техника және технология бакалавры
Математика, жаратылыстану ғылымдары, техника, ақпараттық технологиялар саласындағы іргелі білімі бар және оларды білім беру және зерттеу мекемелері мен түрлі автоматтандырылған және роботтандырылған өндірістер үшін мехатрондық және робототехникалық жүйелердің механикалық, электрлік және электрондық тораптарын талдау, жобалау және басқару үшін қолдана алатын робототехникалық жүйелер саласындағы білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы даярлау.
Робототехникалық жүйелер
6B07110
Механика-математика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мехатронды және робототехникалық құрылғылар мен жүйелерді жаңғыртуды, оларды қайта бағдарламалауды, CAD/CAM автоматтандырылған жүйесіне оқытуды және интеграциялауды жүргізу. 2D және 3D түрлендірулер; қисық, беттік және қатты денелерді модельдеу; қосалқы операторлар, бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі пакеттерін пайдалану; өтпелі CAD/CAM жобалаудың жалпы қабылданған тәсілдерінің негізінде жобалау және есептеу жұмыстары зерттелетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі модельдік есептерді шешу мен талдау, алгоритмдерді программалық код түрінде орындау арқылы процесті алгоритмдеу бойынша жүйеленген дағдыларды қалыптастыру. Курста: алгоритмдер мен программалау тілдерінің классификациясы; қазіргі программалау тілдерінің функционалдығы; әртүрлі алгоритмдерді модельдік тапсырмалар негізінде қолдану; алынған нәтижелерді талдау және бағдарламалық кодты оңтайландыру; меңгерілген дағдыларды физикалық есептерге қолдану оқытылатын болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары мен оларды шешудің әдістері мен дифференциалдық теңдеулер теориясымен, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің теориясымен және өзекті мәселелерімен оларды шешудің заманауи әдістерімен таныстыру болып табылады. Мәселелер: жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары, туындысы арқылы шешілген бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің типтері, бірінші ретті жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі типтері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлық құрылғылардың жұмысын зерттеу және олардың жұмысқа қабілеттілігін тексеру, интеграцияның әр түрлі дәрежедегі интегралды схемалар негізінде цифрлық құрылғылардың сұлбаларын құрастыру. Енгізілген жүйелер туралы түсінік, олардың аппараттық ерекшеліктері, енгізілген жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етуін әзірлеу және баптау үшін пайдаланылатын бағдарламалық құралдарға шолу, енгізілген жүйелердің бағдарламалық компоненттері оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нейрондық желілердің негізгі модельдерін, оларды оқытудың әдістері мен алгоритмдерін білу, нейрондық желілердің негізгі модельдерін қолдана білу дағдысына ие болу. Интеллектуализация, заманауи мехатрондық және робототехникалық жүйелерді құру кезінде білім беру және оларды пайдалану әдістерімен байланысты мәселелер, сондай-ақ әдістерді зерттеумен байланысты жасанды интеллект әдістері, адам ойлауы қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: машина және компьютерлік көру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және оларды пайдалану. Компьютерлік көрудің пайда болуы; Компьютерлік көру жүйесінің негізгі компоненттері; Суреттердің математикалық сипаттамасы; Бейнелерді қалыптастыру принциптері; Жарық және түс; Бейнелерді талдау; Шуды жою; Әртүрлі спектралды диапазондардағы бейнелерді талдау негіздері; Машиналық оқыту негіздері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - студенттерде қарапайым дифференциалдық теңдеулер саласындағы заманауи теориялық білім мен қарапайым дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерін шешу, зерттеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып қолданбалы есептерді математикалық модельдеу дағдыларымен таныстыру, нәтижелерді талдау.<br/> Курста бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер; олардың теориясы; бірінші ретті дербес туындылары бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: cандық тізбектер; функция және оның шегі; үздіксіздік; туынды функция; жоғары ретті туындылар; лопиталь теоремасы; фунцияның локальды экстремумы; экстремумның қажетті және жергілікті шарты; анықталмаған интеграл және оның қасиеттері; интеграл кестесі; анықталған интеграл және оның қолданыстары, Ньютон-Лейбниц формуласы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикалық талдау бойынша іргелі білімдерді және алынған математикалық аппаратты нақты есептерді шешуге қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Берілген курста мыналар оқытылады: тізбектер және бір айнымалысы бар функциялар теориясы, функцияның шектері мен үзіліссіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеулердің негізгі теоремалары, функцияны Тейлор формуласы бойынша жіктеу; туындыны пайдаланып функцияның графигін зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс анықталмаған интегралды, интегралдау әдістерін оқытуға бағытталған. Пәнде: доғаның ұзындығы, айналу денелерінің көлемдері мен бетінің аудандары, тізбектер және шексіз қатар, тейлор қатары, үш өлшемді кеңістіктегі векторлар және аналитикалық геометрия, бірнеше айнымалы функциялар, дербес туындылар, бағыт бойынша туындылар, жанама жазықтық, экстремал мәндер, екі еселі интегралдар қарастырылатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: робототехникалық жүйелер элементтерінің беріктігіне, қаттылығына және орнықтылығына есептеудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін меңгеру,<br/> сонымен қатар күрделі жүйелерді есептеуге қазіргі заманғы тәсілдермен таныстыру. Инженерлік-қолданбалы есептерді шешу үшін конструкция элементтерін беріктікке, қатаңдыққа, орнықтылыққа есептеу әдістері зерделенеді. Осьтік созылу-өзектерді сығу; дөңгелек өзектерді айналдыру; арқалықтардың жалпақ бүгілуі; материалдардың механикалық қасиеттері оқытылатын болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: механизмдер, олардың құрылымы, талдау және синтездеу әдістері туралы білімді қалыптастыру, механизмдер мен машиналардың қасиеттерін зерттеу әдістерін меңгеру, олардың сұлбаларын жобалау, техникалық есептерді дербес шешу және логикалық ойлау дағдыларын дамыту. Машиналар мен механизмдер құрылысының негіздері. Механизмдердің кинематикалық сипаттамалары. Қуатты талдау және механизмді теңдестіру. Машиналар мен механизмдердің қозғалысын зерттеу зерделенетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мехатрондық және робототехникалық жүйелерде ақпаратты өңдеу және басқару үшін, сондай-ақ оларды жобалау үшін қажетті бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Басқару алгоритмдерін іске асыратын робототехникалық және мехатрондық жүйелер үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу; қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен техникалық құралдарды қолданып нәтижелерді өңдеу; ақпараттық жүйелерде деректерді бағдарламалық өңдеу қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сандық құрылғылардың қазіргі заманғы схемотехникасын, оның параметрлерін, сипаттамасын, қолдану ерекшеліктерін, цифрлық сұлбаларды схемотехникалық жобалау негіздерін білу. Микропроцессорлық техниканың теориялық негіздері; интегралды цифрлық схемотехниканың дамуы, типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы және бағдарламалау, автоматтандырылған моделдеу және электрондық сұлбаларды жобалау әдістері туралы түсінік, базалық логикалық элементтер, комбинациялық микросұлбалар және күрделі микропроцессорлық жүйелер қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: роботтар мен робототехникалық жүйелерді құрудың, енгізудің және қолданудың базалық санаттары мен принциптерін тұтас түсінуді қамтамасыз ету. Робототехниканың негізгі терминдерін зерделеумен байланысты мәселелер, робототехникадағы анықтамалар мен терминология, роботтар мен робототехникалық жүйелерді жіктеу, роботтар мен робототехникалық жүйелерді, өнеркәсіптік роботтарды, өнеркәсіптік емес мақсаттағы роботтарды, роботтардың құрылымын зерттеу оқытылатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: роботтар мен робототехникалық жүйелерді құрудың, енгізудің және қолданудың базалық санаттары мен принциптерін тұтас түсінуді қамтамасыз ету. Робототехниканың негізгі терминдерін зерделеумен байланысты мәселелер, робототехникадағы анықтамалар мен терминология, роботтар мен робототехникалық жүйелерді жіктеу, роботтар мен робототехникалық жүйелерді, өнеркәсіптік роботтарды, өнеркәсіптік емес мақсаттағы роботтарды, роботтардың құрылымын зерттеу оқытылатын болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: робототехникалық және мехатрондық жүйелердің кинематикасы мен динамикасын талдаудың заманауи әдістерін оқып үйрену. Манипуляциялық роботтар, тура және кері есеп, роботтың жұмыс кеңістігі және манипулятор траекториясын жоспарлау, кинематика есептерін компьютерлік технологиялар көмегімен шешу, роботтың жұмыс кеңістігін анықтау, роботтың қозғалыс траекториясын жоспарлау, алынған нәтижелерді талдау оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: роботтар мен робототехникалық жүйелерді бағдарламалау, роботтар мен робототехникалық жүйелерді басқару; Декарт кеңістігінде және жалпыланған координаттар кеңістігінде манипулятор қозғалысының траекториясын жоспарлау; робототехникалық жүйелердің қозғалысын басқарудың негізгі әдістерін білу қабілеттерін қалыптастыру. Басқару теориясының негіздері, робототехникалық жүйелер мен роботтарды басқару; манипулятор траекториясын жоспарлау, манипуляторды басқару, адаптивті басқарылатын көп буынды роботты басқару оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: роботтар мен робототехникалық жүйелерге арналған аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру, цифрлық құрылғыларды құру қағидаларын меңгеру. Бұл курста сандық жобалау түрлері мен жобалары, электроника арқылы басқару, роботтардың модельдерін жасау және қолдану, әртүрлі сенсорларды қолдану, локализациялау, навигация және жоспарлау мәселелері, роботтарды бағдарламалау мәселелері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сигналдарды сандық өңдеу саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, ақпаратты қабылдау және тарату барысындағы сигналдарды сандық өңдеудің маңызын, ерекшелігін және артықшылықтарын анықтау, сандық түрлендірудің алгоритмін зерттеу, телекоммуникациялық, сандық өңдеуді ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде, ғылымның әр түрлі саласында, техника және өндірісте қолданылуды іске асыру болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі математикалық жалпы бағдар беру, жоғарғы алгебраның негіздерімен таныстыру және аналитикалық геометрияның векторлық алгебра мен координаттар әдісін есептер шығаруда қолдану қабілетін қалыптастыру. Мәселелер: комплекс сандармен есептер шығару, сызықтық теңдеулерді зерттеп шешімін табу, анықтауыштарды есептеу, матрицаларға амалдар қолдануды және кері матрица табуды білу, ішкі кеңістіктер базасын табу; қатарлар рангісін есептеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәннің негізгі заңдылықтарын, оның генезисін және негізгі теориялық аспектілерін, соның ішінде жалпы және арнайы математикалық әдістерді көрсету. Теориялық және қолданбалы механика кез келген материалдық денеге тән механикалық қозғалыс пен өзара әсерлесудің жалпы заңдылықтарын зерттейді. Осыған байланысты мұнда физикалық денелердің күрделі құрылымдарының орнына олардың болжанған қарапайым үлгілерінің механикалық қозғалыстары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дүниенің жаратылыстану-ғылыми келбеті туралы негіздерін қалыптастыру, физиканың негізгі заңдары туралы білімдерін және оларды практикалық есептерді шығаруда қолдану дағдыларын қалыптастыру.<br/> Курста оқытылатындар: негізгі физикалық құбылыстар, физиканың негізгі заңдары; заңдарды практикада қолдану; негізгі физикалық шамалар, физикалық тұрақтылар, олардың анықтамасы, мағынасы, әдістері мен өлшем бірліктері; физикалық эксперименттер және олардың ғылым дамуындағы рөлі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қажетті электр техникалық, электронды, электр өлшегіш құрылғыларды таңдау қабілетін қалыптастыру, оларды дұрыс пайдалана білу және роботтардың және робототехникалық жүйелердің электр бөліктерін әзірлеуге техникалық тапсырмаларды құрастыру. Электричество, магнетизм; тұрақты, айнымалы токтардың электр тізбектері; сызықты электр тізбектерінің параметрлері мен сипаттамаларын есептеу, өлшеу; компьютерлік бағдарламаларды қолданып, электр тізбектерінің параметрлерін есептеу оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: электроника негіздері, сигналдарды сандық өңдеу, электрондық құрылғыларды жобалау және есептеу әдістері бойынша білімді қалыптастыру, электрондық өлшеу аспаптарымен жұмыс істеу дағдысын игеру. Жартылай өткізгіш аспаптардың параметрлері, сипаттамалары; цифрлық техника элементтері, жартылай өткізгіш және электрондық аспаптардың параметрлерін олардың вольтамперлік сипаттамалары бойынша есептеу; электрондық, күшейткіш, түрлендіргіш құрылғылар, сигналдар мен жүйелер зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобалау бойынша теориялық білім негізінде модельдеу қабілеттерін қалыптастыру. Робототехникалық жүйелерді жаңғыртуды, CAD автоматтандырылған жүйесіне оқытуды және интеграциялауды жүргізу. 2D және 3D түрлендірулер; қисық, беттік және қатты денелерді модельдеу; қосалқы операторлар, бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі пакеттерін пайдалану; өтпелі CAD/CAM/CAE жобалаудың жалпы қабылданған тәсілдерінің негізінде жобалау және есептеу жұмыстары зерттелетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: объектіге бағытталған әдіснаманы қолдануға негізделген Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын Заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: Java технологиясының қазіргі заманғы бағдарламалық қамтылымының негізгі ұғымдары мен сипаттамалары; Java тілінде бағдарламалауға кіріспе, объектіге бағытталған жобалау және бағдарламалау, пайдаланушының графикалық интерфейсін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: автоматты басқару теориясы бойынша қазіргі заманғы білімді меңгеру, АРжБЖ зерттеу әдістері мен құру принциптері; техникалық нысандарды РжБЖ және олардың элементтік базасын дамытудың негізгі принциптері мен үрдістері туралы түсінікке ие болу. Автоматтық реттеу және басқару жүйелерінің математикалық модельдерін құрудың негізгі принциптері мен әдістері, автоматты жүйелерді қазіргі заманғы әдістермен жобалау оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: автоматтық реттеу және басқару жүйелерінің (АРБЖ) талдау және синтездеу әдістерін, құру және қызмет ету қағидаларын, теориясының негіздерін оқып үйрену. АРБЖ құру және жұмыс істеу принциптері туралы түсінік; АРБЖ талдау және синтездеу әдістері; автоматты басқару жүйелерін әзірлеудің әдістері мен құралдары; автоматты жүйелерді қазіргі заманғы әдістермен жобалау оқылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бағдарламаны құру логикасы, бағдарламаны құру принциптері туралы ақпарат алу; алгоритмді құру және бағдарламаны әзірлеудің негізгі ережелері мен принциптерін түсіну, бағдарламалық құралдарды қолдана отырып ақпаратты өңдеу және талдау дағдыларын алу, аяқталған қолданбалы бағдарламаны құру дағдысына ие болу. C ++ тілінде программалау негіздері, алгоритмдерді құру және оларды жүзеге асыру оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гуманоидты және интеллектуалды роботтар туралы білімді қалыптастыру, оларды қолдану және жобалау, гуманоидты және интеллектуалды роботтың параметрлерін есептеу әдістерін үйрету. Міндеттері: гуманоидты, интеллектуалды роботтарды дизайн және сыртқы интерфейс бойынша жіктеу туралы білім алу, гуманоидты, әртүрлі дизайндағы интеллектуалды роботтар туралы білім алу, гуманоидты және интеллектуалды роботтың қозғалысын есептеу дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлық құрылғылардың жұмысын зерттеу және олардың жұмысқа қабілеттілігін тексеру, интеграцияның әр түрлі дәрежедегі интегралды схемалар негізінде цифрлық құрылғылардың сұлбаларын құрастыру. Енгізілген жүйелер туралы түсінік, олардың аппараттық ерекшеліктері, енгізілген жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етуін әзірлеу және баптау үшін пайдаланылатын бағдарламалық құралдарға шолу, енгізілген жүйелердің бағдарламалық компоненттері оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әзірлеушілерге, деректер талдаушыларыларға, веб-программистерге және т. б. үшін пайдалы бағдарламалау дағдыларын және жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінде қосымшаларды құру қабілетін қалыптастыру. Бағдарламаларды құру және іске қосу. Деректер түрлері. Функциялар және басқарушы құрылымдар. Модульдер, пакеттер. Объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері. Файлдарды басқару. Процедуралық бағдарламалау. Бағдарламаларды баптау, тестілеу, профильдеу. Процестер, ағындар оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интеллектуалды роботтарды зерттеу және құру, олардың құрамы, қозғалысты басқару жүйелерін аппараттық қамтамасыз етуді білу. Интеллектуалды роботтардың түрлері және оларды құру, интеллектуалды роботтар шешетін міндеттер, роботтардың 3 буыны: бағдарламалық, бейімделген және интеллектуалды; сәулет; үй, әскери роботтар, пилотсыз ұшатын аппараттар, теңіз, өнеркәсіптік, ғарыштық; күзетші-роботтар, ойындарға, медицинаға арналған роботтар, экзоскелеттер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коллаборативті робототехникалық жүйелерді зерттеу, олардың құрамы мен қолданылуы. Мыналар зерделенетін болады:" коботтар " - өнеркәсіптік робототехниканы дамытудағы жаңа бағыт; алдыңғы буындағы кәдімгі өнеркәсіптік роботтар алдындағы артықшылықтар; кобот орындай алатын міндеттер: объектілерді ауыстыру; объектілерді сұрыптау; буып-түю; Материалдарды өңдеу; электрониканы құрастыру; роботтар мен персоналды біріктіру; қауіпсіздік пен интеграцияға арналған жаңа технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: модельдеу әдістері мен компьютерлік технологияларын зерттеу және мехатрондық жүйені жобалау; мехатрондық және робототехникалық жүйелердің қажетті түрлерін таңдау, олар үшін басқару тәсілдері мен жүйелерін анықтау, есептеуді және орындауды модельдеу және олардың негізгі элементтері, соның ішінде модельдеудің қолданбалы бағдарламаларының пакеттерін пайдалану, мехатрондық жүйелерді жобалау әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттеу кезінде қолданылатын құрылғылардың математикалық модельдерін модельдеу, әзірлеу және талдау әдістері мен компьютерлік технологияларын зерттеу,мехатрондық жүйелерді жобалау және пайдалану. Мыналар зерделенеді: мехатрондық жүйелер модельдерін құру және зерттеу қағидаттары, әдістері; Математикалық модельдеуге, компьютерде мехатрондық жүйелерді модельдеуге, компьютерлік модельдеу технологияларына байланысты мәселелерді зерделеу; оларды эксперименттік зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мехатрониканың негізгі ұғымдарымен танысу, мехатроникалық жүйелерді жобалау, құрастыру және басқару принциптерін меңгеру, мехатронды құрылғылар мен өнеркәсіптік роботтарды қолдана отырып, өндірістік процестерді кешенді автоматтандыру саласында заманауи түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру. Мехатрониканы дамытудың алғышарттары; қозғалыстың мехатрондық модульдері; қазіргі заманғы мехатрондық жүйелер; мехатроникалық модульдер мен жүйелерді басқарудың қазіргі заманғы әдістері оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: робототехникалық жүйелерде микропроцессорларды қолдану мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Микропроцессорлардың архитектурасы; мехатроникадағы және робототехникадағы микропроцессорлардың иерархиялық құрылымы мен басқару принциптері; күрделі мехатрондық басқару жүйелерінің құрамындағы микропроцессорлардың мүмкіндіктерін бағалау; мехатрониканы, робототехниканы модульдік жобалау және микропроцессорларды бағдарламалық қамтамасыз ету әдістері мен құралдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: микропроцессорлар саласында білім алу, роботтарды басқаруда микропроцессорлық техникасын жобалау мәселелерінде дағдыларды қалыптастыру. Микропроцессордың, микроконтроллердің архитектурасы және интерфейсі, микропроцессор командаларының жүйесі; модульдік микропроцессорлық жүйелерді құру принциптері, аппараттық құрылғылардың принципиальдық сұлбаларын жасау әдістемесі, басқару алгоритмдерін жүзеге асыратын микропроцессорлық жүйелердің бағдарламалық құралдарын өңдеу және баптау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мобильді робототехникалық жүйелер туралы білім базасын қалыптастыру, олардың құрамы, қозғалысты басқару жүйелерін аппараттық қамтамасыз ету, мобильді роботтарды құру кезінде қолданылатын базалық технологиялар кешені. Мобильді роботтар шешетін міндеттер; тігінен жылжудың, экстремалды жағдайларға арналған мобильді роботтары; еркін бағытталған беттерге ауысатын мобильді роботтар; мобильді роботтардың көліктік-механикалық жүйелері; беттерге қозғалыс тәсілдері, жүйелері оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи техникалық құралдар мен бағдарламалық өнімдерді қолдана отырып роботтар мен робототехникалық жүйелерді автоматты жобалау принциптері мен әдістерін үйрету. Қазіргі заманғы автоматтандырылған бағдарламаларды пайдалануға негізделген роботтар мен робототехникалық жүйелерді машиналық жобалау; модельдерді құру, жобалау қателіктерін табу, робототехникалық жүйелерді құру кезінде автоматтандырылған жобалау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: роботтар мен робототехникалық жүйелердің жетектерін модельдеу, жобалау және пайдалану. Электрлік, гидравликалық, пневматикалық, мехатронды және гибридті жетектердің конструкциялары және олардың негізгі сипаттамалары, мехатронды жүйелерді жобалау есептері үшін жетектер типтерінің математикалық модельдерін алу, жетектердің құрылымдық сызбаларын әзірлеу; статикалық және динамикалық сипаттамаларды есептеу; шарттарды ескере отырып элементтерді таңдау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: роботтар мен робототехникалық жүйелерді, коллаборативті робототехникалық жүйелерді заманауи техникалық құралдар мен бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, жобалау қағидаттары мен әдістерін оқытуда қабілеттілікті қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: қазіргі заманғы автоматтандырылған бағдарламаларды пайдалануға негізделген роботтар мен робототехникалық жүйелерді машиналық жобалау; модельдер құру; робототехникалық жүйелерді құру үшін автоматтандырылған жобалауды зерделеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: роботтар мен РТЖ бағдарламалау, роботтар мен РТЖ басқару қабілетін қалыптастыру; картадан тыс кеңістікте және жалпыланған координаттар кеңістігінде манипулятордың қозғалыс траекториясын жоспарлау; робототехникалық жүйелердің қозғалысын басқарудың негізгі әдістерін білу. Мыналар зерделенетін болады: робототехникалық жүйелерді басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және пайдалану; манипулятордың траекторияларын жоспарлау, көп буынды роботты басқару құрылғысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: микропроцессорларды құру және программалауды оқыту. Роботтар мен робототехникалық жүйелер үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау дағдыларын қалыптастыру, сандық құрылғыларды жобалау принциптерін меңгеру. Сандық жобалау түрлері, электрониканы басқару, роботтар үлгілерін жасау және пайдалану, түрлі сенсорлар мен құрылғыларды қосу оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қажетті электр техникалық, электронды, электр өлшегіш құрылғыларды таңдау қабілетін қалыптастыру, оларды дұрыс пайдалана білу және роботтардың және робототехникалық жүйелердің электр бөліктерін әзірлеуге техникалық тапсырмаларды құрастыру. Электричество, магнетизм; тұрақты, айнымалы токтардың электр тізбектері; сызықты электр тізбектерінің параметрлері мен сипаттамаларын есептеу, өлшеу; компьютерлік бағдарламаларды қолданып, электр тізбектерінің параметрлерін есептеу оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құрылымдық, монтаждық, қарапайым принциптік электр сұлбаларын оқу қабілетін қалыптастыру; роботтар мен робототехникалық жүйелердің электр бөліктерін жасау үшін қарапайым электр, магниттік және электрондық тізбектердің негізгі параметрлерін есептеу және өлшеу. Тұрақты және айнымалы токтардың электр тізбектері, электр техникалық құрылғылар, магниттік тізбектер, электр тізбектерінің параметрлерін есептеу, талдау компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып оқытылады.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;