ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
6В06102 — Ақпараттық жүйелер мамандығының білім беру бағдарламасының мақсаты өмір бойы өзінің білім деңгейін арттыруға қабілетті, қоғамда және мамандықтарда жоғары этикалық мінез-құлық стандарттары бар әртүрлі ақпараттық жүйелерді құру, енгізу және сүйемелдеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
Ақпараттық жүйелер
6B06102
Ақпараттық технологиялар
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Информатика
85 (Каз.) 85 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«IT-инфрақұрылым» пәні студенттерді ақпараттық инфрақұрылымды басқару теориясы мен практикасының негіздерін оқытуға бағытталған.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: IT –инфрақұрылымы туралы негізгі ұғымдар. Кәсіпорын архитектурасын модельдеу және өңдеу. IT-ді процесстік басқару негіздері. IT- инфрақұрылымын басқару тұжырымдамасы. IT-инфрақұрылымының тиімділігін артыру. Оңтайлы IT-инфрақұрылым тұрғызу. IT- инфрақұрылымың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - Python бағдарламалау тілі мысалында сәйкес пәндік салалардағы мәселелерді шешу үшін жылдам өтуге мүмкіндік беретін объектіге бағытталған және функционалдық бағдарламалау тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста Python тілі, деректер түрлері, операциялары, операторлары, кіріктірілген нысан түрлерi, математикалық объектілерді және есептерді енгізу үшін numpy кітапханасы, GUI-мен қосымшалар жасау, графикалық кітапханаларға шолу: Tkinter, PyQT. Python-дағы класстар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің міндеттері: Деректер базасын құру әдістерін зерттеу және практикалық тұрғыдан жетілдіру және оларды одан әрі пайдалану Пәннің міндеттері: - дерекқорды құрудың жалпы принциптерін меңгеру; - Реляциялық деректер моделінің теориялық негіздерін зерттеу; - Реляциялық деректер қорын жобалау әдістерін әзірлеу; - SQL тілін меңгеру, реляциялық деректер базасына сұраныстарды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру; - МS SQL Server серверінің көмегімен ДББЖ ақпараттық жүйелерді басқарудың практикалық дағдыларын алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты веб-қосымшаларды жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пән клиент-серверлік технологиялардың архитектурасын зерттеуге бағытталған: клиент жағы, сервер жағы. Веб-қосымшалардың деректер базасын жобалау, веб-қосымшаларды жобалау мен әзірлеуде объектілі-бағытталған және пәндік-бағытталған тәсілдеме, MVC және веб API қосымшаларды әзірлеу, FRONTEND әзірлеу негіздері (HTML/CSS/JavaScript). Мобильді сайтты және Comet технологиясын беттеу үшін BootStrap фреймворкінің соңғы нұсқасын қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық қауіпсіздік және оның құрамдас бөліктерімен; деректер қауіпсіздігіне негізгі қауіптермен танысу, ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын, соның ішінде ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық құралдарының түрлері. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Ақпаратты стеганографиялық өңдеу бағдарламалары. Ақпаратты қорғаудың және қол жетімділікті бөлудің биометриялық құралдары
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Cтуденттерді заманауи ақпараттық жүйелермен, олардың даму концепцияларымен таныстыру, технологияларды, әр түрлі қолданбалы программаларды меңгеру, сонымен аталған жүйелердің ірі ұйымдарда қолданылуын көрсету. <br/> Тақырыптар: АЖ компоненттері, инфрақұрылымы, қауіпсіздігі. Ақпараттық жүйелерді құру және алу. Электронды бизнес. Бизнес-талдау: шешімдер қабылдау, қосымшалар жүйесі, ақпараттық визуализациялау. АЖ жобалау. Жобаларды жіктеу. Критикалық жол әдісі көмегімен жобаны басқару. Жобаның жүзеге асырылуын басқару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәліметтер қорының (МҚ) теориялық негіздерін, мәліметтер бойынша негізгі операциялар, мәліметтер қорын және мәліметтер банктерінің құрылу принциптері мен әдістерін, мәліметтер қорының басқару жүйесін (МҚБЖ) меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. Реляциялық кестелердің терминологиясын қалыптастыру;<br/> 2. Деректер базасын, деректер банкін, білім базасын, деректер базасын басқару жүйесін, сараптама жүйесін анықтау;<br/> 3. Домендік жүйеден объектінің маңызды ерекшеліктерін классификациялау;<br/> 4. Деректерді қарым-қатынас түрінде ұсыну;<br/> 5. дерекқорды өңдеу үшін деректер базасын басқарудың заманауи жүйелерін бағалау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәліметтердің құрылымы, оларды сақтау және алу жолдары, программалау тілдерінің жіктелуі және программалық жабдықтаманы жобалаудың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: есептеу жүйелері, деректерді жазу және алу әдістері, программалық әдістер арасында тапсырмаларды құру және бөлу, есептеу процедураларының алгоритмдерін көрсету үшін блок-схемалар мен диаграммаларды құру әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Бизнес» пәні кәсіпорынды басқару мен маркетингтік, қаржылық қызметте білімдер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: менеджмент технологиясы; адам ресурстарын басқару; ұйымның тиімділігін қамтамасыз ету; маркетинг функциялары, мақсаттары, міндеттері және маркетингтік зерттеулер құрылымы; менеджмент пен маркетингтің өзара байланыстары; бухгалтерлік басқару есебі; бухгалтерлік баланс және баланстағы өзгеріс түрлері; қаржы жүйесі, қаржылық менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нақты экономикалық жағдайларды талдап, шешім қабылдаудағы менеджмент пен маркетингтегі негізгі ұғымдар мен принциптерді және кәсіпорынның өндірістік қызметін басқару саласындадағы стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдерді қабылдау әдістерін меңгерту және студентерге маркетинг туралы, оның кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың бүтіндей жүйесі мен фирма ішіндегі басқару концепциясы ретіндегі білім жүйесін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. Қазіргі маркетинг пен басқару теориясының негізгі ережелерін негіздеу;<br/> 2. маркетингтік зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қолдану;<br/> 3. Зерттеудің әдістерін, әдістерін, инкассация құралдарын, ақпараттарды талдау, зерттеу түрлерінің ерекшеліктерін салыстыру;<br/> 4. ұйымдастыру шешімдерін қабылдау<br/> 5. Маркетингтік шешімдер туралы қорытынды жасау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіпорынның бухгалтерлік есебі мен қаржылық шараларының мәндерін және нарықтық экономика жағдайында олардың функцияларын ашу, студенттерге олардың атқарылу теориясы мен тәжірибелері туралы біртұтас түсініктер қалдыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. шаруашылықты басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің ролін, ұйымның өндірістік-шаруашылық қызметінде есепке алуды тағайындау және орнықтыру туралы идеяны қалыптастыру;<br/> 2. қаржылық және бюджеттік ұйымдарда қаржылық есеп пен аудиттің негіздерін түсіндіру;<br/> 3. Есеп және аудиттің түрлерін жіктеу;<br/> 4. Қазақстан Республикасында бухгалтерлік есеп, қаржылық есептілік және аудиттің ұйымдастырушылық-құқықтық базасын қолдану;<br/> 5. Бухгалтерлік есептің ұйымдастырушылық-құқықтық базасын бағалау.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
2
РК(с оценкой)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректер қорын жобалау және басқарудың теориялық аспектілерімен танысу, қазіргі ДҚБЖ-да деректерді сақтауды, басқаруды, қорғауды және мақсатты қол жеткізуді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.<br/> Қарастырылатын тақырыптар: Деректермен негізгі амалдар. Деректер модельдері. Деректердің реляциялық моделі.. Деректердің иерархиялық моделі. SQL тіліндегі деректерді өңдеудің негізгі операторлары. Предикаттар. Әкімшілік етуге кіріспе.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйелік талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру, оларды басқару процестерін және жүйелерін талдау және оларды жобалау жүйесінде қолдану<br/> Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:<br/> 1. Жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәнін және математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін, жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәні мен математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін көрсету.<br/> 2. негізгі жүйе модельдері, басқару процестерінің негізгі түрлері бойынша шарлау<br/> 3. Бұл білімді олардың кәсіби қызметінде қолдану.<br/> 4. Жүйелерді жүйелеу<br/> 5. Жобаланған жүйелерге рейтинг беру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйелік талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру, оларды басқару процестерін және жүйелерін талдау және оларды жобалау жүйесінде қолдану<br/> Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:<br/> 1. Жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәнін және математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін, жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәні мен математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін көрсету.<br/> 2. негізгі жүйе модельдері, басқару процестерінің негізгі түрлері бойынша шарлау<br/> 3. Бұл білімді олардың кәсіби қызметінде қолдану.<br/> Жүйелерді жүйелеу<br/> 5. Жобаланған жүйелерге рейтинг беру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Интеллектуалдық жүйелердің келесідей негізгі модельдері мен әдістерін үйрену: білімге негізделген сараптамалық жүйелер; нейрондық желілер негізіндегі жүйелер; айқын емес логикадағы жүйелер; генетикалық алгоритмдерге негізде жүйелер. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:<br/> - интеллектуалды жүйелердің құрылуының теориялық негіздерін, тиісті мәселелерді шешудің модельдері мен әдістерін білу<br/> - интеллектуалды жүйелерге арналған бағдарламалық жабдықтамасын жобалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ERP-жүйесі туралы толықтай сипаттама беру және оны кәсіпорынға қолдану кезіндегі потенциалдық мүмкіндіктерді ашу. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. Кәсіпорындарды ақпараттандыру үшін бағдарламалық кешендердің архитектурасын қалыптастыру;<br/> 2. Жобалау ұйымының қағидаларын түсіндіру;<br/> 3. Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің даму сатыларын талдау;<br/> 4. Кәсіпорын жүйесін құру үшін программалық өнімдерді таңдау;<br/> 5. ERP-жүйелерінің күйін бағалау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты компьютерлік графиканы өңдеу және редакциялау құралдарын игеру болып табылады.<br/> Курсты меңгеру нәтижесінде студент қабілетті болады:<br/> 1. нақты міндеттерді шешу үшін қолайлы құралдарды таңдау;<br/> 2. электронды және қағаз басылымдарда жариялау үшін бейнелерді өңдеу және дайындау құралдары мен әдістерін пайдалану;<br/> 3. графикалық кескіндерді құру және басылымдарды беттеу ережелерін қолдана отырып композицияның негіздерін жобалау;<br/> 4. компьютерде графикамен жұмыс істеу принциптерін және сандық бейнені қалыптастыру алгоритмдерін түсіну және қолдану;<br/> 5. компьютерде графикалық ақпаратты ұсынудың негізгі модельдерін қолдану;<br/> 6. кәсіби мақсаттар үшін графикалық пакеттерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік жүйелер мен Cisco желілерін ұйымдастыру мен жұмыс істеу принциптеріне ие болу мүмкіндігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: OSI модельдері, TCP / IP стекінің деңгейлері мен негізгі хаттамалары, желілік хаттамалар, желілік операциялық жүйелер, маршруттау және коммутация негіздері, желілік топология тұжырымдамалары, трансляциялар, жергілікті желідегі (LAN) дағдылар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Математика-1» пәнін меңгерудің мақсаты: математикалық талдау есептері мен теоремаларын, әдіс-тәсілдерді, қолданбалы математика мен информатика есептерін шешуге қолдану дағдыларын меңгеру.<br/> Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салыстыру қабілеттерін дамытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде алгебра және дискретті математика білімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Комплекс сандар. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Көпмүшелер. Жиындар және қатынастар және оларға қолданатын амалдар. Сандар теориясы мен комбинаторика элементтері. Графтар теориясының элементтері және буль функциялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:қолданбалы қызметте туындайтын проблемаларды шешу үшін қажетті есептерді шешуде ықтималдықтар теориясы бойынша негізгі білім мен негізгі дағдыларды қалыптастыру; теориялық және қолданбалы есептерді шешуде студенттерге қажетті теориялық және ықтималдық аппаратты қалыптастыру; математикалық статистиканң негіздерін түсіну үшін қажетті теориялық-ықтималдық туралы түсініктеріді және алгебралық дайындық деңгейін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. ықтималдық пен статистиканың негізгі ұғымдарын қалыптастыру<br/> 2. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын түсіндіру;<br/> 3. Мәселелерді шешу үшін теориялық және тәжірибелік зерттеулер әдістерін қолданады;<br/> 4. ықтималдықтар теориясының типтік мәселелерін шешеді;<br/> 5. кездейсоқ шамалардың таратылуының маңызды заңдарын және олардың сандық сипаттамаларын теориялық тұрғыда бекіту;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ақпаратты іздеу, өңдеу және талдау әдістерін, оның ішінде мәліметтерді кейінірек жұмыс істеуге ыңғайлы болуы үшін шығарып алуды және қайта өңдеуді меңгеру. Мәліметтер қорындағы сақталатын ақпаратты талдау үшін OLAP (On-line Analytical Processing) түріндегі бағдарламалық пакеттермен танысу және статистикалық мәліметтерді талдау тәжірибесін үйрену. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:<br/> - әліметтерді алу(data mining) есептерінде жасанды нейрондық желілерді қолдану механизмдерін қалыптастыру;<br/> - түсіндірме жазбаны дұрыс рәсімдеу, баяндама кезінде өзін сенімді ұстау және сұрақтарға жауап беру;<br/> - заманауи технологияларды қолдану арқылы мәліметтерді алу әдістерін талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі заманауи программалау тілдерін қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалар әзірлеудегі студенттердің теориялық және практикалық дайындығы.<br/> Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:<br/> 1. Кәсіпорынның мазмұнын басқарудың және Интернет-ресурстардың негізгі қағидаттарын, ақпараттық қызметтерді жасау және пайдалану процестерін түсіну<br/> 2. Дамыған бағдарламаға қойылатын талаптарды талдау<br/> 3. Мобильді қосымшаны әзірлеу<br/> 4. Мобильді бағдарламаны тексеру<br/> 5. Дайындалған бағдарламаны бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-нейрондық желілер теориясының негізгі ережелерін және оларды есептерді шешуде қолдану әдістерін меңгеру. Пәннің міндеттері:<br/> - нейрондық желілердің есептеу мүмкіндіктерін оқу;<br/> - нейрондық желілерді құру және оқыту әдістерін меңгеру;<br/> - нейрондық желілердің негізгі кластарын оқу;<br/> - нейрондық желілерді қолдана отырып модельдеудің негізгі әдістерін меңгеру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің объектіге бағытталған программалау механизмдері мен жабдықтарын пайдалануға қажетті білімдер мен дағдыларды меңгеруі.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Программа құрылымы. Препроцессор директивалары. Мәлімет түрлері. Бір өлшемді және екі өлшемді массивтер. Функциялар. Қатарлар. Динамикалық мәліметтер құрылымы. Статикалық құрылым: класстар. Динамикалық құрылымдар: объектілер. Жадыны басқару. Шартпен жобалау: сенімді программалық қамтамасыз етуді өңдеу. Мұралау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің объектілі-бағытталған бағдарламалау саласында жүйелік білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Объектілі-бағытталған тәсіл. Объектілі-бағытталған программалаудың негізгі принциптері. Объектілі-бағытталған әдістің негізгі принциптері.Абстракция.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау, процесс аралық қатынас, жадыны басқару, файлдық жүйелер, жүйені қорғаужәне қауіпсіздік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Есептерді алгоритмдеу негіздерін, міндеттерді программаны автоматтандыру әдістерін, программалау тілінің жіктелуін, ішкі программаларды қолданып, программа өңдеуді, кітапханалық кіріктірілген функцияларды, мәліметтердің динамикалық құрылымын, программалау стилін, программалау сапасының көрсеткіштерін, программаны сынақтан өткізу және реттеу әдістерін меңгерту. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. алгоритмдердің тұжырымдамаларын, программалау әдістерін негіздеу<br/> 2. Жоғары деңгейдегі тілдік құралдарды қолданатын алгоритмдерді енгізу;<br/> 3. Сынақ жағдайлары мен сценарийлерді әзірлеу;<br/> 4. Жоғары деңгейдегі программалау тілдерінде қосымшаларды әзірлеуге арналған заманауи программалау тілдеріне, құралдар мен технологияларға кеңейтулерді қолдану;<br/> 5. дамудың қазіргі заманғы үрдістерін, алгоритмдік тілдерді қолданудың жаңа бағыттарын әзірлеуде қолдану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1С:Программалау пәнінің мақсаты- 1С:Кәсіпорын 8.3 платформасында жаңа және қолданыстағы қолданбалы шешімдерді өзгерту әдістеріне ие мамандарды даярлау. Пән 1С:Кәсіпорын 8.3 платформасының объектілері мен механизмдерімен жұмыс істеу туралы негізгі түсінік береді, 1С жүйесінің типтік шешімдерінің мүмкіндіктерін қарастырады, 1С платформасындағы жүйелерді жобалау саласындағы үрдістер мен заманауи әдістерді қолдана отырып, 1С жүйесінде конфигурациялау және программалау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: IT-инфрақұрылымын басқару теориясы мен практикасының негіздері, кәсіпорынның дамуын қалыптастырудың қазіргі заманғы үрдістері туралы, олардың қозғаушы күштері туралы, ақпараттық-телекоммуникациялық технологиялардың кәсіпорын сәулетіне көп жақты әсер етуі туралы теориялық білім алу.
Қарастырылатын тақырыптар: IT инфрақұрылымының негізгі ұғымдары. Кәсіпорын архитектурасын модельдеу және дамыту. Оңтайлы IT-Инфрақұрылым құру. IT-инфрақұрылымның ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Java тілі мен параллельді программалауды үйренуге бағытталған.
Тақырыптар: JAVA тіліндегі объектілі-бағдарлы бағдарламалаудың негізгі элементтері - объектінің декомпозициялануы, класста сипатталған объектінің ішкі күйі мен орналасу тәртібін инкапсуляциялау, класс иерархиясын құру, полиморфизм, көптік мұрагерлеу, параметрлік полиморфизм, ерекшеліктерді өңдеу механизмі, жаңа JAVA тілінің қасиеттері - атаулар кеңістігі, түрлері, функциялары, операторлары және үлгі кітапханасы. MPI технологиясы, OpenMP технологиясын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты бағдарламалық жүйелерді программалау, жөндеу және іске асыру негіздерін үйрену. Сондай-ақ, курс барысында Java бағдарламалау тілін қолдана отырып, желілік технологиялар мен бағдарламалардың жұмыс принциптері талданады.
Қарастырылатын тақырыптар: Java технологиясының негізгі ұғымдары мен компоненттері, JDK әзірлеу жиынтығының құрамы, Java тілінің негізгі ұғымдары: сынып, объект, атрибут, операция, композиция, мұрагерлік, интерфейс, пакет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - компьютерлерге адам тілін түсіндіру, өңдеу және түсіну мүмкіндігін беретін машиналық оқыту технологиясы. Пән табиғи тілді өңдеуге бағытталған және мәтін мен сөйлеу деректерін тиімді талдау үшін маңызды. Осылайша күнделікті әңгімеге тән диалектілердегі айырмашылықтар, жаргондар мен грамматикалық бұзылуларды жоюға болады. Үлкен құжаттарды өңдеу, талдау және мұрағаттау, тұтынушылардың пікірлерін немесе байланыс орталығының жазбаларын талдау, тұтынушыларға автоматтандырылған қызмет көрсету үшін чат-боттарды іске қосу, мәтінді жіктеу және шығару сияқты бірнеше автоматтандырылған тапсырмалар үшін әдістер зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Статистикалық әдістерге кіріспе NLP тілін автоматтандырылған өңдеудің барлық сандық тәсілдерін, соның ішінде ықтималдық модельдеуді, ақпарат теориясын және сызықтық алгебраны қамтиды.Статистикалық әдіс машиналық аударма қызметтерінде, автоматты шолушыларда және кейбір чат-боттарда кеңінен қолданылады. Статистикалық заңдылықтар орнатылған мәтіндер массивінің үлкен көлемінің үлгілері зерттеледі. Содан кейін мұндай модельдер мәтіндерді аудару немесе жаңа контексттерді құру үшін қолданылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән NLTK (Natural Language Toolkit) сияқты платформаны зерттеуге бағытталған, бұл платформа Python тілінде NLP бағдарламаларын жасау үшін қолданылады. Оның көптеген тіл корпустары үшін пайдалану оңай интерфейстері, сондай-ақ жіктеу, таңбалау, штамптау, белгілеу, сүзгілеу және семантикалық негіздеу үшін мәтінді өңдеу кітапханалары бар. Бұл сонымен қатар қоғамдастықтың көмегімен әзірленетін тегін ашық бастапқы жоба.
Пән осы құралды NLP негіздерін көрсету үшін пайдаланады. Пән NLTK құралдарын пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – табиғи тілді өңдеу, ол жаңа нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді және өте кең сала болып табылады. Пән практикалық қолданудың келесі негізгі аспектілеріне назар аударады, мысалы: машиналық оқытудың негізгі әдістері, пайдаланушылардың немесе тұтынушылардың әртүрлі когорталарын анықтау, шолулардың әртүрлі санаттарын дәл анықтау және шығару, оның мағынасына сәйкес мәтінді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемдік тәжірибеде қолданылатын тәжірибе негізінде ақпараттық-технологиялық басқару әдістерін меңгеру және ақпараттық жүйелерді қолдану кезеңіндегі оны дамытудың негізгі әдістерін игеру табылады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:
1. Жобаларды басқару жүйелерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін айқындау;
2. Жобаның тұжырымдамасын әзірлеу бойынша шешімдер қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін сипаттау
3. Ақпараттық жүйелерді жобалық басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу және оңтайландыру әдістерін қолдану
4. Жобаның орындалу барысын және бақылау құралдарын ажырату
5. Бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, жобаларды қолдау (MS Project).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ақпараттық технологиялар және жаңа технологиялардың сипаттамалары саласындағы инновациялар саласында теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды меңгеру. Оқу курсы болашақ мамандардың заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласында терең білімдерін қалыптастырады. Пән келесі тақырыптарды зерттейді: инновацияға кіріспе. АЖ-дағы инновациялар және оның түрлері. Инновациялық процесс және оның фазалары. Инновациялық үрдістің негізгі кезеңдері және АЖ-өнімнің өмірлік циклінің фазалары. АЖ инновациясының жаңалықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық қауіпсіздік және ақпараттық қауіпсіздіктің негіздерін, криптографиялық өзгерістер принциптерін үйрену;
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
1. Ақпараттық қауіпсіздік және ақпараттық қауіпсіздіктің негіздерін, криптографиялық қайта құру принциптерін көрсету;
2. Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістері, әдістері мен құралдары пайдалану
3. заманауи ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсіну
4. Ақпараттық қауіпсіздіктің деңгейін талдау және математикалық және бағдарламалық есептеу жүйелерін дамытуды ескере отырып, қорғау деңгейін арттыру;
5. ақпаратты қорғау саласындағы заңнаманың негіздерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық қауіпсіздік және ақпараттық қауіпсіздіктің негіздерін, криптографиялық өзгерістер принциптерін үйрену.
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін құқықтық қолдау мақсатында және құрылымы. Ақпараттық саладағы қарым-қатынастарды құқықтық реттеу негіздері. Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы негізгі заңнамалық актілер мен құқықтық нормалар. Құпияларды және жеке деректерді қорғау үшін құқықтық негізі. Ақпараттық саласындағы құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік. Ақпараттық иелерінің құқықтық қорғау. Ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыру қамтамасыз ету техникалық қызмет көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұлттық есептеулердің технологиясымен таныстыру. Жаңа АТ-инфрақұрылымның қалыптастыруында бұлтты есептеулерді пайдалану. Бұлттық қызмет құру үшін технологияларды дамыту, қолданыстағы бұлт қызметтерімен жұмыс істеуге. Осы курстың нәтижесінде студенттер бұлтты есептеу қалай пайдалану керектігін үйренеді. Олар бұлтты есептеулердің тапсырмаларын пайдалануға дайын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тілді оқып-үйрену үшін негіз ретінде пайдаланылатын мәтіндер жиынтығын белгілі бір ережелерге сәйкес таңдау және өңдеу, деректер жиынтығын қалыптастыру. Пән үлкен деректердің, корпустардың, сөздіктердің статистикалық және басқа әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуге деректер ғылымының (Data Science) әдістерін қолдану болып табылады. Пән деректер әрекетінің математикалық үлгілерін құруға және сынауға арналған. Бұл олардағы үлгілерді табуға немесе болашақ мәндерді болжауға көмектеседі. Нәтижесінде, пәнді оқу машиналық оқыту алгоритмдерін пайдалана отырып модельдер құруға және SQL арқылы мәліметтер базасымен жұмыс істеуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты веб-іздеу және деректерді ранжирлеу практикалық дағдыларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
Пән ақпараттық іздестірудің базалық түсініктерін және ақпараттық-іздеу жүйелерінің негізгі принциптерін оқып білуге, әртүрлі көлемдегі мәліметтерді өңдеу және талдауға, ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды пайдалана отырып, әр түрлі деректер мен деректер базасынан алынған ақпаратты талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты веб-іздеу және деректерді ранжирлеу практикалық дағдыларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
Пән ақпараттық іздестірудің базалық түсініктерін және ақпараттық-іздеу жүйелерінің негізгі принциптерін оқып білуге, әртүрлі көлемдегі мәліметтерді өңдеу және талдауға, ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды пайдалана отырып, әр түрлі деректер мен деректер базасынан алынған ақпаратты талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – табиғи тілді өңдеу (NLP).Пән компьютерлерге табиғи тілдердегі мәтіндерді түсінуге, генерациялауға және өңдеуге мүмкіндік беретін жасанды интеллектті (AI) пайдалану бағыттарының біріне бағытталған. Табиғи тілдегі мәтінді өңдеу деректерді сұрау үшін табиғи тілдегі мәтіндерді немесе ауызша сөздерді пайдалануға мүмкіндік береді. Олар Oracle Digital Assistant (ODA), Siri, Cortana немесе Alexa сияқты виртуалды көмекшілердің негізінде жатқан технологияны үйренеді. NLP жазбаша мәтіндерге де, ауызекі тілге де қолданылады және жер бетіндегі барлық табиғи тілдермен жұмыс істей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Желілерді басқару" пәнінің мақсаты:
1. Студенттерді қазіргі заманғы корпоративтік жүйелерді құру принциптері туралы базалық біліммен қамтамасыз ету.
2. Басқаруға арналған корпоративтік жүйелер негізін қалау
3. Студенттерді корпоративті жүйелердің басқару құрылымдарының заманауи іске асырылуымен таныстыру.
4. Студенттерді корпоративтік жүйелерді әкімшілендіру құралдарын қолдануға үйрету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ERP-жүйесі туралы толықтай сипаттама беру және оны кәсіпорынға қолдану кезіндегі потенциалдық мүмкіндіктерді ашу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:
1. Кәсіпорындарды ақпараттандыру үшін бағдарламалық кешендердің архитектурасын қалыптастыру;
2. Жобалау ұйымының қағидаларын түсіндіру;
3. Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің даму сатыларын талдау;
4. Кәсіпорын жүйесін құру үшін программалық өнімдерді таңдау;
5. ERP-жүйелерінің күйін бағалау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерде графикамен жұмыс істеу принциптерін, компьютерде графикалық ақпаратты ұсынудың негізгі үлгілерін, графикалық пакеттердің жұмыс істеу принциптерін, белгілі бір мәселені шешу үшін қолайлы құралдарды таңдау мүмкіндігін білу.
Тақырыптар: Компьютерлік графиканың программалық қаматамасыз етілуі. Компьютерлік графиканың аппараттық қаматамасыз етілуі. Компьютерлік графиканың математикалық қамтамасыз етілуі. Геометриялық модельдеуге кіріспе. Растрлық графикаға кіріспе. Растрлық графика пакетінің негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - АТ тәуекелдерінің сандық бағалауын бағалау және шабуылдарды және осалдықтарды анықтау мүмкіндігін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:
1. ақпараттық тәуекелдерді бағалау;
2. АТ-тәуекелдерді ауқымды бағалау;
3. АТ- тәуекелдерді идентификациялау;
4. АТ-активтерді инвентаризациялау;
5. Қатерді және осалдықты анықтау;
6. АТ-тәуекелдерді төмендету;
7. Негізгі операциялар жүйесінің қауіпсіздік модельдерін қолдану;
8. Криптографиялық модельдер, шифрлеу алгоритмдерін білу;
9. Желідегі ақпаратты қорғау негіздерін түсіну;
10. Ақпараттық инфрақұрылымдардың деңгейлеріне сәйкес ақпараттық қауіпсіздік стандарттарын білу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ақпаратты қорғау қасиеттері мен жүйелері, тәуекелділік, қатер секілді ақпараттық қауіпсіздік ұғымдары, негізгі анықтамалар мен шабуыл көздері, қауіпсіздік саясаты мен стандарттары, негізгі операциялық жүйелердің модельдерінің түрлері, желідегі ақпаратты қорғау, жалпы ақпаратты қорғау жүйесіне қойылатын талаптар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ақпаратты іздеу, өңдеу және талдау әдістерін, оның ішінде мәліметтерді кейінірек жұмыс істеуге ыңғайлы болуы үшін шығарып алуды және қайта өңдеуді меңгеру. Мәліметтер қорындағы сақталатын ақпаратты талдау үшін OLAP (On-line Analytical Processing) түріндегі бағдарламалық пакеттермен танысу және статистикалық мәліметтерді талдау тәжірибесін үйрену. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
- әліметтерді алу(data mining) есептерінде жасанды нейрондық желілерді қолдану механизмдерін қалыптастыру;
- түсіндірме жазбаны дұрыс рәсімдеу, баяндама кезінде өзін сенімді ұстау және сұрақтарға жауап беру;
- заманауи технологияларды қолдану арқылы мәліметтерді алу әдістерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Мәліметтер жинағындағы айқын емес сипаттағы заңдылықтарды анықтау және өңдеу, сақтау барысында қиындықтарды туғызатын ақпараттың көлемі мен күрделілігін анықтауды үйреніп, олардың жолын шеше білу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Мәліметтерді интеллектуалды талдау (МИТ) әдістері. МИТ құралдары. Қауымдастық. Жіктеу. Кластеризация. Болжау. Тізбекті модельдер Шешімдер бұтағы. Комбинациялар. Жадыға сақтау арқылы өңдеу. Мәліметтерді алу және дайындау. SQL-ге сүйену. Құжаттық мәліметтер қоры.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі заманауи программалау тілдерін қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалар әзірлеудегі студенттердің теориялық және практикалық дайындығы.
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
1. Кәсіпорынның мазмұнын басқарудың және Интернет-ресурстардың негізгі қағидаттарын, ақпараттық қызметтерді жасау және пайдалану процестерін түсіну
2. Дамыған бағдарламаға қойылатын талаптарды талдау
3. Мобильді қосымшаны әзірлеу
4. Мобильді бағдарламаны тексеру
5. Дайындалған бағдарламаны бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-нейрондық желілер теориясының негізгі ережелерін және оларды есептерді шешуде қолдану әдістерін меңгеру. Пәннің міндеттері:
- нейрондық желілердің есептеу мүмкіндіктерін оқу;
- нейрондық желілерді құру және оқыту әдістерін меңгеру;
- нейрондық желілердің негізгі кластарын оқу;
- нейрондық желілерді қолдана отырып модельдеудің негізгі әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – нейромашиналық аударманың (NMT) негіздерін меңгеру. Пән сөздерді бір тілден екінші тілге аудару үшін қолданылатын алгоритмді зерттеуге бағытталған. Пәннің практикалық құндылығы жоғары сапалы NMT аударманың контекстін анықтай алады және дәлірек аударманы ұсыну үшін үлгілерді пайдалана алады. Google Translate, DeepL, Yandex, Baidu Translate сияқты құралдар зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-сөйлеу сигналын цифрлық ақпаратқа түрлендіру процесі.Пәннің нысаны қазіргі заманғы сөйлеуді тану технологиялары. Пәннің мақсаты – кейбір жүйелер мысалында сөйлеуді танудың заманауи технологияларын талдау. Сөйлеуді тану жүйелерін енгізудің негізгі аспектілері және әртүрлі технологиялардың кейбір ерекшеліктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;