педагогика ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім беру қызметіндегі ғылыми-педагогикалық, оқу-әдістемелік және басқарушылық міндеттерді шешу үшін инновациялық білім беру технологияларын жүйелі қолдану құзыретіне ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті физика пәні бойынша мұғалімдерді даярлау.
Физика
7M01501
Физика-техникалық
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың физиканы оқытуда білім беру технологияларында қолданылатын белсенді және интерактивті әдістерді құрылымдап, педагогикалық тәжірибеде тиімді қолдануға дайындығын қалыптастыру. Курс аясында білім алушылардың оқу белсенділігін арттыруға, сыни ойлауын, дербестігін және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған тәсілдер қарастырылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы оқыту әдістеріне тән студенттік және жобалық-бағдарлы тәсілдер негізінде жоғарғы оқу орындарында физика пәнінен сабақ өткізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жоғары білім беру жүйесіндегі реформалар; университетте физиканы оқытудың перспективалы заманауи және дәстүрлі әдістері, оқу үдерісін стратегиялық жоспарлау мүмкіндігі; кредиттік технологияны енгізудің артықшылықтары мен кемшіліктері, Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында кредиттік жүйені бейімдеу жолдары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: іргелі физикалық теориялар мен заңдылықтарды түсіндіру, қазіргі физиканың өзекті мәселелерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: заманауи физиканың даму тарихын, оның негізгі заңдары мен принциптерін, іргелі физикалық теориялардың қолданылу шектерін және олардың практикалық қолданылуын қалыптастырудың тұтас көрінісін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: орта, мамандандырылған және жоғары оқу орындарында физиканы оқыту барысында білім алушылардың білімін тексеру функциясын жүйелеу, бағалау әдістерін зерделеу және оларды оқу үдерісіне енгізу бойынша құзыреттіліктерін қалыптастыру,. Пән аясында оқу нәтижелерін бағалау және бақылау әдістері, Дублин дескрипторлары, қалыптастырылатын құзыреттер, кері байланыс, бағалау критерийлері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларда физиканы оқыту саласында педагогикалық зерттеулер жүргізу бойынша білім мен дағдыларды, сондай-ақ оқыту сапасын арттыру мақсатында білім беру деректерін жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау қабілеттерін қалыптастыру. Курс педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын, деректерді жинаудың негізгі әдістерін, статистикалық өңдеу мен нәтижелерді талдауды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушылардың физиканы оқытудың заманауи әдіс-тәсілдерін қолдану бойынша кәсіби құзыреттерін қалыптастыру.<br/> Курс мектеп пен жоғары оқу орнында физиканы оқытудың заманауи тәсілдерін, жобалық және зерттеу қызметін қарастырады. Сонымен қатар, жаңа білім беру стандарттарын ескере отырып, физика сабағын және сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастырудың әдістемелері зерделенеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің ақсаты: физиканың негізгі бөлімдері – «Электр және магнетизм» мен «Атомдық физика» курстарын тиімді оқыту үшін қажетті әдіснамалық және дидактикалық құзыреттерді қалыптастыру. Бұл мақсатқа пән мазмұнының ғылыми логикасын, меңгерудегі типтік қиындықтарды және заманауи білім беру талаптарын ескере отырып қол жеткізіледі. Курс аталған физика бөлімдердің құрылымы мен мазмұндық логикасын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда механика мен молекулалық физиканың іргелі принциптерін терең түсінуді, сондай-ақ осы бөлімдерді талдау, түсіндіру және оқыту үшін әдістемелік негіз қалыптастыру.
Курс аясында денелердің қозғалысы, өзара әрекеттесу, термодинамика және молекулалық-кинетикалық теория негізінде жатқан негізгі ұғымдар, заңдар, модельдер мен принциптер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физика ғылымы мен білім беру саласындағы табысты практикалық жұмыс атқаруға қажетті білім берудегі кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: білім беру стандарттары мен физика және білім саласындағы кәсіпкерлікті қамтамасыз ету мен реттеудің ұйымдық-құқықтық механизмдері, оқу және ғылыми қызметті коммерцияландыру бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғарғы оқу орнындарында физикалық эксперимент жүргізу әдістемесін практикада қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жоғары оқу орнында заманауи физикалық эксперимент жүргізудің негізгі әдістері және олардың классификациясы, оның ішінде оны виртуализациялау мүмкіндігі; физикалық зертханалардың материалдық-техникалық жабдықталуын объективті бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларды мектептегі физикалық эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, оқушылардың жас ерекшеліктері мен білім беру стандарттарын ескере отырып, эксперименттерді жоспарлау, жүргізу, талдау және нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын дамыту.
Курс мектеп тәжірибесінде физика пәні бойынша демонстрациялық, фронтальды және зертханалық эксперименттерді дайындау мен жүргізу әдістемесін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарда физикалық есептерді шешуге жүйелі көзқарасты қалыптастыру, түрлі күрделіліктегі есептер арқылы физикалық құбылыстарды талдау, модельдеу және негіздеп түсіндіру дағдыларын дамыту.
Курс физикалық есептердің түрлерін (сапалық, есептік, эксперименттік және олимпиадалық) жіктеуді және оларды шешу әдістемесін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі сипаттағы оқу-әдістемелік әрекеттерді дамыту және оларды оқу ортасына бейімдеу қабілетін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: көптілді дидактикалық ортаның ерекшеліктері, көп деңгейлі білім беру ұйымдарында физиканы оқытудағы оқу-әдістемелік кешеннің құрылымы мен дизайны; оқытушы мен әдіскердің қоғамға бейімделу және қарым-қатынас жасау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бағалау әдістерінің теориялық білімдерін саралау және оларды оқу үрдісіне енгізу мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: оқу нәтижелерін бағалау және бақылау әдістері, дублиндік дескрипторлар, қалыптасатын құзыреттер; кері байланыс, бағалау критерийлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру саласында компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру және компьютерлік физикалық модельдерді жасау. Курс білім беру саласында, әсіресе физиканы оқытуда компьютерлік технологияларды қолдануды зерттейді. Онда компьютерлік физикалық модельдерді жасау әдістері, мультимедиа мен электрондық ресурстарды қолдану және зертханалық жұмыстарды жобалау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физикалық үрдістерді оқуда компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физикадағы сандық әдістер, бағдарламалық пакеттер және физикалық есептерді шешу алгоритмдері; физикалық процестерді жүзеге асыру үшін компьютерлік модельдерді құрудың негізгі әдістері; және олардың жұмыс тиімділігін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физиканы оқытуда жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Бұл курс физиканы оқыту сапасын, тиімділігін және жекелендірілуін арттыру мақсатында жасанды интеллект құралдарын қолданудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда STEM-білім берудің теориялық негіздерін, негізгі принциптері мен әдістемелік тәсілдерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс физика сабақтары мен оның элективтік курстарды жоспарлау және өткізу үшін жобалық тәсілдерді, STEM box әзірлеу жолдарын, сондай-ақ оқу ресурстарын тиімді пайдаланудың әдіс-тәсілдерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи университет моделінің міндетті элементі ретінде қашықтықтан оқыту мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканы онлайн оқытудың заманауи технологиялары; e-learning және қашықтықтан оқытудың өзара әрекеттесу үлгілері; жоғары оқу орындарында физика бойынша қашықтықтан оқытуды жүзеге асырудың ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физиканы оқытуда пәнаралық байланыстардың ішкі бірлігіне қол жеткізуге мақсатында білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканың басқа пәндермен пәнаралық байланыстары және оларды білім беру жүйесіне енгізу жолдары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.