философия докторы (PhD)
«Компьютерлік ғылымдар» білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-зерттеу саласы үшін жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлауды қамтамасыз ету болып табылады. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған:
диссертациялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде осы білімді одан әрі қолдану мақсатында компьютерлік ғылымның жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру;
есептеу технологиялары саласындағы білім шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосу;
компьютерлік ғылымдардың перспективалы жаңа бағыттарын дамытуға арналған проекциямен әдіснаманы таңдау, материалды зерттеу объектісіне барабар негізінде дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру;
идеяларды генерациялау, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжау, күрделі өндірістік және ғылыми процестерді басқару;
қандай да бір өнімнің өзінің және басқа ғылыми қызметінің маңыздылығын анықтау және баға беру, ғылыми пікірталастарда өзінің ғылыми пікірін дәлелді түрде ұсыну және қорғау.
Компьютерлік ғылымдар
8D06103
Ақпараттық технологиялар
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2500000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заңнамалық нормаларды сақтай отырып, PhD докторанттарының ғылыми жобалары мен жарияланымдары үшін кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Докторанттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдебиеттерді шарлауды, мемлекеттік зерттеу ережелерін, патенттік және авторлық құжаттарды дайындауды, талқылаулар жүргізуді және жобаларға шолулар жазуды үйренеді. Бұл курс зерттеуді тұжырымдау аспектілерін, пәнаралық зерттеулерді және әртүрлі тілдердегі зерттеу жұмысын сипаттауды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қатаң теориялық уақыт пен кеңістік шектеулері бар алгоритмдік шешімдер үшін құралдар мен әдістерді қолдануды үйретуге бағытталған. PhD студенттері негізгі деректер құрылымдарын салыстырады және қолданады, алгоритмдердің әрекетін талдайды, уақытша күрделілікті салыстырады, алгоритмдерді функционалды және процедуралық сипаттайды, нақты мәселелерді шешу үшін іргелі алгоритмдерді әзірлейді және қолданады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты - ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін игеру, ғылыми білімнің әртүрлі деңгейлерін қарастыру. Зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблемаларды қоюды, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, тұжырымдарды ресімдеуге арналған ұсыныстармен қоса, зерттеу жүргізудің кезеңдерін зерттеу. Курс сонымен қатар өнертапқыштықтың, патенттік ізденіс негіздерін қарастыруға бағытталған, сонымен қатар PhD диссертациясын жазу және жоспарлаудың негіздерін қамтиды
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бұл пән озық алгоритмдерді және есептеу күрделілігін талдауды үйретеді. PhD студенттері тапсырмаларды анықтауды, ресурс үлгілерін бағалауды, алгоритмдік және дәлелдеу әдістерін қолдануды, дәлелдемелердің кемшіліктерін тануды және алгоритмдерді күрделілік көрсеткіштерімен корреляциялауды үйренеді. Тақырыптарға ашкөз алгоритмдер, динамикалық бағдарламалау, желі ағындары, NP-толықтығы, есептеу мүмкіндігі, Тьюринг машиналары, жуықтау алгоритмдері, параллельді есептеулер кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән құрылымдық және жүйелік талдауды пайдалана отырып, ақпараттық ресурстарды модельдеуді үйретуге бағытталған. PhD докторанттар ақпараттық ресурс модельдерін әзірлейді және зерттейді, ақпараттық жүйелерді талдайды және оңтайландырады, эксперименттер жүргізеді, нәтижелерді талдайды, ғылыми жарияланымдарды дайындайды және технология үрдістерін болжайды. Тақырыптар математикалық модельдеу, жүйелік талдау, модельдеу және ақпараттық процестердегі зерттеу әдістерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сызықты емес дифференциалдық теңдеулерді шешудің алгоритмдерін құру және талдау әдістерін үйрету. PhD студенттері сандық талдау тәсілдерін сипаттауды, есептеу алгоритмдерін әзірлеуді, шешімнің дәлдігін қамтамасыз етуді, оңтайлы басқару есептерін шешуді және тиімді есептеулерді орындауды үйренеді. Тақырыптарға шекті айырмашылық схемалары, Навье-Стокс теңдеулері, турбулентті ағынды модельдеу және шекаралық қабат процестерінің сандық әдістері кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән үлестірілген немесе ортақ жады бар мультипроцессорлық жүйелерде параллельді есептеу технологиясын басқару қабілетін дамытады. Докторанттар көппроцессорлық құрылымдарды көрсетуді, есептеу схемаларын талдауды және ыдыратуды, деректерді тасымалдаудың күрделілігін бағалауды, параллельді бағдарламаларды имитациялауды және есептеу жүйесінің модельдерін құруды үйренеді. Тақырыптарға деректерді беру механизмдері, топологияны көрсету, параллельді алгоритмдерді әзірлеу және ортақ жады жүйелері кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты докторанттар Навье-Стокс пен Эйлер теңдеулеріне назар аудара отырып және жоғары өнімді жүйелердегі есептеу алгоритмдерін қолданып инженерлік есептерді шешу дағдыларын дамыту. Докторанттар ішінара дифференциалдық теңдеулерді сипаттайды, есептеу әдістерінің қасиеттерін талдайды, теңдеулерді есептеу әдісімен шешеді, гидродинамика есептерін параллельді етеді және инженерлік қолданбаларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән есептеу платформаларын түсіну арқылы бағдарлама өнімділігін оңтайландыруда тәжірибені дамытуға бағытталған. PhD студенттері заманауи жоғары өнімді процессорларды талдайды, кеңейтілген командалар жиынын пайдаланады, күрделі жүйелерді бағдарламалайды, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлейді және матрицалық операциялар және жылдам Фурье түрлендіру сияқты қолданбаларды қоса алғанда, көп ядролы және графикалық процессорлар үшін бағдарламалау әдістерін бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: машиналық оқытудың озық үлгілерін оңтайландыруды, қолдануды және масштабтауды үйретуге бағытталған. PhD студенттері үлгілерді талдауды, ықтималдық модельдеуді орындауды, оңтайландыру алгоритмдерін әзірлеуді, машиналық оқыту шешімдерін жасауды, күшейтілген оқыту үлгілерін енгізуді және бағалауды және ұсыныстар жүйесін әзірлеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән үлкен деректерді талдау үшін терең нейрондық желілерді пайдалану және құру дағдыларын дамытуға бағытталған. Докторанттар терең оқытудың принциптері мен қолданбаларын сипаттайды, оқыту мен модельдеудегі негізгі ұғымдарды қолданады, курс мазмұнын зерттеуге біріктіреді, бағдарламалық жасақтама кітапханаларын пайдаланып нейрондық желілерді енгізеді және нейрондық желілер мен қолданбалардағы ағымдағы зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән үлестірілген есептеу жүйелері үшін сенімді алгоритмдік, техникалық және бағдарламалық шешімдерді жасау дағдыларын дамытуға бағытталған. Докторанттар жүйенің сенімділігін бағалау әдістерін меңгереді, сенімділік есептеулерін жүргізеді, тиімді модельдер жасайды, сенімділікке әсер ететін факторларды талдайды және тиімді бағдарламалық пакеттерді құру құралдарын жүзеге асырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән үлкен деректерді талдау технологияларын бағалау және бағдарламалық өнімдерді жасау дағдыларын дамытуға бағытталған. Докторанттар деректер жиынын сипаттайды және салыстырады, жоғары өлшемділік пен масштабтылық сияқты мәселелерді шешеді, машиналық оқыту кітапханаларын заманауи технологиялармен біріктіреді, модель параметрлерін оңтайландырады және нейрондық желілер мен TensorFlow құрылымын пайдаланып қосымшалар жасайды.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.