ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
6B06104 -«Компьютерлік ғылымдар» білім беру бағдарламасының мақсаты программалық қамтамасыз етуді жобалау және құрудың қазіргі заманғы технологиялары саласында бәсекеге қабілетті, құзыретті мамандарды дайындауды қамтамасыз ету, компьютерлік жүйелерді қолданудың жаңа тәсілдерін құру, есептеу есептерін шешудің тиімді тәсілдерін құру болып табылады.
Компьютерлік ғылымдар
6B06104
Ақпараттық технологиялар
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Информатика
85 (Каз.) 85 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: прототиптерді жылдам құру және пайдаланушы интерфейстерінің әр түрлі нұсқаларын бағалау үшін әдістерді қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Қарасытырылатын мәселелер: Адам-компьютер өзара әрекетесуінің парадигмалары. Заманау интерфейстердегі графикалық көрсетумен техникалық және психологиялық аспектілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: HCI доменіндегі іргелі теориялар мен әдістемелерді сипаттау және қолдану және тиімді, қолдануға болатын компьютерлік интерфейстерді жобалау, енгізу және бағалау. Қарасытырылатын мәселелер: Адам-компьютер өзара әрекетесуінің парадигмалары. Заманау интерфейстердегі графикалық көрсетумен техникалық және психологиялық аспектілері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық қауіпсіздік және оны қамтамасыз ету деңгейлері. Компьютерлік вирустар және олардан қорғау. Есептеу желілерінің ақпараттық қауіпсіздігі. Интернетті пайдалану кезіндегі ақпараттық қауіпсіздік. "Ақпараттық қауіпсіздікті" қамтамасыз ету тетіктері. Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алгебралық теңдеулер теориясы, детерминанты матрицасы және негізгі қасиеттері, екінші ретті сызықтар мен беттерді алгебралық сипаттамасы, топтар, туралы бастапқы ақпаратты оқып үйрену. Білім: Анықтауыштарды есептеуге, САТЖ шешу және зерттеуге, векторлар жүйелерін сызықтық тәуелділікке зерттеуге, кері матрицаны есептеуге, арифметикалық кеңістіктің векторлар жүйесінің рангісі мен базасын табуға арналған Гаусс әдісін қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: <br/> - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру;<br/> - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу;<br/> - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану;<br/> - алгоримтдердің тиімділігін талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Алгоритмдер теориясының негіздері" пәнінің мақсаты алгоритмдерге қатысты негізгі принциптерді, әдістер мен тұжырымдамаларды зерттеу және түсіну болып табылады. Алгоритмдер-бұл мәселелерді тиімді шешуге немесе нақты тапсырмаларды орындауға арналған қадамдық процедуралар немесе нұсқаулар жиынтығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тиімді алгоритмдерді әзірлеу және іске асыру, олардың уақытша және сыйымдылық күрделілігіне талдау жасау қабілетін қалыптастырудан тұрады. <br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Алгоритмдерді жобалаудың негізгі принциптері. Алгоритмдердің орындалу уақытына талдау. Ықтималдық шолумен рандомдалған алгоритмге кіріспе. Дейкстрдің ең қысқа жол алгоритмі. Минимальді байланысқан ағаштар және кластеризация үшін қосымшалар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге алгоритмдер теориясының негіздері, мәліметтерді өңдеудің ең көп таралған негізгі негізгі алгоритмдерінің құрылымы мен қолдану тәжірибесі, алгоритмдік стратегиялар, алгоритмдердің күрделілігін бағалау және оларды жүзеге асыру шығындары туралы жүйелі ақпарат беру болып табылады. , сондай-ақ оларды үлестірілген алгоритмдерді құру негіздерімен таныстыру
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бағдарламалық жүйелерді жобалау мен құрылымдаудың негізгі принциптерін зерттеу. Архитектуралық стильдерді, дизайн үлгілерін және бағдарламалық жасақтама сәулетінде масштабталатын, қолдау көрсетілетін бағдарламалық құралды, негіздемелерді және архитектуралық білімді басқаруды жасау үшін ең жақсы тәжірибелерді үйрену.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұл пән агенттер ортамен әрекеттесу арқылы шешім қабылдауды үйренетін күшейтілген оқытудың (RL) динамикалық өрісін ұсынады. Студенттер негізгі ұғымдары, алгоритмдерді, және Q-learning және саясат градиенттері сияқты RL қолданбаларын ойындарында, робототехникада және т.б. практикалық сценарийлермен зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты веб-қосымшаларды жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пән клиент-серверлік технологиялардың архитектурасын зерттеуге бағытталған: клиент жағы, сервер жағы. Веб-қосымшалардың деректер базасын жобалау, веб-қосымшаларды жобалау мен әзірлеуде объектілі-бағытталған және пәндік-бағытталған тәсілдеме, MVC және веб API қосымшаларды әзірлеу, FRONTEND әзірлеу негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мәліметтер қорын жобалау, құру және жүргізудің негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәліметтер қорын жобалау процесі концептуалды көзқарас тұрғысынан қарастырылады. Дерек қорын жоспарлау, дерек қорын таңдау және дерек қорын басқарумен байланысты мәселелерді зерттеледі. Қазіргі ДҚБЖ жұмыс істеу принциптері қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректер қорын жобалау және басқарудың теориялық аспектілерімен танысу, қазіргі ДҚБЖ-да деректерді сақтауды, басқаруды, қорғауды және мақсатты қол жеткізуді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: Деректермен негізгі амалдар. Деректер модельдері. Деректердің реляциялық моделі.. Деректердің иерархиялық моделі. SQL тіліндегі деректерді өңдеудің негізгі операторлары. Предикаттар. Әкімшілік етуге кіріспе.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ДҚБЖ ортасында таратылған деректер қорын өңдеу процесін оқып үйрену.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> -деректерді манипуляциялау әдістерін, бағдарламалаларда деректерді валидациялау әдістерін қолдану;<br/> - деректер қоймасын жобалау;<br/> - деректер қоймасын орналастыру;<br/> -әртүрлі пәндік салаларда математикалық модельдеу есептерін шешу кезінде деректер базасын қолдану;<br/> -деректер қорының инфологиялық және датологиялық модельдерін әзірлеу;<br/> -деректер қорын жобалаудың және жобаларды басқарудың аспаптық құралдарымен жұмыс істеу.<br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQL Server қауіпсіздік үлгілерімен, қосылымдардың есептік жазбаларымен және дерекқор пайдаланушыларының есептік жазбаларымен жұмыс. SQL Server сақтық көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру. Делдал-есептік деректермен және есептік жазбалармен жұмыс істеу. Сервер рөлдерімен және дерекқордың рөлдерімен жұмысістеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дискретті типтегі есептерді шешу қабілетін қалыптастыру.<br/> Бұл курс жиындарды және олармен қарым-қатынас пен операцияларды қарастырады. Сондай-ақ, біз сандар теориясы мен комбинаторика элементтерін, рекурсивті қатынастарды, функцияларды шығаратын қалдық теореманы, мультипликативті функцияларды, Диофант теңдеулерін, графикалық теория элементтерін және логикалық функцияларды енгіземіз.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары мен оларды шешудің әдістері, дифференциалдық теңдеулер теориясының қолданбалы есептерін математикалық модельдеу принциптері қарастырылады. <br/> Қарастырылатын негізгі тақырыптар: жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі түсініктері. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Коши есебі теоремасы. Сызықтық теңдеулер мен жүйелердің жалпы теориясы. Шешімнің құрылымы. Коэффициенттері тұрақты сызықтық теңдеулер және жүйелер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модульдің мақсаты: сандық есептерді шешу стратегиясының рационалды жүзеге асыруы; бейнелерді өңдеудегі әдістерді қолдану; концептуалды және қолданбалы бейнелерді пішіндеуді құрастыру; алынған пішіндердің құралдарды құрудың алгоритмдік өңдеу; базалық алгоритмдердің тәжірибесінде реттеу және жіберу; есептеу математикасының типтік есеп шығаруы үшін параллелді әдістерді қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді өңдеудің жылдамдығын, сапасын арттыру, шешім қабылдау үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін құру қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде: <br/> - жобалау үшін метематикалық әдістерді таңдау, жасанды интеллект жүйелерін құру үшін программалық құралдарды таңдау;<br/> - білімді көрсететін құралдар көмегімен пәндік саланың моделін құру, шешімді іздеуге қолжетімді әдіс таңдау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты императивті программалау тәсілінің негізінде программаны жазу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән зерттеуге бағытталған тақырыптар: C++ программалау тілінің құрылымы, мәліметтердің базалық типтері, шартты операторлар процедуралар мен циклдар, функциялар, массивтер, көрсеткіштер, құрылымдар мен бірлестіктер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Компьютерлік ғылымдар саласымен және бағдарламалау негіздерімен таныстыру. Әртүрлі іргелі тақырыптар қарастырылады және осы тақырыптарды көрсету үшін C++ тілін пайдаланады. Білімдер: бағдарламалық қамтамасыз етудің даму тарихы, C++ деректер типтері, операторлар, басқару операторлары, көрсеткіштер, жолдар, файлды енгізу/шығару және т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты компьютерлік желілерді ұйымдастыру, студенттердің жергілікті желіні дамытуда білімдер мен дағдыларды игеру, мәселелерді шешу, іс жүзінде іске асыруға, күйін келтіруге және іске қосуға мүмкіндік беретін құралдарды практикалық қолдану. <br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады:. Желілік деңгейдің хаттамалары. Маршрутизаторлар. Маршрутизаторды конфигурациялау. IPv4 желілік адрестер. IPv6 желілік адрестер. Маска есептеу. TCP және UDP хаттамалары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - желінің архитектурасы туралы, желіні жобалау және қолдану аймақтары туралы, желінің перспективті үлгілері туралы және желі ішінде ақпаратты басқару туралы жалпы сипаттама беру. Желілерді жобалау және қолдау негіздері, қауіпсіздік мәселелері; архитектурасы, желілерді жобалау және қолданудың негізгі тәсілдері, желілердің перспективалық үлгілері және желілер ішіндегі ақпаратты басқару туралы түсінік беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік жүйелердің ақпаратты рұқсатсыз кіруден қорғаудың қазіргі заманғы аппараттық және программалық құралдарын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Автоматтандырылған жүйелердегі ақпаратты қорғау міндеттері. Ақпаратты техникалық каналдар арқылы ағып кетуден қорғау әдістері. Компьютерлік жүйелерде қатынауды басқару. Қауіптерді анықтау. Криптография, шифрлеудің классикалық программалық кодтары. Корпоративтік желінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - деректерді тиімді сақтау, жіберу және өңдеу үшін аппараттық құралдарды қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. <br/> Қарастырылатын мәселелер: Компьютерлік талдау және арифметикалық-логикалық құрылғының дизайны; Жад иерархиясы, кэштер және виртуалды жад; Орталық процессор мен перифериялық құрылғылардың, шиналардың өзара әрекеттесуі; Параллельді программалау; Компьютерлік архитектураны жобалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: машина және компьютерлік көру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және оларды пайдалану. Компьютерлік көрудің пайда болуы; Компьютерлік көру жүйесінің негізгі компоненттері; Суреттердің математикалық сипаттамасы; Бейнелерді қалыптастыру принциптері; Жарық және түс; Бейнелерді талдау; Шуды жою; Әртүрлі спектралды диапазондардағы бейнелерді талдау негіздері; Машиналық оқыту негіздері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Математика-1» пәнін меңгерудің мақсаты: математикалық талдау есептері мен теоремаларын, әдіс-тәсілдерді, қолданбалы математика мен информатика есептерін шешуге қолдану дағдыларын меңгеру.<br/> Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салыстыру қабілеттерін дамытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде алгебра және дискретті математика білімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Комплекс сандар. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Көпмүшелер. Жиындар және қатынастар және оларға қолданатын амалдар. Сандар теориясы мен комбинаторика элементтері. Графтар теориясының элементтері және буль функциялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-талдау кезінде математикалық аппараты және математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шектер теориясын; үздіксіз және сараланған функциялар туралы негізгі теоремалар; Тейлор формуласы; бірнеше айнымалылардың функциялары; қатарлар теориясы; параметрлерге байланысты дұрыс емес интегралдар; беткі интегралдар мен интегралдар; Фурье қатарлары мен интегралдары зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: индуктивті қорытынды жасау арқылы компьютерлік жүйеге берілген ортада өзінің әрекетін өзгертуге мүмкіндік беретін теорияларды, әдістерді және алгоритмдерді әзірлеу. Білімділік: бақыланатын оқу және бақылаусыз оқыту. Зерттелетін арнайы модельдеу әдістеріне жасанды нейрондық желілер және тірек векторлық машиналар жатады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінің негізгі конструкциялары оқытылады: мәліметтер типтері мен операциялары, құрылымдық бағдарламалаудың базалық конструкциялары, енгізу/шығаруды ұйымдастыру, функциялар, айнымалылардың түрлері; бағдарлама құрылымы, көрсеткіштер және адрестік арифметика. Пән құралдары: объектілі-бағытталған бағдарламалаудың принциптері мен қасиеттері, кластар, мұрагерлік, қол жетімділік атрибуттары, полиморфизм және оны іске асыру, функциялар мен кластардың шаблондары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау, процесс аралық қатынас, жадыны басқару, файлдық жүйелер, жүйені қорғаужәне қауіпсіздік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мультипроцессорлық және кластерлік есептеу жүйелерінің өнімділігін арттыру үшін ресурстарын конфигурациялау және басқару қабілетін қалыптастырудан тұрады. <br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Параллельді есептеу жүйелерінің классификациясы. Мультипроцессорлы жүйелер үшін өзара байланыстыру. Өзара байланыстыру желісін талдауы және метрикасы. Мультипроцессорлы жүйелер үшін есептеу модельдері. Мультипроцессорлардың жалпы жадысын классификациялау. Кэш когеренттілігінің негізгі әдістері. Анықтаманы қолданылғанкогеренттілік.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көп ядролы процессорлар мен кластерлік жүйелер үшін әртүрлі программалау модельдерінде параллельді программаларды құру қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Параллельді есептеу жүйелерінің құрылу принциптері. Параллел есептеулерді модельдеу және талдау. Параллель алгоритмдер және бағдарламалар принциптері. Параллель бағдарламалар жүйесін әзірлеу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нейрондық желілер, оқыту әдістері және олардың көру, сөйлеу және күрделі шешімдер қабылдау сияқты салаларда қолдануы сияқты терең білім беру архитектурасына ену. Машинамен оқыту мәселелері үшін терең оқыту үлгілерін жобалау және орналастыру мүмкіндігін беру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу процесінде студенттер келесі негізгі міндеттерді шешеді:<br/> - бар бағдарламалау технологияларымен танысу; – құрылымдық және объектілі-бағытталған бағдарламалау технологиясымен танысу; – құрастыруды бағдарламалау технологиясымен танысу; - экстремалды бағдарламалау технологиясымен танысу; - қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу негіздерімен танысу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнде статфизика, кванттық механика және басқа да физикалық пәндерді меңгеру үшін алынған білімді қолдану таныстырылады. Негізгі дидактикалық бірліктер (бөлімдер): кездейсоқ оқиғалар алгебра, негізгі теоремалар; дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар, үлестіру заңдары; Үлкен сандар заңы, үлестіру параметрлерін нүктелік және аралық бағалау, корреляция, регрессиялық талдаукездейсоқ функциялар және олардың негізгі сипаттамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: заңдылықтарды ашу, деректерді жіктеу, кластерлеу, мәтінді іздеу, мәтінді талдау, сонымен қатар деректерді визуализациялау және нақты әлемдегі мәселелерді шешу үшін деректерді іздеу әдістерін қолдану. Машиналық оқыту әдістеріне ерекше назар аударылады. Деректерді сақтау және онлайн аналитикалық өңдеу(OLAP) сияқты маңызды байланысты технологиялар да талқыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік желілер және ақпаратты өңдеудің үлестірілген жүйелері бойынша жалпыланған техникалық шешімдерді әзірлеу, бөлінген компьютерлік жүйелердің жұмысын аппараттық-программалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету мәселелерін шешу қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пакеттік деректерді жіберу. Құрылғылардың физикалық адресі. Ethernet, WiFi. Трансляциялау және маршрутизациялау. PAN, LAN, CAN, MAN, WAN.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Python бағдарламалау тілі мысалында сәйкес пәндік салалардағы мәселелерді шешу үшін жылдам өтуге мүмкіндік беретін объектіге бағытталған және функционалдық бағдарламалау тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: Python тілінде деректерді өңдеудің стандартты мәселелеріне эталондық шешімдерді шығару; Python тілінде қосымшаларды жасау және оларды үйлестіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты медициналық физика саласындағы ғылыми зерттеулер үшін компьютерлік технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру және биологиялық деректерді түсіну үшін қажетті негізгі әдістер мен бағдарламалық құралдарды білу, биологиялық объектілерді модельдеу әдістерімен және күрделі биологиялық жүйелер мен процестердің модельдерін жасау кезінде қолданылатын әртүрлі тәсілдермен танысу.
Пән шеңберінде: медициналық физика бойынша міндеттерге қатысты биоинформатиканың негізгі принциптері; биоинформатиканың әртүрлі әдістерінің жіктелуі, осы әдістердің ерекшеліктері мен шектеулері; биоинформатика бойынша есептерді шешудегі заманауи технологиялар; биоинформатика бойынша зерттеулер үшін қолданылатын әртүрлі компьютерлік бағдарламалық кешендердің жұмыс принциптері зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бизнес-есептерді шешу үшін бұлтты қосымшаларды әзірлеу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Платформа қызмет ретінде (PaaS). Жад және деректер қоры. Реляциялық және NoSQL деректер қоры. Қосымшаларды әзірлеуді қолдау үшін басқа шешімдер. Микросервистер мен контейнерлер. Бұлт платформасы бар қосымшаларды әзірлеудің артықшылықтары. Қосымшалардың заманауи архитектурасын жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіпорын ауқымындағы қосымшаларды құру кезінде бұлтты есептеулердің әдістері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бұлтты есептеулерге кіріспе. Бұлтты инфрақұрылымды пайдалану. Бұлтты технологиялар. Деректерді басқару және қызмет көрсетудің үздіксіздігі. Қауіпсіздік және деректерді қорғау. Ашық кілттердің инфрақұрылымы. Аутентификация және авторизация. Azure және Office 365 қызметтері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұлттық есептеулердің технологиясымен таныстыру. Жаңа АТ-инфрақұрылымның қалыптастыруында бұлтты есептеулерді пайдалану. Бұлттық қызмет құру үшін технологияларды дамыту, қолданыстағы бұлт қызметтерімен жұмыс істеуге. Осы курстың нәтижесінде студенттер бұлтты есептеу қалай пайдалану керектігін үйренеді. Олар бұлтты есептеулердің тапсырмаларын пайдалануға дайын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: индустриялық деңгейдегі веб-қосымшаларды әзірлеу үшін веб-құрастырудың және веб-программалаудың практикалық тәсілдері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Web-қосымшаларын проектілеу. ASP.NET. MasterPage-де өңдеу, динамикалық компоненттер. Деректер қорын проектілеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұл курс NLP үшін Deep Learning жұмысын қамтамасыз ететін механизмдерді, соның ішінде GPT, BERT және T5 сияқты ең соңғы Transformers және үлкен тіл үлгілерін егжей-тегжейлі таныстырады. Ол сондай-ақ нөлдік және аз түсірумен оқыту үшін шақыруларды, сондай-ақ GPT-4 сияқты мультимодальды мәтіндік кескін үлгілерін пайдалануды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арнайы есептеуіш құрылғыларда әртүрлі сандық модельдер мен алгоритмдерді тиімді жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Графикалық жылдамдатқыштарды тиімді программалау. GPU үшін программаларды құру құралдары және кітапханаларға шолу жасау. Графикалық тездеткіштер үшін ретке келтіру құрылғысы және программаларды үйлестіру. Жады иерархиясымен тиімді жұмыс. AMD графикалық жылдамдатқыштардың архитектурасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – құрылымдалған және құрылымдалмаған деректердің үлкен көлемін талдау, өңдеу және оларды цифрлық нысанда ұсыну қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде қарастырылады: деректердің үлкен көлемін өңдеу әдістері, параллельді деректермен жұмыс істеу, статистикалық әдістер, деректерді интеллектуалды талдау әдістері, деректер массивімен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар, реляциялық деректер қорының концепциялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректер қорының жүйелерін жобалау және әзірлеу, деректерді манипуляциялаудан тұрады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру:
- реляциялық алгебарамен жұмыс жасау;
- деректер қоры жүйесінің қауіпсіздігін және қолжетімділік құқығын таңдауды ұйымдастыру;
- реляциялық ДҚБЖ қолдану үшін қарапайым логикалық схемаларды құру, ER-диаграммала әдісі көмегімен деректер қоры схемасын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ірі масштабты жобаларға деректер қорының қосымшаларын жобалау және әзірлеу әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQL Server қауіпсіздік модельдерімен, қосылымдардың есептік жазбаларымен және дерекқор пайдаланушыларының есептік жазбаларымен жұмыс. SQL Server резервті көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: серверлік ДҚБЖ-да деректер базасымен қауіпсіз жұмыс істеу үшін деректер базасының серверлерін басқару қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Деректер қорын администрациялаудың есебі мен мақсаты. деректер қоры қауіпсіздігі мен қорғау аспектілері. Деректер қоры сенімділігін бағалау критерилері. Реляциялық деректер қорының бүтіндігін жобалау әдістері. Процедуралар. Триггерлер. Деректер қорын қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ірі масштабты жобаларға деректер қорының қосымшаларын жобалау және әзірлеу әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQLServer қауіпсіздік модельдерімен жұмыс. SQLServer резервті көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру. Сервер рөлдерімен және дерекқордың рөлдерімен жұмыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: графикалық процессорларда орындау үшін программалар жасау, осындай программаларды іске қосу және ретке келтіруді жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: GPU архитектурасы. Өнімділік және параллелизм. GPU Эволюциясы. CPU және GPU архитектураларын салыстыру. CUDA программалық моделі. CUDA-программалардың жалпы тиімділік әдістері. Математикалық операцияларды тиімді орындау. CURAND, CUBLAS кітапханалары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Көрнекі бейнелеу әдістерін қолдана отырып, деректерді әрекет ететін түсініктерге айналдыру өнерін меңгеру. Деректерді тиімді талдау және жеткізу және деректерді визуализациялауда әлеуетті зерттеу тақырыптарын анықтау үшін құралдар мен әдістерді пайдалануды үйрену, өйткені ол үлкен масштабты үлкен деректер жүйелеріне қатысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі көлемдегі және күрделіліктегі деректермен жұмыс істеу кезінде теориялық және практикалық білімдерді пайдалану қабілетін дамыту. Пән зерттелетін құбылысқа тән заңдылықтарды одан әрі анықтау үшін деректерді жинау, оларды өңдеу және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек:
- Есептегі бастапқы деректерді ұсыну және оны сан немесе сан жиынтығы түрінде шешу.
- Тура есептің жалпылама шешімінің бар болуы және біртұтастығы.
- Лаплас теңдеуі үшін операторлық теңдеуге кері есепті редукциялау.
- Тұрақтылығы. Кері есепті сандық шешудің градиенттік әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасап шығару және енгізу қабілетін дамыту және функцияны, жасанды интеллект жүйелерін, математикалық әдістерді, жобалау технологиялары және құралдарын, жасанды интеллект жүйесін дамытуға арналған бағдарламалық жабдықтарды, пәндік аймақта модельдеуді тұжырымдау теориясы мен практикасын игеруге негізделген шешімдерді қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммутация және маршруттау хаттамаларының кеңейтілген конфигурациясын пайдалану, қауіпсіз және тиімді желілік өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін қолжетімділікті бақылау тізімін конфигурациялау қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Желілерді жобалау. Конвергенті, коммутталған желі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолайлы құралдарды, орталарды таңдау, кескіндерді өңдеу және үлгіні тану мәселелерін шешуге арналған қосымшаларды әзірлеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - бейнелерді өңдеу, талдау және тану алгоритмдерін құрастыру; - бейнелерді өңдеудің, талдаудың және танудың математикалық және қолданбалы есептерін құрастыруды, талдауды, шешуді жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кескінді өңдеу мәселелерін және дизайн алгоритмдерін суретті өңдеу мәселелерін шешуге және дизайн ерекшеліктерін қанағаттандыруға түсіну және талдау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - бейнелерді өңдеу, талдау және тану алгоритмдерін құрастыру; - бейнелерді өңдеудің, талдаудың және танудың математикалық және қолданбалы есептерін құрастыруды, талдауды, шешуді жүзеге асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық бейнелерді жасау үшін тәжірибеде компьютерлік графиканың теориялық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курс оқытады: компьютерлік графикке кіріспе. Түс кеңістігі. Растрлық графиканың негіздері. Растрлық графиканы құрудың бағдарламалық құралдары. Векторлық графика негіздері. Векторлық графиканы құрудың бағдарламалық құралдары. Үшөлшемді графика негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұл курс компьютерлік көру саласында терең оқытуды қолдануға бағытталған. Курстың бірінші жартысы кескінді өңдеу және машиналық оқытудың әртүрлі концепцияларының үстіне құрылған терең оқыту негіздерін тұжырымдайды. Екінші жартысы генеративті үлгілер, қайталанатын үлгілер және тереңдетілген оқыту үлгілері сияқты компьютерлік көрудегі терең оқытудың әртүрлі дәмін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: криптографиялық әдістердің көмегімен техникалық құралдармен берілетін, өңделетін ақпаратты қорғауды ұйымдастыруға жүйелік тәсілді жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Қарасытырылатын мәселелер: Криптография кіріспе. Негізгі түсініктер, анықтамалар. Криптографияның тарихы. Тарихи шифрлары. Шифрды математикалық моделі. Құпияның Шеннон теориясы. Блок шифрлары. Кейдейсоқ бірізділік және ағымдық шифрлар. Теориясы imitoprotection Симмонс және криптографиялық хеш функциялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жасанды интеллект саласындағы соңғы жаңалықтармен танысу. AI алгоритмдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Негізгі ұғымдарға жасанды нейрондық желілер, тереңдетіп оқыту және күшейтетін оқыту кіреді. Табиғи тілді өңдеу, машиналық көру, автоматтандыру әдістерін үйрену.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәліметтер талдаудың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру, деректерді алдын ала өңдеу, талдау әдісінің параметрлерін орнату және нәтижелерді интерпретациялау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - машинамен оқытудың негізгі принциптерін, әдістерін, міндеттерін айту; - логикалық, ықтималдық, метрикалық машиналық оқыту модельдері үшін алгоритмдерді әзірлеу және бағдарламаларды жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мобильді операциялық жүйелермен қоса алғанда әртүрлі заманауи платформалар үшін мобильді қосымшаларды құру қабілетін қалыптастыру.
Келесі аспектілер қарастырылады:Мобильді құрылғылардың архитектурасы. Программалау тілдері. Программалық жабдықтарды жобалау. Клиенттік апппараттық қамтамасыз ету. Android ортасында Java қолданып қосымшаларды құру. Swift қолданып iOS қолданып қосымшаларды құру. Қауіпсіздікті басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мобильді және веб-платформаларда қосымшаларды жобалау және әзірлеу, мобильді құрылғыларға арналған пайдаланушы интерфейстерін бағалауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Платформалық-тәуелді API көмегімен программалау. (Objective C, HTML5) платформалық тіліне шолу. Веб-программалау тілдері (HTML5, Java Script, PHP, CSS). Веб-платформаларға шектеулер. (SaaS) қызметі ретінде программалық қамтама. Веб-стандарттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: агентті бағытталған әдістерді қолдау арқылы жүйеледі жобалу және талдаудың негізгі ерекшеліктерін үйреу.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Агенттер теориясының негізгі түсініктері. Таратылған есептерді шешудың заманауи тәсілдері. Агенттедің жалпы классификациясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: модульдік, икемді және қайта пайдаланылатын программалық қамтаманы құру үшін объектіге-бағытталған жобалаудың принциптері мен ұсыныстарын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Программалық қамтаманы өңдеу жобаларын басқару. Талаптарды, бизнес-үдерістерді және функциональды модельдеуді анықтау. Құрылымдық модельдеу. Мәліметтерді басқару деңгейін жобалау. Адам-және-компьютер өзара байланыс деңгейін жобалау. Физикалық архитектура деңгейін жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұл курс операциялық жүйелерде қолданылатын қауіпсіздік тұжырымдамалары мен процедураларына бағытталған. Студенттер операциялық жүйелерде бірегей жүзеге асырылатын қауіпсіздік тұжырымдамаларын зерттейді. Сонымен қатар, бұл курс операциялық жүйенің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін сынау кезінде практикалық тәсілді қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты заманауи операциялық жүйелердің жұмысын ұйымдастыру саласындағы негізгі ұғымдарды, білімдер мен дағдыларды, атап айтқанда, көп қолданушы операциялық жүйелердегі есептеу ресурстарын басқарудың тиімді бағдарламалық жасақтамасын құру және пайдалану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Курс қолдануға болатын параллельді платформалар мен бағдарламалау үлгілеріне шолу жасайды, негізінен ортақ жадты бағдарламалау (OpenMP), хабарламаны жіберу (MPI) және деректерді параллельді бағдарламалау (CUDA, OpenCL). Параллелдеу әдістемесі өнімділік зерттеулерімен аяқталады және белгілі бір мәселеге қолданылады. Практикалық аспектілерге және іске асыруға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ресурстарды көп қажет ететін есептеуіш есептерді шешуде параллельді және үлестірілген есептеулердің әдістері мен құралдарын таңдау және білікті қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Қарасытырылатын мәселелер: параллельді жүйелер(жабдықтар). Параллельді программалау модельдері. Өнімділікті талдау және баптау. Көп нүктелі программалау(OpenMP). Таратылған адрестік кеңістіктің архитектурасы. Хабарламаларды жіберу интерфейсі(MPI). GPU Arcthitures and Programming(CUDA). Үлестірілген программалау(MapReduce).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің өмірлік циклінің барлық кезеңдерін орындау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: - бағдарламалардың өмірлік циклін, бағдарламалық өнімдердің сапасын бағалау әдістерін, бағдарламалық жүйелерді әзірлеу технологияларын, CASE-құралдарын сипаттау; - Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және оны тексеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дұрыс және бас тартуға төзімді программалық жүйелерді құру үшін программалық қамтаманы тестілеу және верификациялау процестерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пәнге кіріспе. Тізбектелген жүйелерді модельдеуді ауысатын жүйелермен белгі ретінде (Крипке) қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ауызекі сөйлеу тілін өңдеу және талдау әдістерімен танысу. Тақырыптарға сөзді тану, синтездеу және жетілдіру, студенттерді сөйлеуге негізделген қолданбаларды әзірлеуге жабдықтау кіреді. Сөйлеуді өңдеу жүйелерінің бірнеше компоненттерін енгізу бойынша практикалық тәжірибе беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Адам тілін түсіну үшін есептеу техникасын зерттеу. Чат-боттар мен аудармашылар сияқты қолданбаларды құру үшін семантиканы, синтаксисті және прагматикалық өңдеуді зерттеу. Тақырыпты модельдеуге, көңіл-күйді талдауға және мәтінді қорытындылауға арналған қосымшаларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге NLP және басқа салаларда ағымдағы және болашақ Deep Learning үлгілерін түсіну, өзгерту және қолдану қабілетін алуға мүмкіндік беру. Білімдер: машиналық оқыту, тереңдетіп оқыту, табиғи тілді өңдеу, сезімді талдау, мүмкіндіктер, логистикалық регрессия
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі пәндік салалардағы деректерді талдауға арналған құралдарды, үлкен деректерді визуализациялау қосымшаларын жасау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде: - деректерді визуализациялау қосымшаларын сәтті жобалау және әзірлеу үшін бағалау әдістерін қолдану; - қолжетімді технологияларды және/немесе визуализация құралдарын пайдалана отырып, деректерді визуализациялау қосымшаларын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бұл пән цифрлық кескіндерді өңдеу контекстінде үлкен мәліметтерді өңдеуде кластерлерді пайдаланудың мақсаттылығын сипаттайды. Параллельді есептеу технологиясының сипаттамасы және оның әртүрлі салаларда қолданылуы, кескін шуының анықтамасы және кейбір шуды жою алгоритмдеріне қысқаша шолу жасалынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;