6В06101— Индустриалды ақпараттық жүйелер мамандығының білім беру бағдарламасының мақсаты өмір бойы өзінің білім деңгейін арттыруға қабілетті, қоғамда және мамандықтарда жоғары этикалық мінез-құлық стандарттары бар әртүрлі ақпараттық жүйелерді құру, енгізу және сүйемелдеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
Индустриалды ақпараттық жүйелер
6B06101
Ақпараттық технологиялар
Математика
Информатика
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: IT –инфрақұрылымын басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін үйрету, кәсіпорынның қазіргі дамуын қалыптастыру тенденциялары туралы, олардың қозғаушы күштері, - телекоммуникациялық технологиялардың кәсіпорын архитектурасына әмбебап әсері. Кәсіпорынның ұйымдастыру-басқарушылық және ақпараттық жүйелерін жасаудағы ұйымдастырушылық және құқықтық аспектілері туралы, ондағы стратегиялық жоспарлау әдістері туралы теориялық білім алу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. ақпараттық технологиялар сәулетінің компоненттерін ұйымдастыру;<br/> 2. АТ-инфрақұрылымының құрылымын, құрамын, міндеттері мен маңыздылығын жария ету;<br/> 3. АТ-инфрақұрылымының негізгі процестерін білу;<br/> 4. Ақпараттық жүйелер жұмысының сенімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті ресурстарды дамыту;<br/> 5. АТ инфрақұрылымы үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдауды ақтау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы Java бағдарламалау тілінде бағдарламаларды жасау қабілетін қалыптастыру және оны кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында қолдану.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - объектілі-бағытталған бағдарламалау саласында алған білімдерін көрсету және оларды түсіну; <br/> - Java бағдарламалау тілінде түрлі қосымшаларды жазу негізінде жатқан қағидаларды түсіндіру; <br/> - тиімді бағдарламалар мен бағдарламалық кешендерді құру үшін Java бағдарламалау тілінің түрлі құралдарын (сыныптар, әдістер, пакеттер, интерфейстер және т. б.) біріктіру; <br/> - Java бағдарламалау тілінің негізгі компоненттерінің тағайындалуы мен қолданылуын негіздеу ; <br/> - кәсіби қызметте қолдану мақсатында пәнді оқу нәтижелерін синтездеу, түсіндіру және бағалау.<br/> "JAVA бағдарламалау тілі" пәні болашақ мамандардың Java тілінде объектілі-бағытталған бағдарламалаудың негізгі дағдыларын меңгеруіне, әртүрлі күрделіліктегі бағдарламаларды құруда оларды түсінуіне және одан әрі қолдануға бағытталған.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Java-ға кіріспе. ЖБП парадигмалары және негізгі принциптері. Java бағдарламалау тілінің негіздері. Java кілт сөздер. Деректер түрлері. Java енгізу/шығару. Java массивтері. Кластар мен объектілер. Java жолдармен жұмыс. Java конструкторлары мен әдістері. Мұрагерлік. Әдістерді қайта анықтау және қайта жүктеу. Пакеттер мен интерфейстер. Ерекшеліктерді басқару. Апплеттер. Пайдаланушының графикалық интерфейсі. AWT және Swing кітапханалары. Java файлдарымен жұмыс. Оқиғаларды өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курс ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіруге; ғылыми ақпаратты талдауға; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдануға, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдануға; ғылыми стильдің тілдік нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыруға; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндер құруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің міндеттері: Деректер базасын құру әдістерін зерттеу және практикалық тұрғыдан жетілдіру және оларды одан әрі пайдалану Пәннің міндеттері: - дерекқорды құрудың жалпы принциптерін меңгеру; - Реляциялық деректер моделінің теориялық негіздерін зерттеу; - Реляциялық деректер қорын жобалау әдістерін әзірлеу; - SQL тілін меңгеру, реляциялық деректер базасына сұраныстарды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру; - МS SQL Server серверінің көмегімен ДББЖ ақпараттық жүйелерді басқарудың практикалық дағдыларын алу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Cтуденттерді заманауи ақпараттық жүйелермен, олардың даму концепцияларымен таныстыру, технологияларды, әр түрлі қолданбалы программаларды меңгеру, сонымен аталған жүйелердің ірі ұйымдарда қолданылуын көрсету. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. АЖ инфрақұрылымының негізгі компоненттерін білу және ұйымдарда ақпараттық жүйелер мен технологияларды әзірлеу мен енгізу тәсілдерін білу.<br/> 2. Жаһанданудың ролін және бизнес үшін бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз етудегі АЖ рөлін түсінуді көрсету<br/> 3. Ақпараттық жүйелерді жобалау жүйелерінің жалпы теориясының ережелерін қолдану<br/> 4. «Ақпараттық жүйелер негіздері» пәні бойынша алынған оқу нәтижелерін қорытындылау, түсіндіру және бағалау;<br/> 5. АЖ-ның қоғамға әсер етуінің этикалық аспектілерін, қылмыс деңгейіне баға беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәліметтер қорының (МҚ) теориялық негіздерін, мәліметтер бойынша негізгі операциялар, мәліметтер қорын және мәліметтер банктерінің құрылу принциптері мен әдістерін, мәліметтер қорының басқару жүйесін (МҚБЖ) меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. Реляциялық кестелердің терминологиясын қалыптастыру;<br/> 2. Деректер базасын, деректер банкін, білім базасын, деректер базасын басқару жүйесін, сараптама жүйесін анықтау;<br/> 3. Домендік жүйеден объектінің маңызды ерекшеліктерін классификациялау;<br/> 4. Деректерді қарым-қатынас түрінде ұсыну;<br/> 5. дерекқорды өңдеу үшін деректер базасын басқарудың заманауи жүйелерін бағалау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәліметтердің құрылымы, оларды сақтау және алу жолдары, программалау тілдерінің жіктелуі және программалық жабдықтаманы жобалаудың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: есептеу жүйелері, деректерді жазу және алу әдістері, программалық әдістер арасында тапсырмаларды құру және бөлу, есептеу процедураларының алгоритмдерін көрсету үшін блок-схемалар мен диаграммаларды құру әдістері.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нақты экономикалық жағдайларды талдап, шешім қабылдаудағы менеджмент пен маркетингтегі негізгі ұғымдар мен принциптерді және кәсіпорынның өндірістік қызметін басқару саласындадағы стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдерді қабылдау әдістерін меңгерту және студентерге маркетинг туралы, оның кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың бүтіндей жүйесі мен фирма ішіндегі басқару концепциясы ретіндегі білім жүйесін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. Қазіргі маркетинг пен басқару теориясының негізгі ережелерін негіздеу;<br/> 2. маркетингтік зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қолдану;<br/> 3. Зерттеудің әдістерін, әдістерін, инкассация құралдарын, ақпараттарды талдау, зерттеу түрлерінің ерекшеліктерін салыстыру;<br/> 4. ұйымдастыру шешімдерін қабылдау<br/> 5. Маркетингтік шешімдер туралы қорытынды жасау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіпорынның бухгалтерлік есебі мен қаржылық шараларының мәндерін және нарықтық экономика жағдайында олардың функцияларын ашу, студенттерге олардың атқарылу теориясы мен тәжірибелері туралы біртұтас түсініктер қалдыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. шаруашылықты басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің ролін, ұйымның өндірістік-шаруашылық қызметінде есепке алуды тағайындау және орнықтыру туралы идеяны қалыптастыру;<br/> 2. қаржылық және бюджеттік ұйымдарда қаржылық есеп пен аудиттің негіздерін түсіндіру;<br/> 3. Есеп және аудиттің түрлерін жіктеу;<br/> 4. Қазақстан Республикасында бухгалтерлік есеп, қаржылық есептілік және аудиттің ұйымдастырушылық-құқықтық базасын қолдану;<br/> 5. Бухгалтерлік есептің ұйымдастырушылық-құқықтық базасын бағалау.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Интеллектуалдық жүйелердің келесідей негізгі модельдері мен әдістерін үйрену: білімге негізделген сараптамалық жүйелер; нейрондық желілер негізіндегі жүйелер; айқын емес логикадағы жүйелер; генетикалық алгоритмдерге негізде жүйелер. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:<br/> - интеллектуалды жүйелердің құрылуының теориялық негіздерін, тиісті мәселелерді шешудің модельдері мен әдістерін білу<br/> - интеллектуалды жүйелерге арналған бағдарламалық жабдықтамасын жобалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты компьютерлік графиканы өңдеу және редакциялау құралдарын игеру болып табылады.<br/> Курсты меңгеру нәтижесінде студент қабілетті болады:<br/> 1. нақты міндеттерді шешу үшін қолайлы құралдарды таңдау;<br/> 2. электронды және қағаз басылымдарда жариялау үшін бейнелерді өңдеу және дайындау құралдары мен әдістерін пайдалану;<br/> 3. графикалық кескіндерді құру және басылымдарды беттеу ережелерін қолдана отырып композицияның негіздерін жобалау;<br/> 4. компьютерде графикамен жұмыс істеу принциптерін және сандық бейнені қалыптастыру алгоритмдерін түсіну және қолдану;<br/> 5. компьютерде графикалық ақпаратты ұсынудың негізгі модельдерін қолдану;<br/> 6. кәсіби мақсаттар үшін графикалық пакеттерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік жүйелер мен Cisco желілерін ұйымдастыру мен жұмыс істеу принциптеріне ие болу мүмкіндігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: OSI модельдері, TCP / IP стекінің деңгейлері мен негізгі хаттамалары, желілік хаттамалар, желілік операциялық жүйелер, маршруттау және коммутация негіздері, желілік топология тұжырымдамалары, трансляциялар, жергілікті желідегі (LAN) дағдылар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады:<br/> Отандық тарихты оқудың тұжырымдамалық негіздері. Қазақ мемлекеттілігінің тарихи бастаулары мен сабақтастығы: Ежелгі және Ортағасырлар тарихы, Жаңа дәуір тарихы. Мемлекеттің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының заңдылықтары. Қазақстандағы тәуелсіздіктің тарихи алғышарттары: Ұлттық мемлекет құру идеяларының кезеңдері. Азаматтық-саяси қайшылықтар. Кеңестік мемлекеттік құрылыс үлгісінің жүзеге асырылуы. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен зардаптары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Нақты сандар теориясын, сандық жиынның дәл жоғарғы және төменгі шектерін, сандық тізбектің шегін, жинақталатын тізбектердің негізгі қасиеттерін, шексіз үлкен тізбектердің шексіз кішілетімен байланыстарын, монотонды тізбектің шегін, функция шегінің болуыр үшін Коши критерийін, шексіз үлкен және шексіз кіші функциялар қасиеттерін, тамаша шекті меңгеру. Бірқалыпты үзіліссіздік ұғымы. Орта мән туралы теореманы, айнымалы жоғарғы шекті интегралды, интегралдық түрдегі Тейлор формуласының қалдық мүшесін меңгеру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. Жоғары математиканың негізгі түсініктерін қалыптастыру<br/> 2. проблемаларды шешу үшін негізгі теорияларды және аксиомаларды түсіндіру;<br/> 3. Мәселелерді шешу үшін теориялық және тәжірибелік зерттеулер әдістерін қолдану;<br/> 4. интегралдық теңдеулерді шешу;<br/> 5. Математикалық есептерді шешу үшін математикалық құралдарды ұсыну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің алгебра және геометрия салаларында есептерді шешуге дағдылануы мен теориялық білім алулары; студенттердің қатаң пайымдаулары мен дәлелдей білуде математикалық мәдениеттерін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. сызықтық алгебра және геометрияның негізгі түсініктерін қалыптастыру<br/> 2. проблемаларды шешу үшін негізгі теорияларды және аксиомаларды түсіндіру;<br/> 3. Мәселелерді шешу үшін теориялық және тәжірибелік зерттеулер әдістерін қолдану;<br/> 4. сызықтық алгебра және геометриядағы типтік есептерді шешу;<br/> 5. қарапайым жүйелердің математикалық модельдерін ұсыну, нақты процестерге қатысты мәселелерді шешу;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:қолданбалы қызметте туындайтын проблемаларды шешу үшін қажетті есептерді шешуде ықтималдықтар теориясы бойынша негізгі білім мен негізгі дағдыларды қалыптастыру; теориялық және қолданбалы есептерді шешуде студенттерге қажетті теориялық және ықтималдық аппаратты қалыптастыру; математикалық статистиканң негіздерін түсіну үшін қажетті теориялық-ықтималдық туралы түсініктеріді және алгебралық дайындық деңгейін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. ықтималдық пен статистиканың негізгі ұғымдарын қалыптастыру<br/> 2. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын түсіндіру;<br/> 3. Мәселелерді шешу үшін теориялық және тәжірибелік зерттеулер әдістерін қолданады;<br/> 4. ықтималдықтар теориясының типтік мәселелерін шешеді;<br/> 5. кездейсоқ шамалардың таратылуының маңызды заңдарын және олардың сандық сипаттамаларын теориялық тұрғыда бекіту;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Мәліметтер жинағындағы айқын емес сипаттағы заңдылықтарды анықтау және өңдеу, сақтау барысында қиындықтарды туғызатын ақпараттың көлемі мен күрделілігін анықтауды үйреніп, олардың жолын шеше білу. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> - деректер жиындарында анық емес заңдылықтарды айқындау;<br/> - мәліметтерді өңдеу мен сақтауда қиындықтар тудыруы мүмкін ақпараттың көлемі мен күрделілігін және ол қиындықтарды шешу жолдарын анықтау; <br/> - деректерді интеллектуалдық талдау әдістерін пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің объектілі-бағытталған бағдарламалау саласында жүйелік білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Объектілі-бағытталған тәсіл. Объектілі-бағытталған программалаудың негізгі принциптері. Объектілі-бағытталған әдістің негізгі принциптері.Абстракция.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау, процесс аралық қатынас, жадыны басқару, файлдық жүйелер, жүйені қорғаужәне қауіпсіздік.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көп ядролы процессорлар мен кластерлік жүйелер үшін әртүрлі программалау модельдерінде параллельді программаларды құру қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Параллельді есептеу жүйелерінің құрылу принциптері. Параллел есептеулерді модельдеу және талдау. Параллель алгоритмдер және бағдарламалар принциптері. Параллель бағдарламалар жүйесін әзірлеу
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Есептерді алгоритмдеу негіздерін, міндеттерді программаны автоматтандыру әдістерін, программалау тілінің жіктелуін, ішкі программаларды қолданып, программа өңдеуді, кітапханалық кіріктірілген функцияларды, мәліметтердің динамикалық құрылымын, программалау стилін, программалау сапасының көрсеткіштерін, программаны сынақтан өткізу және реттеу әдістерін меңгерту. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:<br/> 1. алгоритмдердің тұжырымдамаларын, программалау әдістерін негіздеу<br/> 2. Жоғары деңгейдегі тілдік құралдарды қолданатын алгоритмдерді енгізу;<br/> 3. Сынақ жағдайлары мен сценарийлерді әзірлеу;<br/> 4. Жоғары деңгейдегі программалау тілдерінде қосымшаларды әзірлеуге арналған заманауи программалау тілдеріне, құралдар мен технологияларға кеңейтулерді қолдану;<br/> 5. дамудың қазіргі заманғы үрдістерін, алгоритмдік тілдерді қолданудың жаңа бағыттарын әзірлеуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді программалау тілдерінің негізгі ұғымдарымен таныстырады, оларға алгоритмдердің сызбаларын құруға және программалар құруға үйретеді. Студенттер программа кодтарын жазу синтаксисін үйренеді.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:<br/> 1. компьютерлік құрылғылардың құрамы мен құрылымын, алгоритмдерді жазу және ұсыну тәсілдерін сипаттауға; <br/> 2. программада әртүрлі деректер түрлерін енгізу-шығару тәсілдерін практикада қолдануға; <br/> 3. программалау тілінің негізгі операторларын қолдана отырып қарапайым бағдарламалар жасауға қабілетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жалпы автоматтандыру және басқару жүйелерін құру принциптерін, элементтерін және автоматтандыру жүйелерін таңдау мен есептеу әдістерін меңгеру, сондай-ақ автоматты және бақылау жүйелерінің техникалық жабдықтарын, автоматты басқару жүйелері практикалық есептеу әдісін меңгеру.
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
- автоматты басқару жүйелерін құрудың негізгі қағидалары мен тұжырымдамасы бойынша білімін көрсету;
- автоматты басқару жүйелерінің математикалық сипаттамасын жасау;
- автоматты басқару жүйелерінің тұрақтылығы мен тиімділігін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазіргі заманғы экономикалық және математикалық әдістер, компьютерлік технология және жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға негізделген ұғымдар мен күрделі жүйелерді талдау және синтездеу әдістемесін, ақпараттық жүйелерді (АЖ) жобалау принциптерін меңгеру.
1. АЖ жобаның өмірлік циклі;
2. АЖ жобалау кезеңдері;
3. CASE технологиясының құралдарын қолдану;
4. АЖ жобаларын талдау;
5. Даму технологияларын таңдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ақпараттық технологиялар және жаңа технологиялардың сипаттамалары саласындағы инновациялар саласында теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды меңгеру. Оқу курсы болашақ мамандардың заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласында терең білімдерін қалыптастырады. Пән келесі тақырыптарды зерттейді: инновацияға кіріспе. АЖ-дағы инновациялар және оның түрлері. Инновациялық процесс және оның фазалары. Инновациялық үрдістің негізгі кезеңдері және АЖ-өнімнің өмірлік циклінің фазалары. АЖ инновациясының жаңалықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қолданушылардың іскерлік функцияларын орындауды қамтамасыз ету үшін ақпараттық технологиялар ресурстарын ұсыну процесін сипаттайтын ақпараттық жүйелердің сервистік стандарттары ның сұрақтарын меңгерту.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:
1. АЖ-қызметтерінің стандарттарын сипаттау;
2. Ақпараттық қауіпсіздік стандарттарын ақпараттық инфрақұрылымдық қабаттар арқылы талдау
3. Желінің қауіпсіздік стандарттарын қолдану
4. ақпаратты қорғау әдістерін салыстыру
5. Қауіпсіз корпоративтік желіні құру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ақпараттық процестерді және байланыс арналарында кодтауды формализацияның тиісті деңгейінде зерттеу қабілеттерін қалыптастыру.
Қарастырылатын тақырыптар: ақпарат, энтропия және артықшылық. Жады жоқ дискретті көздер үшін кодтау. Жады бар стационарлық дискретті көздер. Қателерді түзететін сызықтық кодтар. Ақпаратты берудің дискретті арналары және олармен байланысты кодтау теоремалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық қауіпсіздік және ақпараттық қауіпсіздіктің негіздерін, криптографиялық өзгерістер принциптерін үйрену;
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
1. Ақпараттық қауіпсіздік және ақпараттық қауіпсіздіктің негіздерін, криптографиялық қайта құру принциптерін көрсету;
2. Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістері, әдістері мен құралдары пайдалану
3. заманауи ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсіну
4. Ақпараттық қауіпсіздіктің деңгейін талдау және математикалық және бағдарламалық есептеу жүйелерін дамытуды ескере отырып, қорғау деңгейін арттыру;
5. ақпаратты қорғау саласындағы заңнаманың негіздерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін құқықтық қолдау мақсатында және құрылымы. Ақпараттық саладағы қарым-қатынастарды құқықтық реттеу негіздері. Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы негізгі заңнамалық актілер мен құқықтық нормалар. Құпияларды және жеке деректерді қорғау үшін құқықтық негізі. Ақпараттық саласындағы құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік. Ақпараттық иелерінің құқықтық қорғау. Ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастыру қамтамасыз ету техникалық қызмет көрсету. Intrabudgetary, кіруді бақылау және кәсіпорынның қорғау ұйымы. Бұқаралық ақпарат құралдарымен және жарнамалық іс-жұмыс істеу кезінде кәсіпорынның ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Құпия ақпаратты ағып кетпеуі үшін талдау жұмысын ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бұлттық есептеулердің технологиясымен таныстыру. Жаңа АТ-инфрақұрылымның қалыптастыруында бұлтты есептеулерді пайдалану. Бұлттық қызмет құру үшін технологияларды дамыту, қолданыстағы бұлт қызметтерімен жұмыс істеуге. Осы курстың нәтижесінде студенттер бұлтты есептеу қалай пайдалану керектігін үйренеді. Олар бұлтты есептеулердің тапсырмаларын пайдалануға дайын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Веб-қосымшалардың және веб-жүйелердің қауіпсіздігі саласындағы стандарттарды және техникалық сипаттамаларды қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:
1. қорғалған веб-қосымшаны құрудың негізгі әдістерін қолдану;
2. қауіптермен күресу үшін қауіпсіздік мүмкіндіктерін қолдану жолдарын қолдану;
3. қауіпсіздік жүйесінің әлсіз тұстарын түсіну;
4. Windows .NET Framework және ASP.NET қауіпсіздік мүмкіндіктерін пайдалану.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қауіпсіз веб-қосымша жасау негізгі әдістері. Қауіпсіздік жүйеде әлсіз орындардың зерттеу және түсіну. Қауіпсіздік қамтамасыз ету функциялармен тәжірибеде танысу Windows,.NET ASP.NET және Framework. Қолданып жатқан әдістерді мен функцияларды дұрыс пайдалана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты веб-іздеу және деректерді ранжирлеу практикалық дағдыларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
Пән ақпараттық іздестірудің базалық түсініктерін және ақпараттық-іздеу жүйелерінің негізгі принциптерін оқып білуге, әртүрлі көлемдегі мәліметтерді өңдеу және талдауға, ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды пайдалана отырып, әр түрлі деректер мен деректер базасынан алынған ақпаратты талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Желілерді басқару" пәнінің мақсаты:
1. Студенттерді қазіргі заманғы корпоративтік жүйелерді құру принциптері туралы базалық біліммен қамтамасыз ету.
2. Басқаруға арналған корпоративтік жүйелер негізін қалау
3. Студенттерді корпоративті жүйелердің басқару құрылымдарының заманауи іске асырылуымен таныстыру.
4. Студенттерді корпоративтік жүйелерді әкімшілендіру құралдарын қолдануға үйрету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйелік талдаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру, оларды басқару процестерін және жүйелерін талдау және оларды жобалау жүйесінде қолдану
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
1. Жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәнін және математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін, жүйелік талдаудың негізгі ұғымдарын, ұйымдық басқару процестерінің мәні мен математикалық әдістер мен есептеу техникасының ролін көрсету.
2. негізгі жүйе модельдері, басқару процестерінің негізгі түрлері бойынша шарлау
3. Бұл білімді олардың кәсіби қызметінде қолдану.
Жүйелерді жүйелеу
5. Жобаланған жүйелерді бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, ұйымның жобаларын басқару технологиясының негізгі мәселелері бойынша даярлау болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ERP-жүйесі туралы толықтай сипаттама беру және оны кәсіпорынға қолдану кезіндегі потенциалдық мүмкіндіктерді ашу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:
1. Кәсіпорындарды ақпараттандыру үшін бағдарламалық кешендердің архитектурасын қалыптастыру;
2. Жобалау ұйымының қағидаларын түсіндіру;
3. Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің даму сатыларын талдау;
4. Кәсіпорын жүйесін құру үшін программалық өнімдерді таңдау;
5. ERP-жүйелерінің күйін бағалау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Ақпараттық коммуникациялық жүйелер мен желілерді жобалау үшін байланыс арналары, модельдер, әдістер мен құралдар, сондай-ақ желілік технологияларды енгізу бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы ақпарат беру процестерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: криптология саласында студенттердің білім жүйесін дамыту, сондай-ақ ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерін және криптоталдау әдістерін қолдану саласында тәжірибелік дағдыларды игеру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:микропроцессорлық техниканы меңгеру, микроконтроллерлерді бағдарламалау және оларды шынайы құралдарда жасауды жүзеге асыру. Курс микроконтроллердің құрылысын, оның қоршаған ортамен өзара байланысу механизмін қарастырады.
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
- микропроцессорларды құрудың негізгі қағидалары мен тұжырымдамасы бойынша білімін көрсету;
- автоматты басқару жүйелерінің математикалық сипаттамасын жасау;
- микроконтроллерлерді бағдарламалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі заманауи программалау тілдерін қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалар әзірлеудегі студенттердің теориялық және практикалық дайындығы.
Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болады:
1. Кәсіпорынның мазмұнын басқарудың және Интернет-ресурстардың негізгі қағидаттарын, ақпараттық қызметтерді жасау және пайдалану процестерін түсіну
2. Дамыған бағдарламаға қойылатын талаптарды талдау
3. Мобильді қосымшаны әзірлеу
4. Мобильді бағдарламаны тексеру
5. Дайындалған бағдарламаны бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: операциялық жүйелердің концпциясын, операциялық жүйелерді жоблаудың және құрудың фундаментальды принциптерін зерттеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Операциялық жүйелердің құрылымы. Аппараттық интерфейстер және абстракциялар. Процестерді диспетчерлендіру, ағындар, синхрондау,процесс аралық қатынас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
- тұжырымдамамен, үлгілермен, стандарттармен және стектермен таныстыру тіркелген және жергілікті және жеке сымсыз желілердің хаттамалары динамикалық өзгеретін топология;
- Жергілікті аймақпен желілік технологиялар ерекшеліктерін зерттеу операцияға жүйелі түрде қарау және қолдау көрсету сымсыз қатынау жүйелеріне негізделген инфокоммуникациялық орта;
- Жергілікті желілер мен ұйымдарды масштабтау принциптерін зерделеу ұялы құрылымы бар желілерде үздіксіз қызмет көрсету;
- торап туралы теориялық және практикалық ақпарат алу ұялы және сенсорлық қызметтердің қызметтері мен инфрақұрылымдық ерекшеліктері байланыс жүйелеріндегі желілер мен процестерді автоматтандыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- сымсыз жергілікті және сенсорлық желілердің технологиялары мен стандарттары;
- жергілікті және сенсорлы желілердің маршруттау хаттамалары;
- сымсыз жергілікті және сенсорлық желілерді жабдықтау;
- жергілікті және сенсорлық желілердің осалдығы;
- сымсыз жергілікті және сенсорлық желілерді қорғау технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Smart-технологияларды таратылған жүйеде ақпаратты жасау, жинақтау және өңдеу процесстерінде қолдануды және оны қызмет көрсетулерді автоматтандырудағы нақты уақыт тәртібіндегі көрсеткіштерді реттеуде пайданалуды меңгеру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады:
- Интернет заттарын Iot талқылау;
- көрсеткіштерді нақты уақыт режимінде реттеу мақсатында smart технологиялардың автоматтандыруда қолданылуын талдау;
- smart технологиялардың әртүрлі тұрмыстық салаларда практикалық қолдану тиімділігін бағалау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.