жаратылыстану бакалавры
және ғылыми-зерттеу мекемелері, өндірістік кәсіпорындар үшін жоғары сапалы мамандар даярлау. Бұл мамандар аспаптар мен жабдықтар жасауға, пәнаралық білімге негізделген жаңа процедураларды жасауға, жаңа мәселелерді шешуге арналған жаңа ақпарат алуға бағытталған зерттеулерге қатысады.
Білім беру бағдарламасын іске асыру келесі қабілеттерге ие маман тұлғасын қалыптастыруға бағытталған: негізгі биологиялық макромолекулалардың құрылымын, биотехнологиялық процестерді білу негізінде биологиялық инженерия саласындағы кәсіби мәселелерді шешу; ықтималдық пен статистиканың негізгі ұғымдарын; статистикалық әдістер мен биоинженерия мәліметтеріне байланысты ықтималдылықты бөлу сызбаларын қолдану; диагностикалық, профилактикалық және емдік медициналық және ветеринариялық препараттарды жасауға бағытталған перспективті және инновациялық биомедициналық технологияларды жасау; суреттерді өңдеудің негізгі технологияларын қолдану, диагностикалық және визуальды өлшеу жүйелерін жобалау және талдау; жеке білім алу траекториясын қалыптастыру. жеке оқу траекториясын құру.
Биологиялық инженерия
6B05101
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
Химия
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі және озық технологиялық есептерді шешу үшін математикалық және физикалық теориялардың негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремаларын және әдістерін меңгеру және білім алу. Сызықтық және векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Бір айнымалы функциялардың интегралдық есебі. Көп айнымалы функциялар.Классикалық механиканың физикалық заңдары. Бүкіләлемдік тартылыс заңы, энергияның, импульстің және электр зарядтарының сақталуы, термодинамика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физиологияның теориялық және методологиялық негіздерін, адам және жануарлар организмнің тіршілік әрекетінің физиологиялық процестерінің біртұтастығы мен қоршаған ортамен өзара байланысын жүйелеу және көрсете білу;адам және жануарлар физиологиясы бойынша білімдерін практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде, физиологиялық зерттеулер дағдысын қолдана және талдай білуді үйрету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам ағзасының микробиомасының рөлін түсіну және бағалау, сондай-ақ оны түзету әдістерін қалыптастыру, заманауи эндоэкология мәселесін ұсыну;<br/> пробиотиктер мен пробиотикалық өнімдер үшін биотехнологияның қазіргі жағдайы мен болашағын бағалау; пробиотиктерді өндіру технологиясын және олардың өміршеңдігін арттыру жолдарын жаңғырту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қарапайым заттар мен табиғаты бейорганикалық және органикалық қосылыстардың химиялық қасиеттерін түсіндіру үшін химия заңдылықтарын қолдану қабілетін қалыптастыру; оларға химиялық зертханалық экспериментті жүргізуді үйрету. Келесі аспектілер қарастырылады: атомның және заттың құрылымының кванттық механикалық принциптері; химиялық байланыс; энергетикалық химиялық процестер; химиялық термодинамиканың элементтері, химиялық реакциялардың кинетикасы; гидролиздеу, тотығу-төмендету, олардың сипаттамалары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- биологиялық эксперименттер мен бақылауларды жобалауда, талдауда, түсіндіруде және ұсынуда қазіргі заманғы статистикалық әдіснаманы зерделеу, сондай-ақ биологиялық нәтижелерді өңдеуге арналған статистикалық ұғымдар мен құралдарды меңгеру, биостатистика терминдері туралы білімді қалыптастыру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын талдау, биостатистика әдістерін, математикалық-статистикалық әдістер негізінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін пайдалану, көптеген деректерді топтау әдістемесін қолдану, іріктемелі көрсеткіштерді бағалау, корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау, биостатистика деректері негізінде ғылыми негізделген тұжырымдар жасау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді биоинженерияда диагностикалық материалдарды қолданудың іргелі және қолданбалы зерттеулерінің негізгі бағыттарымен таныстыру, студенттерді биологиялық және медициналық зерттеулерге арналған заманауи әдістермен, құрылғылармен және материалдармен таныстыру болып табылады. Медициналық диагностика саласындағы құзыреттіліктерді табысты меңгеру үшін қажетті зертханалық диагностиканың қазіргі заманғы әдістері мен зертханалық медицина негіздері саласында білім, білік және дағды қалыптастырылатын болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерге рентген, компьютерлік, магниттік-резонанстық, ультрадыбыстық, фотоакустикалық томография және ядролық медицина сияқты әртүрлі бейнелеу әдістерінде қолданылатын әдістер туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Тіндерді, жасушаларды және органеллаларды бейнелеу қазіргі биологияның ажырамас бөлігі болып табылады. Пән студенттерді әртүрлі масштабтағы биологиялық құрылымдарды зерттеудің әртүрлі тәсілдерімен таныстырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: технологиялық мәселелерді шешу үшін тірі жүйелерді қолдану мүмкіндіктерін фундаменталды білімдерді қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: адам өмірін сақтау үшін жасанды құрылғылардың биоинженериясын дамыту. Биомеханика. Жүрек-қан тамырлары динамикасы. Биоматериалдар. Тіндік машина жасау. Аспап жасау және биомедициналық сигналдарды өңдеу. Адам ұрық жасушаларының биоинженериясының перспективалары. Медицинада биоинженерлік технология.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – негізгі биоматериалдарды жүйелеу және классификациялау, олардың биотехнологиядағы рөлін болжау қабілеттерін қалыптастыру; әртүрлі биоматериалдар, синтетикалық немесе биологиялық текті, олардың синтезі, сипаттамасы мен қолдануын сипаттау және талдау; жасуша-биоматериалдар өзара әрекеттесуін сипаттаудың заманауи әдістерін бағалау; биоматериалдар түрлері, оның ішінде жаңа полимерлі жүйелер, мата инженериясы үшін жүйелер және жасанды биологиялық композициялық жүйелерін сипаттау; биоматериалдардың биоүйлесімділік мәселелері және құрылымды импланттарға ие реакциясын бағалау; әртүрлі биомедициналық қолдануда биоматериалдардың рөлін бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - биомедицина саласындағы кәсіби құзыреттілік жүйесін қалыптастыру мақсатында студенттердің биомедициналық тәжірибеде биоинформатика технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнде адамның геномын және протеомасын биомедициналық тұрғыдан зерттеуде биоинформатиканың әдістерін қолдануда тәжірибелік дағдыларды алу маңызды орын алады. Пәнге дайындық барысында онлайн-бағдарламалар арқылы маңызды рөл атқарады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-пәнаралық перспективада Биопроцестердің дамуы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнге биологиялық процестерді әзірлеу саласында биологиялық, биохимиялық және инженерлік негіздерді қолданумен байланысты материалдар, биологиялық процестер операцияларының сипаттамасы, шикізатты азық-түлікке, фармацевтикалық препараттарға, отын мен химикаттарға биологиялық түрлендіруге арналған инженерлік тұжырымдамалар кіреді. Ферменттердің кинетикасы мен технологиясына, Термодинамика және жылу беру негіздеріне, биореакция кинетикасына, биореакцияның жобалануына, талдауына, биореакторлар мен ферментаторларды басқаруға, сондай-ақ биореакция өнімдерін кейінгі қайта өңдеуге ерекше көңіл бөлінеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты биотехнологиялық үрдістердің ерекшеліктерін, биообъектілерді өсірудің асептикалық шарттарын құру және қамтамасыз ету негіздерін түсіну және талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: биологиялық объектінің өсуін қамтамасыз ететін шикі зат пен қоректік заттардың қасиеттері;<br/> микроорганизмдер өсіру әдістері; биотехнологиялық процестердің ерекшелігі, оларды іске асыру ғылыми принциптері;<br/> продуценттердің өсуіне және метаболиттер биосинтезіне әсер етенін факторлар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде негізгі биотехнологиялық өндірістердегі үдерістер мен құралдарды бағалау және талдау қабілеттіліктерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: биотехнологияның жалпы үдерістері мен құралдар;зерттелетін үдерістер мен құралдардың классификациясы; құрал-жабдықтардың құрылысының жалпы қағидалары;жылу үдерістері және олардың тағайындалуы, физикалық мәні, негізгі заңдылықтары мен техникалық жүзеге асуы;масса алмасу үдерістері мен құралдар және олардың тағайындалуы, физикалық мәні, негізгі заңдылықтары мен техникалық жүзеге асуы;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдық талдаудың эволюциясы; про- және эукариоттардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, гендер экспрессиясының реттелу механизмдері, рекомбинантты ДНҚ өндіру және клондаудың әдістері мен тәсілдері; in vitro мутагенезі; антимағыналы РНҚ көмегімен гендік экспрессиясының таңдамалы тежелуі; РНҚ интерференциясы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде жасушалық биотехнологияның ең перспективалы бағыттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент қабілетті: in vitro өсімдіктердің жасушаларын, тіндері мен органдарын культивациялау әдістері туралы, каллустың пайда болуына әкелетін дедиференциация процестері туралы білімді қалыптастыру, in vitro морфогенез жолдарын және өсімдіктердің регенерациясын реттейтін факторларды жіктеу, маңызды метаболиттерді алу үшін мәдени жасушаларды пайдаланудың теориялық және әдістемелік принциптерін талдау, клондық микро көбейту және сауықтыру үшін. өсімдіктер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жануарлар мен адам клеткаларының және тіндерінің дамуын, құрылымын және жұмыс істеуін, клеткалардың жұқа құрылымы мен олардың метаболизмі арасындағы байланысын тұтас жүйе туралы түсінікті қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: қалыпты жағдайда клеткалар мен тіндердің жұмысын түсіндіру; организмдегі патологиялық өзгерістерді бағалау және талдау; клеткалардың және клеткааралық заттарды сипаттайтын тіндердің түрлерін анықтау; зерттелетін объектіге гистологиялық және цитологиялық зерттеу жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық биотехнология - соңғы биотехнологияның негізгі бағыттарының бірі. Бұл бағыт іргелі зерттеулер негізінде терапевтік қасиеттері бар биосинтетикалық өнімдердің ауқымды және арзан өндірісін кеңейтуді көздейді.<br/> «Медициналық биотехнология» пәнінің мақсаты - тереңдетіп оқыту биомедициналық ғылымдардың жетістіктерінің теориялық және практикалық негіздері, биохимия және молекулалық биология және биофармацевтика саласындағы жаңа технологияларды дамыту, заманауи диагностикалық құралдар, биологиялық үйлесімді материалдар және ұялы технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән микробиология негіздерін (микроорганизмдердің жүйелілігі, жіктелуі және номенклатурасы, микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы); микроорганизмдердің патогендігі мен вируленттілігін, инфекциялық процесті, инфекциялық иммунитетті зерттейді; микробиологиялық зерттеулердің, адам денесінің қалыпты микрофлорасын бағалаудың, дисбактериоздың, бактериялық инфекциялардың микробиологиялық диагностикасын жүргізудің, сондай-ақ ауруханаішілік инфекциялардың санитариялық микробиологиясы мен микробиологиясының ерекшеліктерін қалыптастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің өндірістік, мониторингтік және зерттеу қызметінде кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ прокариоттар мысалында генетикалық инженерияның негізгі әдістері мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін кеңейтуге бағытталған іргелі білімдерін талдау болып табылады. Прокариоттар, фагтардың геномдарын құрылымдық-функционалдық ұйымдастырудың ерекшеліктері; берілген қасиеттері бар бактериялар штаммдарын конструкциялаудың генетикалық әдістері қаралатын болады; генетикалық әдістерді адам өмірінің әртүрлі салаларында (өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, ғылыми зерттеулер және т. б.) қолдану перспективалары көрсетілген.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, белоктардың, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: тірі организмдегі органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен функциясы туралы білімді көрсету; про- және эукариоттар гендерінің геномын ұйымдастыру қағидаттарын негіздеу; ДНҚ, РНҚ және белоктардың физико-химиялық қасиеттерін талдау; нуклеин қышқылдарын талдаудың негізгі тәсілдерін қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді нанотехнологияның қасиеттерімен, сипаттау әдістерімен және технологиялық принциптерімен таныстыру.<br/> Дәрістер наноқұрылымдардың өлшемге тәуелді қасиеттері, наноматериалдардың түрлері және электрондық микроскопия (SEM, TEM), сканерлеуші зонд микроскопиясы (AFM, STM) сияқты оларды бағалау әдістері сияқты тақырыптарды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің бастапқы және қайталама метаболиттердің биотехнологиялық өндірісінде әртүрлі микроорганизмдерді пайдалану мүмкіндігін анықтау қабілетін қалыптастыру. Курста биотехнологиялық өндірістерді инженерлік ресімдеудің ғылыми негіздері; микроорганизмдердің тірі немесе белсенділігі жойылған биомассасын пайдалануға негізделген өндірістер; Микробтық синтез өнімдерін өндіру; иммобилизацияланған биообъектілері бар өндірістер; биотехнологиялық өндірістердің биологиялық қауіпсіздігі қаралатын болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі, олардың негізгі қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары тұтас жүйелік білімдерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады:, төменгі және жоғары өсімдіктердің, омыртқасыздар мен омыртқасыздардың систематика, номенклатурасы, биологиялық әртүрлілігі; адам қызметінің түрлі салаларында өсімдіктер мен жануарлардың практикалық және теориялық маңызы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адамның өмір сүру ортасында туындайтын қауіпті және зиянды факторлардан қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін, төтенше жағдайларда төнетін қауіп-қатерлерден қорғану ережелерін білуге студенттерді даярлау, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биомолекулалардың құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру принциптерін түсіну негізінде белоктық инженерияның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы ақпаратты алу және пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: белоктардың құрылымы, қасиеттері, биологиялық функциялары және оларға амин қышқылының қалдықтарын ауыстыру әсері; белоктар құрылымындағы өзгерістерді басқару әдістері; биотехнологиялық процестер үшін қажетті қасиеттерді беру үшін жаңа протеиндерді жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-клиникалық және зерттеу өлшеулерінде қолданылатын биоаппараттардың негізгі принциптерін зерттеу, кардиомониторларды, реанимациялық жабдықтарды, кардиостимуляторларды және басқа да көптеген электронды құрылғыларды қоса алғанда, ауруларды диагностикалау мен емдеуде қолданылатын құрылғыларды жасау үшін электроника мен өлшеу әдістерін қолдану. Физиологиялық бақылау және аспаптық дизайн элементтері қарастырылады, бұл студенттерге биоқұрылым және жүйелік механика сабақтарын сенсорларды, сынақ модельдерін жасау және медицина қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін құрылғылар жасау үшін қолдана алатын бай орта жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - биологиялық эксперименттер мен байқауды жобалау, талдау, түсіндіру және ұсыну бойынша қазіргі заманғы статистикалық әдіснаманы зерттеу, сондай-ақ биологиялық нәтижелерді өңдеу үшін статистикалық түсініктер мен талдауларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді биоинженерияда диагностикалық материалдарды қолданудың іргелі және қолданбалы зерттеулерінің негізгі бағыттарымен таныстыру, студенттерді биологиялық және медициналық зерттеулерге арналған заманауи әдістермен, құрылғылармен және материалдармен таныстыру болып табылады. Медициналық диагностика саласындағы құзыреттіліктерді табысты меңгеру үшін қажетті зертханалық диагностиканың қазіргі заманғы әдістері мен зертханалық медицина негіздері саласында білім, білік және дағды қалыптастырылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді биомедициналық инженериядағы медициналық диагностиканың іргелі және қолданбалы зерттеулерінің негізгі бағыттары мен проблемаларымен таныстыру, студенттерді биологиялық және медициналық зерттеулерге арналған заманауи әдістермен, құрылғылармен және материалдармен таныстыру болып табылады. Медициналық диагностика саласындағы құзыреттіліктерді табысты меңгеру үшін қажетті зертханалық диагностиканың қазіргі заманғы әдістері мен зертханалық медицина негіздері саласында білім, білік және дағды қалыптастырылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде негізгі биоматериалдарды жүйелеу және классификациялау, олардың биотехнологиядағы рөлін болжау қабілеттерін қалыптастыру.
Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қабілетті болады:әртүрлі биоматериалдар, синтетикалық немесе биологиялық текті, олардың синтезі, сипаттамасы мен қолдануын сипаттау және талдау; жасуша-биоматериалдар өзара әрекеттесуін сипаттаудың заманауи әдістерін бағалау;биоматериалдар түрлері, оның ішінде жаңа полимерлі жүйелер, мата инженериясы үшін жүйелер және жасанды биологиялық композициялық жүйелерін сипаттау;биоматериалдардың биоүйлесімділік мәселелері және құрылымды импланттарға ие реакциясын бағалау;әртүрлі биомедициналық қолдануда биоматериалдардың рөлін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты биологиялық жүйелермен және олардың әсерімен байланыста қолданылатын табиғи және синтетикалық материалдарды жоспарлау, жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі биоматериалдарды, синтетикалық немесе биологиялық, олардың синтезін, сипаттамасын және қолданылуын талдауды қамтиды. Биоматериалдарды ұтымды жобалау үшін Математикалық талдау бүкіл курста қолданылады. Негізгі инженерлік материалдарды терапевтік, протездік, микроқұралдар және диагностикалық контексте қолдану тұрғысынан түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - биомедицина саласындағы кәсіби құзыреттілік жүйесін қалыптастыру мақсатында студенттердің биомедициналық тәжірибеде биоинформатика технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнде адамның геномын және протеомасын биомедициналық тұрғыдан зерттеуде биоинформатиканың әдістерін қолдануда тәжірибелік дағдыларды алу маңызды орын алады. Пәнге дайындық барысында онлайн-бағдарламалар арқылы маңызды рөл атқарады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы медицина, биология және биотехнологияның күрделі мәселелерін шешу үшін оптикалық микроскопия әдістерін қолдана отырып, биологиялық объектілерді визуализациялау негізінде жатқан Физикалық процестерді түсінуді қалыптастыру болып табылады. Сондай-ақ пәнді игеру нәтижесінде биохимиялық талдаудың қазіргі заманғы әдістері туралы, әртүрлі биологиялық компоненттер негізінде биосенсорларды құрастыру және олардың жұмыс істеу қағидаттары, оларды нақты Талдамалық міндеттерді шешу үшін пайдалану туралы идеялар қалыптастырылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-пәнаралық перспективада Биопроцестердің дамуы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнге биологиялық процестерді әзірлеу саласында биологиялық, биохимиялық және инженерлік негіздерді қолданумен байланысты материалдар, биологиялық процестер операцияларының сипаттамасы, шикізатты азық-түлікке, фармацевтикалық препараттарға, отын мен химикаттарға биологиялық түрлендіруге арналған инженерлік тұжырымдамалар кіреді. Ферменттердің кинетикасы мен технологиясына, Термодинамика және жылу беру негіздеріне, биореакция кинетикасына, биореакцияның жобалануына, талдауына, биореакторлар мен ферментаторларды басқаруға, сондай-ақ биореакция өнімдерін кейінгі қайта өңдеуге ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Геномика және протеомика молекулалық генетиканың тармақтары секілді өте тез дамып келе жатқан биологияның салалары болып есептеледі және адамзатқа білімнің жаңа өркендерін ашып, мүлдем жаңа әдістер мен технологияларды ұсынып жатыр, сондықтан, бұл ғылым салалары қазіргі таңда өзекті болып табылады. Курс геномның картированиесінің заманауи әдістері бағытында іргелі білімді тереңдету, организмдердің протеомдарының анализін жүргізу және геномика мен протеомиканың колдану аудандарын көрсету жайында білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Мемлекеттік билік органдарының, саяси және қоғамдық ұйымдардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қызметін талдау қабілетін қалыптастыру. Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық мәселелері туралы объективті білім беру. Жасанды интеллектінің (ЖИ) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау, алдын алу және талдау үдерістеріндегі рөлін көрсету. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі ережелерін түсіндіру. Қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен ЖИ-дің талдамалық құралдарын ескере отырып, сыбайлас жемқорлықты еңсеру дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - биотехнологияда иммобилизденген клеткаларды пайдалану мүмкіндіктері мен перспективаларын бағалауға студенттердің білімі мен қабілетін қалыптастыру. Клеткалар мен ферменттердің иммобилизациясының теориялық принциптері, инженерлік энзимологияның негізгі принциптері мен теориялық негіздері туралы түсінік беред
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру негіздерінің ғылыми-теориялық білімдер жүйесін меңгеру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың құндылық бағдарларын қалыптастыру, инклюзивті ортада кәсіби қызмет саласындағы құзыреттерді меңгерту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыруға және кәсіпкерлік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың негізгі заңдылықтары мен кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негіздері қарастырылады. Студенттер экономиканың жұмыс істеу механизмін, бизнестің әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, кәсіпкерлікті құру және жүргізу кезеңдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерді қоғамдық денсаулық пен қауіпсіздікті, сондай-ақ пәнге сәйкес жаһандық, мәдени, әлеуметтік, экологиялық, экономикалық және басқа факторларды ескере отырып, белгілі бір қажеттіліктерге жауап беретін шешімдерді алу үшін инженерлік мәселелерді шешу әдістерін, жобалау тұжырымдамаларын заманауи экологиялық проблемалармен және инженерлік жобалау процестерімен таныстыру. Тақырыптар физикалық, химиялық және биологиялық негіздерді қамтиды; судың, топырақтың және ауаның ластануы; су мен ағынды суларды тазарту; қатты және қауіпті қалдықтарды басқару; және ауаның ластануымен күрес.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - оқушыларды қоршаған ортаның ластану проблемасымен көздерден алу және топырақ пен су экожүйелеріндегі ластаушы компоненттердің ұтқырлығын зерттеу. Қалалық, ауыл шаруашылық және өндірістік пейзаждардың нашарлауына байланысты экологиялық проблемаларды еңсеру үшін түрлі технологиялар мен мелиорация стратегиясы, ластануының негізгі түрлерін ескерілетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-пәнаралық тәсіл арқылы қоршаған ортаға әсерді бағалауда түсінушілік қалыптастыру және аналитикалық дағдыларды игеру. Математика, ғылым және технология саласындағы білімді қолдана отырып, экологиялық инженерлік мәселелерді шешу. Білім негізінде оқыту арқылы өнеркәсіпте, сондай-ақ басқа да байланысты салаларда әртүрлі экологиялық жүйелерді жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық биотехнология - соңғы биотехнологияның негізгі бағыттарының бірі. Бұл бағыт іргелі зерттеулер негізінде терапевтік қасиеттері бар биосинтетикалық өнімдердің ауқымды және арзан өндірісін кеңейтуді көздейді. «Медициналық биотехнология» пәнінің мақсаты - тереңдетіп оқыту биомедициналық ғылымдардың жетістіктерінің теориялық және практикалық негіздері, биохимия және молекулалық биология және биофармацевтика саласындағы жаңа технологияларды дамыту, заманауи диагностикалық құралдар, биологиялық үйлесімді материалдар және ұялы технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: субстраттардың мақсатты өнімдерге бағытталған метаболикалық трансформациялары бар жаңа организмдерді құру үшін метаболизмнің сипаттамаларын пайдалану қабілетін дамыту. Пән зерттейді: әртүрлі организмдердің зат алмасуының спецификалық ерекшеліктерін; мақсатты өнімді алу үшін тиісті микроорганизмдердің зат алмасуын мақсатты өзгерту әдістерін; Метаболикалық инженерия стратегияларын: компьютерлік талдау, омикс деректері, метаболикалық жолдарды оңтайландыруды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің өндірістік, мониторингтік және зерттеу қызметінде кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ прокариоттар мысалында генетикалық инженерияның негізгі әдістері мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін кеңейтуге бағытталған іргелі білімдерін талдау болып табылады. Прокариоттар, фагтардың геномдарын құрылымдық-функционалдық ұйымдастырудың ерекшеліктері; берілген қасиеттері бар бактериялар штаммдарын конструкциялаудың генетикалық әдістері қаралатын болады; генетикалық әдістерді адам өмірінің әртүрлі салаларында (өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, ғылыми зерттеулер және т. б.) қолдану перспективалары көрсетілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - наножүйелерді алу және зерттеу әдістерін талдау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: нанобөлшектер мен наноматериалдардың классификациясы мен оларды алу әдістері; нанобөлшектердің физикалық және химиялық қасиеттері; мөлшер әсері; полимерлер мен беттік-активті заттар негізінде наноқұрылымдардың және нанокомпозит-қабықшалардың қабаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу үшін өсімдіктердің жасушалық және гендік инженерия әдістерін қолдану бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заманғы идеялар талқыланады
өсімдіктердің стресс факторларына, фитопатогендерге, гербицидтер мен пестицидтерге төзімділігін арттыру; маңызды ауыл шаруашылығы дақылдары мен сәндік өсімдіктердің шаруашылық құнды белгілерінің сапасын жақсарту және өсімдіктердегі гендер қызметінің іргелі проблемаларын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі кезде ауқымды өндірістік процестерде қолданылатын негізгі ферменттер туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Бұл пән ферментативті ақуыздың өндірістік масштабтағы өндірісін, соның ішінде қолданылатын микробтық экспрессия организмдерін енгізуді, кейіннен дайындау және тазарту әдістерін қарастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді Фототрофты микроорганизмдердің әртүрлі топтарының биологиялық ерекшеліктерімен, олардың БиоСфера ауқымындағы қызметімен және фотобиотехнологиядағы маңызымен таныстыру.
Курс Фототрофты микроорганизмдердің культуралдық-морфологиялық, физиологиялық-биохимиялық қасиеттерін, көміртегі, азот, күкірт, темір және марганец және т. б. айналысына қатысатын фототрофты бактериялардың негізгі физиологиялық және экологиялық-экологиялық топтарын ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде экологиялық дүниетанымды қалыптастыруға, табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланысты ғылыми тұрғыда түсіндіруге және тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері жөнінде кешенді білім беруге бағытталған.
Пән аясында жаһандық және өңірлік экологиялық мәселелер, қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары қарастырылады. Студенттер тұрақты даму саласында ғылыми негізделген, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты – оқу процесі барысында алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, іріктеу және жүйелеу материал үшін дипломдық жұмысты орындау; дипломдық жұмысты жазу; дипломдық жұмысты алдын ала қорғау
Защита практики
Защита практики
Практика барысында студенттер су деңгейін, су өтімдерін, тереңдіктерді, ағыс жылдамдықтарын анықтау әдістерін және гидрометриялық жабдықтармен жұмыс істеуді игереді. Практика өзендер мен су қоймаларында өткізіледі, онда студенттер далалық бақылауларды ұйымдастыруды және жүргізуді, алынған деректерді өңдеуді және гидрологиялық есептерді жасауды үйренеді.
Защита практики
Практиканың мақсаты – таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру. Өндірістік практика практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;