ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
6В06103 – Компьютерлік инженерия" білім беру бағдарламасының мақсаты – программалық қамтаманы, компьютерлік жүйелер мен желілерді және IoT технологияларын жобалау мен әзірлеудің заманауи технологиялары саласында бәсекеге қабілетті, құзыретті мамандарды даярлау болып табылады.
Компьютерлік инженерия
6B06103
Ақпараттық технологиялар
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Информатика
85 (Каз.) 85 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи бағдарламалау тілдерін пайдаланып бағдарламаларды құрудың негізгі принциптерін баяндау, көпфункционалды қосымшаларды құрудың негізгі әдістерін үйрету.<br/> Қарастырылатын мәлелелер: Программалау тілдерінің жалпы сипаттамасы; Заманауи прогаммалау тілдерінің базалық конструкциялары; функциялар және әдістері; Процедуралық, логикалық, функционалдық және объектіге-бағытталған программалау. Программалау технологиялары. Объектіге-бағытталған программалаудың әдістемесі; программалық қамтаманы тестілеу және верификация.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: прототиптерді жылдам құру және пайдаланушы интерфейстерінің әр түрлі нұсқаларын бағалау үшін әдістерді қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Қарасытырылатын мәселелер: Адам-компьютер өзара әрекетесуінің парадигмалары. Заманау интерфейстердегі графикалық көрсетумен техникалық және психологиялық аспектілері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық қауіпсіздік және оны қамтамасыз ету деңгейлері. Компьютерлік вирустар және олардан қорғау. Есептеу желілерінің ақпараттық қауіпсіздігі. Интернетті пайдалану кезіндегі ақпараттық қауіпсіздік. "Ақпараттық қауіпсіздікті" қамтамасыз ету тетіктері. Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: замануи микропроцессорлар мен мультипроцессорлар жұмыс істеу принциптері мен құрылғылар туралы студенттерге терең және іргелі білімді меңгерту, олардығ негізгі бағыттары мен даму тендециясы, ЭЕМ архитектурасының ерекшеліктеріне байланысты сапасына әсері және олардың әртүрлі қолданбалы бағдарламалар класында жұмыс істеуі; қолданбалы бағдарламаларды тиімді архитектурасымен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: <br/> - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру;<br/> - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу;<br/> - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану;<br/> - алгоримтдердің тиімділігін талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Алгоритмдер теориясының негіздері" пәнінің мақсаты алгоритмдерге қатысты негізгі принциптерді, әдістер мен тұжырымдамаларды зерттеу және түсіну болып табылады. Алгоритмдер-бұл мәселелерді тиімді шешуге немесе нақты тапсырмаларды орындауға арналған қадамдық процедуралар немесе нұсқаулар жиынтығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылым мен техника есептерін шешу үшін заманауи математикалық аспаптарды қолдану дағдыларын қалыптастыру; таңдалған оқу модулі бойынша заманауи компьютерлік технологияларды және экспериментальды әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Алгоритм және оның қасиеттері. Программа құрылымы. Программаларды құжаттау.Алгоритмдік тілдер сипаттамалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: Веб-қосымшалар, қанық Интернет-қосымшалар (RIA), қанық клиенттік қосымшалар, қызметтер және мобилді қосымшалар сияқты жалпылама типті қосымшалардың дизайны және архитектурасы бойынша ұсыныстарды жасап үйрену. Сәтті шешімді өңдеуге арналған дизайн мен архитектураны құру шаблондары мен негізгі принциптерін түсіну. <br/> Міндеті: Жоба архитектурасын құрудың базалық принциптері мен шаблондарын үйрету; Жобалаудың стратегиясы мен шаблонын дұрыс қолдануды уйрету; Негізгі техникалық шешімдерді анықтауды және жүзеге асыруды үйрету. Қысқаша мазмұны: Бағдарламалық қамтама архитектурасы. Архитектуралық шаблондар және тәсілдер. Архитектураны құру және дизайн әдістемесі. Жобалау сатылары. Сервистер және қабаттар. Көп қабатты құрылымды жобалау сатылары. Бизнес қабатты жобалау бойынша ұсыныстар. Сервис қабатын жобалау бойынша ұсыныстар. Проектирование компонентов представления. Ұсыну компоненттерін жобалау. Копоненттерді жобалау бойынша ұсыныстар. Офистік бизнес қосымшалардың компонеттері. Бірлескен ақпаратты басқару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қисында және сенімді программаларды құру үшін формальды верификация ролін түсіндіру, осы салада негізгі білімді қалыптастыру; студенттерге программалардың формальды арнайы әдістерін (алдынғы- және кейінгі шарт, темпоральды бекітулер) оқыту; студенттерге программалардың тәртібін формализациялау (бағдарламалау тілдерінің семантикалық формализациясы, формальды модельдерді пайдалану) әдісін үйрету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді заманауи бағдарламалық құралдармен және компьютерлік жүйелерді қорғау әдістерімен таныстыру, рұқсат етілмеген кіруден ақпаратты қорғау есептерін шешу әдістерін меңгерту.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Автоматтандырылған жүйелерінде ақпаратты қорғау міндеттері. Техникалық арналар арқылы ағып ақпаратты қорғау әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: индустриялық деңгейдегі веб-қосымшаларды әзірлеу үшін веб-құрастырудың және веб-программалаудың практикалық тәсілдері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Қарастырылатын мәселелер: Веб-желідегі негізгі стандарттар. Веб-қосымшалардың тұжырымдамасы және оларды құру тәсілдері. Веб-қосымшалар әзірлеу технологиясы.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мәліметтер қорын жобалау, құру және жүргізудің негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәліметтер қорын жобалау процесі концептуалды көзқарас тұрғысынан қарастырылады. Дерек қорын жоспарлау, дерек қорын таңдау және дерек қорын басқарумен байланысты мәселелерді зерттеледі. Қазіргі ДҚБЖ жұмыс істеу принциптері қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректер қорын жобалау және басқарудың теориялық аспектілерімен танысу, қазіргі ДҚБЖ-да деректерді сақтауды, басқаруды, қорғауды және мақсатты қол жеткізуді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: Деректермен негізгі амалдар. Деректер модельдері. Деректердің реляциялық моделі.. Деректердің иерархиялық моделі. SQL тіліндегі деректерді өңдеудің негізгі операторлары. Предикаттар. Әкімшілік етуге кіріспе.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ДҚБЖ ортасында таратылған деректер қорын өңдеу процесін оқып үйрену.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> -деректерді манипуляциялау әдістерін, бағдарламалаларда деректерді валидациялау әдістерін қолдану;<br/> - деректер қоймасын жобалау;<br/> - деректер қоймасын орналастыру;<br/> -әртүрлі пәндік салаларда математикалық модельдеу есептерін шешу кезінде деректер базасын қолдану;<br/> -деректер қорының инфологиялық және датологиялық модельдерін әзірлеу;<br/> -деректер қорын жобалаудың және жобаларды басқарудың аспаптық құралдарымен жұмыс істеу.<br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQL Server қауіпсіздік үлгілерімен, қосылымдардың есептік жазбаларымен және дерекқор пайдаланушыларының есептік жазбаларымен жұмыс. SQL Server сақтық көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру. Делдал-есептік деректермен және есептік жазбалармен жұмыс істеу. Сервер рөлдерімен және дерекқордың рөлдерімен жұмысістеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дискретті типтегі есептерді шешу қабілетін қалыптастыру.<br/> Бұл курс жиындарды және олармен қарым-қатынас пен операцияларды қарастырады. Сондай-ақ, біз сандар теориясы мен комбинаторика элементтерін, рекурсивті қатынастарды, функцияларды шығаратын қалдық теореманы, мультипликативті функцияларды, Диофант теңдеулерін, графикалық теория элементтерін және логикалық функцияларды енгіземіз.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйелік программалау тәсілдерін, жүйелік программалық қамтаманы әзірлеу үшін қазіргі заманғы интеграцияланған аспаптық құралдарды қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Ассемблер тіліне кіріспе. Компьютерде мәліметтерді көрсету, регистрлер. Стек. Жүгіну әдістері. Негізгі дәрежесі артық емес инструкциялар. Мәліметтерді жіберу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қисында және сенімді программаларды құру үшін формальды верификация ролін түсіндіру, осы салада негізгі білімді қалыптастыру; студенттерге программалардың формальды арнайы әдістерін (алдынғы- және кейінгі шарт, темпоральды бекітулер) оқыту; студенттерге программалардың тәртібін формализациялау (бағдарламалау тілдерінің семантикалық формализациясы, формальды модельдерді пайдалану) әдісін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттермен заттар интернетінің (Internet of Things, IoT) технологиялық құбылысының жалпы сипаттамасын, әртүрлі процестер мен күнделікті операцияларды автоматтандыруға арналған заманауи IoT технологияларына негізделген әлеуметтік-техникалық жүйелерді жобалау принциптерін, сондай-ақ «ақылды» құрылғылардың контекстін автоматты түрде қабылдау және талдау, деректерді өңдеу және әрекетті жоспарлаудың ұжымдық алгоритмдерін пайдалану мүмкіндіктері туралы нақты түсінікті қалыптастыру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты императивті программалау тәсілінің негізінде программаны жазу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән зерттеуге бағытталған тақырыптар: C++ программалау тілінің құрылымы, мәліметтердің базалық типтері, шартты операторлар процедуралар мен циклдар, функциялар, массивтер, көрсеткіштер, құрылымдар мен бірлестіктер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттермен заттар интернетінің (Internet of Things, IoT) технологиялық құбылысының жалпы сипаттамасын, әртүрлі процестер мен күнделікті операцияларды автоматтандыруға арналған заманауи IoT технологияларына негізделген әлеуметтік-техникалық жүйелерді жобалау принциптерін, сондай-ақ «ақылды» құрылғылардың контекстін автоматты түрде қабылдау және талдау, деректерді өңдеу және әрекетті жоспарлаудың ұжымдық алгоритмдерін пайдалану мүмкіндіктері туралы нақты түсінікті қалыптастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік желілерді жобалауды және әкімшілендіруді орындау, желілердегі қауіпсіздік мәселелерін шешу қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Желі арқылы коммуникация. Функционалдылық және OSI моделі қосымшаларының хаттамалары. OSI моделі моделінің транспорттық деңгейі. OSI модетилі моделінің желілік деңгейі
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - желінің архитектурасы туралы, желіні жобалау және қолдану аймақтары туралы, желінің перспективті үлгілері туралы және желі ішінде ақпаратты басқару туралы жалпы сипаттама беру. Желілерді жобалау және қолдау негіздері, қауіпсіздік мәселелері; архитектурасы, желілерді жобалау және қолданудың негізгі тәсілдері, желілердің перспективалық үлгілері және желілер ішіндегі ақпаратты басқару туралы түсінік беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: замануи микропроцессорлар мен мультипроцессорлар жұмыс істеу принциптері мен құрылғылар туралы студенттерге терең және іргелі білімді меңгерту, олардығ негізгі бағыттары мен даму тендециясы, ЭЕМ архитектурасының ерекшеліктеріне байланысты сапасына әсері және олардың әртүрлі қолданбалы бағдарламалар класында жұмыс істеуі; қолданбалы бағдарламаларды тиімді архитектурасымен таныстыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - деректерді тиімді сақтау, жіберу және өңдеу үшін аппараттық құралдарды қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. <br/> Қарастырылатын мәселелер: Компьютерлік талдау және арифметикалық-логикалық құрылғының дизайны; Жад иерархиясы, кэштер және виртуалды жад; Орталық процессор мен перифериялық құрылғылардың, шиналардың өзара әрекеттесуі; Параллельді программалау; Компьютерлік архитектураны жобалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – операциялық параметрлерді, архитектура мен интерфейстерді анықтауды, жобалау үшін бастапқы деректерді жинау және талдау үшін қажетті әрекеттерді орындауды, алгоритмді құруды, оны енгізуді және тестілеуді жүзеге асыруды, бағдарламалық қамтамасыз етудің құрамдас бөліктеріне қойылатын талаптарды талдауды үйрету. компьютерлік жүйелердегі бағдарламалық қамтамасыз ету және микробағдарлама.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Математика-1» пәнін меңгерудің мақсаты: математикалық талдау есептері мен теоремаларын, әдіс-тәсілдерді, қолданбалы математика мен информатика есептерін шешуге қолдану дағдыларын меңгеру.<br/> Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салыстыру қабілеттерін дамытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде алгебра және дискретті математика білімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Комплекс сандар. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Көпмүшелер. Жиындар және қатынастар және оларға қолданатын амалдар. Сандар теориясы мен комбинаторика элементтері. Графтар теориясының элементтері және буль функциялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұны: интегралдар теориясы, интегралдау әдістері, анықталған интегралдың геометрияда, физикада, механикада қолданылуы, және орта мән туралы теоремаларды қолдану. Қатарлар теориясы, қатар жинақтылығының жеткілікті белгілері, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы және функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математиканың негізгі фундаментальдық түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау. Пән келесі мәселелерді қарастырады: жиындағы үзіліссіз функциялардың қасиеттерін, дифференциалданатын функцияларды, дифференциалды есептеулердің негізгі теоремаларын; функцияларды Тейлор формуласы бойынша жіктеу, Туындыны қолдана отырып функцияны толық зерттеу және функциялардың графигінің сұлбасын салу, дифференциялық есептеулерді әртүрлі есептерге қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-талдау кезінде математикалық аппараты және математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән шектер теориясын; үздіксіз және сараланған функциялар туралы негізгі теоремалар; Тейлор формуласы; бірнеше айнымалылардың функциялары; қатарлар теориясы; параметрлерге байланысты дұрыс емес интегралдар; беткі интегралдар мен интегралдар; Фурье қатарлары мен интегралдары зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің объектілі-бағытталған бағдарламалау саласында жүйелік білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Объектілі-бағытталған тәсіл. Объектілі-бағытталған программалаудың негізгі принциптері. Объектілі-бағытталған әдістің негізгі принциптері.Абстракция.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау, процесс аралық қатынас, жадыны басқару, файлдық жүйелер, жүйені қорғаужәне қауіпсіздік.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көп ядролы процессорлар мен кластерлік жүйелер үшін әртүрлі программалау модельдерінде параллельді программаларды құру қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Параллельді есептеу жүйелерінің құрылу принциптері. Параллел есептеулерді модельдеу және талдау. Параллель алгоритмдер және бағдарламалар принциптері. Параллель бағдарламалар жүйесін әзірлеу
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: әр түрлі күрделіліктегі ғылыми, жобалық және технологиялық есептерді шешу үшін программалық қамтаманы құрудың өмірлік циклінің барлық кезеңдерін орындау қабілетін қалыптастыру, программалық қосымшаны құру, оны тестілеу, дебаггинг, рефакторинг, заманауи құрылғылар мен технологияны пайдаланып тиімділеу, қажет болса үзліссіз интеграцияны, кеңейтілімділік және жеке релизді қамтудан тұрады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу процесінде студенттер келесі негізгі міндеттерді шешеді:<br/> - бар бағдарламалау технологияларымен танысу; – құрылымдық және объектілі-бағытталған бағдарламалау технологиясымен танысу; – құрастыруды бағдарламалау технологиясымен танысу; - экстремалды бағдарламалау технологиясымен танысу; - қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу негіздерімен танысу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлемнің қазіргі физикалық бейнесін түсіну, іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі физика теорияларын, физикалық зерттеу әдістерін қолдану, типтік есептерді шешу. Курста физикалық құбылыстар және физиканың заңдары, олардың маңызды практикалық қосымшаларда қолдану шекаралары оқытылады. Курс компьютерді қолдану арқылы физикалық жағдайларды модельдеу дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аналогты және цифрлы схемотехниканың теориялық негізін, сонымен қатар жартылай өткізгіштік аспапатың жұмыс істеу принципін және электронды схеманы талдау және есептеуді үйрену; классикалық электрондық схемалардың: күшейткіштердің, генераторлардың, өңдегіштердің, есте сақтайтын құрылғылардың жұмыс істеу принципі; электрониканың заманауи элементтік базасын: диодтарды, транзисторларды, операциялық күшейткіштерді, интегралды схемаларды үйрену.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнде статфизика, кванттық механика және басқа да физикалық пәндерді меңгеру үшін алынған білімді қолдану таныстырылады. Негізгі дидактикалық бірліктер (бөлімдер): кездейсоқ оқиғалар алгебра, негізгі теоремалар; дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар, үлестіру заңдары; Үлкен сандар заңы, үлестіру параметрлерін нүктелік және аралық бағалау, корреляция, регрессиялық талдаукездейсоқ функциялар және олардың негізгі сипаттамалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ақпараттарды өңдеуде математикалық әдістерді қолдану, ақпараттарды басқару құрылғысы ретінде компьютермен жұмыс жасау, ақпаратты өңдеу, сақтау, негізгі әдістерді қолдана алу. Ақпаратты коммуникациялық технологиялар мен заманауи электронды құрылғыларды кәсіби қызметкерлікте қолдануды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлы құрылғылардың негізгі логикалық элементтерінің схемотехникасы; комбинационды және тізбектемелі типті цифрлы құрылғылардың құрастыру және жұмыс жасау принциптері; жартылай өткізгіштік жады құрылғыларының жұмыс жасау ерекшеліктері және олардың құрастырылу әдістері; операционды күшейткіштер негізінде аналогты сигналдарды түрлендіру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пәнді оқытудың мақсаты-кроссплатфорлы бағдарламаларды жасау кезінде жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен принциптерін меңгеру және бекіту, C# тілін қолдану дағдыларын меңгеру, кәсіби сертификаттауға дайындау. Oсы пәнді оқу нәтижесінде студенттер NET бағдарламалау тілі үлгісінде сәйкес пәндік салаларда есептерді тез шешуге мүмкіндік беретін объектілі-бағытталған және функционалдық бағдарламалауды жүзеге асырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұл пәннің мақсаты - негізгі питон синтаксисін меңгеру. Машиналарды оқыту тапсырмаларының негізгі ұғымдары мен сыныптарын білу Питондағы қарапайым визуализацияларды құра білу. Негізгі сипаттамалық статистиканы есептей білу. Регрессияның, жіктелудің не екенін түсіну, осы есептерді шешудің қандай алгоритмдері бар екенін білу. Негізгі өлшемдерді санау. Питонда қарапайым модель құрып, оның сапасын бағалай біліңіз. Гипотеза туралы түсінік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқу негізінде студенттер кәсіби мақсатта мобильді бағдарламаларды құру үшін қолданылатын технологиялардың мүмкіншіліктерін сапалы және ұтымды пайдалануы; қолданушыға түсінікті және ыңғайлы мобильді құрылғыларға арналған бағдарлама интерфейстерін жобалау; құрылған бағдарламалардың жоғарғы өнімділігін қадағалаулары тиісті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: "Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты әртүрлі Заманауи бағдарламалау тілдерін (Java, Javascript, Swift) қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды әзірлеу саласында студенттерді теориялық және практикалық тұрғыда дайындау болып табылады. Курс аясында студенттер IOS платформасының негізгі дағдыларымен, элементтері мен құрал-саймандарымен, дайын кластар, пакеттер және кітапханалармен танысуға мүмкіндігі болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: принциптерді дамыту, әдістері, технологиялары және стандарттар негізіндегі, жергілікті, өңірлік және компьютерлік желілер мен ақпараттық жүйелер жаһандық, сондай-ақ компьютерлік желілер мен деректерді өңдеу бөлінген жүйелері үшін жалпылама техникалық шешімдерді әзірлеу.
Қарастырылатын мәселелер: PAN, LAN, CAN, MAN, WAN.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: oсы пәнді оқу нәтижесінде студенттер NET бағдарламалау тілі үлгісінде сәйкес пәндік салаларда есептерді тез шешуге мүмкіндік беретін объектілі-бағытталған және функционалдық бағдарламалауды жүзеге асырады. NET меңгеру бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өздері де жылдам құруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бағдарламалық өнімді құру үдерісі мен кезеңдерін жан-жақты және жүйелі көру үшін студенттердің қажет теориялық базасымен практикалық дағдыларын қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пәнге кіріспе. Тізбектелген жүйелерді модельдеуді ауысатын жүйелермен белгі ретінде (Крипке) қарастыру. Сызықты уақыт қасиеті. Сызықты уақытша логика (LTL
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи талаптарға сай VLSI (СБИС) арнайы жобалаулары үшін қажетті тәжірибелік дағдыларын зерделеу және жетілдіру.
Қарастырылатын мәселелер: Жобалау сатылары. СБИС өндірістік үрдісіне шолу. КМОП технологиясы. Cadence бағдарламалық өнімдерін пайдаланып жобалау үрдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
дискретті динамикалық модельдердің негізгі түрлерінің бірі - ақырлы детерминантты автоматиканы зерттеуге арналған.Автоматтық модельдер ақпараттық технологияларды дискретті процестер ретінде көрсетуге мүмкіндік береді, олардың орындалуы жадыны,бақылау әрекеттерін талап етеді және процестердің нақты барысының белгілерін байқау қажет.Теория ақырғы мемлекеттік машиналардың қосымшасы бар басқару жүйелерін жобалау, ақпаратты түрлендіру процестерін синтездеу және оңтайландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: телекоммуникациялық жүйелердегі негізгі әдістері, принциптері, әдістері, алгоритмдер және деректер қорғау хаттамаларды зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Желі арқылы коммуникация. Функционалдылық және OSI моделі қосымшаларының хаттамалары. Транспорттық деңгейі. Желілік деңгейі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттерді ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі ұғымдарымен, сонымен қатар, қауіпсіздік модельдерін құру әдістерімен таныстыруға, ғылыми зерттеулер туралы тұтас көзқарасты және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді заманауи бағдарламалық құралдармен және компьютерлік жүйелерді қорғау әдістерімен таныстыру, рұқсат етілмеген кіруден ақпаратты қорғау есептерін шешу әдістерін меңгерту.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Автоматтандырылған жүйелерінде ақпаратты қорғау міндеттері. Техникалық арналар арқылы ағып ақпаратты қорғау әдістері. Компьютерлік жүйелерде қатынасты басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді заманауи бағдарламалық құралдармен және компьютерлік жүйелерді қорғау әдістерімен таныстыру, рұқсат етілмеген кіруден ақпаратты қорғау есептерін шешу әдістерін меңгерту.
Қарастырылатын мәселелер: Автома тандырылған жүйелерінде ақпаратты қорғау міндеттері. Техникалық арналар арқылы ағып ақпаратты қорғау әдістері. Компьютерлік жүйелерде қатынасты басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі жүйелерде бейнелерді өңдеу әдістері мен кейіптерді тану әдістеріне жүйелік талдау жасау, оларды өолдануды үйрету және меңгерту.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бейнелерді көрсету және машиналық танудың негізіг әдістері. Бейнелерді тану әдістерінің қосымшалары: машиналық көру, қолмен жазылған символдады, сөйлеуді тану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді нақты визуализация және анимация есептерімен, компьютерлік графиканығ негізгі есептерімен, алгоритмдер және олардың шешімдерімен, қажет есептеу геометриясы мен геометриялық модельдермен таныстыру.
Қарастырылатын мәселелер: Растрлік графика. Векторлық графика. Мәліметердің графикалық пішіндері. Үш өлшемді графика. Фрактальды графика.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: іргелі ұғымдар мен негізгі биоинформатика алгоритмдері зерттеу; биоинформатика дамытудың перспективалық бағыттарын биоинформатика проблемаларын шешуге негізгі тәсілдерді туралы идеялар қалыптастыру; биоинформатика проблемаларын шешу үшін жоғары сапалы құралдарын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты web-қосымшаларға шабуылдардың негізгі түрлерін және олардың алдын алу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Веб-желідегі негізгі стандарттар. Веб-қосымшалар мен жорықтар түсінігі. Серверлік басқару элементтері. Веб қосымшалар құрылымы және рәсімдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: индустриялық деңгейдегі веб-қосымшаларды әзірлеу үшін веб-құрастырудың және веб-программалаудың практикалық тәсілдері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Web-қосымшаларын проектілеу. ASP.NET. MasterPage-де өңдеу, динамикалық компоненттер. Деректер қорын проектілеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерге Web-қосымшаларды әзірлеу тұжырымдамасы бойынша негізгі теориялық білімдер жүйесін және веб-сайтты әзірлеудің іргелі принциптері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Ғимарат архитектурасы мен дизайнының негізгі принциптері мен үлгілерін түсіну табысты шешімдерді әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді мәліметтер қоры және бағдарламалық кешен компоненттерді құру саласында жоба-технологиялық қызметке даярлау, заманауи инструментальды құралдар мен Интернет-технологияларды пайдаланып технологиялық үдерістерді автоматтауға үйрету.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Web-қосымшаларын проектілеу мен өңдеудің архитектуралық ерекшеліктері. ASP.NET-де өңдеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ДҚБЖ ортасында таратылған деректер қорын өңдеу процесін оқып үйрену.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
-деректерді манипуляциялау әдістерін, бағдарламалаларда деректерді валидациялау әдістерін қолдану;
- деректер қоймасын жобалау;
- деректер қоймасын орналастыру;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
- ДҚБЖ ортасында таратылған мәліметтер базасын әзірлеу процестерін зерттеу,
- деректерді манипуляциялау әдістерін, қосымшаларда деректерді валидациялау әдістерін қолдану,
- әр түрлі пәндік салаларда деректер қорын пайдалану,
- деректер қорының инфологиялық және датологиялық үлгілерін әзірлеу,
- деректер қорын жобалау және жобаларды басқару құралдарымен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ДҚБЖ ортасында деректер қоры обьектілерін құру процессін зерттеу, іздеу және іріктеу ақпараты бойынша күрделі сұраныстарды құруға дейінгі деректермен манипуляциялау, көріністер, сақталатын процедуралар, триггерлерді құру, деректерді өңдеу бойынша қосымшаларды құруды игеру, деректер базасын жобалау әдіснамасы және тәжірибелік әдістерінің негіздерін зерттеу, тұжырымдамалық деректер моделін реляциондыққа қайта құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің мультипроцессорлы жүйелерді жұмыс жасату мен құру үрдістері және мәліметтерді өңдеуді параллелдеудің теориялық негіздерін игеру. Қарастырылатын мәселелер: Көппроцессорлы жүйелерді жұмыс жасату мен құру үрдістері және мәліметтерді өңдеуді параллелдеудің теориялық негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи технологиялар мен тәсілдерді пайдалана отырып, ендірілген жүйелердегі бағдарламалық өнімдерді тестілеу және жөндеу процестерін ұйымдастыру.Қарастырылатын мәселелер: GPU архитектурасы. Өнімділік және параллелизм. GPU эволюциясы. CPU және GPU архитектурасын салыстыру. GPU және CPU салыстыру. CUDA бағдарламалық моделі. CUDA-да жады иерархиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жасанды интеллект жүйесінің жұмыс істеу және құрудың іргелі принциптерімен; жасанды интеллект жүйесінің құру мен жобалаудың инструментальды құралдарымен, технологияларымен таныстыру.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Жасанды интеллектке кіріспе. Интеллектуалды агенттер. Prolog бағдарламалау тіліне кіріспе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттердің жасанды интеллект жүйелерін құру және жұмыс істеу саласындағы білімдері мен дағдыларын дамыту, деректерді талдау тапсырмаларына машиналық оқыту әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студент:
1. жасанды интеллект жүйелерінің мақсатын, функцияларын, жіктелуін сипаттау;
2. мәліметтер негізінде машиналық оқыту принциптерін түсіндіру;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммутация және маршруттау хаттамаларының кеңейтілген конфигурациясын пайдалану, қауіпсіз және тиімді желілік өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін қолжетімділікті бақылау тізімін конфигурациялау қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Желілерді жобалау. Конвергенті, коммутталған желі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік желілерде ақпаратты жіберу, қабылдау, өңдеу кезінде оның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи технологиялары, әдістері, құралдары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Деректерді қауіпсіз жинауды, сақтауды, өңдеуді жүзеге асыру; пайдаланушыларды сәйкестендіру, аутентификациялау, авторизациялау, хабарламаларды шифрлау әдістерін пайдалану; ақпаратты желілік шабуылдардан қорғау, қауіпсіз корпоративтік желілерді жобалау және іске асыру оқитын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Курс студенттерде әртүрлі жағдайда жергілікті есептеу желілерін (ЖЕЖ) құру және пайдаланумен байланысты практикалық дағдылар мен білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер ЖЕЖ жобалау және құру негіздерімен, олардың жұмысын қамтамасыз ететін техникалық және бағдарламалық құралдармен, сондай-ақ ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу негіздерімен танысуға тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді игеру барысында есептеу процестерінің және жүйелерінің модельдерінің негізгі түсініктері мен анықтамаларын; MPI көмегімен параллельді бағдарламаларды құру әдістерін; Параллельді бағдарламалардың тиімділігі мен тиімділігін бағалау әдістерін құруды; Параллель есептеуіш модельдерін; Ақпараттық графикке сәйкес алгоритмдерді параллелдеу туралы білімдерін жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің мәліметтерді интеллектуалды талдау алгоритмдері және әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, практикалық есептерді шешуде интеллектуалды талдау алгоритмдері мен әдістерін пайдалануға дағдыландыру.
Қарастырылатын мәселелер: Курс Data Mining құралдарын қолдануды, егжей-тегжейлі әдістерін қарап Data Mining технологияларын тыңдаушыларға таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге регрессия жіне классификация, мәліметтерді талдауға арналған математикалық модельдеу және болжау әдістері сияқты ғылыми зерттеу әдістерін пайдаланып мәліметтер ішінен ақпаратты бөліп алу дағдыларын меңгерту.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Көлемді мәліметтерге кіріспе. Мілңметтерге талдау жасауда өмірлік цикл. Мәліметтерді талдауда өмірлік цикл түсінігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс жүйелік бағдарламашыларды, өнімділігі жоғары есептеу кластерлеріне қызмет көрсету және басқару бойынша мамандарды дайындауға арналған. Курс компьютерлік кластерлердің негізгі мүмкіндіктеріне шолуды, Windows ОЖ негізіндегі кластерлік орнатуларды бағдарламалауға және басқаруға қажетті ақпаратты қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қисында және сенімді программаларды құру үшін формальды верификация ролін түсіндіру, осы салада негізгі білімді қалыптастыру; студенттерге программалардың формальды арнайы әдістерін (алдынғы- және кейінгі шарт, темпоральды бекітулер) оқыту; студенттерге программалардың тәртібін формализациялау (бағдарламалау тілдерінің семантикалық формализациясы, формальды модельдерді пайдалану) әдісін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: замануи микропроцессорлар мен мультипроцессорлар жұмыс істеу принциптері мен құрылғылар туралы студенттерге терең және іргелі білімді меңгерту, олардығ негізгі бағыттары мен даму тендециясы, ЭЕМ архитектурасының ерекшеліктеріне байланысты сапасына әсері және олардың әртүрлі қолданбалы бағдарламалар класында жұмыс істеуі; қолданбалы бағдарламаларды тиімді архитектурасымен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты — бейнелер мен бейнелерді тану теориясының және практикасының тұжырымдамалық негіздерімен танысу; тану жүйелерінің жұмыс істеу принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру; тану жүйелерін дербес әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Компьютерлік көру пәнін оқу барысында сурет пен бейнені тану теориясы мен практикасының тұжырымдамалық негіздерінің аспектілері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста сіз осы тақырыпты игеруге көмектесетін әртүрлі ұғымдарды білесіз. Бұл Java тарихы, оны неге үйрену керек және неге соншалықты танымал. массалар арасында ағынның өмірлік циклі, Java мультипликациясы, көп ағынды және тағы басқалар сияқты тақырыптар бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: криптографиялық әдістер және мысалдар көмегімен ақпаратты қорғау принциптеріне түсінік беру.
Қарастырылатын мәселелер: Шифрды математикалық моделі. Құпияның Шеннон теориясы. Блок шифрлары. Кейдейсоқ бірізділік және ағымдық шифрлар. Сандық қолтаңба схемалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: криптографиялық әдістері мен іс жүзінде осы әдістерді жүзеге асыру мысалдар пайдалана отырып, деректер қорғаудың негізгі принциптеріне тұсаукесері; Кіріспе криптографиялық әдістері негізінде техникалық құралдарымен берілетін және өңделген ақпаратты қорғау үшін жүйелі көзқарас негіздері; шифрлары даму принциптерін шоты; криптографияның пайдаланылатын математикалық әдістер қамту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жобалау, тестілеу, ретке келтіру, енгізу және бағдарламалық қамтаманы сүйемелдеу саласында білім мен дағдыны қалыптастыру.
Қарастырылатын мәселелер: Бағдарламалық қамтамасыз ету өмірлік цикл. Бағдарламалық жүйеге талаптарды анықтау. Бағдарламалық қамтамасыз ету архитектурасы және дизайны.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәліметтер талдаудың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру, деректерді алдын ала өңдеу, талдау әдісінің параметрлерін орнату және нәтижелерді интерпретациялау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - машинамен оқытудың негізгі принциптерін, әдістерін, міндеттерін айту; - логикалық, ықтималдық, метрикалық машиналық оқыту модельдері үшін алгоритмдерді әзірлеу және бағдарламаларды жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ДҚБЖ ортасында деректер қоры обьектілерін құру процессін зерттеу, іздеу және іріктеу ақпараты бойынша күрделі сұраныстарды құруға дейінгі деректермен манипуляциялау, көріністер, сақталатын процедуралар, триггерлерді құру, деректерді өңдеу бойынша қосымшаларды құруды игеру, деректер базасын жобалау әдіснамасы және тәжірибелік әдістерінің негіздерін зерттеу, тұжырымдамалық деректер моделін реляциондыққа қайта құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пәнді игерудің мақсаты - iOS операциялық жүйесіне арналған мобильді қосымшаларды жасау саласында терең білім алу. IOS операциялық жүйесіне арналған мобильді қосымшаларды құрудың негізгі құралдарын практикалық қолдану. Озық дамыту құралдарымен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: агентті бағытталған әдістерді қолдау арқылы жүйеледі жобалу және талдаудың негізгі ерекшеліктерін үйреу.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Агенттер теориясының негізгі түсініктері. Таратылған есептерді шешудың заманауи тәсілдері. Агенттедің жалпы классификациясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мультимедиялық технологиялар - келешегі зор және танымал ақпараттық технологиялардың бірі. Мультимедиялық жүйелердің пайда болуы білім саласындағы революциялық өзгерістерге әкелді. Ақпаратты берудің ең көп таралған құралы - мультимедиялық проектор және компьютер. Мультимедиялық технологияларды қолдану оқу материалын дәстүрлі түрде ғана емес, сонымен бірге студенттер түсінетін вербалды түрде де көрнекі түрде ұсынуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің объектілі-бағытталған бағдарламалау саласында жүйелік білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Объектілі-бағытталған тәсіл. Объектілі-бағытталған программалаудың негізгі принциптері. Объектілі-бағытталған әдістің негізгі принциптері.Абстракция. Инкапсуляция. Мұрагерлік. Полиморфизм. Студенттерге объектілі-бағытталған программалау технологиясын қолдануды тереңірек оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау, процесс аралық қатынас, жадыны басқару, файлдық жүйелер, жүйені қорғаужәне қауіпсіздік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау,процесс аралық қатынас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мультипроцессорлы есептеу жүйелерінің өнімділігін бағалау әдістері мен қолдану саласы, архитектурасы бойынша іргелі білім беру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: GPU архитектурасы, эволюциясы. GPU және CPU салыстыру. CUDA бағдарламалық моделі. CUDA-да жады иерархиясы. Жіптер мен блоктар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары өнімді есептеу жүйелері және параллельді бағдарламалау әдістері саласында теориялық білімді қалыптастыру және практикалық дағдыларды бекіту.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Параллельді есептеулерді ұйымдастыру мақсаты, есептері және мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дұрыс және бас тартуға төзімді программалық жүйелерді құру үшін программалық қамтаманы тестілеу және верификациялау процестерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пәнге кіріспе. Тізбектелген жүйелерді модельдеуді ауысатын жүйелермен белгі ретінде (Крипке) қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цель дисциплины состоит в ознакомлении с методами и средствами интеллектуального управления в робототехнических системах; освоении компетенций по разработке технических заданий, проектированию архитектур и разработке алгоритмического и программного обеспечения средств автоматизации производственных и технологических процессов и производств на основе интеллектуальных робототехнических систем.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: телекоммуникациялық жүйелердегі негізгі әдістері, принциптері, әдістері, алгоритмдер және деректер қорғау хаттамаларды зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Техникалық ақпарат ағу арналары. Деректерді рұқсатсыз кіруден қорғау үшін негізгі жолдары. Криптографияның негізгі ұғымдар мен анықтамалары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;