техника ғылымдарының магистрі
«7M06101 – Есептеуіш лингвистика» білім беру бағдарламасының мақсаты интеллектуалды ақпараттық технологиялар саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Бағдарлама келтірілген нұсқауға қабілетті маманды кәсіби тұлға ретінде қалыптастыруға бағытталған: есептеуіш лингвистика саласындағы теориялар мен технологиялар бойынша терең зерттеу білімін интерпретациялау және қолдану; әртүрлі цифрлық тілдік ресурстарды құру және өңдеу; машиналық аударма, сөйлеуді тану, деректерді интеллектуалды талдау, машиналық оқыту және т.б. сияқты жасанды интеллекттің әртүрлі қолданбалы технологияларын әзірлеу және қолдану.
Есептеуіш лингвистика
7M06101
Ақпараттық технологиялар
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Python тілін үйрену және оны NLP жүйесінде деректерді талдау және машиналық оқыту мәселелерін шешу үшін қолдануды үйрену. Python тілінің негізгі конструкциялары мен идиомалары; NLP саласындағы терең білімді қолдану және қолдану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты магистранттардың компьютерлік аударма жүйелерімен тиімді машина аудару алгоритмдерін жасау үшін жұмыс істеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қабілетті болады: табиғи тілдің жаңа білімін алу үшін автоматтандырылған жүйелерді дамытудағы алынған нәтижелерді қолдану; гибридті және статистикалық тәсілдерді және машина жасау әдістерін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: магистранттардың семантикалық технологиялар саласындағы бағдарламалық шешімдерді жобалау және енгізу қабілеттерін дамыту. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: білімді ұсынудың әдістері мен тәсілдерін пайдалану мақсаттары мен міндеттері, ақпаратты және білімді ұсынудың негізгі типтері және т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұнына машиналық оқыту әдістері арқылы шешілетін есеп түрлерін анықтау және сәйкес әдістерді таңдау; жіктеу әдістерін (метрикалық, логикалық, сызықты), болжам әдістерін, кластерлеу әдістерін, алгоритмдерді композициялау әдістерін оқу; машиналық оқытудың әртүрлі үлгілерін құру және үлгілердің сапасын бағалау әдістерін қарастыру кіреді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: магистранттардың табиғи тілді өңдеу программаларын кейінгі пайдалану тиімділігін арттыру мақсатында бағдарламалар жасау қабілетін қалыптастыру. Пәннің негізгі бағыты – табиғи тілді өңдеуге арналған стандартты құралдардың бірі болып табылатын Python программалау тілін зерттеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Пән магистранттарға табиғи тілде жазылған автоматты мәтінді өңдеу негіздерін меңгеруге бағытталған. Бұл лингвистикалық талдау үшін дайын қосымшаларды пайдалану мүмкіндігін ғана емес, сондай-ақ олардың жұмыс қағидаларын түсінуді, сондай-ақ заманауи есептеу лингвистикасына негізделген негізгі математикалық үлгілермен танысуды да білдіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – табиғи тілді өңдеу үлгілерін жетілдіру мақсатында магистранттардың табиғи тілдердің формальды грамматикасымен жұмыс істеу қабілетін дамыту. алгоритмдік тілдерді сипаттаудың формальды аппараты туралы түсінігін көрсету: тұрақты өрнек жүйелері, контекстсіз грамматикалар, жадысыз және стек жады бар күй машиналарын танып білу;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
NLP үшін заманауи ақпараттық технологиялар мен құралдарды зерттеу. Тілдік талдаудың деңгейлері. Автоматты өңдеудегі тілдің лексикалық деңгейі. Сөздің, сөз тіркесінің денотативті жақтары. Синтаксистік құрылымды автоматты түрде анықтаудың ұсынысы мен әдістері. Мәтіннің семантикалық мазмұнын кодтау және оны автоматты өңдеу тәсілдері. Табиғи тіл интерфейстері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс табиғи тілді өңдеу және машиналық оқыту мәселелерімен таныстырады, сөздердің қарапайым және кеңейтілген векторлық көріністері, нейрондық желілердің архитектурасы және модельдері туралы білімді қалыптастырады. желіні жобалау, оқыту және параметрлерді таңдау мәселелерін зерттеу; қайталанатын және рекурсивті нейрондық желілерді зерттеу және оларды NLP салаларында қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қолданбалы математика және информатиканың қазіргі заманғы мәселелерін, ақпаратты өңдеу және талдау проблемаларын, деректерді алу әдістерін кешенді және жүйелі түрде түсінуге мүмкіндік беретін магистранттар үшін қажетті теориялық базаны және практикалық дағдыларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі көлемдегі және күрделіліктегі деректермен жұмыс істеу кезінде теориялық және практикалық білімдерді пайдалану қабілетін дамыту. Пән зерттелетін құбылысқа тән заңдылықтарды одан әрі анықтау үшін деректерді жинау, оларды өңдеу және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың машиналық оқыту тапсырмалары үшін табиғи тілде мәтінді автоматты өңдеудің формальды үлгілерімен жұмыс істеу қабілетін дамыту. ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызметте заманауи бағдарламалау тілдерін және деректермен жұмыс істеу тілдерін, операциялық жүйелерді, бағдарламалық пакеттерді қолдану және т.б.;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: магистранттардың семантикалық технологиялар саласындағы бағдарламалық шешімдерді жобалау және енгізу қабілеттерін дамыту. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: білімді ұсынудың әдістері мен тәсілдерін пайдалану мақсаттары мен міндеттері, ақпаратты және білімді ұсынудың негізгі типтері және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сенсорлық талдауға қолданылатын әдістер мен құралдар туралы теориялық білімді қалыптастыру, көңіл-күйді талдаудың қолданылу салалары, сондай-ақ деректерді жинау, мәтіндерді дайындау, көңіл-күйді анықтау, көңіл күйін жіктеу және нәтижелерді визуализациялау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: уақытша өзгеретін сигналдарды, тілдік модельдеу принциптерін және шу сигналдарын азайту стратегияларын, ауызша сөйлеу тілін өңдеуге арналған қазіргі заманғы жүйелерді құрудың терең әдістерін моделдеу үшін жасырын марков модельдерін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: табиғи тілді өңдеуде жиі қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістер туралы білу және әр түрлі лингвистикалық мәселелерге қолданылған әдістерді зерттеу. Бұл курс табиғи тілде өңдеудің кең ауқымын қамтиды, оның ішінде сөздер мен сөйлемдерді таңбалау, мәтіндік жіктеу және лексикалық айырмашылық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: дискриминанттық, кластерлік және кемімелдік талдауды қоса алғанда машиналық оқыту облысындағы терең теориялық білімді қалыптастыру, деректерді интеллектуалды талдау есептерін практикалық шешу дағдыларын игеру, сонымен қатар машиналық оқытуға арналған стандартты бағдарламалық пакеттерді қолдану және деректерді жіктеу үшін сызықты және сызықты емес үлгілерді жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарға табиғи тілде жазылған автоматты мәтінді өңдеу негіздерін меңгеруге бағытталған. Бұл лингвистикалық талдау үшін дайын қосымшаларды пайдалану мүмкіндігін ғана емес, сондай-ақ олардың жұмыс қағидаларын түсінуді, сондай-ақ заманауи есептеу лингвистикасына негізделген негізгі математикалық үлгілермен танысуды да білдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты нейрондық желілерді енгізу, оқыту және валидациялау үшін терең оқыту үлгілері мен әдістерін қолдану қабілетін дамыту, сондай-ақ мәтінді өңдеу саласындағы ағымдағы зерттеулерді түсінуді жақсарту болып табылады. Мәтінді өңдеу мен талдаудың практикалық мәселелерін шешу үшін құралдарды қолдану және терең оқыту жүйелерін жобалау және енгізу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: магистранттардың тілдік мәтіндерді өңдеуде пайдалану үшін тілдік ресурстармен және есептеу лингвистикасына арналған мәліметтер базасы жұмыс істеу; тұтастықты сақтау және деректер базасында қауіпсіздікті қамтамасыз ету принциптерін қолдану; дерекқорға сұраныстар жасау қабілеттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдік белгі және жүйе туралы түсінік. Тіл ақпаратты беру құралы ретінде. Тілдік талдау деңгейлері – Лексикалық, Морфологиялық Семантикалық талдау және синтез. Сөздің, сөз тіркесінің денотативті жақтары. Синтаксистік құрылымды автоматты түрде анықтаудың ұсынысы мен әдістері. Сөйлемдер мен мәтін құру мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: магистранттардың табиғи тілдерді өңдеудің үлгілерін жақсарту үшін табиғи тілдердің формалды грамматикасымен жұмыс істеу; лайықты, синтаксистік және семантикалық анализдердің алгоритмдерін талдау; белгілі бір мақсатты қондырғыға арналған нысан кодын генерациялау әдістерін бағалау қабілеттерін қалыптастыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.