философия докторы (PhD)
«8D06101 Ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламасының мақсаты - қолданбалы, эксперименталды зерттеулерді, жетекші ғылыми жобаларды, конструкторлық бюроларды, ғылыми-зерттеу бөлімдерін, білім беру қызметін жүзеге асыруға, ғылыми жетістіктерді ұсынуға қабілетті ақпараттық жүйелер саласындағы ғылыми және ғылыми- педагогикалық кадрларды даярлау.
Ақпараттық жүйелер
8D06101
Ақпараттық технологиялар
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2500000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тривиальды емес деректерді таңдау әдістерін анықтау үшін деректерді талдау дағдыларын қалыптастыру және деректерді талдау есептерін шешу алгоритмдерін меңгерту.<br/> Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Деректерді өндіру. Деректерді кластерлеу және деректерді өндіру әдістері Шешім ағаштары әдісі. Машиналық әдіспен тірек векторларын жіктеу. Регрессия. Қауымдастық. Аномалияларды анықтау. Сандар құрылымын визуализациялау. Жоғары өнімді деректерді өңдеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жазбаша ғылыми мәтіндерді жасау кезінде, сондай-ақ техникалық қосымшаларды сипаттау кезінде кездесетін типтік қателіктерді болдырмауға көмектесу.<br/> Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады:<br/> ақпараттық жүйелер мамандығы бойынша ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызметтегі жақсы тұжырымдалған сөйлемдер мен абзацтарды жазуда өз идеяларын құрылымдау; нақты және ресми тілмен сипатталатын академиялық жазу стилін қолдану; алдыңғы зерттеулер туралы талдау және оның маңыздылығын бағалау; академиялық мәтіндердің әдістерін қолдану; журналды таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: АЖ-да ақпаратты өңдеу және басқару мәселелерін талдау және шешу кезінде қолдануға болатын математикалық бағдарламалаудың заманауи әдістемелерін зерттеу. <br/> Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: оңтайландыру есебінің қойылымы. Сызықтық бағдарламалау есептері. Дөңес бағдарламалау есептері. Шартты экстремум функциясының қажетті және жеткілікті шарттары. Функционалдығы бар сызықтық жүйелерді оңтайландыру. Динамикалық бағдарламалау әдісі
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты- зерттеу қызметін талдау, жүйелеу және нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде зерттеу әдістері арқылы ақпараттық технология саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтау қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады:<br/> ғылымның прогрессивті мәнін, қоғамның дамуындағы қажеттілігін ашу; ғылыми теориялық ережелермен, заңдармен, принциптермен, процестермен, әдістермен, технологиялармен, құралдармен, ғылыми қызметтегі операцияларымен танысу; ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін зерделеу; ғылыми ойдың, шығармашылықтың әдіснамасын, ғылыми таным әдістерін меңгеру.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: технологиялық, стратегиялық процестерді тиімді басқаруда қолдау және шешім қабылдау әдістемелерін бейімдеу қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: көп критериалды талдаудың әдістері мен модельдері, генетикалық Алгоритмдер, аналитикалық желілерді талдау әдісі, шешім қабылдау теориясын дамыту және одан туындайтын ұсыныстарды басқару практикасына енгізу, шешім қабылдаудың тиімді әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық жүйелердің қосымшаларын әзірлеу үшін қолданбалы есептер мен процестердің шешімдерін ресімдеу қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Орналастыру және белсендіру үлгілері. Виртуалды құрылғыға қосылу. Деректерге қосылу үлгілері. Құрылымдық үлгілер. Пішіндерді бүктеу үлгілері. Қаріптер мен кескіндердің өзара әрекеттесу заңдылықтары. Тізімдерді құру. Адаптер. Элементтерді орналастыру. Пайдаланушы интерфейсімен байланыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: таратылған бағдарламалық жүйелерді, P2P жұмыс принциптерін және әртүрлі секторлардағы IP блокчейн технологиясының құралдарын меңгеру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: блокчейн технологиясының жұмыс принциптері және қолдану әдістері. Блокчейннің криптографиялық негіздері. Маңызды таратылған ақпараттық жүйелерде блокчейн технологиясын қолдану. Ақылды келісімшарттар. Әр түрлі секторлардың ақпараттық жүйелеріндегі блокчейн технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Нақты доменнің күрделілігі, ірі дискретті жүйенің мінез-құлқын сипаттаудың күрделілігі, әзірлеушілер тобын басқарудың күрделілігі. Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің клиенттерімен байланыс кезінде туындайтын проблемалар. Бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасын бағалаудың күрделілігі. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклі. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің әр кезеңін іске асыру үшін қаржылық және уақыттық шығындарды бөлу. Жүйелік тексеру, тапсырыс берушімен байланыс, даму жоспарлау, техникалық тапсырманы дайындау.Доменді толық талдау, ақпараттық жүйені құру қажеттілігі туралы түпкілікті шешім, жүйенің жалпы архитектурасын жасау, дизайн әдісін таңдау. Каскадты және итеративті технологиялар. Бағдарламалық жобалардың критикалықлығы мен ауқымы. Экстремалды бағдарламалау технологиясы. SCRUM технологиясы. Бағдарламалық жасақтаманың жылдам дамуының артықшылықтары мен кемшіліктері. Жылдам даму технологияларын қолдана отырып, жоба бойынша командалық жұмыстарды ұйымдастыру. Объектілі-бағытталған жүйе архитектурасын құру. Сыныптар мен объектілерді анықтауға объектілі-бағытталған талдау әдістері. Object-oriented дизайнының CASE-құралдары. Жобаны басқару құралдары. Осы құралдарды бағдарламалық өнімдерді әзірлеуге және қолдануға қолдану. Корпоративтік ақпараттық жүйелерді құру кезінде коды ұжымдық иелену құралдарын пайдалану. Тестілеудің стратегиясы мен әдістері. Тікелей және кері тестілеу. Автоматтандыру тестілеудің бағдарламалық құралдары. Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бағалау әдістері. Бағдарламалық қамсыздандыру сапасын бағалауға процестік тәсіл. Бағдарламалық өнімді енгізуді жоспарлау. Негізгі міндеттер іске асыру кезеңінде шешіледі. Іске асыру сатысында қателерді жою процесі. Техникалық қызмет көрсету кезеңінде пайдаланушыларды техникалық қолдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Пәннің мақсаты мен міндеттері, оның мамандарды даярлаудың жалпы жүйесіндегі рөлі мен орны. Тұжырымдаманың негізгі топтары: жүйе, модельдеу және модельдеу, дизайн және инженерия, компьютерлік жүйелердің түрлері (бағдарламалық қамтамасыз ету, компьютер, ақпарат, дерекқор), әдіснама және технологиялар. АЖ қолданудың міндеттері мен бағыттары. «Деректер базасы» және «Деректер базасын басқару жүйесі» ұғымдарын түсіндіру.АЖ жобалау саласындағы жалпы түсініктер.ANSI / SPARC үлгісі. АЖ-ны жіктеу. Файл-сервер және клиент-сервердің архитектурасы. Көп деңгейлі архитектура. АЖ-ны жобалаудың жалпы тәртібі. CASE-құралдар, модельдер және белгілер.Байланысты деректер моделі.«Деректер үлгісі» тұжырымдамасын қатаң анықтау. Деректер модельдерін шолу. Реляциялық деректер моделінің компоненттері. РВД ұғымдарын логикалық түсіндіру. SQL стандартында ВВД жүзеге асырудың сыни шолуы. NULL проблемалары.Мәмілелер.Анықтау. ACID қасиеттері. Мәмілелер журналы. Параллельді өңдеу мәселесі. Оқшаулау деңгейлері. Құлыптау және нұсқау. Өлі ұшы. Ұзақ және қысқа мәмілелер. Бөлінген транзакциялар.Серверлік шешімдерді программалау.Сақталған процедуралар. Таңдамалы функциялар. Триггерлер. Өкілдіктер.Өнімділікті қамтамасыз ету.Индекстер: B-ағаштар, кластерлік және класстан тыс көрсеткіштер. Сұрауды оңтайландыру тақырыбына шолу.Қауіпсіздікті қамтамасыз ету.Қауіпсіздік жүйесі Microsoft SQL Server дерекқорының мысалы болып табылады. Аутентификация түрлері. Авторизация. Меншік тізімдері.Жоғары қолжетімділікті қамтамасыз ету.Сақтық көшірме жасау және қалпына келтіру. Репликация. Айналдыру. Кластерлер. Есеп беру технологиялары. Кіріктірілген құралдар. Құрамдастар. Үлгі технологиялар. Өнеркәсіптік құралдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: АТ саласындағы субъектілердің экономикалық қызметінің аспектілерін меңгеру және шешім қабылдау үшін ақпараттық жүйелердің дамуын басқару әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық экономикадағы процестерді модельдеу. АТ өнімдерін өндіруді стратегиялық жоспарлау. Кәсіпорынның ақпараттық моделі. Электрондық бизнес модельдері. IT-компанияның ақпараттық нарықтағы пайдасы мен рентабельділігі. Баға қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ресурстарды бөлу, жобаны басқару дағдыларын дамыту үшін қажетті бағдарламалық жасақтаманы қолдану негізінде жобаны басқару қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: IT-жобаларды басқарудың тұжырымдамалары мен принциптері. Жобаның нәтижесіне қойылатын талаптар. Жобаның өмірлік циклі. Іске асыру процесі және тәуекелдерді басқару. Команданың байланысы және мотивациясы. Жобаны аяқтау. Пайда мониторингі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жобаларда қолдануға болатын, блокчейн технологияларының артықшылықтарына негізделген бірқатар мәселелерді шешу үшін мәліметтерді бұрмалау мүмкіндігін болдырмайтын ақпаратты сандық форматта сақтау.
Зерттеу аймағы: жүйенің тұтастығын қамтамасыз ету үшін криптографиялық технологиялар және деректерді қорғау технологиялардың көмегімен біртұтас ретінде өзара байланысқан мәліметтер блогының ақпараттық мазмұнын өңдейтін пирингтік есеп журналы жүйесі, бағдарламалық модуль және алгоритмдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Деректерді талдау технологиялары мен әдістерін сегменттеу, жіктеу, болжау мәселелерін шешу мысалында меңгеру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: деректерді талдау әдістері. Зияткерлік деректерді талдау әдістері. Деректерді дайындау және нәтижелерді түсіндіру. Деректерді көп айнымалы талдау технологиялары. Ақпараттық қоймалар. Деректерді интеллектуалды талдау және шешімдерді қолдау жүйелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: ақпаратты интеграциялау, жүйелерді дамыту мәселелерін шешу үшін деректер көздерінің комбинациясы, пәнаралық салалардағы ақпаратты интеграциялау қабілеттерін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық ішкі жүйелердің байланысы. Жүйелерді интеграциялау объектілері мен әдістері. Жүйеаралық өзара әрекеттесуді біріктіру, құралдары интеграцияны жобалау. Интеграцияның заманауи технологиялары мен құралдары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Пәннің тақырыбы, пәні, әдісі, мақсаты мен міндеттері. Докторанттың жұмысына жасанды интеллект жүйелерінің орны мен рөлі. Жасанды интеллекттің тұжырымдамалық негіздері. AI жүйелерін салудың тәсілдері. Қолдану саласы. Сарапшылар жүйесін құру құралдары. FIC пайдаланудың функционалдық құрылымы. Сарапшы жүйелер. ЕС ғимараттары. ЭС түсіндірме қабілеті. ЭС-мен өзара әрекеттесу. Сарапшы жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі режимдері. Сараптау жүйелерінің технологиясын дамыту. Зияткерлік жүйелерде жоспарлау; ES-де шешімдерді табу әдістері: мемлекеттік кеңістіктегі іздестіру, төмендету, шегеру нәтижесі. Білімді басқару. Білім және деректер. Білім сипаттары және деректерден алынған деректердің айырмашылығы. Білім түрлері: декларативті және рәсімдік, кеңейтілген және қарқынды. Белгісіз білім. Білім алу. Білімдердің көздері, білімді алу және құрылымдау, білім алу сатысы, автоматтандырылған білім алу. Зияткерлік жүйелердегі білімді ұсыну. AI жүйелеріндегі білім беру модельдері. Шығу әдістері: тікелей және кері. Логикалық нәтижелерде ережелерді таңдау стратегиясы. Семантикалық желілер. Семантикалық желілердегі қарым-қатынас түрлері. Аннотация және нақты желілер. Семантикалық желілерде ақпаратты өңдеу принциптері. Фреймдер мен нысандар. Негізгі кадрлық түсініктер: слоттар, бекітілген рәсімдер-қызметшілер мен рәсімдер - демондар, мүлікті мұрагерлік. OO программалаудағы кадрлар мен объект туралы түсінік. Рамки желісі. Фреймдер желісінде деректерді өңдеу принциптері. Сценарийлер; leneme. Білім негіздері. BZ өлшемі. Зияткерлік жүйелерде оқыту. Оқыту әдістерін оқыту әдісімен жіктеу: эмпирикалық және аналитикалық, оқу тереңдігінде - символикалық (беттік) және білімге негізделген (терең). Бұл классификацияны индуктивті шығудың тұжырымдамасына қосылуы, ұқсастықпен шығу, мысалдармен оқыту. Табиғи тілдерді түсіну жүйесі, машиналық аударма. Табиғи тілді (EY) танудағы қиындықтар. EH тануына арналған синтаксистік және семантикалық бағдарланған тәсілдер. Семиотика және оның негізгі түсініктері. ЭГ талдау этаптары: морфологиялық, синтаксистік, семантикалық, прагматикалық. Тілдің семантикасының моделі. Әлемді көрнекі қабылдау: компьютерді көру жүйесі, паттернді тану, зияткерлік роботтардың визуалды жүйесі. Үлгіні тану мәселесінің мәлімдемесі. Үлгіні тану және жіктеудің статистикалық әдістері. Кластерлік талдау. Суреттерді талдау үшін синтаксистік (құрылымдық) тәсіл. Міндеттерді бөлу. Үш өлшемді объектілерді тану. Нейрондық желілер. Табиғи және жасанды нейрондық желілер мен нейрондардың негізгі түсініктері. Формальды McCullock-Pitts нейроны. Нейронды желі сигналдарды тануда немесе кіріс сигналдарына (кіру туралы ақпарат) барабар әрекет етуге үйретілген механизм ретінде. Нейрондық желілердің жіктелуі. Көп қабатты қабылдағыштар. Нейрондық желінің жай-күйін бағалау. Нейрондық желінің жұмысын объективті функцияны барынша азайту міндетін азайту. Қателерді көбейтуді үйрену алгоритмі. Нейрондық желілерді қолдану. Нейрондық желі - қауымдастырылған жады. Нейрондық желілерді болжау үшін пайдалану. Нейрондық желілердегі символдық және сандық ақпаратты өңдеу ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттар үшін жаңа саланың міндеттерін шешу үшін зияткерлік жүйелер салаларын қолдану принциптері мен практикасын түсіну мен қолдана білуді қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: сөз морфологиясының модельдері мен әдістері, сөздерді болжаудың n-грамдық моделі, келесі модельдер мен әдістер: сөйлеу бөліктерін анықтау; мағынаны ұсыну; деректерді өндіру; ақпарат алу, машиналық аударма
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кванттық ақпарат теориясының негіздерін, сондай-ақ дискретті және үздіксіз айнымалылардағы кейбір алгоритмдерді зерттеу және кванттық есептеулерді жүзеге асыру тәсілін меңгерту.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: кванттық әсерлер. Кванттық теорияның постулаттары. Кванттық схемаларды әзірлеу. Кванттық криптография. Жетілдірілген кванттық алгоритмдер. Кванттық ақпарат теориясындағы машиналық оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді құрылымдау, ақпаратты, деректерді және ресурстарды тиімді бөлу үшін қазіргі заманғы реляциялық дерекқор жүйелерінде деректерді басқару дағдыларын игеру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Параллель және үлестірілген есептеулер. Параллельді және үлестірілген есептеулерді жобалау құралдары мен технологиялары. Параллель мәліметтер базасы жүйелері. Интеграцияланған жүйелердегі желілік технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
болжау, үлгіні тану, адаптивті басқару міндеттері үшін нейрондық желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принципі бойынша процестерді модельдеу қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: жасанды нейрондық модельдер, нейрондық желілерді құру негіздері, көп қабатты нейрон, қайталанатын нейрондық желілердің модельдері мен әдістері, нейрондық желілерді қолдану негіздері, үлгіні тану және жіктеу, машиналық оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаңа саланың міндеттерін шешу үшін табиғи тілдерді түсінудің принциптері мен тәжірибелерін меңгеру және қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: табиғи тілдердің математикалық модельдері. Сөз мағынасының статистикалық модельдері. Тілдің нейрондық модельдері. Сөйлем мағынасының логикалық модельдері. Сөйлем мағынасының логикалық модельдері. Диалог жүйелеріндегі Семантика. Чатботтар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ақпаратты тиімді қорғау үшін ақпараттық қауіпсіздік жүйелері саласында әдістер мен тәсілдерді қолдану мүмкіндігін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: ақпараттық қауіпсіздіктің өлшемдері мен шаралары. Ұйымның ақпараттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу. Кибер тәуекелдерді басқарудың корпоративтік әдістемесін әзірлеу. Кибершабуылдардың зақымдануын бағалау әдістері. Ұйымның ақпараттық қауіпсіздігін басқару жүйесінің мониторингі және аудиті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: үлкен деректерді кешенді талдау мен өңдеуді, машиналық және терең оқыту әдістерін және деректерді визуализациялауды жүзеге асыруды зерттеу. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: үлкен деректермен жұмыс істеу, веб-ресурстарды краулер бағдарламаларымен талдау, мәліметтер қоймаларын құру, кешенді көрсеткіштерді болжау және жіктеу үшін жасанды интеллект әдістері және нәтижелерді визуализациялау түрлері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.