техника ғылымдарының магистрі
Робототехникалық жүйелер саласында терең жүйелі білімі мен құзыреттілігі бар, робототехникалық жүйелерді жобалаудың, басқарудың өзекті ғылыми мәселелерін, сондай-ақ биомеханикалық жүйелердің міндеттерін өз бетінше анықтауға және шешуге қабілетті, ғылыми және білім беру саласында, әртүрлі автоматтандырылған және роботтандырылған өндірістерде, ҚР робототехника саласындағы ұйымдар мен зертханаларда жұмыс істеу үшін және халықаралық ғылыми орталықтарда робототехника саласындағы ғылыми зерттеулермен айналысатын жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Робототехникалық жүйелер
7M07118
Механика-математика
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-биомеханиканың іргелі заңдары мен принциптері туралы білімді, биологиялық тіндердің, жүйелердің механикалық қасиеттері туралы теориялық білімді, сондай-ақ тіршілік процесінде және кеңістікте дененің қозғалысы кезінде болатын физикалық құбылыстарды қалыптастыру. Зерттеледі: механикалық қозғалыс. Кинематика. Адамның қозғалтқыш аппаратының биомеханикасы. Адам ағзасына сыртқы әсерлер. Жасанды ағзалардың биомеханикасы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-өнеркәсіптік роботтардың түрлері, қолданылу мақсаты, құрастырудың жалпы принциптерін оқу болып табылады. Магистранттардың өнеркәсіптік робототехникалық жүйелерді талдау және синтездеу дағдыларын дамыту. Курста: өнеркәсіптік роботтардың типтері мен конструкциялары, жіктелуі, өнеркәсіптік робототехникалық жүйелерді қолдану және дамыту, кеңістіктегі роботтың қозғалысын ұйымдастыру және басқару, өнеркәсіптік роботтың кинематикалық модельдерін құру және қолдану, өнеркәсіптік роботтарды бағдарламалау қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи басқару әдістері бойынша жүйелі білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, РЖ басқарудың заманауи әдістерінің негіздерін оқыту, РЖ локализациялау, навигация және жоспарлау мәселелерін шешуге үйрету.<br/> Әртүрлі физикалық сипаттағы объектілерді басқару процестері, автоматты басқарудың жалпы қағидаттарын әзірлеу, сондай-ақ робототехникалық жүйелерді басқару жүйелерінің әдістері зерделенетін болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты робототехниканың заманауи және өзекті мәселелерін зерттеу, робототехниканың заманауи мәселелері бойынша білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Курста робототехниканың ғылыми саласы, робототехниканың негізгі өзекті мәселелері, робототехниканың әлемдегі қазіргі жағдайы және робототехниканың заманауи мәселелерін шешу жолдары, роботтардың әртүрлі модельдерінің оңтайлы конструкциялары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарды ақырғы-элементтік талдау негізінде роботтардың бөлшектерін, конструктивтік элементтер мен тораптарды автоматтандырылған есептеу және жобалаудың заманауи компьютерлік әдістерімен, автоматтандырылған жобалау ортасында орындау әдістерімен таныстыру болып табылады. Ақырғы-элементтік талдау негзнде роботтардың бөлшектерін, конструктивтік элементтер мен тораптарды автоматтандырылған есептеу мен жобалаудың заманауи компьютерлік әдістері, автоматтандырылған жобалау ортасында жүргізу қаралатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды локализация, навигация және жоспарлау мәселелерін мобильді роботтарды бағдарламалау тәсілдерімен (құрлықта, суда, ауада) шешуге үйрету. Қарастырылады: әр түрлі мобильді роботтарды қолдану (құрлықта, суда, ауада), локализация, навигация және жоспарлау мәселелерін шешу, мобильді роботтарды бағдарламалау (құрлықта, суда, ауада).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект туралы жүйелі базалық түсінікті қалыптастыру және роботтарды, зияткерлік жүйелерді терең оқыту, роботтардың заманауи Зияткерлік жүйелерін зерттеу әдістері бойынша тәртіптік құзыреттерді игеру. Жасанды интеллект әдістері, сараптамалық жүйелер мен нейрондық желілік құрылымдар, ассоциативті жад технологиялары, анық емес логика мен ситуациялық басқару, робототехникаға арналған 2D және 3D зондтау зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттармен заманауи гуманоидты роботтарды, гуманоидты роботтардың заманауи конструкцияларын есептеу және оңтайлы жобалаудың негізгі әдістерін және оларды робототехникада қолдану саласын зерттеу. Қазіргі гуманоидты роботтардың типтері мен конструкциялары, қазіргі гуманоидты роботтың кинематикалық модельдерін жасау және қолдану, қазіргі гуманоидты роботтардың бағдарламалау және қолдану салалары зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарды құрылыммен, кеңістіктегі қозғалыспен таныстыру, заманауи мобильді роботтардың сенсорларын қолданатын кинематикалық модельдерді құру, локализация, навигация және жоспарлау мәселелерін, заманауи мобильді роботтарды бағдарламалау әдістерін шешуге үйрету. Мыналар зерделенетін болады: түрлері мен конструкциялары, роботты кеңістікте басқару, әртүрлі датчиктерді пайдалану, қазіргі заманғы мобильді роботтардың міндеттерін шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: айналмалы жүйелер динамикасын, машинадағы қозғалтқыштардың динамикалық сипаттамаларын ескере отырып, әртүрлі дірілдеу режимдерінің әдістерін және айналмалы жүйелерінің сипаттамалары, дірілден қорғау және теңдестіру сияқты білімді қалыптастыру және тәсілдерді қолданудың шеберлігін арттыру. Өнеркәсіпте және экономиканың әлеуметтік салаларында кеңінен қолданылатын айналмалы машиналардың динамикасының мәселелері туралы білімді алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қоймалық роботтандырылған жүйелерді, мобильді робототехникалық кешендерді әзірлеу, жобалау және құру және қоймалық роботтандырылған жүйелер мен мобильді робототехникалық кешендерді басқару кезінде әртүрлі заманауи бағдарламалық өнімдерді қолдану бойынша магистранттардың білімін, іскерлігін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты магистранттарды автоматтандырылған есептеу мен жобалаудың заманауи әдістеріне үйрету, манипуляторлар мен робототехникалық жүйелер саласында білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курста манипуляторлар мен роботтардың тура және кері кинематикасы негізінде жобалаудың, есептеудің, басқарудың заманауи әдістері, ақырғы - элементтік есептеу және манипуляторлар мен роботтарды 3D жобалау негізінде басқаруды құрудың компьютерлік жүйелері қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қатты және серпімді доңғалақтардағы доңғалақ аппараттарын зерттеу және жобалау, доңғалақ аппараттарын басқаруды құру; роботтың динамикалық және геометриялық тегіс траекторияларды өңдеу дәлдігін зерттеу; серпімді, оның ішінде аз қысымды дөңгелектері бар заманауи мобильді роботтардың динамикасын зерттеу. Басқару модельдері, зерттеудің қолданбалы міндеттері, роботтандырылған мобильді платформалардың заманауи зияткерлік жүйелерін құру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи өнеркәсіптік және бірлескен роботтарды қолдану негізінде роботтандырылған жүйелерді, робототехникалық кешендерді және роботтандырылған жүйелер мен робототехникалық кешендердің сандық қосарларын әзірлеу, жобалау және құру кезінде магистранттардың білімін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-өнеркәсіптік роботтардың түрлерін, мақсатын, жалпы жұмыс принциптерін, сондай-ақ олардың заманауи сенсорлары мен басқару құрылғыларын зерттеу. Магистранттардың әртүрлі өнеркәсіптік робототехникалық және мехатрондық жүйелерді талдау және синтездеу дағдыларын дамыту. Бұл курста мыналар қарастырылады: өнеркәсіптік роботтардың түрлері мен конструкциялары, өнеркәсіптік робототехникалық жүйелердің жіктелуі, қолданылу саласы және дамуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың заманауи автоматтандырылған есептеу және жобалау әдісін қолдана отырып, параллельді манипуляторлар мен роботтытехникалық жүйелердің заманауи конструкцияларын есептеу және оңтайлы жобалаудың негізгі әдістерін зерттеу. Топтар теориясы мен бұрандалы есептеулер негізінде құрылымдық синтез, параллель роботтар мен робототехникалық жүйелердің ұтымды құрылымдық схемалары, манипуляторлар мен робототехникалық жүйелердің заманауи автоматтандырылған жобалау жүйелері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттармен параллельді роботтарды оңтайлы жобалау және есептеудің негізгі әдістерін, параллель роботтардың заманауи конструкцияларын зерттеу және оларды өнеркәсіптік робототехникада қолдануды оқыту. Мынадай тақырыптар зерделенетін болады: қазіргі заманғы параллель роботтардың типтері мен конструкциялары, қазіргі заманғы параллель роботтың кинематикалық модельдерін жасау және қолдану, қазіргі заманғы параллель роботтарды бағдарламалау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: пән саласында білімді қалыптастыру, компоненттерді жобалау және дайындау кезінде компьютерді қолдану процедураларын оқу, автоматтандырылған жобалау және өндіріс саласындағы қағидаларды түсіну.
2D және 3D түрлендіру; қисық, беттік және қатты денелерді модельдеу; компьютерлік графикаға арналған стандарттар. Компьютерлік өндіріс: интерактивті графикамен компьютерлік сандық басқарумен бағдарламалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи Virtual Reality/Augmented Reality/ Mixed Reality технологияларын қолдану бойынша магистранттардың білімін, іскерлігін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: робототехникалық жүйелердің 3D моделін әзірлеу және жасау кезінде, сондай-ақ робототехникалық жүйелер мен робототехникалық кешендерді имитациялық модельдеу кезінде қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды қолдану негізінде магистранттардың білімін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи өнеркәсіптік және коллаборативті роботтарды қолдану негізінде роботтық ұяшықтар мен робототехникалық кешендерді әзірлеу, жобалау және құру үшін әртүрлі тәсілдерді қолдану бойынша магистранттардың білімін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи бағдарламалық өнімдерді қолдану негізінде өнеркәсіптік және коллаборативтік роботтар мен робототехникалық кешендерді бағдарламалау және робототехникалық кешендерді басқару кезінде әртүрлі заманауи бағдарламалық өнімдерді қолдану бойынша магистранттардың білімін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи робототехникалық жүйелерді эксперименттік зерттеу әдістерін зерттеу. Курс робототехникалық жүйелерді эксперименттік зерттеудің заманауи әдістері туралы білім береді. Сигналдарды өлшеу негіздері, датчиктерді калибрлеу және өлшеулерді өңдеу және талдау әдістері, эксперименттік зерттеу әдістері зерттеледі. Заманауи сенсорлық технологиялар, заманауи робототехникалық жүйелердегі сенсорлық ақпаратты сезіну және өңдеу жүйелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кинематикалық жұптардағы үйкелісті ескере отырып, механизмдерді, манипуляторларды зерттеу үшін қатты денелер жүйелері динамикасының әдістерін қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, қозғалтқыштардың динамикалық сипаттамаларын, әртүрлі тербеліс режимдерін және олардың сипаттамаларын ескере отырып, роторлық жүйелер мен машиналардың динамикасын зерттеу.
Үйкеліс кезінде және қозғалтқыштың сипаттамаларын ескере отырып, жүйенің динамикасын сипаттайтын теңдеулерді шешу қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.