Ғылыми-зерттеу институттары мен тамақ өндірісі үшін мамандарды сапалы даярлау. Білім беру бағдарламасын іске асыру келесі қабілетті маманның жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған:
• заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып тағамдық биотехнология саласындағы кәсіби мәселелерді, өндірістік міндеттерді шешу;
• ферментативті және микробиологиялық процестерді, гендік инженерия әдістерін тамақ өнімдерінің технологиясында қолдану;
• тағамдық комбинаториканың жаңа зерттеу әдістерін қолдана отырып өндірісті бақылау;
• тамақ қауіпсіздігінің қазіргі жағдайын бағалау; шикізат пен дайын тамақ өнімдерінің сапасына бақылау жүргізу;
•
Тағамдық биотехнология
7M05110
Биология және биотехнология
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сериялық және жаппай тамақ өнімдерін өндіру процестерін оңтайландыру және қарқындату.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - инновациялық мәселелерді - идеядан дәйекті және жаппай өндіруге, сондай-ақ жаңа тағам өнімдерін әзірлеуге баға беру;<br/> - тамақты сериялық және жаппай өндіруді ұйымдастыру;<br/> - сериялық және жаппай азық-түлік өндірісін ұйымдастырудың сипаттамаларын кешенді сипаттау;<br/> - тамақ өнімдерінің жеке және жаппай өндірудің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау;<br/> - сериялық және жаппай азық-түлік өндірісінің өнеркәсіптік салаларының сипаттамаларын көрсету;<br/> - сериялық және жаппай тамақ өнімдерін өндірудің нормативтік-технологиялық құжаттамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын талқылау.<br/> «Азық-түлік өнімдерін сериялық және жаппай өндіру» инновациялық мәселелерді - идеядан сериялық өндіріс пен жаппай өндіру, сондай-ақ жаңа тағам өнімдерін ары қарай жетілдіру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: инновациялық проблемалар - идеядан сериялық және жаппай өндіруге дейін, сондай-ақ жаңа тағам өнімдерін жасау процестері, тамақ өнімдерін сериялық және жаппай өндіруді ұйымдастыру; сериялық және жаппай азық-түлік өндірісін ұйымдастыру сипаттамаларының кешенді сипаттамасы; тамақ өнімдерін сериялық және жаппай өндірудегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар; сериялық және жаппай азық-түлік өндірісінің өнеркәсіптік салаларының ерекшеліктері; сериялық және жаппай тамақ өнімдерін өндірудің нормативтік-технологиялық құжаттамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты биотехнологиялық процестерде қолданылатын қазіргі заманғы әдістерді түсіну және талдау қабілетін қалыптастыру, биообъектілерді өсірудің асептикалық шарттарын құру және қамтамасыз ету негіздерін қалыптастыру. Курстың аясында биообъектінің өсуін қамтамасыз ететін шикізат пен қоректік заттардың қасиеттері; микроорганизмдерді өсіру тәсілдері; мақсатты өнімдерді бөлу және тазартудың негізгі тәсілдері мен тәсілдері; нақты мақсатты өнімді алу үшін қажетті әдістерді таңдау және бағалау өлшемдері қарастырылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тамақ өнімдерінің негізгі компоненттерінің химиялық құрамын. технологиялық қасиеттерін және олардың мақсаттарын, сақтау жағдайларын талдау.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - азық-түлік технологияларын және оның даму жетістіктерін, өңдеу шикізатының негізгі технологиялық сатыларын және сапалы азық-түлік өнімдерін алуды бағалау, тамақ өнімдерінің сапасын стандарттау және бағалау негіздерін зерттеу;<br/> - байытылған өнімдерді өндіруге арналған рецептурасын жасау және жаңа өнімді өндірудің маркетингтік мүмкіндігін анықтау;<br/> - инновациялық азық-түлік өнімдерін өндірудің технологиялық схемасын таңдау;<br/> - тамақ өндірісінің инновациялық технологиялық әдістерін бағалау;<br/> - тағам жасау үшін зертханалық, пилоттық және өнеркәсіптік өндірістегі дағдыларды көрсету;<br/> - инновациялық тағамдардың функционалдық ингредиенттерінің белсенділігін сақтау жолдарын таңдау.<br/> «Тағамдық технология және тамақтану» пәні азық-түлік технологиясы және оны дамыту перспективалары, өңдеу шикізатының негізгі технологиялық кезеңдері және жоғары сапалы азық-түлік және азық-түлік өнімдерін алуға бағытталған.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік технологиясын және оны дамыту жетістіктерін бағалау, шикізатты қайта өңдеудің негізгі технологиялық сатылары, жоғары сапалы тамақ және азық-түлік өнімдерін алу, стандарттау негіздері мен тамақтану сапасын бағалау; арнайы мақсаттағы өнімдерді өндіруге арналған байытылған азық-түлікті дамыту және жаңа өнімді өндірудің маркетингтік мүмкіндігін анықтау; инновациялық тағам өнімдерінің технологиялық схемасын таңдау; тамақ өндірісінің инновациялық технологиялық әдістері; инновациялық тағамның функционалдық ингредиенттерінің белсенділігін сақтау тәсілдері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тағамдық ингредиенттерді тағамдық технологияда және тамақтануда қолдану әдістерін көрсетіп, химиялық құрамын анықтау<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - жаңа шикізат көздері мен дайын тамақ өнімдерінің гигиеналық қауіпсіздігін салыстыру;<br/> - денсаулық сақтау органдарының қолданыстағы гигиеналық талаптарына сәйкес тамақ және дәмдік қоспаларды пайдалану;<br/> - халықтың арнайы топтарының тамақтануындағы тұтынушылық, дәстүрлі және ұлттық ерекшеліктеріне қарай жаңа өнімдердің органолептикалық көрсеткіштерін қолдану;<br/> - өнімдерді негізгі азықтық заттардың құрамын, тұрақты сақталуын, тұтынушыға қолжетімділігін теңдестіру;<br/> - диеталық өнімдер технологиясында жаңа биотехнологиялық шешімдерді негіздеу және тағам комбинаторикасының принциптерін енгізу;<br/> - функционалдық тамақ ингредиенттерінің комбинаторикасын оңтайландыру.<br/> «Тағамдық комбиноторика» пәні функционалдық тамақ ингредиенттерінің комбинаторикасын оңтайландыру, қоректік заттар мен энергия тұтынушыларға қажетті ұйымдардың қажеттіліктері, тамақ ингредиенттері туралы ереже, қоғамдық тамақтанудағы тамақ қоспаларын қолдану, тағамдық қоспалардың сапасы мен қауіпсіздігін анықтауға бағытталған.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік технологиясын және оның даму жетістіктерін, шикізатты өңдеудің негізгі технологиялық сатыларын және жоғары сапалы азық-түлік өнімдерін алуды, азық-түлік сапасын стандарттау және бағалау негіздерін оқып үйрену, жаңа шикізат көздерінің және дайын тамақ өнімдерінің гигиеналық қауіпсіздігін; денсаулық сақтау органдарының қолданыстағы гигиеналық талаптарына сәйкес тамақ және дәмдік қоспаларды пайдалану; халықтың арнайы топтарының тамақтануындағы тұтынушылық, дәстүрлі және ұлттық ерекшеліктерне қарай жаңа өнімдердің органолептикалық көрсеткіштері; негізгі қоректік заттардың құрамында өнімдерді теңдестіру, тұрақты сақталуы, тұтынушыға қол жетімділігі; диеталық өнімдер технологиясында жаңа биотехнологиялық шешімдерді тағам комбинаторикасының принциптерін енгізу және негіздеу; функционалдық тамақ ингредиенттерінің комбинаторикасын оңтайландыру
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нанокапсулалы нутрицевтиктерді дамытудың теориялық негіздері мен артықшылықтары туралы білімді қалыптастыру, тиімді наноқұрылымды функционалды тағамдарды жасау үшін нано-инкапсуляция, нанокомпозиттерді синтездеу, наноэмульгияны әдістерін практикада қолдана білу. Курс биоактивті нутрицевтиктерді инкапсуляциялау үшін протеиндер мен полисахарид конъюгаттарының қолдануын, азық-түлікті витаминдермен, маңызды аминқышқылдары мен май қышқылымен байыту әдістері мен жолдарының меңгеруіне бағытталған.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- тағам өнеркәсібінде бионанотехнологиялардың теориялық білімдерін қолдана білу, сұйық өнімдерді сүзу әдістерін, тағам өнімдерінің қаптамаларының наноматериалдардың алу, микроэлементтермен өнімдерді байыту, тамақ өнеркәсібі мен биономедицинада нанобиосенсорларды құру, жаңа өнімдер мен ингредиенттерді молекулалық синтездеу әдістерін игеру;
- тағам өнеркәсібінде фортификациялау, наномолекулалары бар тағам өнімдерінің сапасын жақсарту үшін қолданылатын бионанотехнология әдістерін дұрыс таңдау жасау және пайдалана білу;
- бионанотехнология әдістерін шағын бизнес пен халықаралық ынтымақтастықты дамыту үшін жаңа жобаларды әзірлеуде қолдану;
- жасанды құрылғылар мен жүйелерді жобалаудағы биологиялық принциптерді қолдану арқылы өнім сапасын анықтауды түсіндіру; өнімнің сақтау температурасы мен ылғалдығын бақылау үшін ең тиімді және қолайлы наносенсорларды қолдану әдісін меңгеру;
- сұйық өнімдерді сүзудің негізгі принциптері мен әдістеріне, наноматериалдардың қаптау технологиясына, микроэлементтермен өнімдерді байыту әдістеріне және нанобиосенсорларды жасау әдістерін интерпретациялау,
наноқұрылымды өнімдер мен наноматериалдардың әртүрлі қасиеттерін бақылау үшін спектроскопия, микроскопия, дифракция және басқа да аналитикалық құралдардың негізгі әдістерін қолдана білу;
Пәнді оқу нәтижесінде төмендегі мәселелерді қарастырады: Жаңа өнімдер мен ингредиенттердің молекулалық синтезіy, наноөлшемді ингредиенттері мен қоспалары бар өнімдердің өндірісін, нанотехнологияларды тағам өнеркәсібінде қолдануын, нанобиосенсорларды қолдану арқылы азық-түлік сапасын бақылау, олардың механикалық қасиеттерін жақсарту және сақтау мерзімін ұзарту үшін, азық-түлік қаптамаларын жасау үшін көміртекті нанотүтіктерді қолдануын, азық-түлік наноөндірісінде сұйық өнімдерді сүзу әдістерін, тағам өнімдерінің қаптамаларын жасайтын наноматериалдар, өнімдерді микронутриенттермен байыту әдістерін, азық-түлік сапасын бақылау үшін нанобиосенсорларды қолдануын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тамақ өнiмдерiнiң биохимиялық процесстерiн, әртүрлi технологиялық кезеңдердегi меншiктi процестердi талдау және дайын өнiмнiң сапалық көрсеткiштерiнiң қалыптасуына әсер етедi.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- тағам өндірісіндегі негізгі биопроцесстерді жіктеу;
- шикізат өндірісі кезінде пайда болатын тағам өндірісіндегі биопроцесстердегі биохимиялық процестерін талдау;
- тамақ өнімдері мен шикізаттың негізгі қасиеттерін бағалау;
- жартылай фабрикаттар мен дайын өнімді тұрақтандыру әдістерін және олардың технологиялық құндылықтарын салыстыру;
- технологиялық үрдістер тұжырымдамасын, негізгі терминдерді, азық-түлік технологиясының негізгі процестерінің кинетикалық үлгілерін бағалау;
- тамақ технологиясында биопроцесстерді модельдеуді ұйымдастыру.
«Тағам өндірісіндегі биопроцесстер» пәні азық-түлік өнімдерінің биохимиялық процестері, шикізат өндірісінде пайда болатын биопроцесстер, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімдерді тұрақтандыру және олардың технологиялық құндылықтарды зерттеуге бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік өнімдерінің негізгі биохимиялық процестерінің классификациясы, шикізат өндірісінде пайда болатын биопроцесстер, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімді тұрақтандыру және олардың технологиялық құндылықтары, технологиялық үрдістер тұжырымдамасы, тамақ технологиясының негізгі процестерінің кинетикалық үлгілері, тағамдық технологиядағы биопроцесстерді ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарында шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылауды жүзеге асырады, дайын өнімнің негізгі параметрлерін өлшеу әдістерін таңдап, HACCP қағидаттарына негізделген қолдау процедураларын қолданады.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін және сапасын бақылауды бағалау, сапа менеджменті жүйесінің құжаттамасын жасау, HACCP жүйесінің принциптерін құру;
- халықаралық стандарттарға сай өнімдерді ұлттық стандарттар бойынша жасауға;
- шетелдік және халықаралық стандарттарға негізделген ұлттық стандарттау құжаттарын әзірлеу рәсімдерін қолдану;
- тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін және сапасын бақылауды анықтау үшін HACCP жүйесінің қағидаттарын қолдануға;
- ХАССП қағидаларына негізделген қоғамдық тамақтану мекемелеріндегі тағам қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
- технологиялық процесті оңтайландыруға және дайын өнімнің сапасына әсер ететін шикізат пен жартылай фабрикаттардың қасиеттерін анықтау және талдау, әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау.
«НАССР және тағам өндірісіндегі халықаралық сапа стандарттары» пәні тағам қауіпсіздігі мен сапасын бақылау, сапа менеджменті жүйесінің құжаттамасын жасауға және HACCP жүйесінің принциптерін зерттеуге бағытталған
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасын бақылау, сапа менеджменті жүйесінің құжаттамасын жасау, HACCP жүйесінің қағидаттары; ұлттық стандарттарға сай өнімдерді халықаралық деңгейде үйлестіру; шетелдік және халықаралық стандарттарға негізделген ұлттық стандарттау құжаттарын әзірлеу тәртібін қолдану; тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін және сапасын бақылауды анықтау үшін HACCP жүйесінің принциптерін қолдану; ХАССП қағидаттарына негізделген қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету; әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау, технологиялық үдерісті оңтайландыруға және дайын өнімнің сапасына әсер ететін шикізат пен жартылай фабрикаттардың қасиеттерін анықтау және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тамақ өнімдерінің сапалық органолептикалық (сенсорлық) белгілерінің номеклатурадағы негізгі көрсеткіштер ретінде дегустациялық талдаудың ғылыми негізделген әдіснамалары мен негізгі әдістерін салыстыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- органолептикалық (сенсорлық, дәмді) тамақ өнімдерін талдау әдістері мен дәлелді тәсілдерді қолдану;
- заманауи деңгейде өнімді сапалық деңгейге қарай саралауға мүмкіндік беретін, объективтіліктің және нəтижелердің сенімділігінің кепілі бар тағам өнімдерінің дәмін ұйымдастыру;
- нормативтік-техникалық құжаттамада сенсорлық көрсеткіштерді көрсету, органолептикалық сапа профильдерін құруға байланысты тапсырмаларды орындау;
- азық-түлік өнімдерін органолептикалық сараптау үшін ғылыми негізделген скоринг әдістерін әзірлеу және сынау;
- Дәмдену талдауларында сарапшылардың әдіснамасын қолдану және сарапшылардың тестілеуін өткізу;
- Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бағалау үшін заманауи сәйкестендіру әдістерін қолдануға;
«Азық-түлік өнімдерін органолептикалық бағалау» пәні органолептикалық қасиеттерін анықтау үшін оның органолептикалық қасиеттері мен сипаттамалары, органолептикалық зерттеудің дәлдігіне әсер ететін факторлар, сенсорлық талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: органолептикалық зерттеудің дәлдігіне әсер ететін факторлар, сенсорлық талдау әдістері, тамақ өнімдерін органолептикалық сараптау үшін ғылыми негізделген скорингтік сараптамалық әдістерді әзірлеу және сынақтан өткізу үшін талдаудың өнімдерінің органолептикалық қасиеттері мен сипаттамалары; сараптамалық таланттарды талдауға және сынауға сараптамалық әдіснама, өнімнің сапасы мен қауіпсіздігін бағалаудың заманауи сәйкестендіру әдісі;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физика-химиялық, микробиологиялық қасиеттерін және тағам сапасын бақылауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- тамақ өнімдерінің сапасын, тамақ өнімдерінің жекелеген түрлерінің сапалық көрсеткіштерін бағалау;
- түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдаланатын өнімдердің сенсорлық сапасын бағалау әдістерін таңдау;
- дайын өнімнің технологиялық сапасын бақылауды жүзеге асыру;
- осы әдіске сәйкес эксперименттер жүргізу және физика-химиялық және микробиологиялық зерттеулердің нәтижелерін талдау;
- ғылыми-зерттеу жұмыстардың нәтижелерін жүзеге асыруға қатысу үшін есептерді және ғылыми жарияланымдарды құрастыру үшін деректер жинау;
- қауіпсіздік көрсеткіштері бойынша тамақ өнеркәсібіне кіретін шикізаттың мониторингін жүргізу.
«Азық-түлік өнімдерінің физико-химиялық, микробиологиялық сипаттамасы мен сапасын бақылау» пәні азық-түлік өнімдерінің жекелеген түрлеріне арналған сапа көрсеткіштері, түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдалана отырып, өнім сапасын органолептикалық бағалау әдістерін әзірлеуге бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: азық-түлік өнімдерінің жекелеген түрлеріне арналған сапа көрсеткіштері, азық-түліктің сапасын органолептикалық бағалау әдістемесін әзірлеу, түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдалана отырып, азық-түліктің сапасын бағалау, азық-түліктің белгілі бір түрлерінің сапалық көрсеткіштері; түрлі сынақтар мен биохимиялық анализаторларды пайдаланатын өнімдердің органолептикалық сапасын бағалау әдістері; дайын өнімнің технологиялық сапасын бақылау; берілген әдіске сәйкес эксперименттер жүргізу және физика-химиялық және микробиологиялық зерттеулер нәтижелерін талдау; тамақ өнеркәсібіне кіретін шикізат қауіпсіздігін қамтамасыз етуде бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тағамдық технологияға қатысты процестерді сандық талдау үшін әдістерді таңдай көрсеткіштерді
тамақ технологиясына қатысты статистикалық көрсеткіштерді қолдану арқылы жаппай үдерістерді сандық талдау әдісін таңдау қабілеттігін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- тамақ технологиясында қолданылатын статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін түсіндіру;
- қолданбалы статистиканың дәстүрлі тапсырмаларын бағалау, тамақ өнеркәсібі үшін қазіргі заманғы статистикалық қосымшалар пакетін пайдалану арқылы деректерді талдауды жүргізу;
- азық-түлік технологиясында негізгі әдістер мен қолданылатын статистиканы және деректерді талдауды пайдалана отырып эксперименттер жүргізу;
- тамақ өнеркәсібі үшін заманауи статистикалық бағдарламалық өнімдердің қоршаған ортасында технологияларды және деректерді талдау дағдыларын негіздеу;
- азық-түлік технологиясы саласында таңдалатын әдістерді және оларды тағамдық технология саласындағы қолдануды ұсынамыз.
«Тағамдық биотехнологиядағы қолданбалы статистика» эксперименттердің статистикалық анализі, азық-түлік технологиясы бойынша таңдаған әдістерді зерттеу және оларды тағамдық технология саласындағы қолдануды зерттеуге бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: тамақ технологиясында қолданылатын статистиканың негізгі түсініктері мен әдістері; қолданбалы статистиканың дәстүрлі тапсырмалары, тамақ өнеркәсібі үшін қазіргі заманғы статистикалық қосымшалар пакетін қолдану арқылы деректерді талдау; тамақ өнеркәсібі үшін заманауи статистикалық бағдарламалық өнімдердің қоршаған ортасында технологияларды және деректерді талдау дағдыларын негіздеу; азық-түлік технологиясы бойынша таңдаған әдістер мен оларды тағамдық технология саласындағы қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, тамақтанудағы білім мен практикалық дағдыларды жетілдіруге бағытталған кәсіби міндеттерді шешуге бағытталған.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- салауатты тамақтанудың негізгі қағидалары мен ережелерін бағалау;
- қоректік заттарды қолдану бойынша ғылыми негізделген ережелер мен нормаларды талқылау;
- тамақ өнімдерінің энергетикалық, химиялық құрамы мен энергияның құндылығы үшін физиологиялық қажеттіліктердің нормалары;
- салауатты өмір салтын қалыптастыру және күнделікті өмірде адамдардың сауатты мінез-құлқын қалыптастыру;
- өзін-өзі бақылау және өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын дамыту;
- қазіргі заманғы ғылыми теориялар мен тамақтанудың ұғымдарын анықтау.
«Тамақтану негіздері» пәні салауатты тамақтанудың негізгі қағидалары мен ережелері, физиологиялық энергия қажеттіліктерінің нормалары, тағамның химиялық құрамы және энергетикалық құндылығын зерттеуге бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: салауатты тамақтанудың негізгі қағидалары мен ережелері; азықтық заттарды қолдану бойынша ғылыми негізделген ережелер мен нормалар түсінігі; энергияға, химиялық құрамға және тағамның энергетикалық құндылығына физиологиялық қажеттіліктерге арналған нормалары; салауатты өмір салтын қалыптастыру және күнделікті өмірде адамдардың құзыретті мінез-құлқын қалыптастыру; қазіргі заманғы ғылыми теориялар мен тамақтану ұғымдары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.