Білім беру бағдарламасының мақсаты – ұлттық тарих салаласында, қазіргі заманауи өркениетті дамытудың тарихи перспективаларын тереңдете анықтаудың байланыстырушы буыны болып табылады, ғылыми зерттеулерді дербес ұйымдастыра білетін, тарихи таным тұрғысынан тарихи ғылымы саласындағы ғылыми мәселелелерді, жаңа ғылымитұжырымдар негізінде ЖОО-да тарихи пәндерді оқытуды қамтамасыздандыратын, заманауи қоғамның даму перспективалары мен олардың қоғамның дүниетанымдық бағдарламаларының қалыптасуына әсерін бағалай білетін, заманауи ақпараттық технологияларда қолдану арқылы библиографиялық жұмыстарды атқара алатын, тарихи деректердің бастаулары нәтижелері сыни тұрғыдан өндей алатын, ғылыми ізденістердің қорытындыларын магистірлік диссертациялар мен ғылыми баяндамаларда бейімдей алатын ғылыми-педеагогикалық кадрларды даярлау.
Ұлттық тарих (Ст.Ун., Туркия)
7M02213
Тарих
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында дүниежүзі тарихының іргелі мәселелерін зерттеудің жаңа концептуалдық тұжырымдамалары талданады, Тарихты кезеңдеудің критерийлері мен нұсқалары, антикалық кезеңнен ортағасырларға өтудегі континуитет пен дисконтинуитет мәселесі, дәстүрлі қоғамнан индустриалдық қоғамға өтудің революциялық және эволюциялық жолдары, жаңа және қазіргі заманның саяси теориялары мен альтернативтік идеологиялары, қарастырылады не тұрғыдан қарау, ұлт-азаттық қозғалысы мен отарлық империялардың ыдырауы қарастырылады, әлемдегі орталықтан безіну және орталыққа ұмтылу тенденциялары талданады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән шығармашылық тұжырымдамасын зерттеу және ғылыми-практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми ізденіс жүргізудің теориялық аспектілері зерттеу тақырыбын анықтау, зерттеу мәселесін қалыптастыру, ақпарат жинау, әдебиеттерді оқу, магистрлік диссертация мәтінін жазудың көздерін сараптау сияқты жолдарына бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тарих ғылымының пәнаралық байланысы туралы ойын қалыптастырып, тарихи үрдісті зерттеудегі заманауи пәнаралық әдіс-тәсілдерді оқытады. Аталмыш курста тарих ғылымын зерттеудегі салыстырмалы талдау әдістері қолданып, теориялық модель және зерттеу техникасындағы мәселелерге заманауи шешім жасалады. Әлеуметтік және гуманитарлық, сонымен қатар жаратылыстану ғылымдарына нақты логикалық және математикалық әдістер қолданылады.Заманауи тарих ғылымының жағдайы тарихи үрдістегі теориялар, тарих ғылымындағы білімнің қордалану тұрғысында жаңа методологиялық тұрғылар негізінде қазіргі тарихи мектептер мен бағыттардың байланысы мәселелерін терең және кең түрде зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Қазақстанның тарих ғылымына жаһандану үдерісінің міндетті түрде ықпалын негізге ала отырып құрастырылды. Бұл методологиялық ағымдардың, ұлттық, аймақтық мектептердің өзара байланысы, өзара қатынасы, өзара енуі арқылы көрініс тапты. ХХ ғасырдың соңы -ХХI ғасыр басында өткенді зерттеудің ұстанымдары, концептуалды-методологиясы, тарих ғылымының дәрежесі және пәндік түсінігі түбегейлі қайта қаралды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс деректанудың және тарихнаманың теориялық негіздерін қарастырады. Тарихнаманың зерттеу әдістері мен принциптері және оларды қолданудың тәсілдері, бағыттары анықталады. Тарихнамалық заңдылық және пәнаралық, мерзімдеме мәселелері талданады.Тарихи деректерді классификациялаудағы жаңа бағыттар көрсетіледі. Компаративті деректану салыстырмалы-тарихи зерттеудің әдісі ретінде қарастырылады. Деректану тарихи зерттеудің құралы ретінде талданады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси сахнада және Шығыс Дешті – Қыпшақ территориясында ұлттық қазақ мемлекетінің пайда болуы біріншіден ежелден ХҮ ғасырға дейінгі саяси, әлеуметтік, этникалық, мәдени, рухани және мемлекеттік үдерістің заңды қорытындысы, екіншіден осы аудандағы барлық тарихи үдеріс пен бастамалар Қазақ хандығының тарихымен тікелей байланысты. XV ғасыр ортасында құрылған Қазақ хандығы - қазақ халқының ұлттық сипаттағы мемлекеті. Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің теориялық мәселелерімен танысады. Сондай-ақ Қазақстан аумағындағы мемлекеттер тарихымен таныса келе, Қазақ хандығы құрылғанға дейінгі мемлекеттік дамудың сабақтастық және үздіксіздік принципі сақталғанына көздерін жеткізеді. Қазақ хандығы құрылуындағы өзекті мәселелер: тақырыптың теориялық мәселелері, деректік, тарихнамалық мәселелері, саяси, этникалық алғышарттар, қазақ хандарының шығу тегі мәселелері, хандықтың құрылуының барысы мен кезеңдері мәселелері, тарихи маңызы секілді тақырыптар қарастырылады. Сондай-ақ "қазақ" этнонимі мәселесі де жеке тақырып ретінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1917 жылы билік басына келген кеңес үкіметінің құрмамында болып, нәтижесінде еліміздің коммунистік қоғамның утопиялық идеялары жүзеге асты. Соған орай курсты оқыту барысында кеңестік биліктің жүргізілуі, репрессиялау саясатының орын алуы мен оның жүргізілу кезеңдері, тоталитарлық социализмның басты көріністері нақтыланады. Әсіресе тоталитарлық жүйе тұсындағы күштеу саясатының салдары, түрлі эконмикалық реформалар мен оларды жүзеге асуырудағы асыра сілтеушіліктер, ұлттық автономияларда жүргізілген күштеу саясаты салыстырмалы түрде қарастырылады.
Курстың басты мақсаты 70- жылға жуық Кеңес билігінде болған Қазақстан мен тоталитарлық социолизмнің теориясы мен мен оның жүзеге асырылуындағы барсты тұжырымдар мен қорытындылар жан-жақты қамтылып, бүгінгі күн тұрғысынан негізделеді. Күтілетін нәтижелер:
- кеңес мемлекеттілік уақытында тарихи зерттеу әдістерінің қалыптасуы және дамуын көрсету;
- тоталитарлы социализм негіздерімен және сол кезендегі тарих ғылымындағы атмосферамен таныстыру;
- тоталитарлық жүйенегізінде тарих ғылымындағы негізгі тенденцияларды талдау;
- отан тарихынның мәселелерін зерттеуде формациялық және өркениеттілік ұстанымдар жөнінде түсінік және қолданудың перспективасы;
- тоталитарлық жүйеде дәстүрлі қоғамның күйреуін сараптауда модернизация теориясын қолдану мүмкіндігін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Қазақстан тарихы жалпы курсының құрамдас бөлігі ретінде XYІІІ ғасырдың екінші жартысынан бастап, ХХ ғасырды 80-ші жылдарының ортасына дейінгі аралықты қамтиды. Курста елі мен жерінің тәуелсіздігі мен теңдігі үшін орын алған ұлт-азаттық күрестер, олардың шығу себептері, көтерілістердің жалпы салдары мен бүгінгі таңдағы тарихи маңызы жаңаша көзқарастар негізінде оқытылады. Магистранттар әлемдік дамуды талдауға, жеңілдетілген талдауға, тарихи білім базасындағы әлеуметтік бағдарлауды, тарихи құбылыстың өзара байланысы мен келісілгендікті түсінуді, тарихи феномен мен үрдістердің «әлемдік мәнмәтінін» есепке алуды, тарихи үрдістің қатысушысының позициясы мен іс – қимылының түрткісін анықтай білуді үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тарих ғылымындағы өзгерістер туралы, реконструктивті - сипаттаудан сараптамалық деңгейге дейін, толыққанды түсінік қалыптастыру. Эвристикалық моделді, яғни әмбебап – танымдық өркениеттілік парадигманы қолдану. Зерделеудің негізгі мәселелерінің бірі тарихи таным дағдарысының мәнін зерттеу және посткеңестік Орталық Азия мемлекеттерінің жаңғырту мен жаhандану мәселелеріне қатысты дербістік ұстанымын анықтау. Курста өркенниетік теориясы бойынша тарихи зерттеу әдістеріне салыстырмалы сараптау жүргізу қарастырылған.Сонымен қатар интеграциямен бірге болатын дезинтеграция үрдісі ортаға тартушы мен орталықтан сыртқа тебуші күштің бірлік пен күрес категориясының философиясын дәлелдейтінін айтып кету керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Евразия түркі көшпелілерінің ұжымдық сананың менталды стереотиптерінен көшпелі элитаның интеллектуалды және көркем мәдениетіне дейінгі рухани аспектілерін кешенді талдау. Менталдылықты зерттеу қазақстандық тарихнама мен мәдениеттану үшін жаңа бағыт. Оның ерекшелігі пәнаралық тұрғы мен қазақ деректері және заманауи ғылыми әдебиеттерді кең пайдалануда. Пәнаралық синтез арқылы тарих ғылымының жалпы жағдайын көре отырып, теориялық және нақты тарихи ойлаудың жаңа деңгейіне көтерілуге болады.
Магистранттар төмендегі білім мен түсініктерді жинақтай алады:
- ғылыми зерттеулер мен тарихи деректерді кешенді талдау мен пайдалану әдістерін;
- тарихи мәселелерді тың көзқарас тұрғысынан, отандық және шетелдік ғалымдардың жалпытарихи, гуманитарлық және ғылыми теорияларын пайдалана отырып талдауды;
- отандық және шетелдік тарихи әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын және нақты тарихи материалды талдауды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс исламды мемлекеттік дін ретінде қабылдамас бұрын Түркияның қалыптасу тарихына қатысты тарихи ғылымды дамытудың тарихи үрдістерін қалыптастыру мен дамытудың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түркістан тарихи деректеренің зерделеу бағыттарының ерекшеліктерін зерттейді. Тарихи деректерді зерттеуде дәстүрлі методологиядан өзге жаңа бағыттар мен олардың сыни ағымдары пайда болды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Түркістан мен түркі халықтарына қатысты Ресей империясы мен кеңестік биліктің саясатын теориялық және нақты тарихи түсіну қабілетін қалыптастыру.
Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді қалыптастырады:
- әлеуметтік дамудың унитарлық-стадиалдық тұжырымдамаларын білу;
- тарихи үдерістің заманауи тұжырымдамаларын білу;
Тарихдағы империялық саясатты зерделеуге заманауи тәсілдерді талдауға;
Түркістанға қатысты империялық және кеңестік саясатты зерттеудің тарихи көзқарастарын сыни түрде бағалайды;
- қойылған мәселе бойынша зерттеу тәжірибесін сыни бағалау.
Түркістан мен түркі халықтарына қатысты империялық және кеңестік саясаттың мәні зерттелді. талданады.тарихтың дамуының униатрлық-сатылық және циклдық түсініктері негізінде осы саясаттың негізгі ережелері талдауға арналған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.