеуде маңызды емес факторлардан абстракциялау, иондану және зарядталған бөлшектердің жоғалу процестерін ескеру. Сапалық және сандық модельдер үшін плазма физикасы заңдарын қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – плазмалық технологиялармен жаңа материалдарды алу, бақылау, алынған нәтижелерді өңдеу және түсіндірудің практикалық және теориялық дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Оқытылады: Плазма физикасының негіздері; Газ түзілу физикасы; плазмалық технологиялар; Плазмалық ортада материалдарды синтездеу әдістері; Материалдардың бетін плазмалық-химиялық оюлау әдістері; Материалдың бетін функционалдау әдістері;
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Теорялық физиканың негізгі бөлімдері физикалық процесстер мен инженерлік есептеулерді теориялық физиканың замануи әдістерімен процесстерді сипаттау және түсіндіру үшін оқытылады. <br/> Бұл курста келесі аспектілер қарастырылады: Математикалық физика негіздері және теңдеулер мат. физика; Электродинамика негіздері; Термодинамика және статистикалық физика негіздері; Кванттық механиканың негіздері;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Физикалық және техникалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдануды үйрету. Сандық модельдер құру және эксперименттік деректерді талдау дағдыларын дамыту.<br/> Тақырыптар: Векторлық және тензорлық талдау негіздері, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу әдістері, кешенді сандардың қолданбалы есептердегі рөлі, ықтималдық теориясы мен статистикалық талдау элементтері, аналитикалық геометрияның инженерлік қолданбалары, дифференциалдық теңдеулерді шешудің операциялық әдістері (Лаплас түрлендірулері), вариациялық есептеу принциптері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – электромагнетизм теориясын дәріс, практикалық және зертханалық сабақтар шеңберіндегі бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау нәтижесінде пайда болған теория ретінде қалыптастыру. Пән вакуумдағы өріс электростатикалық өзара әрекеттесуді, магнит өрісінің заңдылықтарын, электромагниттік индукция заңын, Максвелл теңдеулер жүйесін, сонымен қатар электромагнетизм теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ядролық физиканың жалпы принциптерін, атом ядроларының көлемінде болып жатқан процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; микромирдің өзекті ұғымдарымен, оның ішінде атом ядросы мен элементар бөлшектердің құрылымымен танысу.<br/> Мазмұны: Атом ядроларының статикалық қасиеттері. Радиоактивтілік. Жартылайөткізгіш, сцинтилляциялық және трек детекторлары. Ядролардың бөлінуі және синтезі. Ядролық реакциялар. Элементар бөлшектер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде аспаптардың және қондырғылардың жұмыс істеу негізін қалайтын физикалық заңдылықтар туралы жүйелендірілген түсінік қалыптастыру; Аспаптарды жобалау, жасау және жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Аспаптарды инженерлік жобалау және құрастыру; Аспаптардың материалдық, механикалық, электромагниттік және оптикалық негіздері. Сенсорлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге гетероқұрылымдар мен жұқа қабықшалардың өсуін, қасиеттерін және қолданылуын реттейтін физикалық принциптер туралы жан-жақты түсінік беру. Курс осы жүйелердің электрондық, оптикалық және құрылымдық сипаттамаларын талдауға және олардың заманауи құрылғылардағы маңыздылығын түсінуге бағытталған.
Тақырыптар: Кристалл өсіру, жұқа қабықшаларды шөгінділеу әдістері, олардың термодинамикасы мен кинетикасы. Құрылымдық сипаттама, электрондық және оптикалық қасиеттер. Кванттық шұңқырлар мен асқын торлар. Қолданылуы: оптоэлектроника, фотовольтаика, жетілдірілген электроника.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде электр тізбектерін, электр тізбектерінің элементтерін есептеу әдістерін талдау және қолдану дағдыларын және сандық электроника туралы негізгі білімді қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде келесі бөлімдер қарастырылады: Электротехниканың теориялық негіздері, Өнеркәсіптік және цифрлық электроника негіздері, жоғары кернеулер техникасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді заманауи модельдеу құралдарын пайдалана отырып, жоғары технологиялық жүйелердің модельдерін әзірлеу, талдау және түсіндіру бойынша іргелі біліммен және практикалық дағдылармен қамтамасыз ету.
Тақырыптар: Модельдерді жіктеу, математикалық модельдеу принциптері мен кезеңдері. Жүйелерді зерттеу әдістері, оның ішінде имитациялық модельдеу. COMSOL Multiphysics сияқты техникалық және бағдарламалық құралдарды физика, инженерия және нанотехнологияда практикалық қолдануға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге электрондық өзара әрекеттесу мен топология маңызды рөл атқаратын кванттық материалдар мен наноқұрылымдардың физикалық принциптерін меңгерту. Нөлдік, бірөлшемді және екіөлшемді жүйелердегі кванттық эффектілер мен олардың болашақ кванттық және электрондық технологиялардағы қолданылуын түсіндіру.
Тақырыптар: 0D, 1D, 2D жүйелердегі кванттық тұтылу эффектілері. Топологиялық материалдар (топологиялық оқшаулағыштар, Дирак және Вейль жартылайметалдар). Күшті корреляцияланған жүйелер, Мотт оқшаулағыштар. Магнетизм және бейдәстүрлі асқынды өткізгіштік. Кванттық нүктелер, наножіптер, 2D материалдар (графен, TMDCs). Қолдану салалары: кванттық ақпарат, спинтроника, наноқұрылғылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қатты денелердің классикалық және кванттық теориясына негізделген іргелі білім базасын құру, оның негізінде кейінірек наноинженерия курстарының бір бөлігі ретінде физика бөлімдерін жан-жақты және егжей-тегжейлі зерделеуге болады. Оқыту курсы қатты денелерде өтетін физикалық процестер мен құбылыстарға кристалдық және электрондық құрылымдардың әсері туралы терең түсінік қалыптастырады. Оқытылады: кристалды құрылымның құрылымы, байланыстың негізгі түрлері, тор динамикасы, қатты, электрлік, магниттік, серпімді, оптикалық, жылу және механикалық қасиеттері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Студенттің қазіргі заманғы энергетикалық қондырғылардың қасиеттері туралы теориялық білімдерін, оны құрудың практикалық әдістерімен және басқарылатын ядролық синтез құрылғыларында вакуумды техникалық қолданумен практикалық байланысын жүзеге асыру.
Оқытылады: вакуумдық физика негіздері; вакуумдық классификация; вакуумды өлшеу әдістері; газ шығынын өлшеу принциптері; абсорбция және десорбция процестері; термоядролық синтездік қондырғылар; инерциялық термоядролық синтез;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – материалдарды талдау және бақылаудың әртүрлі әдістерімен, сондай-ақ алынған нәтижелерді өңдеу және түсіндіру әдістемелерімен жұмыс істеудің практикалық және теориялық дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқытылады: Жұмыста және зертханада еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы. Өнеркәсіптегі бұзылмайтын бақылаудың негізгі түрлері. Өнеркәсіптегі материалдарды бақылаудың әдістері. Микроскопиялық бақылау әдістерінің ерекшеліктері: Эллипсометрия. Зертханалар мен жабдықтарды сертификаттау және стандарттау ережелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді материалдар беттерін модификациялауға арналған плазмалық технологиялардың принциптері, механизмдері және қолданылуы туралы жан-жақты түсінікпен қамтамасыз ету.
Тақырыптар: Плазманы генерациялау негіздері (суық/термиялық). Плазма-беттік өзара әрекеттесу механизмдері (ою, шөгінділеу, активация, тазалау). Плазмалық бетті модификациялау процестері (плазмалық ою, PECVD, полимерлеу, шашырату, ионды имплантация). Модификацияланған беттерді сипаттау әдістері және өнеркәсіптік қолданылуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді интегралдық схемалар, олардың негізгі элементтері және микроэлектроникада қолданылатын технологиялық процестер туралы іргелі түсінікпен қамтамасыз ету.
Тақырыптар:Интегралдық схемалар (ИС) және олардың құрамдас элементтері. Микроэлектрониканың технологиялық негіздері. Нанометрлік масштабтағы объектілердің физикалық қасиеттері, соның ішінде кванттық эффектілер. Гетероқұрылымдар және Шоттки кедергілері. Нанобөлшектердің электрлік қасиеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Наноматериалдарды зерттеу саласында эксперименттерді жоспарлау, үлгілерді дайындау, сенімді деректерді жинау және оларды интерпретациялау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Тақырыптар: Эксперименттік жобалау қағидалары, қателерді талдау және үлгілерді дайындау. Қауіпсіздік және үлгілерді даярлау хаттамалары. Ғылыми нәтижелерді визуализациялау және баяндау. Электрондық және зондты микроскопия (СЭМ, АКМ), рентгендік құрылымдық талдау, Раман спектроскопиясы, оптикалық микроскопия, Фурье түрлендіруі бар инфрақызыл спектроскопия (FTIR), спектрофотометрия, энергия-дисперсиялық рентгендік спектроскопия (EDX).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқушы санасында плазмалық ортада наноматериалдар алудың негізгі әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру
Оқытылады: Плазмалық ортадағы нанобөлшектер мен наноматериалдар синтезінің негізгі ұғымдары мен ерекшеліктері. Плазмохимиялық синтез. Термиялық булану. Жабындарды плазмалық жағу. Алынған наноматериалдардың негізгі физика-химиялық сипаттамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді наноматериалдарды талдау және сипаттау үшін әртүрлі оптикалық спектроскопиялық әдістердің принциптері мен қолданылуы туралы жан-жақты түсінікпен қамтамасыз ету.
Тақырыптар:Нанокөлемдегі жарық пен заттың өзара әрекеттесуінің негіздері. Ультракүлгін-көрінетін сіңіру және фотолюминесценция спектроскопиясы, Раман спектроскопиясы, Фурье түрлендіруші инфрақызыл (FTIR) спектроскопиясы және эллипсометрияның принциптері мен қолданылуы. Әртүрлі наноматериалдардың (мысалы, кванттық нүктелер, наносымдар, 2D материалдар, плазмондық нанобөлшектер) электрондық, тербеліс және құрылымдық қасиеттерін талдау үшін осы әдістерді қолдануға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді нанотехнологияға негізделген инновацияларды басқару және коммерцияландыру бойынша маңызды біліммен және дағдылармен қамтамасыз ету.
Тақырыптар: Инновацияларды басқару негіздері, зияткерлік меншік (ЗМ) стратегиялары, технология трансфері, лицензиялау. Венчурлық кәсіпорындар мен стартаптарды дамыту. Қаржыландыру, нарықты талдау, коммерцияландыру жолдары. Реттеуші және этикалық мәселелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді нанокөлемдегі жарық пен заттың өзара әрекеттесу принциптері және нанофотондық, оптоэлектронды құрылғыларды жобалау туралы жан-жақты түсінікпен қамтамасыз ету. Курс студенттерді наноқұрылымдардағы оптикалық құбылыстарды талдау және жобалау білімімен қамтамасыз етуге бағытталған.
Тақырыптар: Классикалық және кванттық оптика негіздері, диэлектрлік наноқұрылымдар, фотондық кристалдар, плазмоника, метаматериалдар. Кванттық эмиттерлер, бір фотонды көздер, нанокөлемді лазерлер, жарық диодтары, фотодетекторлар, күн батареялары. Интеграцияланған нанофотондық схемалар және оптикалық сенсорлық қолданбалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –жаңа электротехникалық және электрондық жүйелерді жаңғыртуды және жаңғыртуды қолдауға және дамытуға қажетті электротехника және электроника бойынша базалық дайындықты қамтамасыз ету.
Оқытылады: Идеал элементтер; Ом заңы және Кирхгоф заңдары; Векторлық диаграммалар; Резисторлар; Конденсаторлар; Диодтар; Транзисторлар; Микросхемалар; Оптоэлектрониканың элементтері; Дешифраторлар; Шифраторлар; Мультиплексорлар; Демультиплексорлар; Сандық компараторлар; Сумматорлар; Триггерлер; Регистрлер; Санағыштар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Физикалық есептерді шешу және эксперименттік деректерді талдау үшін Python-да сандық әдістерді нөлден іске асыруды үйрету. Алгоритмдердің теориясына және практикалық кодтауға баса назар аударылады.
Тақырыптар: Сандық дифференциалдау/интегралдау. Түбір табу (бисекция, Ньютон-Рафсон). ҚДТ шешу (Эйлер, Рунге-Кутта). Сандық сызықтық алгебра. Қателер талдауы. Статистикалық әдістер (қисықтарды теңдеу, гипотезаларды тексеру). Барлық әдістер Python-да іске асырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің цифрлық өлшеу жүйелері мен технологияларындағы негізгі әдістер мен заңдар туралы түсініктерін, заманауи қолданбалы бағдарламалардың көмегімен технологиялық мәселелерді шешу үшін сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Пән келесі бөлімдерді қарастырады: сандық өлшеу жүйелері мен технологиясының жалпы сұрақтары, LabVIEW бағдарламалық ортасы және оны автоматтандырылған басқару жүйелеріне қолдану, қолданбалы бағдарламалар арқылы деректерді өңдеу және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Студенттерде энергетика, биология және медицина саласында қолданылатын нанотехнологиялар мен функционалды наноматериалдар туралы жүйелендірілген білім қалыптастыру.
Мазмұны: нанобөлшектердің биологиялық объектілермен өзара әсерлесуі; наноөнімдердің диагноз қоюда, фармакологияда және медицинада қолдану тиімділігі; Функционалды наноматериалдар; энергия өндіру, тасымалдау және сақтау кезінде нанотехнологияның қолданылуы; Наноконденсаторлар және наноаккумуляторлар; Жанарзат ұяшықтары және сутегі энергетикасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге заманауи есептеу орталарымен (мысалы, Wolfram Mathematica, MATLAB) және жасанды интеллект құралдарымен таныстыру. Физикалық процестерді модельдеу, деректерді талдау және визуализация арқылы аналитикалық ойлау мен ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту.
Тақырыптар: Таңдалған платформалардың негіздері (интерфейс, синтаксис, деректер түрлері); физикалық теңдеулерді шешу; ЖИ құралдарын қолдану (регрессия, классификация, нейрондық желілер); сандық модельдеу; деректерді өңдеу және визуализация.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Arduino платформасы арқылы микроконтроллерлерді, сенсорларды және цифрлық өлшеу жүйелерін үйрету. Физикалық эксперименттерде деректерді жинау, өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру.
Тақырыптар: Микроконтроллерлер негіздері, Arduino бағдарламалау, сенсорлармен жұмыс (температура, жарық, қозғалыс), деректер жинау, сигнал өңдеу, байланыс хаттамалары (I2C, SPI).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаттары: Студенттерді электрондық компоненттердің, схемаларды талдау әдістерінің және жобалау принциптерінің негізгі түсінігімен қамтамасыз ету, физикалық жүйелердегі сезімталдықта, басқаруда және өлшеудегі жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмысына, сипаттамаларына және қолданылуына ерекше назар аудару.
Қамтылатын тақырыптар: Негізгі тізбектерді талдау (тұрақты/айнымалы ток), пассивті компоненттер, жартылай өткізгіш физикасының негіздері, диодтар (түзеткіштер, жарықдиодтар), коммутаторлар және күшейткіштер ретіндегі транзисторлар (БТТ, МӨТ), операциялық күшейткіштер (ОК), цифрлық логикалық қақпалар және физикалық параметрлерге арналған датчиктер мен деректерді жинау интерфейстеріне кіріспе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Физикалық жүйелердегі кері есептерді шешу және күрделі процестерді модельдеу мен болжау үшін цифрлық егіздерді құрастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Тақырыптар: Физикадағы кері есептерге кіріспе: қойылымы, дұрыс қойылмауы, тұрақтандыру әдістері; Кері есептерді шешу әдістері: ең кіші квадраттар әдісі, сандық әдістер; Наноматериал немесе үдерістің цифрлық егізін құру бойынша практикум. Наноқұрылымның цифрлық егізін құру: модельдеуден тексеруге дейін; жұқа пленкалардың жылуөткізгіштігі, нанобөлшектердің оптикасы, нанокомпозиттердің қасиеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Күрделі физикалық процестерді талдау және болжау үшін заманауи терең машиналық оқыту әдістерін меңгерту. Курс физикалық құбылыстарды зерттеуге арналған нейрондық желілерді жобалау және олардың жұмысын бағалау бойынша іс-тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Тақырыптар: Машиналық оқытудың теориялық негіздері; Терең нейрондық желілер архитектуралары; Физикалық есептерді шешудегі эволюциялық алгоритмдер; Шредингер теңдеуі сияқты дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімдері; Кескіндер мен мәтіндерді талдау арқылы физикалық заңдылықтарды ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді автоматты және автоматтандырылған басқару жүйелерін құру және пайдалану саласындағы физикалық құрылғылар мен технологиялық процестердің интеллектуалды басқару жүйелерінің негізгі элементтерімен оқытуға бағытталған.
Пән келесі бөлімдерді қарастырады: сенсорлардың жұмыс принципі және олардың ерекшеліктері, актуаторлар туралы негізгі түсінік, сенсорлар мен актуаторларды қосу интерфейстері, заттар интернетінің элементтері және оны физикалық құрылғылар мен технологиялық процестерді басқарудың интеллектуалды жүйелерінде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру
Оқытылады: физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері. Молекулалық динамика әдісі. Ең кіші квадраттар әдісі және регрессиялық талдау. Физикадағы ақпараттық Моделдер және компьютерлік эксперименттер. Физикалық экспериментті автоматтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Эксперименттік деректерді өңдеу, талдау және интерпретациялау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Негізгі назар – нанотехнологиядағы өлшеу нәтижелерін ғылыми ақпаратқа айналдыруға бағытталған заманауи статистикалық және жасанды интеллект әдістеріне аударылады.
Тақырыптар: Деректерді алдын ала тазарту, шуды азайту және ерекшеліктерді бөліп алу. Статистикалық үлестіру, регрессия және гипотезаларды тексеру. Кластерлеу және өлшемділікті қысқарту. ЖИ/МО әдістері (сыныптау, үлгілерді тану). Ғылыми деректерді визуализациялау және баяндау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге энергетикалық және медициналық салаларда қолданылатын наноматериалдардың негізгі қасиеттері мен қолданылуы туралы білім беру. Курс нанотехнологиялардың диагностика, терапия және энергия сақтау сияқты заманауи мәселелерге шешімдерін қарастырады.
Тақырыптар: Функционалды наноматериалдардың физика-химиялық қасиеттері, биологиялық жүйелермен өзара әрекеттесуі, медициналық диагностика құралдары, жаңа буын энергия сақтау жүйелері (наноаккумуляторлар, сутегі технологиялары).
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызметі бағыттарымен, құрылымымен танысу. Кафедрадан бекітілген практикаға жауапты оқытушылардың кеңесі, бағыт-бағдары зерделенетін болады; кафедраның ғылыми бағыттарымен, факультет пен университет құрылымымен танысу