филология ғылымдары магистрі
Бағдарлама зерттеушілік және оқытушылық қызметпен айналысуға қабілетті маманның тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы қазіргі заманғы білімді, жаңа теорияларды жалпылау және түсіндіру; ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру; аралас ғылыми салалардағы білімді өз ғылыми зерттеулерінің контекстіне біріктіру; өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және оларды мамандарға да, маман емес мамандарға да хабарлау; одан әрі оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің жеке бағдарламасын құру.
Орыс филологиясы
7M02315
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білімнің жаңа ғылыми парадигмалары аясында әдеби зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән көркем шығарманы талдаудың жаңа технологиялары мен әдістерін тұрғысынан зерттеуге бағытталған эстетика, нарратология, мәтін герменевтикасы, семиотика және постструктурализм. Оқу курсы әдеби зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндермен жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру: оларды объективті түрде түсіндіру және түсіну. Оқу курсы талданған мәтінге түсініктеме құру, ауызша сөйлеу және желілік коммуникация мәтіндерін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән мәтін құру процесін, мәтінді түсіну процесін, түсінудің герменевтикалық процедураларын, «мәтін - мағына» ұғымдарының арақатынасын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: біртұтас мәтінді құрудың заңдары мен механизмдерін білу негізінде мәтіндердің әртүрлі функционалды-семантикалық түрлерін құру қабілетін қалыптастыру. Пән мәтіннің лингвистикасының негізгі ұғымдарын, мәтіннің белгілерін, оның семантикалық категориялары мен коммуникативті-прагматикалық жағын, мәтін құрылымын, мәтіннің функционалды-семантикалық түрлерін (сипаттау, баяндау, пайымдау) зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білімнің антропоцентристік парадигмасы аясында лингвистикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән қазіргі ғылыми бағыттар мен лингвистика мектептері шеңберінде тіл фактілерін талдаудың жаңа технологиялары мен әдістерін, лингвистикалық құбылыстарды талдау принциптерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулер жүргізу үшін әдіснаманың заманауи ғылыми бағыттары контекстіндегі филологиялық зерттеулердің ғылыми парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пән филологиялық зерттеулерде қолданылатын инновациялық, ақпараттық және цифрлық технологияларды игеруге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдебиеттану саласында гендерлік зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру; әдеби мәтіндердегі «әйел» және «ер» әлеуметтік конфигурацияларын анықтау. Оқу курсы мәтінді талдау дағдыларын ондағы еркектік пен әйелдік, ерлер мен әйелдердің стереотиптері тұрғысынан қалыптастырады. Пән гендерлік теорияның негізгі мәселелері мен ұғымдарын, мәтінді талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистиканың дұрыс таңдалған және дұрыс қолданылатын тұжырымдамалық және әдіснамалық аппараты негізінде қоғамда жұмыс істейтін мәтіндерді әртүрлі көздерден талдау қабілетін қалыптастыру. Пән институционалдық дискурсты әлеуметтік практика құралы ретінде; дискурстық әсер ету технологияларын; бұқаралық санаға әсер ету стратегияларын; әсерді күшейтудің тілдік құралдарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – когнитивті лингвистиканың негізгі қағидаларын сынии тұрғыдан сараптау қабілетін қалыптастыру, солардың ішінен өз зерттеулерін жүгізуге қажеттісін таңдай алу. Оқу курсы концепттің орыс тіліндегі вербализациялануын, концептуализация үрдісінің негізгі теориялық түсініктерін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын, концептті талдау әдісін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында тиімді жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Пән коммуникативті лингвистиканың теориялық негіздерін; коммуникацияның тиімділігіне қол жеткізуге ықпал ететін тактикалар мен стратегияларды; сөйлеу актілерінің әртүрлі түрлерін; тілдің коммуникативті компоненттерін (физикалық, әлеуметтік, психологиялық, физиологиялық, контекстік) зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәтінді талдау үшін семиотиканың практикалық әдістері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәдени-семиотикалық көзқарас тұрғысынан мәтінді талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән коммуникативті жүйелер мен қарым-қатынас процесінде қолданылатын белгілерді (Ю.М. Лотман бойынша), әртүрлі белгілер жүйелерінің ерекшеліктерін, оларды түсіндіруді, семиотикалық талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін заң саласындағы мәтіндерге (даулы, қарама-қайшы мәтіндер) лингвистикалық сараптама жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы даулы мәтінді зерттеудің әдістемелік негізін құрайды. Пән даулы мәтіннің жанрлық байланысын, оның стилистикалық, жеке авторлық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, құқықтық қақтығыстың басталуы мен себептерін, жанжал тараптарының іс-әрекеттері мен себептерін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қолданбалы филологиялық зерттеулерде дәстүрлі және инновациялық ғылыми әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тіл мен сөйлеу арқылы имиджді қалыптастыру процесінің теориялық-әдіснамалық негізін және аспаптық базасын қалыптастырады. Пән сөйлеу имиджін құрудың технологиялық бағдарламасын диагностикалау процесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдеби зерттеу жүргізу үшін орыс модернизмінің философиясы мен поэтикасын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет тарихындағы модернизмнің орнын түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән модернизмнің ХХ ғасырдың жаңа өнері ретіндегі принциптері мен эстетикалық міндеттерін зерттеуге; модернизм мен классикалық әдебиет ұғымдарын салыстыруға; модернистердің шығармаларына талдау жүргізуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: орыс әдебиетінің шығармаларын зерттеуде мифопоэтикалық тәсілді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндегі мифологем мен символдарды талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі әдебиеттанудағы миф пен оның семиотикасын, мифі мен мифопоэтикасын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: антропоцентризмнің философиялық идеяларымен лингвистиканың ғылыми парадигмасының өзгеруінің тұжырымдамалық көзқарасын қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән сыртқы лингвистиканың пәнаралық бағыттарын зерделеуге, оларды ғылыми зерттеу объектілері, әдістеме және метатіл бойынша саралауға; жоба форматында өзіндік магистрлік зерттеудің ғылыми-әдістемелік тұжырымдамасын әзірлеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы тарихи-мәдени жағдайдың ерекшелігін ескере отырып, орыс диаспорасының әдебиетіндегі көркем дискурс түрлерінің сан-алуандығын анықтау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән шетел орыс әдебиетінің жанрлары мен дискурсі жүйесінің алуандығын, мегаполис әдебиетінің көркем дискурсын және орыс диаспорасын салыстырмалы тұрғыдан талдаудың әдістемелік аспектілерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдеби зерттеу жүргізу үшін Ренессанс дәуіріндегі шығыс әдебиетін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы рухани-эстетикалық тұрғыдан шығыс әдебиетінің даму процесін түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән шығыс әдебиеті жанрларының даму жолдарын, шығыс әдебиетінің өзара әсері мен өзара әрекеттесуі контекстіндегі шығармалардың идеялық мазмұнын зерттеуге бағытталған.
Защита практики
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.