филология ғылымдары магистрі
Бағдарлама зерттеушілік және оқытушылық қызметпен айналысуға қабілетті маманның тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы қазіргі заманғы білімді, жаңа теорияларды жалпылау және түсіндіру; ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру; аралас ғылыми салалардағы білімді өз ғылыми зерттеулерінің контекстіне біріктіру; өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және оларды мамандарға да, маман емес мамандарға да хабарлау; одан әрі оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің жеке бағдарламасын құру.
Орыс филологиясы
7M02315
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тіл мен әдебиетке полипарадигмалық көзқарастың теориялық негіздерін ғылыми зерттеулерде қолдану үшін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық және әдеби зерттеулердің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән филология ғылымының қазіргі ғылыми бағыттары мен мектептері аясында тіл мен әдебиет фактілерін талдаудың жаңа технологиялары мен әдістерін, тілдік және әдеби құбылыстарды зерттеу принциптерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндермен жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру: оларды объективті түрде түсіндіру және түсіну. Оқу курсы талданған мәтінге түсініктеме құру, ауызша сөйлеу және желілік коммуникация мәтіндерін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән мәтін құру процесін, мәтінді түсіну процесін, түсінудің герменевтикалық процедураларын, «мәтін - мағына» ұғымдарының арақатынасын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәтіннің құрылу механизмін түсіндіру, мәтінді талдау мақсатында мәтіндерді топтастыру, мәтіннің негізгі белгілерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәтін тілінің негізгі түсініктерін, мәтіннің негізгі ерекшеліктерін (ақпараттық, құрылымдық, толық, байланысты, интеграциялық, реттеуші, толықтығы), мәтін құрылымын: деңгей және бірлік, функционалды-семантикалық мәтін түрлерін (сипаттамасы, әңгімесі, пікірталас) зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерге қолдану үшін антропоцентрлік полипарадигматикалық лингвистиканың теориялық негіздерін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән тілдік фактілерді, жаңа технологиялар мен әдістерді, лингвистикалық құбылыстарды қазіргі заманғы ғылыми бағыттар мен лингвистика мектептері аясында зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер жүргізу үшін әдіснаманың заманауи ғылыми бағыттары контекстіндегі филологиялық зерттеулердің ғылыми парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пән филологиялық зерттеулерде қолданылатын инновациялық, ақпараттық және цифрлық технологияларды игеруге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - шет тілін болашақ магистрдің мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді иелену және жетілдіру. Болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізе алады, осылайша ол табысты кәсіби, ғылыми қызметке арналған құрал болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – зерттеу жұмысын жүргізу үшін гендерлік білімінің әдістемесін қолдану, гендерлік зерттеулер мәселесін сипаттай білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудағы гендерлік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән гендерлік теорияның түсініктері мен терминдерін, негізгі мәселелерін, феминисттік қозғалыстар мен гендерлік зерттеулердің қалыптасу тарихын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дұрыс таңдалған және дұрыс қолданылған концептуалдық және әдіснамалық аппарат негізінде қоғамда қызмет атқарушы мәтіндерді талдау үшін лингвистикалық білімдерді синтездеу және трансформациялау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистиканың дискурсивтік бағытын қалыптастыру кезеңдерін: француз мектебі, голландтық мектеп, орыс мектебі, дискурсия типологиясын: жіктеудің түрлі себептерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – когнитивті лингвистиканың негізгі қағидаларын сынии тұрғыдан сараптау қабілетін қалыптастыру, солардың ішінен өз зерттеулерін жүгізуге қажеттісін таңдай алу. Оқу курсы концепттің орыс тіліндегі вербализациялануын, концептуализация үрдісінің негізгі теориялық түсініктерін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын, концептті талдау әдісін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдік шығармаларды талдау және бағалау үшін коммуникативтік лингвистика тұрғысынан тілді оқыту ерекшеліктерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру көзделеді:
- лингвистикалық пәндер жүйесіндегі коммуникативтік лингвистика мәртебесін түсіндіру;
- коммуникативтік лингвистиканың теориялық негіздерін сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәтінді талдау үшін оны ауызша/жазбаша тұрғыда нәтижиелі өндіру мақсатында семиотиканың тәжірибелі әдістері мен техникаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәтінді мәдени-семиотикалық көзқарас тұрғысынан талдау қабілетін қалыптастырады. Пән қарым-қатынас үрдісінде қолданылатын (М.Ю. Ломан бойынша) таңбалар мен жүйелерді, таңбалық жүйелердің ерекшеліктерін, олардың интерпретациялануын, көркем мәтінді семиотикалық талдау әдісін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін заң саласындағы мәтіндерге (даулы, қарама-қайшы мәтіндер) лингвистикалық сараптама жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы даулы мәтінді зерттеудің әдістемелік негізін құрайды. Пән даулы мәтіннің жанрлық байланысын, оның стилистикалық, жеке авторлық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, құқықтық қақтығыстың басталуы мен себептерін, жанжал тараптарының іс-әрекеттері мен себептерін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қолданбалы филологиялық мәселелерді шешу, сөйлеу имиджін ескере отырып, мәтін құру және түзету қабілетін қалыптастыру, дауыстық портреттер құру, сөйлеу имиджін құру үшін технологиялық бағдарламаларды диагностикалау.
Оқу курсы тіл мен сөйлеу арқылы образ қалыптастыру процесінің теориялық және әдіснамалық негізін және инструменталды негізін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдеби зерттеулер жүргізу үшін орыс модернизмінің философиясы мен поэтикасын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы модернизмнің әдебиет тарихындағы орнын түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән модернизмнің ХХ ғасырдың жаңа өнері ретіндегі принциптері мен эстетикалық міндеттерін зерттеуге бағытталған; модернизм және классикалық әдебиет ұғымдарын салыстыру; модернисттердің еңбектеріне талдау жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – орыс әдебиеті шығармаларын зерттеуде мифопоэтикалық әдісті пайдалану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндегі мифологемалар мен символдарды талдау мен интерпретациялау қабілеттерін қалыптастырады. Пән заманауи әдебиеттанудағы миф пен мифопоэтика мәселелерін, миф және оның семиотикасын зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар, мифтің құрылымдық және семиотикалық зерттеулерін қарастырады, олар: К.Леви-Страус және Р.Якобсон, Ю.Лотман, Б.Успенский, В.Иванов, В.Топоров.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвистиканың ғылыми парадигмасының антропоцентризмнің философиялық идеяларымен ауысының концептуалды көрінісін қалыптастыру, осы әдістемелук негізде лингвистикалық зерттеулер жүргізу. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән сыртқы лингвистиканың пәнаралық бағыттарын, олардың ғылыми зерттеу объектілерін, әдіснамасы және метатілі бойынша саралануын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы тарихи-мәдени жағдайдың ерекшелігін ескере отырып, орыс диаспорасының әдебиетіндегі көркем дискурс түрлерінің сан-алуандығын анықтау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән шетел орыс әдебиетінің жанрлары мен дискурсі жүйесінің алуандығын, мегаполис әдебиетінің көркем дискурсын және орыс диаспорасын салыстырмалы тұрғыдан талдаудың әдістемелік аспектілерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдеби зерттеулер жүргізу үшін шығыстық Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттерді сипаттай білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы шығыс әдебиетінің дамуын рухани және эстетикалық тұрғыдан түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән Шығыс әдебиетінің дамуын, Шығыс әдебиетінің өзара әсері мен өзара әрекеттестігі жағдайындағы шығармалардың идеялық мазмұнын зерттеуге бағытталған.
Защита практики
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: