әлеуметтік ғылымдар магистрі
Мақсаты-ғылыми-зерттеу және практикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелерді енгізу және қолдану дағдыларын меңгерген кітапхана ісі саласында ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Кітапханалық ақпарттық жүйелер
7M03206
Тарих
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кітапханалық қортанудың теориялық негіздерін оқу және магистранттардың дағдыларын меңгеру, кітапхана қорын құруда алған білімдерін пайдалану. Оқу курсы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, оларға шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалау теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады.<br/> Пән ақпараттық қызметтің құжаттық ресурстарының түрлерін талдауды, кітапхана қорын жаңғырту мәселелерін, бейіндік әдебиеттің құжаттық ағымында топтастыру және бағдарлауды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән деректер базасын жобалаумен, интернет-технологиялармен, веб-сервистермен, бұлтты есептеулермен, компьютерлік желілермен, телекоммуникациялармен және компьютерлік қауіпсіздікпен және басқа құралдармен, мәліметтер базасы мен ақпараттық массивтерді бағалау және талдау жүйелерін құрумен және қолдаумен, ақпараттық ресурстарды басқарумен, ақпараттық қызметтер саласында заманауи технологияларды қолданумен, ақпараттық өнімдерді жоспарлаумен және құрумен, түрлі мәдени мекемелермен ынтымақтастық мәселелерін қарастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сапалы өнімді жобалаумен, құрумен, пайдаланумен және талап етумен байланысты кітапханалық-ақпараттық қызметтің түрлерінің тиімділігін бағалау үшін зерттеу әдістері мен сандық есептеулерді меңгеру қабілетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, квалиметрияның жалпы әдіснамалық негіздерін, өлшеудің күрделі міндеттерін шешу үшін жүйелік талдауды, квалиметриялық ақпаратты алу әдістерін меңгеруге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты кітапхана ісінде халықаралық және мемлекеттік стандарттарды қолдану қабілетін қалыптастыру және құжаттардың библиографиялық сипаттамасын жасаудың әртүрлі әдістемесін меңгеру. Пән библиографиялық сипаттаманың әртүрлі түрлерінің қызметін ұйымдастыруды, библиографиялық құжаттарды дайындау мен қалыптастырудың жалпы мәселелерін, қазіргі заманғы кітапханалық-ақпараттық технологияларды және кітапхананың библиографиялық қызметін басқаруды зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарды ақпарат көздерін жан-жақты іздеу, оларды талдау, іріктеу және жіктеу типтерін, әртүрлі өлшемдер бойынша ақпаратты зерттеу әдістерін анықтау және теориялық негіздеу. Оқу курсы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, оларға шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарға ақпараттық қызметтер мен контент құру, ақпараттық қызметтерге зияткерлік меншік құқығы және 21 ғасырда бұқаралық ақпарат құралдарын қайта пайдалану мүмкіндіктерін қалыптастыру контекстінде авторлық құқықтың құқықтық аспектілері туралы білім беру (мысалы, адал пайдалану, бірінші сатылым доктринасы).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі типтегі және түрдегі ақпараттық орталықтарда оқырмандардың әртүрлі санаттарына кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің мәні мен ерекшелігін түсінудің теориялық-әдіснамалық мәселелерін меңгеру; кітапханалық-библиографиялық ақпаратты тұтынушылардың негізгі топтарының жіктелуін және олардың ақпараттық қажеттіліктерінің ерекшеліктерін білу, оқу социологиясы мен психологиясын терең меңгеру, рухани, мәдени және ақпараттық байыту тәсілі ретінде оқу мәдениетін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық қызмет пен кітапхана жұмысыныңттиімділігін арттыру мақсатында ақпараттық менеджментті қалыптастыру және қолдану қабілетін қалыптастыру, оған қатысты функцияларды, ұғымдарды, қоғам алдында тұрған кітапхана менеджментінің бағыттарын талдау, кітапхана менеджменті бойынша қызметті ұйымдастыруға, қоғамдық қызметте және кітапхана менеджментінде компьютерлік технологияларды қолдануға дағдыларды қалыптастыру және бекіту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - автоматтандырылған технологияларды қолдана отырып ақпараттық ресурстардың құрамын, құрылымын, даму заңдылықтарын және пайдалануын, оларды көпшілік кітапханалар қорларын қалыптастыруда, каталогтар мен картотекаларды ұйымдастыруда пайдалануды меңгеру, сонымен қатар баспалар мен баспа ұйымдарында, кітапханалық бейіндегі арнайы оқу орындарында қолдануға арналған білімін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты білімді басқарумен байланысты әртүрлі ұғымдар мен теорияларға кіріспе саласында білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Басқару теориялары мен модельдері, информатика, білімді басқаруға арналған құралдар мен технологиялар, білімді басқарудағы проблемаларға шолу, мазмұнды басқару жүйелері, корпоративтік порталдар, электрондық оқыту, құжат айналымы жүйелері, білімді сақтау сияқты білімді жобалау талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - кітапхана және ақпараттық ғылымдарда және басқа салаларда қолданылатын (немесе болуы мүмкін) әртүрлі жаңа және дамып келе жатқан технологияларды жобалау және қолдану қабілетін қалыптастыру.Курс барысында ашық бастапқы бағдарламалық жасақтаманың (OSS) әртүрлі аспектілері, әлеуметтік медиа, вики, блогтар, мэшаптар, жаңа технологиялар мен тұжырымдамалар талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттардың білімін, осы ұйымдардағы басшылықтың теориялары, принциптері мен практикасына бекіту. Пәнді оқыту барысында көшбасшылыққа тән мүмкіндіктер мен артықшылықтар анықталады, көшбасшылықтың менеджменттен айырмашылығы, кәсіби маманның маңыздылығы, мансап, жұмысқа бағдарланумен салыстыру, жеке күштер мен басқару стильдерін түсіну, кәсіби құндылықтар, клиентке бағдарлану, тұрақты оқыту, әртүрлілік мүмкіндіктері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың теориялық, методологиялық, кітапханалық, библиографиялық, кітап шығару және кітап сауда қызметін ұйымдастыру саласындағы базалық кәсіби білімдерін тереңдете оқыту, салаға тән методологияның ерекшеліктерін ұғындыру, кітапханалық-библиографиялық және кітаптану қызметінің құжаттық-ақпараттық табиғаты туралы түсініктерді қалыптастыру, зерттеудің ерекшелігі мен жаңалығында салаға тән методологияның орнын ұғындыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты ақпараттық архитектура, адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі, осы саладағы зерттеулерге, ақпарат іздеуге, деректер ғылымына және ақпараттық технологиялар саласындағы көшбасшылыққа қатысты тәсілдер мен әдістемелердің принциптері мен сипаттамалары туралы білімді қалыптастыру. Пайдаланушыға бағытталған жүйелерді жобалау, әлеуметтік-техникалық тұжырымдамалар және ыңғайлылық курс барысында талқыланатын негізгі тақырыптар болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кітапхана ісін дамыту заңдылықтарын тану үшін сандық өлшеуіштерді қолдану, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, оларға шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады, кітапханалық қызметтің ауқымын, пропорциясын сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін әзірлеуді, сондай-ақ негізгі даму тенденцияларын негіздейтін көрсеткіштерді өзара байланыстыру және факторларды талдау әдістерін құруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кітапхана ісін дамыту стратегиясында алынған білімді қолдану қабілетін қалыптастыру, кітапханаларды ұйымдастыру және қызмет ету принциптерінің заманауи негіздері саласында білім беру. Оқу курсы барысында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту әдістері, шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастыру әдістері меңгеріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кітапхана ісін дамыту стратегиясында алынған білімді қолдану қабілетін қалыптастыру, кітапханаларды ұйымдастыру және қызмет ету принциптерінің заманауи негіздері саласында білім беру. Оқу курсы барысында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту әдістері, шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастыру әдістері меңгеріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқыту нәтижесінде қолданыстағы бейіндік заңнама жүйесін, кітапхана ісінде практикада құқықтық нормалар мен ережелерді қолдану қабілеттілігі, белгіленген заңнамалық актілер шеңберінде ақпараттық кеңістікті пайдалану және оларды еркін бағдарлау қабілеттері қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кітапхана қызметін ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті кітапхана ісі саласындағы сапа менеджменті жүйесінің стандарттарымен, нормативтік-құқықтық құжаттарымен таныстыру, оны құру және қызмет ету мәні, мақсаттары мен міндеттеріне талдау жасау, барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау және олардың жүзеге асырылуын тиімді ұйымдастыру, сапаны басқару жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалауды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты түрлі бағыттар бойынша ғылым мен техниканың салалары бойынша ақпараттық қызметтерді сапалы ұсыну үшін оқырмандар мен пайдаланушыларға сұрау салынған тақырып бойынша еркін қызмет көрсетуге қабілетін қалыптастыру, жобалау стратегиясын әзірлеу, жобалық мақсаттарды анықтау, кітапханалық және библиографиялық қызметтің жекелеген бөлімдері мен үрдістеріне қатысты кәсіби қызметте, автоматтандыру және компьютерлендіру құралдарын пайдалануды меңгеру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.