әлеуметтік білім бакалавры
Бағдарлама цифрландыру жағдайында ақпаратты іздеу, өңдеу мен таратуға және автоматтандырылған құралдарды енгізуге және пайдалануға қабілетті, анықтамалық-библиографиялық аппаратпен жұмыс істеу дағдысы бар, жоғары білікті маман – библиографтар мен кітапханашыларды даярлауға бағытталған.
Кітапханалық ақпараттық жүйелер
6B03205
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақ/орыс тілі
Қазақ/орыс әдебиеті
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттерге кітапханалық ғылым саласындағы ақпараттық технологиялар саласындағы мұқият білім беру. Осы курсты оқып үйренудегі міндеттер мақсатқа жетуді қамтамасыз етеді: дұрыс әдебиеттерді іздеуде ақпараттық технологияларды көрсету; ақпаратты қорғаудың жүйелік әдістемесі мен құқықтық және нормативтік қамтамасыз етілуін қалыптастыру, ақпараттық ресурстар мен қажеттіліктерге қатысты білімді негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттердің қолданбалы бағдарламаларды әзірлеу, ақпаратты өңдеу, қолданбалы мәселелерді шешу үшін ақпараттық технологиялар құралдарын жүйелі қолдану саласында білім мен дағдыларды игеруі. Курста алгоритмнің негізгі қасиеттері, алгоритмдерді құрудың жалпы принциптері, алгоритмдердің классификациясы, бағдарламалау тілдерінің деңгейлері, компиляторлар мен интерпретаторлар, С тілінің алфавиті, С тілінің элементарлық конструкциялары, деректер түрлері, амалдар мен өрнектер. басқару операторлары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әр түрлі типтегі басылымдар үшін құжаттарды анықтау және таңдау қабілеттілігін қалыптастыру. Пән археография теориясы мен тәжірибесін, құжаттық жарияланымдарды дайындау әдістемесін, құжаттарды анықтау және іріктеу қағидаттарын, археографиялық өңдеуді, әртүрлі кезеңдегі құжаттардың мәтінін таңдау және беру әдістемесін, жарияланымның ғылыми-анықтамалық аппаратын құрастыруды, жарияланатын құжаттардың археографиялық ресімделуін зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты балалар мен жасөспірімдер оқуының педагогикасы және психологиясы саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттарын және негізгі мәселелерді түсініп, шешуге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент балалар мен жасөспірімдер оқуының педагогикасы және психологиясының ерекшеліктерін және оқу қабілеттілігін арттыруға бағытталған кәсіби қызметтің жаңа түрінің мәселелерін шешуге қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерге балалар мен жасөспірімдерге арнлған кітапханалардың өзіндік ерекшеліктерін ескере отрып, заманауи ақпараттық қызметтердің жұмысын үйрету. Осы курсты оқып-үйрену барысында қойылған міндеттер: заманауи компьютерлік техниканы көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кітапхана қызметтері саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, электронды кітапханаларды құру және енгізу мүмкіндігін бағалау, ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, деректер базасын құру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: ақпараттық технологиялардың теориялық және практикалық тәжірибесінде қолданатын кәсіби библиографиялық көрсеткіштерді дайындау. <br/> Пәнді игеру нәтижесінде: <br/> 1. библиографияның ерекше даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, кітапханалық қызмет көрсетудің қасиеттерін білуге;<br/> 2. библиографиялық тәжірибенің қоғамдағы қызметінде компьютерлік технологияларды түсінуге;<br/> 3. библиография қызметін экономикада, саясатта, мәдениет дамуында қолдануға;<br/> 4. библиография ғылымының қалыптасуы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің шығармашылық тұрғыда ойлау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жеке жүргізу, талдау және ақпаратты қорытындылау қабілеттілігін қалыптастыру. Мынадай аспектілер қарастырылады: ғылыми зерттеулерді жіктеу; ғылыми зерттеулерді жүргізудің жалпы санаттары, ұғымдары, қағидаттары, әдістері мен әдіснамалары; ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау; ғылыми ақпаратты жинау; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жоспарлау, дайындау, ресімдеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттарын зерттеу және интеллектуалды мазмұнмен проблемаларды шешу болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент жасанды интеллект міндеттерінің ерекшеліктерін және логикалық программалаудың рөлін, білімді ұсыну моделін логикалық бағдарламалау дағдыларына ие болуы керек, жасанды интеллект жүйелерін әзірлеуде логикалық бағдарламалау дағдыларын меңгеруі тиіс.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты классикалық тілдің тәжірибелік грамматикасын, сөйлем құрылымын, фонетикалық құрылымын үйрену; білім алушының тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. Классикалық тілдің пайда болу және даму тарихы, қазіргі ғылым үшін классикалық тілдің манызы, фонетика, морфология, зат есім, сын есім, етістік; сөзқұрылымы, синтаксис; грамматика; әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласында қолдануы қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі әлемдік өркениеттердің және әлем кітапханаларының адамзаттық құндылықтардың қалыптасуына тигізген ықпалын сараптауға бағытталған. Алға қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін студент қабілетті:<br/> - локалдық өркениет, ұлттық мәдениет терминдерінің мәнін түсінуге,<br/> - әлем кітапханаларының қалыптасуы мен дамуын сараптауға,<br/> - адамзат тарихындағы түрлі тәсілдердің мәнін, олардың ғылыми әдіснамасын талдауға.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты стандарттау және сертификаттаудың негізі, осы саладағы қызметтің негізгі бағыттарымен, стандарттау бойынша нормативтік құжаттар түрлерімен, стандарттау принциптермен және әдістері, стандарттау және сапа менеджменті саласындағы халықаралық тәжірибені зерделеу және студенттің пәнін оқу нәтижесінде білуге болатын құжаттамалық жүйемен таныстыру. <br/> 1. осы саладағы мемлекеттік (ұлттық), халықаралық стандарттар, мемлекеттік ақпараттық ресурстар жүйесіндегі мақсатын және рөлін.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапхананың маңызды функциялардың бірі – каталогизацияландыру негіздерінің, каталог құрудың жалпы теориясын, ұймдастырылуын, әдістемелік ерекшелігін анықтау.<br/> 1. әр түрлі каталогты құруда, мемлекетаралық каталогизация туралы стандартта білімін қалыптастыруға,<br/> 2. отандық кітапханада каталогтаудың қазіргі жай-күйін және даму перспективаларын негіздеуге,<br/> 3. Алфавиттік каталог. Жүйелі каталог. Пәндік каталог. Алфавиттік-пәндік көрсеткіштерді меңгереді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапхана қорын жүйе ретінде жалпы мінездеме беру. КҚ қалыптастыру, оның ерекшеліктерін ашу, моделдеу, толықтыру, есепке алу, құжаттарды іріктеу, қорды орналастыру, оның сақталуын, пайдалануын және басқаруын қарастыру. <br/> КҚ жүйе ретінде, оның қасиеттері, кітапхана қорының жіктелуі. Кітапхана қорын қалыптастыру теориясын. Курс төрт бөлімнен тұрады. 1) КҚ теориялық ережелері,2) қорды қалыптастыру,3) технологиялық процесстерді құру,4) басқару.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты кітапхалық педагогикалық процестерді талдау және жүзеге асыра алатын сандық технологиялар негіздерімен кітапханалық-педагогикалық және ақпараттық қызмет саласы бойынша қабілеттілігін қалыптастыру.<br/> Кітапханалық педагогиканың ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу және оқуға тарту саласында ұлттық бағдарламаларды іске асыру, жеке тұлғаның мәдени сәйкестілігін және мәдениетаралық өзара іс-қимылды қалыптастыру, әлемдік әдебиет білімін пайдалану білу;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапханалық менеджмент ұғымының ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру <br/> Пән кітапхананың басқару негіздері мен мәнін, әртүрлі деңгейдегі басқарудың ерекшеліктерін, құжаттамалық қамтамасыз ету және жоспарлау мәселелері, кітапханалық қызметті басқаруды реформалауда әртүрлі менеджмент концепциясын қолдану. Қазіргі заманғы менеджмент концепциясы, ерекше жүйелі түрі, бәсекелестік жағдайда кешенді басқару ретінде даму тенденциялары, мәні,кезеңдері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапханалық менеджмент ұғымының ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру және нәтижесінде студент қабілетті:<br/> - Кітапхана ісінде ақпараттық технологияларды пайдалануды, ұйымдастыруды қалыптастыруға,<br/> - кітапхана менеджментіне қатысты функцияларын және қоғамдық өмірдегі ұғымдарды, терминдерді анықтауға,<br/> - қоғам алдында тұрған кітапхана менеджментінің бағытын талдауға,<br/> - кітапхана менеджменті бойынша қызметті ұйымдастыруға.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапханатанудың теориясын, кітапханатанудың ғылым ретіндегі дамуының принциптерін теориялық-әдіснамалық негізде үйрету, кітапхана ісінің жаңа бағыттарын қалыптастыру.<br/> Кітапханатану кітапхана ісін төрт аспекті бойынша қарастырады:<br/> 1. Кітапхана ісінің теориясын (кітапхана жүйелері мен кітапханалардың қалыптасу принциптерін зерттейді).<br/> 2. Тарихы (кітапханалардың қалыптасу заңдылықтарын зерттейді).<br/> 3. Ұйымдастыру және технология (КС басқару).<br/> 4. Әдісін ( КІ әдістерді, тәсілдерді әзірлейді).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: студенттерді Қазақстандық библиографияның жалпы теориялық, ұйымдастырушылық, әдістемелік және тарихи аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студент қабілетті: <br/> - Қазақстандағы библиографияның қалыптасу және даму кезеңдерін, мемлекетаралық білімдер мен библиографиялық байланыстардың негізін қалыптастыруға,<br/> - ұлттық библиографияның қазіргі жай-күйі және даму перспективаларын негіздеуге,<br/> - библиографиялық басылымдардың жүйесін құруға,<br/> - ұлттық ақпараттық ресурстарды құрудағы мәселелерді шешу үшін дағдыларды қолдануға,<br/> - мемлекет ішінде және халықаралық деңгейде ұлттық библиографияға деген қазіргі заманғы көзқарастар жүйесін талдауға,<br/> - библиографиялық басылымдардың жүйесін құруға.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: студенттерді Қазақстандық және шетелдік библиографияның жалпы теориялық, ұйымдастырушылық, әдістемелік және тарихи аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студент қабілетті: <br/> 1. ұлттық библиографияның қазіргі жай-күйі және даму перспективаларын негіздеуге;<br/> 2. библиографиялық басылымдардың жүйесін құруға.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: құжаттанудың, кітаптанудың, кітаптың және құжаттың типологиясын, сонымен қатар жүйелеудің негізіне жалпы теориялық білім беру және құжат және кітаптардың ерекшеліктерін функцияларын ашу<br/> 1. құжаттық ақпаратты пайдалануды, сақтауды, таратуды, өңдеуді және қалыптастырудың ерекшеліктерін негіздеуге,<br/> 2. кітапхана ісі, құжаттану жүйесінің қызметін ғылым ретінде негізгі бағыттарын, кітапхана ісі маманның кәсіби қызметінде оқу-зерттеу жұмыстарының өзекті мәселелерін қалыптастыруға,
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің құжаттану ғылымның әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелерін зерттеу негізінде салалық құжаттамалық жүйені анықтау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Құжаттанудың негіздері, ұғымдық аппараттын қалыптастыру, құжаттарды жіктеу, жүйелеу, құжаттың материалдық негіздері, құжаттамалық қызметтің негізгі бағыттарының мазмұны, құжаттанудың қазіргі заманғы қолданбалы пәндермен өзара байланыстары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: құжаттарды аналиткалық-синтетикалық өңдеудің теориялық-әдістемелік негізімен және олардың әр түрлерімен ( библиографиялық сипаттама, жүйелеу, пәндестіру, аннотациялау, рефераттау) таныстыру. Бағдарлама соңында студент қабілетті:<br/> - кез-келген құжатты және оның құрамдас бөліктерін білуге,<br/> - құжаттарды аналитикалық синтетикалық өңдеу пәні арқылы әлеуметтік маңызды мәселелер мен үрдістерді сипаттауға;<br/> - библиографиялық жазба элементтерін индекстеуде, аннотациялауда, рефераттауда және басқа да құжаттарды өңдеуде пайдалану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді кітапхана жүйесінің маңызды салаларын; балалар кітапханасының, оқу мекемелері мен ғылыми-техникалық кітапханаларда жұмысты ұйымдастыру әдістерін меңгеру;<br/> - салалық кітапханалар қорларын құру ерекшеліктері мен құрамын, құрылымын қалыптастыруға,<br/> - пайдаланушылардың сауалдарына сай ақпараттық ресурстарды ұйымдастыруға,<br/> - ақпараттық ресурстарды іздеу,<br/> - түрлі саладағы кәсіби қызметті сүйемелдеудің ақпараттық әдісін бағалауға қабілетін арттыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында мәліметтер базасын құру жүйесіне қойылатын талаптар туралы көзқарас қалыптасады, МБ-на қойылатын талаптар, сондай-ақ Қазақстандық автоматтандырылған ақпараттық мәліметтер базасының жүйесі мысалында МБ қолдану технологиясы қарастырылады. Курстың мақсаты мәліметтер базсын құруға қойылатын негізгі жұмыстарды және теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады.гізгі Курсты оқыту барысында студенттер білуі және дағдысы болуы тиіс: кітапханалардағы ақпараттық технологиялардың негізгі түсініктері мен функцияларын; заманауи компьютерлік технологиялардың мәліметтер базасының мүмкіндіктерін ұғынуға; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кітапханалық қызметті ұйымдастыруға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәліметтер қорының (МҚ) теориялық негіздерін, мәліметтер бойынша негізгі операциялар, мәліметтер қорын және мәліметтер банктерінің құрылу принциптері мен әдістерін, мәліметтер қорының басқару жүйесін (МҚБЖ) меңгеру.
1. Реляциялық кестелердің терминологиясын қалыптастыру;
2. Деректер базасын, деректер банкін, білім базасын, деректер базасын басқару жүйесін, сараптама жүйесін анықтау;
3. объектіні классификациялау;
4. заманауи жүйелерін бағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Ақпараттық құқық және этиканың қалыптасуын, даму үрдістерін, құрылымын, ұйымдастырылу үрдістерін, шет ел тәжірибесіменсалыстыра отырып үйрету. Курсты меңгеру нәтижесінде студент қабілетті:
-библиографияға қатысты кәсіби білімді қалыптастыруға,
-ақпараттық технологиялар және компьютерлік техниканы қажетті әдебиеттер мен дерек көздерін іздеуде ұйымдастыруға;
-шет ел кітапхана ісінің құқықтық-әдістемелік құжаттарының негізін талдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің кітапханаларда деректер мен ақпарат құзыреттеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін құралдар мен технологияларды игеру қабілеттілігін қалыптастыру. Презентация тапсырмаларына арналған бағдарламалық жасақтаманың жетілдірілген мүмкіндіктері, сондай-ақ электрондық кесте немесе дерекқор түріндегі деректерді технологиялық талдау әдістері, деректерді визуализациялау стратегиялары мен әдістері қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
кітапханаларға қызмет көрсету мақсатында кітапханашыларды жаңа бағдарламалық өнімдер жұмысымен таныстыру.
Курсты оқу барысында студент қабілетті:
- қолданушыларды және инновациялық онлайн-кітапхана жұмыс мақсаты мен міндеттерін, принциптерін түсінуге,
- ақпараттық алмасуда кітапханалық коммуникацияның рөлін түсінуге (электронды құжаттарды жеткізу, кітапханалық кредиттер),
- өнімнің дизайнын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты әлем кітапханаларының кәсіби қызметі мен ақпараттық технологиялық жабдықталуы, библиографиялық құрылымдық ерекшеліктерін меңгеру. Курсты игеру нәтижесінде студент қабілетті:
- европа елдеріндегі қазіргі заманғы кітапханалық зерттеулерін түсінуге,
- шет ел мемлекеттеріндегі кітапхана ісінің негізгі даму бағыттарын түсінуге,
- шет елдегі кітапханалардың дамуын салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің үздіксіз ақпарат алмасуын қолдау, ақпараттық жанжалдарды шешу және мәліметтерді қорғау үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ақпараттық қауіпсіздікті ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері, ақпараттық жүйелерді қорғау жөніндегі стандарттар мен басшылық құжаттар; ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі қатерлері; оларды анықтау ережелері; ақпараттық қауіпсіздік стандарттары; "ақпараттық қауіпсіздікті"қамтамасыз ету тетіктері зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерге балалар мен жасөспірімдерге арнлған кітапханалардың өзіндік ерекшеліктерін ескере отрып, заманауи ақпараттық қызметтердің жұмысын үйрету. Осы курсты оқып-үйрену барысында қойылған міндеттер: заманауи компьютерлік техниканы көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кітапхана қызметтері саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, электронды кітапханаларды құру және енгізу мүмкіндігін бағалау, ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, деректер базасын құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аудиторияның негізгі ережелерін қалыптастыру; жалпы сипаттағы, сондай-ақ жеке көріністердегі (баспа БАҚ, радио, теледидар, интернет аудиториялары) медиааудиторлардың мінез-құлқының заңдылықтарын кешенді түсіну. Курс аудиторияның даму тарихын, медиааудитория ұғымын, баспа БАҚ, радио, теледидар, интернет аудиторияларын өлшеу әдістерін, медиааудиторияларды зерттеу әдістерін, баспа және электронды БАҚ аудиториясының стандартты параметрлерін зерттейді.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге HTML-құжаттарды жасау және редакциялау бойынша сайттарды жобалау технологиялары мен құралдары туралы жалпы ақпарат беру. Осы курсты оқып-үйрену барысында мақсаттарға қол жеткізу қамтамасыз етіледі: жобалық құжаттаманы әзірлеуге бақылау жасау, жаңа ақпараттық жүйелерді жобалау технологияларын қолдану, дизайн стратегияларын әзірлеу, жобалық мақсаттарды анықтау, жұмыс критерийлері, қолданудың шектеулері.
- ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - компьютерлік желілердің негізгі мүмкіндіктерін меңгеру және ақпараттық іздеуді жүзеге асыру, соның нәтижесінде мақсат мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік береді: кітапханалық қызмет көрсету секторы үшін программалық және аппараттық құралдарды автоматтандыру құралдарын көрсету, ақпараттық объектілердің және процестердің сандық параметрлерін қолдану: ақпаратты сақтауға қажетті жад көлемі ақпаратты өңдеу, компьютерлік желілердің жұмысын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кітапхананың өнімі мен қызметін, пайдаланушылардың сұранысын максималды түрде қанағаттандыруға бағытталған басқару технологиясын зерттеу. Ол нарықтық экономика жағдайындағы көпшілік кітапханаларының жұмысын жүзеге асыруға, қызмет көрсетіп отырған аймақтың және онда тұратын халықтың қажеттіліктерінің, сұраныстарының өзгерісіне бейімделуге, кітапханалық қызметке деген сұранысты қалыптастыру. Коммерциялық және коммерциялық емес маркетинг мәселесін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мәліметтер қорын жобалау, құру және жүргізудің негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәліметтер қорын жобалау процесі концептуалды көзқарас тұрғысынан қарастырылады. Дерек қорын жоспарлау, дерек қорын таңдау және дерек қорын басқарумен байланысты мәселелерді зерттеледі. Қазіргі ДҚБЖ жұмыс істеу принциптері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ірі масштабты жобаларға деректер қорының қосымшаларын жобалау және әзірлеу әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQL Server қауіпсіздік модельдерімен, қосылымдардың есептік жазбаларымен және дерекқор пайдаланушыларының есептік жазбаларымен жұмыс. SQL Server резервті көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс желілік ақпараттық технологиялар мен ақпараттық ресурстарды әзірлеу және пайдалану кезінде туындайтын этикалық және кәсіби мәселелерді қамтиды. Онда этикалық шешімдер қабылдауға арналған мәселелер, пайда болатын технологиялар және олардың этикалық салдары, ақпараттық және компьютерлік кәсіпқойлық қарастырылады.
Тақырыптарға құпиялылық, зияткерлік меншік, киберқылмыс, ойын, әлеуметтік әділеттілік және кәсіби этика кодекстері кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге кәсіби қызметін меңгеру үшін негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіз және ойлау мәдениетін қалыптастыру.
Курсты барысында төмендегі білімдерді меңгереді:
- медиа сауаттылық феноменінің негізгі ұғымдары мен жетекші компоненттерін қалыптастыру;
- жаңалықтар мәтіндерінің ерекшеліктерін білу және журналистікның салаларының мәтіндерін саралау;
- коммуникацияның мақсаттары мен жағдайына негізделген қарым-қатынас жасау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: түрлі типтегі және түрдегі құжаттық қорлармен жұмыс жасауға қабілетін арттыру.
- кітапхананың құжаттық қорлары және ақпараттық қызмет, оның технологиясын қалыптастыру жөніндегі негізгі ережелерді негіздеу,
- құжаттық ағымнан кәсіби әдебиеттерді іріктеу
- тәжірибеде кітапхананың құжаттық қорды қалыптастыру және ақпараттық қызметінің негізгі теориясын, құжаттық қорды ұйымдастыруды қолдануға,
- құжаттық қорды қалыптастыру,
- ақпараттық қызмет пен құжаттық қорды қалыптастыруды бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кітапханалық жобалауда кітапхана тәжірибесінде автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер (АКАЖ) жұмыс істеу жүйесін қалыптастыру.
1. Кітапхана ісінде ақпараттық технологияларды пайдалануды, ұйымдастыруды қалыптастыруға;
2. қоғамдық қызметте және кітапхана менеджментінде компьютерлік технологияларды қолдануға;
3. кітапхана тәжірибесінде жаңа технологияларды енгізуді көрсетуге;
4. қазіргі технологиялар мен телекоммуникациялар көмегімен ақпаратты таратуда, іздеуде, сақтауда, өңдеуде, іріктеуде ақпараттық процесстердің негізін пайдалануға;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың қажеттілігі төмендегі факторлардан туындайды: кітапханалық маркетинг қызметінің мәнін, оның әлеуметтік саладағы рөлін, сондай-ақ нарық заманындағы жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерін терең игеруге баулу; маркетингтік қызметтің негізгі теориялық, тәжірибелік бағыттарын, оларды ұйымдастыру ерекшеліктерін оқытудан. Студент білуі тиіс: кітапхан қызметіне жаңаша көзқарасқа байланысты ойларды, қазіргі замандағы ақпараттық кітапханалық технологияларды дамыту талаптарын, маркетингілік жұмыстың теориясы мен тәжірибесін.Дағдыларды меңгеруі тиіс: кітапханалық маркетингіге байланысты білімдерді жан-жақты кәсіби игеруге.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді республиканың әр тарихи кезеңдердегі негізгі баспа орталықтарының жұмысымен таныстыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент қабілетті:
- қазіргі заманғы баспаны сипаттайтын ережелері және жұмыс принциптерін, оның құрылымын, қолданылатын стандарттарды қалыптастыруға,
- отандық басылымдардың ерекшеліктерін ескере отырып, оның библиографиясын білуге,
- Қазақстандағы газет баспасы қызметінің құқықтық реттеуші жүйесін қалыптастыру кезеңдерін талдауға,
- қазіргі заманғы баспаның ережелері мен жұмыс принциптерін, оның құрылымы, қолданылатын стандарттарының сипаттарын тәжірибелеуге,
- негізгі баспа ісінің жұмысын бағалауға.
Қазақстандағы баспа ісіне тән ерекшеліктер мен олардың себептері. Баспа ісінің қалыптасу тарихын және оған үлес қосқан тұлғалар. Қазақстанның кітап баспаларының тарихы туралы тарихи ой мен, тұғырнамалық көзқарастар, олардың қалыптасуы мен дамуы. Қазақстанның кітап баспаларының тарихының теориялық-әдіснамалық негіздері. Бүгінгі таңдағы Қазақстандық кітап баспаларының ерекшеліктері, даму деңгейі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модульдің мақсаты студенттерді
Қазақстанның археографиялық қорымен таныстыру. Курста
Орынбор Ғылыми Мұрағат Комиссиясының, Қазақстанның зерттеу қоғамының, партия тарихы институтының қалыптасу тарихы және олардың археографиялық қызметтері қарастырылады Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер білуі тиіс:- Қазақстанның археографиялық қорының даму тарихын;
Істей білуі тиіс:- материалдарды басылымға әзірлеуде іздестіру мен іріктеп алудың принциптері мен әдістерін іс жүзінде қолдануды; - мәтінді түрлі әдістермен берудің әдістемесін меңгеруді;
- құжаттарға тақырыпша және баянды (легенда), сондай-ақ ғылыми-анықтамалық аппаратты құрастыруды; - басылымдағы дерек материалын жүйелеуді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге кәсіби қызметін меңгеру үшін негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіз және ойлау мәдениетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- медиа сауаттылық феноменінің негізгі ұғымдары мен жетекші компоненттерін қалыптастыру;
- жаңалықтар журналистикасы мәтіндерінің ерекшеліктерін білу және журналистік қызметтің басқа салаларының мәтіндерін саралау;
- коммуникацияның мақсаттары мен жағдайына негізделген қарым-қатынас жасау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді сирек қолжазбалар қорымен жұмыс істеу әдісімен таныстыру болып табылады. Сирек қолжазбалар қорының қалыптасу тарихына, оларды сақтау жолдарына, ғылыми-анықтамалық аппаратына, жүйелеу мен сыныптауға, сонымен қатар сирек қолжазбалар қорын ғылыми сипаттау мен каталогтау ісіне баса назар аударылады. Курста сирек кездесетін қолжазбалар қорымен жұмыс жасау әдістемесі, сирек кездесетін қолжазбалар қорының қалыптасу тарихы, олардың сақталуы, ғылыми – анықтамалық аппараты, жүйелеуі және сыныпталуы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге жалған жаңалықтар феномені қызметінің табиғаты, эволюциясы және заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру; жалған ақпаратпен, ақпараттық манипуляциялармен, жалған жаңалықтармен күресу қабілеті. Фактчектің тәжірибесі мен әдіснамасы, заманауи медиалық ортада дезинформацияға қарсы әрекет ету тәсілдері, оқырмандарға желідегі контенттің дұрыстығын тексеруге көмектесетін жаңа бағдарламалар мен қосымшалар зерттелетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді заманауи кітапханалық ресурстармен жұмыс істеуді үйрету. Осы курсты оқып-үйрену барысында қойылған міндеттер: заманауи компьютерлік техниканы көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кітапхана қызметтері саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, электронды кітапханаларды құру және енгізу мүмкіндігін бағалау, ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, деректер базасын құру.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Мақсат - жалпы және бейорганикалық химияның әдіснамалық-аспаптық базасын оның практикалық міндеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру: бейорганикалық заттардың физикалық қасиеттерін зерттеу, берілген әдістеме мен технологиялық регламентке сәйкес бейорганикалық заттарды синтездеу.
Білім беру практикасы мақсат пен міндеттерді өз бетінше қою, әдістерді таңдау, жұмыс жоспарын құру және практикалық жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты-химиялық өндірістің технологиялық карталарын оқу қабілетін қалыптастыру, белгілі бір химиялық кәсіпорынның мысалында жабдықтарды, материалдарды және жобалық және жобалық шешімдерді таңдауды негіздеу, тәжірибе барысында өндірістік міндеттерді орындау үшін модульді игеру кезінде алынған құзіреттіліктерді жүзеге асыру.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, регламенттерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.