техника ғылымдарының магистрі
Бағдарлама іргелі математика, математикалық модельдеу және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында жеткілікті білімі бар, математикалық модельдерді әзірлеуге, есептеу эксперименттерін қоюға, механика, физика, экология, медицина, биология және т. б. қолданбалы есептерді шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдануға қабілетті бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған.
Білім беру бағдарламасы бойынша келесі даярлау бағыттары қарастырылған:
- «Қолданбалы есептерді математикалық модельдеу»;
- «Математикалық физика есептерін математикалық және компьютерлік моделдеу»;
- «Газодинамикадағы термодинамикалық процестерді математикалық модельдеу»
- «Қатты денедегі термодинамикалық және электрлік процестерді математикалық модельдеу»
- «Экономика мен техникадағы орнықтылық теориясы»..
Математикалық және компьютерлік модельдеу
7M06106
Механика-математика
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: есептің қойылымын тұжырымдау, математикалық моделін таңдау және бастапқы-шекаралық шарттарды тұжырымдау, тор облысының құрұ, соның ішінде гидродинамикалық процестерді математикалық модельдеу негізгі кезеңдерін практикада қолдану, гидродинамика теңдеулерін сандық шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдануға оқушылардың қабілетін қалыптастыру. <br/> Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> – таратылған торда қысылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдістерін қолдану;<br/> – тұтқыр сығылатын сұйықтықты шешу әдістерін қолдану; <br/> – өтпелі есеп сұлбаларын құру, бастапқы теңдеулерді шешудің айқын және айқын емес әдістері;<br/> – McCormack әдісін, Bim-Warming әдісін, TVD схемаларын қолдану; <br/> – жоғары ретті ENO және WENO әдістерін қолдану.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: торға сығылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдісі. Тұтқыр сұйықтықты, гиперболалық жүйелерді, сақтау заңдарын және оларды шешудің мәселелерін шешу әдістері зерттелді; кросс-санау схемалары, бастапқы теңдеулерді шешудің анық және айқын әдістері; McCormack әдісі, Bima-Warming әдісі, TVD сұлбалары (монотонды реконструкция, шектеулер). Жоғары ретті ENO және WENO сұлбалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: графикалық бағдарламалауда табысты қолдану үшін компьютерлік графиканың негізгі математикалық және графикалық құралдарын әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру; графикалық жүйелер мен модельдерді классификациялау және ұйымдастыру критерийлерін анықтау; графикалық бағдарламалар мен бағдарламалық модульдерді құру үшін әртүрлі компьютерлік графикалық құралдарды біріктіру және тиімді пайдалану; графикалық ақпараттың әртүрлі түрлерін синтездеу, түсіндіру және сыни тұрғыдан бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың қабілеттерін қалыптастыру:<br/> -соңғы элементтер әдісін сипаттау (АЭӘ)<br/> - (АЭӘ) жуықтау тәртібін, оны жетілдіру жолдарын анықтау; жоғары жуықтау ретті соңғы элементтер схемаларын құру;<br/> - (АЭӘ) көмегімен 2D-3D шекаралық есептерді шешу;<br/> -ақырлы элементтер торларын құру алгоритмдерін білу;<br/> -қазіргі соңғы элементтердің бағдарламалық пакеттерін қолдану;<br/> - есептеу аймақтарын сипаттаудың негізгі әдістерін қолдану;<br/> - (АЭӘ) енгізу бағдарламаларын әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қолданбалы математиканың мәселелерін шешудің қазіргі заманғы модельдеу әдістерінің теориялық және практикалық аспектілерін қолдану дағдыларын, математикалық пакеттерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, жоғары деңгейлі программалау тілдері (Python, Java) арқылы жүзеге асырылатын математикалық пакеттерде енгізілген модульдерді өзара байланыстыру дағдыларын қалыптастыру. Ғылымының қолданбалы мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы математикалық пакеттер зерттелетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі ағзалар мен жүйелерде кездесетін процестерге байланысты эксперименталды деректерді өңдеу және жүйелі талдау, тірі организмдердегі процесстерді математикалық модельдеуде динамикалық жүйелер теориясын қолдану қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: OpenMP, MPI орталарында параллельді бағдарламалау технологиясы бойынша білімді қалыптастыру; Linux, Windows операциялық жүйелерінде есептеу кластерін орнату дағдыларының болуы.<br/> Түлектер параллельді есептеулер бойынша терең білім алады,<br/> - массивтік параллелизмі бар жүйелерді түсіну;<br/> - есептеу кластерлері бойынша жұмыс;<br/> - Fortran, C++ бағдарламалау тілдерінде OpenMP, MPI технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: химиялық және технологиялық процестердің математикалық модельдерін және әдістерін құру принциптерін, реакторлардың түрлерін, эмпирикалық және/немесе физикалық-химиялық модельдерді қолдану арқылы химиялық және технологиялық процестерді оңтайландыру әдістерін білу; модельдеу, математикалық модельдерді құрастыру және оңтайландыру, модельдеуде қазіргі заманғы математикалық бағдарламалық пакеттерді пайдалану саласында білімі болуы; заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, деректерді талдау және өңдеу бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты: өндірістік бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау мен дамытуға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыру; қолданыстағы жобалау әдістерін және қолданыстағы нормативтік базаны зерттеу; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге және енгізуге арналған қазіргі заманғы технологияларды дамыту, сондай-ақ жобаларды басқару негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда теориялық және қолданбалы газ динамикасы саласындағы білімді қалыптастыру. Курста термодинамика элементтері, жетілдірілген және нақты газдардың күй теңдеулері, күшті жарулардың сақталу заңдары және арақатынасы, қиғаш секірудегі параметрлердің арақатынасы, энтропияның өзгеруі қарастырылады. Газ динамикасының теңдеулері үшін сипаттамалар әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бірфазалы және көпфазалы ағындар теориясының қазіргі жай-күйімен білімін қалыптастыру. Екі фазалы ағындарды жіктеу негіздері ұсынылған. Эйлеров және Лагранжев тәсілдерді пайдалана отырып, көп фазалы ағындардың жалпыланған математикалық моделін құру стратегиясы сипатталған.Фазалық ауысулары бар көп фазалы орта динамикасының нақты есептерінің модельдері көрсетілген. Гетерогенді орта энергиясы мен қозғалыс теңдеулерін фазалық өткелдермен шығару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: модельдеу және визуализациялау үшін әртүрлі графикалық пакеттер туралы білімді қалыптастыру; практикалық сурет салу әдістері және сызба түрлері (құрылыс, инженерлік және т.б.).
Оқу барысында мыналар бойынша білім беріледі:
3ds max жүйесінде үш өлшемді модельдеудің құралдары мен инновациялары; кері кинематика және Character Studio модулі; атмосфералық әсерлермен жұмыс; психикалық сәуледегі визуализация; жаһандық жарықтандырумен жұмыс; сценарий тілі MAXScript.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың қабілетін қалыптастыру:
- деформацияланатын жүйелердің орнықтылығын модельдеу процесін жүйелі түрде түсінуді көрсету;
- деформацияланатын орталарға қатысты жүйелердің статикалық және динамикалық орнықтылығының критерийлерін таңдауды сыни тұрғыдан бағалау;
- деформацияланатын жүйелердің тұрақтылығын талдау әдістемесін және шешу әдістерін таңдау;
- заманауи қолданбалы пакеттерді пайдалана отырып, зерттелетін жүйелердің тұрақтылығын визуализациялау және шешу процесін түзету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды жалпыланған функциялар теориясының математикалық аппаратымен және олармен әр түрлі операциялармен таныстыру. Қорытылған функциялар мен операциялар теориясының негіздері баяндалады. Сонымен қатар, жалпыланған функциялар кеңістігіндегі Фурье мен Лапластың интегралдық түрлендіру негіздері және жеке туынды дифференциалдық теңдеулердің шешімдерін құру әдістері ұсынылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнімділігі жоғары ақпаратты өңдеу құралдарын құрудың негізгі сәулеттік тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастыру; ауқымды үлестірілген есептеу жүйелерінің (VS) макроқұрылымдары; параллельді бағдарламаларды әзірлеу әдістемесі, параллельді алгоритмдердің тиімділігін бағалау әдістері және функционалдық құрылымдардың мақсатты есептеу архитектурасы бойынша максималды қол жеткізілетін параллелизм және өнімділігі жоғары есептеу жүйелерін өнеркәсіптік енгізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: автоматтандырылған технологиялық процестерді басқарудағы жылу және масса тасымалының проблемаларын шешу үшін математикалық модельдер кешенін жасау және зерттеу, композиттік материалдардан жоғары сапалы, сенімді өнімдерді алу және технологияны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін термофизикалық процестерді басқару жүйелерін жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фазалық диаграммалар және олардың құрылысы туралы білімді қалыптастыру; көпөлшемді фазалық жүйелерді түсінудің теориялық және әдістемелік негіздері; көпөлшемді фазалық жүйелерді басқаруды және олардың сипаттамаларын оқу, басқарудың математикалық модельдерін жасау, математикалық модельдерді құру принциптерін білу; алған білімдерін зерттеу тәжірибесіне кіріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:: күрделі процестер мен жүйелердің математикалық имитациялық модельдерін құру және зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Құрастыру қабілеті:
-күрделі процестерді модельдеу үшін теориялық және эксперименттік зерттеулерді қолдану;
- зерттеулер негізінде күрделі процестерді басқаруға арналған алгоритмдер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу;
- алған ғылыми білімдерін өз ғылыми зерттеулерінде қалыптастыру..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақырлы элементтер әдісін (АЭӘ) білу және оны практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
– жалпы қазіргі заманғы торлық әдістерді сипаттау;
– ақырлы элементтер әдісін (АЭӘ) сипаттау;
– АЭӘ аппроксимация реті, оны жоғарылату тәсілдерді сипаттау;
– АЭӘ қолданып екі өлшемді және үш өлшемді шектік есептерді шешу;
– АЭӘ деректер құрылымын сипаттау;
– ақырлы элементтік торлар құрудың әдістері мен алгоритмдерді сипаттау;
– қазіргі заманғы ақырғы элеметтік пакеттердің құрудың негізгі принциптерін пайдалану;
– есептеу облыстарын сипаттаудың негізгі әдістерін қолдану;
– АЭӘ іске асыру үшін бағдарламалар әзірлеу;
– аппроксимацияның жоғары тәртіптегі ақырлы элементті сұлбаларын құру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: халық шаруашылығының әр түрлі салаларында қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамытуға ықпал ететін әр түрлі теориялық және практикалық аспектілер: гидро және Аэродинамика, топырақ сейсмикасы, физика және т.б. зерттеу мәселелерінен бастап әр түрлі құрылымдар мен құрылыстардың берік есептеріне дейін. Оның тиімділігі зерттелетін объектінің күрделі конфигурациясы мен шекаралық жағдайлары бар міндеттер үшін айқын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кері және корректі емес есептерді зерттеудің әдістерін терең игеру негізінде магистранттарда негізгі компетенцияларды қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: кері және дұрыс емес есептерді зерттеу ұғымдары мен әдістері, күрделі математикалық аппаратты меңгеруді дамыту және өзіндік қарқынды ғылыми-зерттеу және ғылыми-іздестіру қызметіне қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Тірі организмдер мен жүйелерде болып жатқан процестерді модельдеумен, тәжірибелік мәліметтерді өңдеумен және жүйелік талдаумен байланысты өзекті ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешуде, динамикалық жүйелер теориясы және сызықты емес динамика саласында қолдануда білімді қалыптастыру. тірі жүйелер физикасының мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қысқа мерзімді және орта мерзімді ауа-райын болжау мақсатында гидротермодинамикалық теңдеулер жүйесін интеграциялау негізінде атмосфералық процестерге есептер шығару дағдыларын дамыту, ауа-райының теориялық және қолданбалы есептерін өз бетінше шешу қабілетін дамыту, қазіргі заманғы есептеу әдістері мен құрылғыларын пайдалана отырып, табиғи процестерді гидродинамикалық модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Монте-Карло әдістері және олардың қосымшалары туралы түсінік қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Монте-Карло әдістерімен шешілетін негізгі есептердің математикалық қойылымдарын сипаттау.
- физиканың, химияның, техниканың, биологияның негізгі есептерінің математикалық қойылымының дұрыстығын түсіндіру.
- физика, химия, техника, биологияның негізгі қойылған міндеттерін шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдерін негіздеу.
-негізгі есептерді шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдерін әзірлеу және талдау.
- ДК шешу, талдау, нәтижелерді түсіндіру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады:
Монте-Карло әдісімен шешілетін негізгі есептердің математикалық қойылымдары. Физиканың, химияның, техниканың, биологияның негізгі есептерін математикалық қою дұрыстығы. Физика, химия, техника, биологияның негізгі қойылған міндеттерін шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдері. Негізгі есептерді шешу үшін Монте-Карло әдістерінің алгоритмдерін әзірлеу және талдау. ДК шешімі, талдау, нәтижелерді түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Таратылған тордағы қысылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдістері көрсетіледі. Айнымалы ток функциясы - бұрыштық шешім әдісі көрсетілген. Тұтқыр қысылатын сұйықтықты шешу әдістері, атап айтқанда, Мак-Кормак әдісі, Бим-Уорминг әдісі, Годунов әдісі, TVD схемалар зерттелді.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- тұтқыр сұйықтықтың қозғалысы Навье-Стокс теңдеуін шығару, тұтқыр сұйықтықтың қозғалысын сипаттайтын параметрлерді өлшеу:
- гидродинамикалық процестердің математикалық моделін құру, оның ішінде есептің физикалық қойылымы,
- бастапқы-шеттік есептерді қалыптастыру:
- Навье-Стокс теңдеулері үшін шеттік есептерді шешуге негізгі түпкі-мақсатты, түпкі-элементті және түпкі-алмалы-салмалы тәсілдерді білу:
- гидродинамика есептерін шешудің құрылған сандық сұлбаларын бағдарламалау, нәтижелер алу және физикалық процестің механизмдерін түсіндіру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Навье-Стокс теңдеулерін шығару, сақталу заңдары және негізгі гипотезалар. Теңдеулерді сандық шешу мәселелері. Ажыратылған торда қысылмайтын сұйықтық жағдайында Навье-Стокс теңдеулерін сандық шешу әдістері. Айнымалы ток функциясы - бұрыштық. Тұтқыр сығылатын сұйықтықты шешу әдістері, Мак-Кормак әдісі, Бим-Уорминг әдісі, Годунова әдісі, TVD схемалар, интегралдаудың айқын емес әдістері, тура есептеу әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: серпімді орталар динамикасының есептерін шешу үшін қажетті жалпыланған функциялар теориясынан білімді қалыптастыру. 2-ретті дифференциалдық теңдеулер үшін стационарлы емес шеттік есептер қойылымдары қарастырылды. Жалпылама функциялар кеңістігінде Грин мен Гаусс формулаларының динамикалық аналогтарын құрумен танысу, олардың интегралды түсініктерін алу.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- математикалық физика есептерін шешу үшін арнайы функциялардың негізгі типтерін, олардың интегралды түсініктерін, асимптотиктерді қолдану,
- математика мен бағдарламалаудың қолданбалы есептерін шешуге жалпыланған функциялар теориясын қолдану:
- икемділік теориясының, пластикалық ағынның әр түрлі критерийлерін қолдану кезінде икемділік теориясының есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін практикада қолдану;
- тұтас орта механикасы есептерін тұжырымдау және зерттеу үшін тұтас ортаның тепе-тең емес термодинамика заңдарын қолдану;
- тұтас орта механикасы есептерін шешудің практикалық тәсілдері мен әдістерін меңгеру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады:
2-ші ретті дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептер. Жалпыланған функциялар кеңістігіндегі Грин мен Гаусс формулаларының динамикалық аналогтары, олардың интегралдық түсініктерін алу. Фурье және Лаплас интегралдық түрлендірулерінің негіздері. Бір айнымалының жалпыланған функциялары, олармен операциялар. Көп айнымалылардың жалпыланған функциялары, олармен операциялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деформацияланатын қатты денелер мен орталарда динамикалық процестерді зерттеу үшін математикалық модельдер мен алгоритмдерді дұрыс құру қабілетін қалыптастыру; деформацияланатын қатты денелердің физика-математикалық модельдерімен, модельдік шеттік есептерді шешу әдістерімен, физика-механикалық қасиеттерін ескере отырып, ортаның динамикасын зерттеу бойынша әртүрлі сандық эксперименттерді жүргізу негіздерімен және компьютерлік технологиялардың ерекшеліктерімен таныстыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- континуумның деформациясы түсінігін, деформация өлшемдері мен тензорларын, олардың қасиеттерін, геометриялық сызықты және сызықты емес амалдар түсініктерін зерттеу;
- кернеулердің, жылдам кернеулердің тензорларын шығару,
- құрлықтың тепе-тең емес термодинамика негіздерін, материал тұрақтылығы түсініктерін және конструкциясын білу;
- ғылыми-зерттеу қызметінде математикалық есептер қоюды қалыптастыру үшін тұтас ортаның сызықты емес механикасының негізгі ұғымдарын қолдану
- жасалған математикалық қойылымды талдау, қойылған тапсырманы линеаризациялау, бастапқы және шекаралық шарттарды жазу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады:
Деформацияланатын қатты денелер мен орталардағы динамикалық процестерді зерттеуге арналған модельдер. Деформацияланатын қатты денелердің физика-математикалық модельдері, модельдік шеттік есептерді шешу әдістері. Континуумның деформациясы, деформация өлшемдері мен тензорлары, олардың қасиеттері, континуум термодинамикасы негіздері, Материал тұрақтылығы және конструкциясы ұғымдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: стационарлық емес сызықты емес физикалық процестерді математикалық әдістермен зерттеу есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
Магистранттардың қабілеттерін қалыптастыру үшін:
– күрделі стационарлық емес сызықты физикалық процестердің математикалық модельдерін жасау;
– стационарлық емес сызықты емес физикалық процестердің математикалық модельдерін жүзеге асыру үшін сандық әдістерді қолдану;
- құрастырылған математикалық модельдің программалық кодын жазу;
– графикті құру және нәтижелерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: турбулентті ағындарды модельдеу әдістері туралы магистранттардың білімін қалыптастыру. Рейнольдс бойынша орташа алынған Навье-Стокс теңдеулерін жабу есептері. Рейнольдс кернеулері және турбуленттік тұтқырлық туралы түсініктер. Негізгі турбуленттілік модельдері, атап айтқанда, бір турбуленттілік энергия балансының теңдеуі бар модельдер, екі параметрлі модельдер, Рейнольдс кернеуінің тензорлық құрамдас бөліктерін тасымалдауға арналған теңдеулері бар модельдер көрсетіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың турбуленттілік теориясы және оның принциптері бойынша негізгі білімдерін қалыптастыру. Турбуленттік ұғымдар беріледі, турбуленттік ағыстардың құрылымын сипаттау әдістері сипатталған. Колмогоровтың дамыған біртекті изотропты турбуленттілік теориясының негізгі ережелері берілген, атап айтқанда турбуленттілік масштабтары, турбулентті пульсациялар спектрі, толқындық сандардың энергоқұрамды және диссипативті аймағының мәні берілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: үшөлшемді турбулентті ағындар жүйесін сандық шешу үшін дәлдігі жоғары ретті әдістерін әзірлеу; үшөлшемді өтпелі және дамыған турбулентті ағындарды тура сандық моделдеу; өтпелі және турбулентті ағындардың механизмдері мен эволюциясын егжей-тегжейлі зерттеу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- үшөлшемді турбулентті ағынның тура сандық шешімі үшін дәлдігі жоғары ретті тұрақты айырымдық сұлбаларының класын әзірлеу;
- турбуленттік коэффициентті есептеудің әртүрлі сұлбаларымен әртүрлі физикалық процестерді моделдеу;
- ұсынылған үлгіні пайдалана отырып, есептеулерді бақылау деректерімен салыстыруды жүргізу;
- өтпелі аймақтағы және дамыған турбуленттілік аймағындағы ағындардың құрылымы мен параметрлерін зерттеу, турбуленттіліктің статистикалық сипаттамаларын алу;
- үшөлшемді өтпелі және турбулентті ағындардың құрылымы мен параметрлерінің егжей-тегжейлі сандық зерттеулерін, сондай-ақ турбулентті ағынның эволюциясының кезеңдерін: құйынның пайда болуы және онымен байланысты газдинамикалық параметрлердің тербелістері, ағындағы құйынның өзара әрекеттесуі, олардың диссипациясы және дамыған турбулентті ағысқа көшу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: әртүрлі физикалық процестер үшін математикалық модельді құру; турбулентті алмасудың параметрленуінің алгоритмін таңдаудың дұрыстығы; есептерді шешу үшін айырымдық схемалар мен алгоритмдерді құру; сандық алгоритм және бағдарламалық код үшін блок-схемаларды құру; әртүрлі турбулентті ағындарды сандық моделдеудің алынған нәтижелерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: химиялық және технологиялық процесстерді модельдеу саласындағы студенттің кәсіби дайындығын арттыру болып табылады, модельдеу, компиляция және математикалық үлгілерді оңтайландыру саласындағы магистранттардың білімдерін меңгеру, модельдеуде қазіргі заманғы математикалық бағдарламалық пакеттерді қолдану; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, деректерді талдау және өңдеу кезінде химиялық және технологиялық процесстерді модельдеуде кәсіби дағдыларды қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- зерттелетін жүйелердің математикалық үлгілерін құру;
- талдамалы зерттеулер мен дамыған математикалық модельді оңтайландыру;
- компьютерлік түрде математикалық модельдерді жетілдіру;
- химиялық технология процестерінің нақты мәселелерін шешу үшін есептеу математикасының әдістерін қолданады;
- типтік кәсіби проблемалардың математикалық моделін құрастыру әдісі және алынған нәтижелерді мағыналы түсіндіру;
- химиялық және технологиялық процестерді модельдеу үшін қолданбалы бағдарламалардың жеке пакеттері.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады:
Курс математикалық және компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдары, әдістерін білуге, химиялық-технологиялық процестер үшін математикалық модельдерді құруға және зерттеуге арналған заманауи технологияларды қарастыруға бағытталған. Курста математикалық үлгілердің қалыптасу принциптері, химиялық-технологиялық процестердің физика-химиялық үлгілерін құру әдістері, реакторлардың түрлері және химиялық-технологиялық үдерістер, эмпирикалық және / немесе физика-химиялық модельдерді қолдану арқылы химиялық-технологиялық үдерістерді оңтайландыру әдісі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Экономикалық жүйелердің тұрақты дамуын қамтамасыз ету мәселелері бойынша тұрақтылық теориясы бойынша білімді қалыптастыру.
Оқу барысында келесі дағдыларды дамыту:
- тұрақтылық теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін сипаттау
- Ляпунов бойынша орнықтылық шешімдерін және дифференциалдық және айырымдық теңдеулердің шешімдерін сызықтық жуықтау тұрғысынан асимптотикалық тұрақтылық шешімдерін зерттеу;
- екінші ретті сызықтық жүйенің фазалық портреттерін бейнелей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: айнымалы қималы денелерде жылу және масса алмасу процестерін сипаттайтын параболалық теңдеулер үшін шеттік есептер теориясы саласындағы білімді қалыптастыру. Стефан типті кеңістіктік есебін шешу негізінде өтпелі токтарда электр байланыстарын балқыту және дәнекерлеу процестерін сипаттайтын математикалық модель ұсынылады.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- айнымалы қимасы бар денелерде жылу және масса алмасуды сипаттайтын процестерді түсіну,
- өтпелі токтарда электр контактілерін балқыту және дәнекерлеу процестерінің негіздерін білу;
- электр байланыстарында жылу-массоперенос есептерін шешудің қолайлы тәсілдерін негіздеу және таңдау,
- жасалған математикалық қойылымды талдау, қойылған тапсырманы линеаризациялау, бастапқы және шекаралық шарттарды жазу;
- тұтас орта механикасы есептерін шешудің практикалық тәсілдері мен әдістерін меңгеру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: айнымалы қималы денелерде жылу және масса алмасу процестерін сипаттайтын параболалық теңдеулер үшін жиектік есептер теориясы. Өтпелі токтарда электр байланыстарын балқыту және дәнекерлеу процестерін сипаттайтын Стефан типтің кеңістіктік есебін шешу негізіндегі математикалық модель.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.