әлеуметтік білім бакалавры
Бағдарлама цифрландыру жағдайында ақпаратты іздеу, өңдеу мен таратуға және автоматтандырылған құралдарды енгізуге және пайдалануға қабілетті, анықтамалық-библиографиялық аппаратпен жұмыс істеу дағдысы бар, жоғары білікті маман – библиографтар мен кітапханашыларды даярлауға бағытталған.
Кітапханалық ақпараттық жүйелер
6B03205
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақ/орыс тілі
Қазақ/орыс әдебиеті
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерге балалар мен жасөспірімдерге арнлған кітапханалардың өзіндік ерекшеліктерін ескере отрып, заманауи ақпараттық қызметтердің жұмысын үйрету. Осы курсты оқып-үйрену барысында қойылған міндеттер: заманауи компьютерлік техниканы көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кітапхана қызметтері саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, электронды кітапханаларды құру және енгізу мүмкіндігін бағалау, ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, деректер базасын құру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: ақпараттық технологиялардың теориялық және практикалық тәжірибесінде қолданатын кәсіби библиографиялық көрсеткіштерді дайындау. <br/> Пәнді игеру нәтижесінде: <br/> 1. библиографияның ерекше даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, кітапханалық қызмет көрсетудің қасиеттерін білуге;<br/> 2. библиографиялық тәжірибенің қоғамдағы қызметінде компьютерлік технологияларды түсінуге;<br/> 3. библиография қызметін экономикада, саясатта, мәдениет дамуында қолдануға;<br/> 4. библиография ғылымының қалыптасуы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің шығармашылық тұрғыда ойлау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жеке жүргізу, талдау және ақпаратты қорытындылау қабілеттілігін қалыптастыру. Мынадай аспектілер қарастырылады: ғылыми зерттеулерді жіктеу; ғылыми зерттеулерді жүргізудің жалпы санаттары, ұғымдары, қағидаттары, әдістері мен әдіснамалары; ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау; ғылыми ақпаратты жинау; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жоспарлау, дайындау, ресімдеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты классикалық тілдің тәжірибелік грамматикасын, сөйлем құрылымын, фонетикалық құрылымын үйрену; білім алушының тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. Классикалық тілдің пайда болу және даму тарихы, қазіргі ғылым үшін классикалық тілдің манызы, фонетика, морфология, зат есім, сын есім, етістік; сөзқұрылымы, синтаксис; грамматика; әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласында қолдануы қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі әлемдік өркениеттердің және әлем кітапханаларының адамзаттық құндылықтардың қалыптасуына тигізген ықпалын сараптауға бағытталған. Алға қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін студент қабілетті:<br/> - локалдық өркениет, ұлттық мәдениет терминдерінің мәнін түсінуге,<br/> - әлем кітапханаларының қалыптасуы мен дамуын сараптауға,<br/> - адамзат тарихындағы түрлі тәсілдердің мәнін, олардың ғылыми әдіснамасын талдауға.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты стандарттау және сертификаттаудың негізі, осы саладағы қызметтің негізгі бағыттарымен, стандарттау бойынша нормативтік құжаттар түрлерімен, стандарттау принциптермен және әдістері, стандарттау және сапа менеджменті саласындағы халықаралық тәжірибені зерделеу және студенттің пәнін оқу нәтижесінде білуге болатын құжаттамалық жүйемен таныстыру. <br/> 1. осы саладағы мемлекеттік (ұлттық), халықаралық стандарттар, мемлекеттік ақпараттық ресурстар жүйесіндегі мақсатын және рөлін.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапхананың маңызды функциялардың бірі – каталогизацияландыру негіздерінің, каталог құрудың жалпы теориясын, ұймдастырылуын, әдістемелік ерекшелігін анықтау.<br/> 1. әр түрлі каталогты құруда, мемлекетаралық каталогизация туралы стандартта білімін қалыптастыруға,<br/> 2. отандық кітапханада каталогтаудың қазіргі жай-күйін және даму перспективаларын негіздеуге,<br/> 3. Алфавиттік каталог. Жүйелі каталог. Пәндік каталог. Алфавиттік-пәндік көрсеткіштерді меңгереді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапхана қорын жүйе ретінде жалпы мінездеме беру. КҚ қалыптастыру, оның ерекшеліктерін ашу, моделдеу, толықтыру, есепке алу, құжаттарды іріктеу, қорды орналастыру, оның сақталуын, пайдалануын және басқаруын қарастыру. <br/> КҚ жүйе ретінде, оның қасиеттері, кітапхана қорының жіктелуі. Кітапхана қорын қалыптастыру теориясын. Курс төрт бөлімнен тұрады. 1) КҚ теориялық ережелері,2) қорды қалыптастыру,3) технологиялық процесстерді құру,4) басқару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапханалық менеджмент ұғымының ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру <br/> Пән кітапхананың басқару негіздері мен мәнін, әртүрлі деңгейдегі басқарудың ерекшеліктерін, құжаттамалық қамтамасыз ету және жоспарлау мәселелері, кітапханалық қызметті басқаруды реформалауда әртүрлі менеджмент концепциясын қолдану. Қазіргі заманғы менеджмент концепциясы, ерекше жүйелі түрі, бәсекелестік жағдайда кешенді басқару ретінде даму тенденциялары, мәні,кезеңдері қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапханатанудың теориясын, кітапханатанудың ғылым ретіндегі дамуының принциптерін теориялық-әдіснамалық негізде үйрету, кітапхана ісінің жаңа бағыттарын қалыптастыру.<br/> Кітапханатану кітапхана ісін төрт аспекті бойынша қарастырады:<br/> 1. Кітапхана ісінің теориясын (кітапхана жүйелері мен кітапханалардың қалыптасу принциптерін зерттейді).<br/> 2. Тарихы (кітапханалардың қалыптасу заңдылықтарын зерттейді).<br/> 3. Ұйымдастыру және технология (КС басқару).<br/> 4. Әдісін ( КІ әдістерді, тәсілдерді әзірлейді).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: студенттерді Қазақстандық және шетелдік библиографияның жалпы теориялық, ұйымдастырушылық, әдістемелік және тарихи аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студент қабілетті: <br/> 1. ұлттық библиографияның қазіргі жай-күйі және даму перспективаларын негіздеуге;<br/> 2. библиографиялық басылымдардың жүйесін құруға.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: құжаттанудың, кітаптанудың, кітаптың және құжаттың типологиясын, сонымен қатар жүйелеудің негізіне жалпы теориялық білім беру және құжат және кітаптардың ерекшеліктерін функцияларын ашу<br/> 1. құжаттық ақпаратты пайдалануды, сақтауды, таратуды, өңдеуді және қалыптастырудың ерекшеліктерін негіздеуге,<br/> 2. кітапхана ісі, құжаттану жүйесінің қызметін ғылым ретінде негізгі бағыттарын, кітапхана ісі маманның кәсіби қызметінде оқу-зерттеу жұмыстарының өзекті мәселелерін қалыптастыруға,
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: құжаттарды аналиткалық-синтетикалық өңдеудің теориялық-әдістемелік негізімен және олардың әр түрлерімен ( библиографиялық сипаттама, жүйелеу, пәндестіру, аннотациялау, рефераттау) таныстыру. Бағдарлама соңында студент қабілетті:<br/> - кез-келген құжатты және оның құрамдас бөліктерін білуге,<br/> - құжаттарды аналитикалық синтетикалық өңдеу пәні арқылы әлеуметтік маңызды мәселелер мен үрдістерді сипаттауға;<br/> - библиографиялық жазба элементтерін индекстеуде, аннотациялауда, рефераттауда және басқа да құжаттарды өңдеуде пайдалану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді кітапхана жүйесінің маңызды салаларын; балалар кітапханасының, оқу мекемелері мен ғылыми-техникалық кітапханаларда жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерімен таныстыру <br/> - салалық кітапханалар қорларын құру ерекшеліктері мен құрамын, құрылымын қалыптастыруға,<br/> - пайдаланушылардың сауалдарына сай ақпараттық ресурстарды ұйымдастыруға,<br/> - ақпараттық ресурстарды іздеуде заманауи технологияларды пайдалануға,<br/> - түрлі саладағы кәсіби қызметті сүйемелдеудің ақпараттық әдісін бағалауға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында мәліметтер базасын құру жүйесіне қойылатын талаптар туралы көзқарас қалыптасады, МБ-на қойылатын талаптар, сондай-ақ Қазақстандық автоматтандырылған ақпараттық мәліметтер базасының жүйесі мысалында МБ қолдану технологиясы қарастырылады. Курстың мақсаты мәліметтер базсын құруға қойылатын негізгі жұмыстарды және теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады.гізгі Курсты оқыту барысында студенттер білуі және дағдысы болуы тиіс: кітапханалардағы ақпараттық технологиялардың негізгі түсініктері мен функцияларын; заманауи компьютерлік технологиялардың мәліметтер базасының мүмкіндіктерін ұғынуға; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кітапханалық қызметті ұйымдастыруға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Ақпараттық құқық және этиканың қалыптасуын, даму үрдістерін, құрылымын, ұйымдастырылу үрдістерін, шет ел тәжірибесіменсалыстыра отырып үйрету. Курсты меңгеру нәтижесінде студент қабілетті:
-библиографияға қатысты кәсіби білімді қалыптастыруға,
-ақпараттық технологиялар және компьютерлік техниканы қажетті әдебиеттер мен дерек көздерін іздеуде ұйымдастыруға;
-шет ел кітапхана ісінің құқықтық-әдістемелік құжаттарының негізін талдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің үздіксіз ақпарат алмасуын қолдау, ақпараттық жанжалдарды шешу және мәліметтерді қорғау үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері, ақпараттық жүйелерді қорғау жөніндегі стандарттар мен басшылық құжаттар; ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі қатерлері; оларды анықтау ережелері; ақпараттық қауіпсіздік стандарттары; "ақпараттық қауіпсіздікті"қамтамасыз ету тетіктері зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - компьютерлік желілердің негізгі мүмкіндіктерін меңгеру және ақпараттық іздеуді жүзеге асыру, соның нәтижесінде мақсат мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік береді: кітапханалық қызмет көрсету секторы үшін программалық және аппараттық құралдарды автоматтандыру құралдарын көрсету, ақпараттық объектілердің және процестердің сандық параметрлерін қолдану: ақпаратты сақтауға қажетті жад көлемі ақпаратты өңдеу, компьютерлік желілердің жұмысын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кітапханалық жобалауда кітапхана тәжірибесінде автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер (АКАЖ) жұмыс істеу жүйесін қалыптастыру.
1. Кітапхана ісінде ақпараттық технологияларды пайдалануды, ұйымдастыруды қалыптастыруға;
2. қоғамдық қызметте және кітапхана менеджментінде компьютерлік технологияларды қолдануға;
3. кітапхана тәжірибесінде жаңа технологияларды енгізуді көрсетуге;
4. қазіргі технологиялар мен телекоммуникациялар көмегімен ақпаратты таратуда, іздеуде, сақтауда, өңдеуде, іріктеуде ақпараттық процесстердің негізін пайдалануға;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың қажеттілігі төмендегі факторлардан туындайды: кітапханалық маркетинг қызметінің мәнін, оның әлеуметтік саладағы рөлін, сондай-ақ нарық заманындағы жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерін терең игеруге баулу; маркетингтік қызметтің негізгі теориялық, тәжірибелік бағыттарын, оларды ұйымдастыру ерекшеліктерін оқытудан. Студент білуі тиіс: кітапхан қызметіне жаңаша көзқарасқа байланысты ойларды, қазіргі замандағы ақпараттық кітапханалық технологияларды дамыту талаптарын, маркетингілік жұмыстың теориясы мен тәжірибесін.Дағдыларды меңгеруі тиіс: кітапханалық маркетингіге байланысты білімдерді жан-жақты кәсіби игеруге.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді республиканың әр тарихи кезеңдердегі негізгі баспа орталықтарының жұмысымен таныстыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент қабілетті:
- қазіргі заманғы баспаны сипаттайтын ережелері және жұмыс принциптерін, оның құрылымын, қолданылатын стандарттарды қалыптастыруға,
- отандық басылымдардың ерекшеліктерін ескере отырып, оның библиографиясын білуге,
- Қазақстандағы газет баспасы қызметінің құқықтық реттеуші жүйесін қалыптастыру кезеңдерін талдауға,
- қазіргі заманғы баспаның ережелері мен жұмыс принциптерін, оның құрылымы, қолданылатын стандарттарының сипаттарын тәжірибелеуге,
- негізгі баспа ісінің жұмысын бағалауға.
Қазақстандағы баспа ісіне тән ерекшеліктер мен олардың себептері. Баспа ісінің қалыптасу тарихын және оған үлес қосқан тұлғалар. Қазақстанның кітап баспаларының тарихы туралы тарихи ой мен, тұғырнамалық көзқарастар, олардың қалыптасуы мен дамуы. Қазақстанның кітап баспаларының тарихының теориялық-әдіснамалық негіздері. Бүгінгі таңдағы Қазақстандық кітап баспаларының ерекшеліктері, даму деңгейі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модульдің мақсаты студенттерді
Қазақстанның археографиялық қорымен таныстыру. Курста
Орынбор Ғылыми Мұрағат Комиссиясының, Қазақстанның зерттеу қоғамының, партия тарихы институтының қалыптасу тарихы және олардың археографиялық қызметтері қарастырылады Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер білуі тиіс:- Қазақстанның археографиялық қорының даму тарихын;
Істей білуі тиіс:- материалдарды басылымға әзірлеуде іздестіру мен іріктеп алудың принциптері мен әдістерін іс жүзінде қолдануды; - мәтінді түрлі әдістермен берудің әдістемесін меңгеруді;
- құжаттарға тақырыпша және баянды (легенда), сондай-ақ ғылыми-анықтамалық аппаратты құрастыруды; - басылымдағы дерек материалын жүйелеуді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге кәсіби қызметін меңгеру үшін негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіз және ойлау мәдениетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- медиа сауаттылық феноменінің негізгі ұғымдары мен жетекші компоненттерін қалыптастыру;
- жаңалықтар журналистикасы мәтіндерінің ерекшеліктерін білу және журналистік қызметтің басқа салаларының мәтіндерін саралау;
- коммуникацияның мақсаттары мен жағдайына негізделген қарым-қатынас жасау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді сирек қолжазбалар қорымен жұмыс істеу әдісімен таныстыру болып табылады. Сирек қолжазбалар қорының қалыптасу тарихына, оларды сақтау жолдарына, ғылыми-анықтамалық аппаратына, жүйелеу мен сыныптауға, сонымен қатар сирек қолжазбалар қорын ғылыми сипаттау мен каталогтау ісіне баса назар аударылады. Курста сирек кездесетін қолжазбалар қорымен жұмыс жасау әдістемесі, сирек кездесетін қолжазбалар қорының қалыптасу тарихы, олардың сақталуы, ғылыми – анықтамалық аппараты, жүйелеуі және сыныпталуы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге жалған жаңалықтар феномені қызметінің табиғаты, эволюциясы және заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру; жалған ақпаратпен, ақпараттық манипуляциялармен, жалған жаңалықтармен күресу қабілеті. Фактчектің тәжірибесі мен әдіснамасы, заманауи медиалық ортада дезинформацияға қарсы әрекет ету тәсілдері, оқырмандарға желідегі контенттің дұрыстығын тексеруге көмектесетін жаңа бағдарламалар мен қосымшалар зерттелетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді заманауи кітапханалық ресурстармен жұмыс істеуді үйрету. Осы курсты оқып-үйрену барысында қойылған міндеттер: заманауи компьютерлік техниканы көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кітапхана қызметтері саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, электронды кітапханаларды құру және енгізу мүмкіндігін бағалау, ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, деректер базасын құру.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсат - жалпы және бейорганикалық химияның әдіснамалық-аспаптық базасын оның практикалық міндеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру: бейорганикалық заттардың физикалық қасиеттерін зерттеу, берілген әдістеме мен технологиялық регламентке сәйкес бейорганикалық заттарды синтездеу.
Білім беру практикасы мақсат пен міндеттерді өз бетінше қою, әдістерді таңдау, жұмыс жоспарын құру және практикалық жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты-химиялық өндірістің технологиялық карталарын оқу қабілетін қалыптастыру, белгілі бір химиялық кәсіпорынның мысалында жабдықтарды, материалдарды және жобалық және жобалық шешімдерді таңдауды негіздеу, тәжірибе барысында өндірістік міндеттерді орындау үшін модульді игеру кезінде алынған құзіреттіліктерді жүзеге асыру.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, регламенттерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
1. Мақсаты-теориялық білімді бекіту, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын, құзыреттері мен тәжірибесін игеру.
Нәтижесінде келесі құзыреттер пайда болады:
- есеп ақпаратын іздеу, сыни талдау, жинақтау және жүйелеу қабілеті;
кәсіби және еңбек дағдыларын қалыптастыру;
- тиісті саладағы кәсіпорындарды, ұйымдар мен мекемелерді есепке алу ерекшеліктерін зерделеу;
– ҚЕХС сәйкес қаржылық есептілікті жасау және есепке алу дағдыларын меңгеру;
- ХАА сәйкес қаржылық есептілік аудитін жүргізу техникасын меңгеру.