жаратылыстану бакалавры
Механика саласы бойынша математиканың іргелі білім негізі қалыптасқан және программаларды құру негізін жақсы білетін, қойылған есептерді өз бетінше шығара алатын, дәйекті қорытынды жасап, алған нәтижелерін баяндай білетін, топта бірігіп жұмыс істей алатын, сондай-ақ өзінің одан әрі кәсіби өсу бағытын анықтап, үздіксіз білім алуға деген құлшынысын көрсете білетін жоғары білікті маманды сапалы деңгейде даярлау.
Механика
6B05403
Механика-математика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аналитикалық механика<br/> Негізгі ұғымдар. Байланыс түрлері. Күштің элементар жұмысы. Виртуалды және шынайы қозғалыстар. Еркіндік дәрежеcінің саны. Жалпыланған координаталар, жылдамдықтар және күштер. Ықтимал орын ауыстырулар принципі. Даламбер принципі. Даламбер принципінен шығатын жалпы теоремалар. Даламбер-Лагранж принципі. Лагранж көбейткіштері әдісі. Бірінші текті Лагранж теңдеулері. Екінші текті Лагранж теңдеулері. Энергия интегралы. Циклдік координаттар. Координаттарды елемеу әдісі. Раус функциясы. Раус теңдеулері. Циклдік интеграл. Гамильтон принципі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттердің басқару теориясы бойынша кәсіби құзыреттілігін, есептерді шешуде басқару әдістері мен заңдылықтарын қолдану дағдыларын дамыту.<br/> Қарастырылатын: басқару теориясына кіріспе, кері байланысты басқаруға кіріспе, жүйені модельдеу, басқаруды модельдеуге арналған қарапайым дифференциалдық теңдеулер, орнықтылық түсінігі және оның анықтамасы, екінші ретті жүйелер т.б.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге есептер шығару және негізгі теорияны білу дағдысын қалыптастыру.<br/> Пәннің мазмұны дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің классификациясын және оларды канондық түрге келтіруді, Фурье әдістерін, жылу потенциалдарын, жалғастыру әдісін және Грин функцияларын, максимал принципін, Коши есебін, аралас есептер, Дюамель принципін зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: деформацияланатын қатты дене механикасының теориялық негіздері бойынша жүйелі білімдерді және серпімді және серпімді емес деформацияланатын денелердің есептерін шешудің аналитикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Бұл курста мыналар оқытылады: деформациялар мен кернеулердің қарқындылығы; беріктіктің классикалық теориялары, серпімділіктің сызықтық теориясының негізгі қатынастары, сызықтық тұтқыр серпімділік теориясының модельдері, тұтқырпластикалық дене, ағын теориясы, пластиканың деформациялық теориясы
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары мен оларды шешудің әдістері, дифференциалдық теңдеулер теориясы, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің теориясы, өзекті мәселелері оларды шешудің заманауи әдістерімен таныстыру болып табылады.<br/> Мәселелер: жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары, туындысы арқылы шешілген бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің типтері, бірінші ретті жай дифференциалдық теңдеулердің негізгі типтері, тұрақты коэффициентті сызықты теңдеулер, жүйелер, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге келтірілетін физикалық есептер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің математикалық есептерді есептеу әдістері бойынша жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Бұл курста мыналар оқытылады: сызықтық теңдеулерді шешудің дәл және итерациялық әдістері; алгебралық және трансценденттік теңдеулерді шешудің итерациялық әдістерін; функцияның интерполяциясы; интегралдарды жуықтап есептеу; нормаланған кеңістіктер мен дифференциалдық операторларды жуықтау; жай дифференциалдық теңдеулер үшін Коши есебін және қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді шешудің сандық әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерге механика есептеріндегі негізгі сандық әдістерді үйрету болып табылады, олар келесі тақырыптарды қамтиды: математикалық модельдеу түсінігі, жуықтау және дөңгелектеу қателері, Тейлор қатарына жіктеу арқылы жуықтауы, теңдеулер мен көпмүшелердің түбірін табу, САТЖ шешімі, бір өлшемді және көп өлшемді оптимизация есептері, қисықтар арқылы жуықтау және интерполяция, сандық дифференциалдау және интегралдау, ҚДТ шешімі, ДТДТ шешіміне кіріспе.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - студенттерде қарапайым дифференциалдық теңдеулер саласындағы заманауи теориялық білім мен қарапайым дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерін шешу, зерттеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып қолданбалы есептерді математикалық модельдеу дағдыларымен таныстыру, нәтижелерді талдау.<br/> Курста бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер; олардың теориясы; бірінші ретті дербес туындылары бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: техникада кең қолданысқа ие абсолют қатты дененің динамикасы бойынша теориялық білмді қалыптастыру және студенттерді аналитикалық механика негіздерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: абсолют қатты дененің динамикасы, массалар геометриясы, аналитикалық механика әдістері, Лагранж теңдеулері және т.б.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық талдаудың фундаментальдық түсініктерінің негізін қалау және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық, интегралдық есептеулерін, қатарлар теориясын зерттеу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мәселелер: сандық тізбектің, функцияның шегі, функцияның бірқалыпты үзіліссіздігі; туындының қолданулары, дифференциалдық есептеулердің негізгі теоремалары, Тейлор формуласы; интегралдау әдістері, орта мән туралы теоремалар, анықталған интегралдардың қолданулары; сандық қатардың жинақтылығы, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы, функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикалық талдау бойынша іргелі білімдерді және алынған математикалық аппаратты нақты есептерді шешуге қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Берілген курста мыналар оқытылады: тізбектер және бір айнымалысы бар функциялар теориясы, функцияның шектері мен үзіліссіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеулердің негізгі теоремалары, функцияны Тейлор формуласы бойынша жіктеу; туындыны пайдаланып функцияның графигін зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс анықталмаған интегралды, интегралдау әдістерін оқытуға бағытталған. Пәнде: доғаның ұзындығы, айналу денелерінің көлемдері мен бетінің аудандары, тізбектер және шексіз қатар, тейлор қатары, үш өлшемді кеңістіктегі векторлар және аналитикалық геометрия, бірнеше айнымалы функциялар, дербес туындылар, бағыт бойынша туындылар, жанама жазықтық, экстремал мәндер, екі еселі интегралдар қарастырылатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: робототехникалық жүйелер элементтерінің беріктігіне, қаттылығына және орнықтылығына есептеудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін меңгеру,<br/> сонымен қатар күрделі жүйелерді есептеуге қазіргі заманғы тәсілдермен таныстыру. Инженерлік-қолданбалы есептерді шешу үшін конструкция элементтерін беріктікке, қатаңдыққа, орнықтылыққа есептеу әдістері зерделенеді. Осьтік созылу-өзектерді сығу; дөңгелек өзектерді айналдыру; арқалықтардың жалпақ бүгілуі; материалдардың механикалық қасиеттері оқытылатын болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің жазық иінтіректі механизмдерді құрастыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жазық иінтіректі механизмдердің кинематикалық, күштік талдауы, механизмдердің жалпы массасын азайту әдісі, механизмдердің құрылымы мен параметрлерін ұтымды таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде механиканың физикалық негіздері туралы іргелі білімдерін, сонымен қатар әртүрлі аспаптар мен қондырғыларда эксперименттік зерттеулер жүргізу, алынған тәжірибелік деректерді өңдеу және талдау, қорытындылар жасау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің сұйық және газ механикасының негізгі ұғымдары, заңдары мен бөлімдері туралы жүйелі білімдерін және сұйық және газ механикасы есептерінің математикалық моделдерін құру және есептерін шешуде практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Бұл курста оқылатын болады: гидростатика негіздері, идеалды сұйықтық пен газ қозғалысының жалпы теориясы, идеал ортаның айналмалы қозғалысы; тұтқыр сығылмайтын сұйықтықтың динамикасы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия есептерін шешуде кәсіби дағдыларды қалыптастыру<br/> Пән аясында қарастырылады: Комплекс сандар жиыны. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Матрицалар және оларға амалдар қолдану. Анықтауыштар теориясы. Векторлық кеңістік, ішкі кеңістіктер. Сызықтық тәуелділік, векторлар жүйесінің базасы мен рангы. Матрицаның рангы туралы теоремалар. Векторлық алгебра. Векторлардың скаляр, векторлық,аралас көбейтінділері. Түзу мен жазықтық теңдеулері. Екінші ретті қисықтар мен беттердің канондық теңдеулері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің тәжірибелік механика бойынша жүйелі білімдерін және нақты физикалық процестерді модельдеуде, тәжірибелік қондырғыларда зертханалық тәжірибелерді жоспарлауда және жүргізуде практикалық дағдыларды қалыптастыру.<br/> Бұл курста оқылатын болады: тәжірибелердің жалпы сипаттамасы және классификациясы; эксперимент құру; өлшеу аспаптары, түрлендіргіштер және физикалық шамалардың датчигі; эксперименттік мәліметтерді математикалық өңдеу; экспериментті жоспарлау; механикалық жүйелердегі өлшеу әдістері мен құрал
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәннің негізгі заңдылықтарын, оның генезисін және негізгі теориялық аспектілерін, соның ішінде жалпы және арнайы математикалық әдістерді көрсету. Теориялық және қолданбалы механика кез келген материалдық денеге тән механикалық қозғалыс пен өзара әсерлесудің жалпы заңдылықтарын зерттейді. Осыған байланысты мұнда физикалық денелердің күрделі құрылымдарының орнына олардың болжанған қарапайым үлгілерінің механикалық қозғалыстары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тербелмелі процестер мен тербелістің негізгі ұғымдары, заңдылықтары, тербеліс және тербеліс теориясының типтік есептерін шешудің негізгі әдістері мен тәсілдері туралы іргелі түсініктерін қалыптастыру, әртүрлі жүйелердегі тербеліс процестерін талдау. және құрылғылар, тербелмелі процестерде байқалатын физикалық заңдылықтарды дұрыс бағалауды қалыптастыру , тербелістердің жабдыққа және қоршаған ортаға пайдалы және зиянды әсерлері, тербелістерді оқшаулау және тербеліс объектілерін дірілден қорғау әдістерін қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің термодинамика және жылумассаалмасудың негізгі заңдары туралы іргелі білімін және термодинамика және жылумассаалмасу есептерін модельдеу және шешу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру, әртүрлі жылу беру жағдайлары үшін әртүрлі пішіндегі құрылымдарда температура мен жылу ағындарын есептеудің инженерлік әдістерін қолдану; нақты жылутехникалық құрылғы үшін жылу техникасының есептеулерін жүргізу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Материалдық континуум механикасы бойынша іргелі білімдер негізін және теоремаларды дәлелдеу, негізгі теңдеулерді қорытып шығару және тұтас орта механикасының практикалық есептерін шешу үшіне практикалық дағдыларды қалыптастыру.<br/> Бұл курстың мазмұны: үздіксіз ортаның кинематикасы; деформация теориясы; динамиканың негізгі теоремалары мен теңдеулерін; электродинамиканың негізгі ұғымдары мен теңдеулері; үздіксіз орталардың классикалық модельдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дүниенің жаратылыстану-ғылыми келбеті туралы негіздерін қалыптастыру, физиканың негізгі заңдары туралы білімдерін және оларды практикалық есептерді шығаруда қолдану дағдыларын қалыптастыру.<br/> Курста оқытылатындар: негізгі физикалық құбылыстар, физиканың негізгі заңдары; заңдарды практикада қолдану; негізгі физикалық шамалар, физикалық тұрақтылар, олардың анықтамасы, мағынасы, әдістері мен өлшем бірліктері; физикалық эксперименттер және олардың ғылым дамуындағы рөлі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: автоматтандырылған жобалау жүйесі, машина жасаудағы автоматтандыру құралдары мен әдістері және олардың құрамдас элементтері, автоматтандырылған жобалау жүйелерін құрудың жалпы принциптері бойынша студенттердің жүйелі білімі мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. күрделі ұйымдық-техникалық жүйелер ретінде.
Пәннің мазмұны: автоматтандырылған жобалау жүйесінің даму кезеңдері, жобалауды автоматтандырудың мақсаттары, автоматтандырылған жобалау жүйесінің жүйелік қасиеттері мен құрылымы, автоматтандырылған жобалау жүйесінің құрамдас бөліктерінің өзара байланысы, өндірістік процестерді автоматтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Аспан денелерінің ілгерілемелі-айналмалы қозғалысы» пәні бойынша студенттер екі бейстационар денелердің ілгерілмелі-айналмалы қозғалыстарын қарастырады. Шар және өстік симметриялық дене, үшөсті дене және үшөсті дене, шар және үшөсті дене жағдайларындағы қозғалыстарын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны:
Динамикалық жүйелердегі тепе-теңдіктің қарапайым және күрделі күйлері, шектік циклдар. Динамикалық жүйелердің фазалық портреті.
Динамикалық жүйелердің екіөлшемді бифуркациясы. Механика есептері келтірілетін дифференциалдық теңдеулер жүйесін зерттеу амалдары мен әдістері. Айнымалыларды жылдам және баяу айнымалыларға бөлу, жылдам айнымалы бойынша орташалау. «Әсер-бұрыш» канондық айнымалылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты вариациялық қисап және тиімділік әдістері саласында болашақ мамандардың теориялық білім негіздерін қалыптастыру болып табылады.
Берілген курста студенттер қарапайым вариациялық есепті, вариацияның бірінші және екінші теориясын, жоғары туынды вариациалық есепбін, глобалды минимум туралы теорема, сызықты және сызықсыз программалауды оқытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің гамильтон механикасының негізгі түсініктері мен теоремалары туралы білімдерін қалыптастыру, механиканың мәселелерін шешуге арналған канондық өзгерістерді меңгеру дағдыларын игеру және оларды шешімдер негізінде талдау.
Бұл курста Пуассон жақшасы, Пуассон жақшасының қасиеттері, Пуассондың сәйкестігі, Лагранж жақшасы, Лагранж жақшасының қасиеттері, Пуассон және Лагранж жақшасы арасындағы қатынастар, Лагранж функциясы, Лагранж теңдеулерінің екінші түрі, Лагранж функциясының қасиеттері және т.б. тақырыптары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – компъютер есептеуіш тәжірибелердің екібастан - айырма аппроксимациялардың, өткізудің есептердің, құрастырудың қойылулар және сандық шешімдері әдістерге үйрену. Пәндер зерттеудің есептері – есептеуіш гидродинамикада негіздерде терең білімде студенттерде істеп шығару керек ; қолдану білу есептер шешім және талдау үшін бұл білімдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің жаңартылатын энергия көздері туралы жүйелі білімдерін және есептеу сұйықтығының динамикасы әдістерін қолдана отырып, осы физикалық процестердің есептерін математикалық модельдеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Бұл пән мыналарды зерттейді: Жаңғыртылатын энергия көздерінің түрлері (күн радиациясы, жел энергиясы, шағын өзендер мен бұлақтар энергиясы, толқындар, толқындар, биомасса энергиясы, геотермалдық энергия). Қазақстанда баламалы энергетиканың дамуы. Халықаралық құжаттар (Бағдарламалар, Заңдар)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жер асты гидродинамикасының тәжірибелік әдістер» пәнінде жерасты жүйелеріндегі гидродинамикалық процестерді зерттеудің тәжірибелік әдістері қарастырылады. Кеуекті орталардағы, соның ішінде топырақ, тау жыныстарындағы сұйықтықтар мен газдардың ағыстары зерттеліп, тәжірибелер жүргізіледі. Бұл курста студенттер жер асты гидродинамикалық жүйелерін зерттеудегі тәжірибелік әдістердің маңыздылығын түсінеді және бұл әдістерді тәжірибеде қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты жоғары деңгейлі тілдерде программалауда кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру.Пәнді оқыған кезде келесі мәселелер қарастырылады: жоғары деңгейлі тілдерді қолданатын объектілі-бағытталған бағдарламалау құрылымы,алгоритмдер, қарапайым деректер құрылымдары және объектілі-бағытталған түсініктер, нысанға бағытталған жобалау, оқиғаларға негізделген бағдарламалау, жоғары деңгейлі тілде желілік бағдарламалау, деректерді енгізу және бағдарламаның нәтижелерін басып шығару,Visual Studio көмегімен объектілерге бағдарланған бағдарламалар жасау, құрастыру және іске қосу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты композитті материалдардың компоненттерінің тиімді қасиеттерін анықтау әдістерін, әр компоненттің жеке қасиетін сақтай отырып, екі немесе одан да көп компенсаторлардан алынған гетерофазалық жүйесі туралы білімін қалыптастыру болып табылады.
Берілген курста композиттік материалдардың негізін, Гуктың жалпылама заңы, деформация және кернеу арасындағы байланыс, пластикалық материалдар деформациясы, полимерлі маериалдар беріктігін студенттерге таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерді шешу үшін қирау механикасының негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары және әдістері туралы білім негізін қалыптастыру, белгілі бір сыртқы жағдайлардағы берілген жүктемелердің әрекет етуімен жұмыс істейтін әртүрлі пішіндегі денелердің бұзылу жағдайларын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - математикалық физиканың заманауи вариациялық әдістері бойынша білімдерін және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Пәннің мазмұны:Ең қарапайым экстремалды есептер. Математикалық физика есептерінің вариациялық қойылымы. Вариациялық есептерді шешу әдістері. оңтайлы басқару қолданбалы есептері және негізгі оңтайландыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді датчиктердің жұмыс істеу принциптерімен, олардың конструкцияларын сипаттаумен, экспериментті жоспарлау негіздерімен, механикалық жүйелердің параметрлерін эксперименттік өлшеумен, эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістерімен таныстыру.
Пән аясында машиналар мен роботтар механикасында жиі қолданылатын түрлендіргіштердің (датчиктердің) конструкциялары мен жұмыс істеудің негізгі принциптері қарастырылады. эксперимент кезеңдері, эксперименттік мәліметтерді математикалық өңдеу, олардың сәйкестігін тексере отырып, математикалық модельдерді құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты механикалық жүйелердің анализі мен синтезінің жалпы әдістері бойынша қажетті бастапқы білім қорын қалыптастыру болып табылады.
Бұл пәнде келесі тақырыптар қамтылады: механизмдердің негізгі түрлері, олардың кинематикалық және динамикалық сипаттамалары; жеке механизмдердің жұмыс істеу принципін және олардың машинадағы өзара әрекетін; механизмдердің кинематикалық және динамикалық параметрлері, машиналардың кинематикалық және динамикалық параметрлерін өлшеудің заманауи әдістер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің иінді механизмдерді синтездеу саласындағы жүйелі білімін қалыптастыру.
Бұл курста иінді механизмдері синтездеу есептерін шешу кезеңдері, иінді механизмдерді синтездеу (жобалаудың) есептерін жіктеудің негізгі ерекшеліктері, иінді механизмдерді синтездеу әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - автоматтандырылған есептеудің қазіргі заманғы әдістерін үйрету және машиналар, механизмдер, деталін жобалау АРМ WinMachine ортасында ақырғы-элементтік талдауды орындау әдістерін оқыту.
Берілген курста студенттер APM Winmachine жүйесінің негізімен, автоматтандырылған жобалау дың жалпы ұғымдарымен, стержінді конструкциялардың есептеу моделін құрумен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді стохастикалық процестердің негізгі ұғымдарымен және нәтижелерімен және олардың механикада қолданылуымен таныстыру.
Кездейсоқ процесс: жалпы анықтама, траектория, соңғы өлшемді үлестірім, негізгі класстар. Кездейсоқ талдаудың элементтері. Пуассон процесі. Винер процесі. Стохастикалық интегралдар. Винер процесінің үстіндегі Itô интегралы. Стохастикалық дифференциал. Ito формуласы: бір өлшемді және екі өлшемді жағдайлар. Ең қарапайым стохастикалық дифференциалдық теңдеулер. Орнштейн-Уленбек процесі. Механикадағы кездейсоқ процестердің математикалық модельдері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттердің жазық рычагты механизмдерді және басқа құрылымдарды оңтайлы жобалау әдістемесі бойынша білімін дамыту болып табылады.
Бұл курста студенттер жазық механизмдердің кинематикалық талдауының бағдарламалық қамтамасыз етілуімен, зерттелетін механизмдердің күштік талдауымен және жобалаудағы механизмдердің жалпы массасын азайтумен танысады, механизмдердің құрылымы мен параметрлерін ұтымды таңдауды үйренеді. ең жақсы таңдау арқылы технологиялық процесс ұйымдастырылатын механизмдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – орбиталық механика саласындағы білімдерді қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: Аспан механикасы Коши мәселесі. Аспан механикасының әдістері: есептің сипаттамалары мен қасиеттерін шешу үшін аналитикалық әдістерді, талдау әдістерін және сандық әдістерді қолдану. Лездік элементтер әдісі. Ғасырлар, мерзімді, аралас толқулар. Бұзылу тәртібі, дәрежесі, дәрежесі, сыныбы. Түрлі айнымалылар жүйелерімен байланысты тұрақтылық концепциялары. Аспан механикасының шектеулі есептерін шешу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Студенттердің роботтық жүйелер мен манипуляторларды басқару саласындағы жүйелі білімдерін және компьютерлік технологияны пайдалана отырып, манипуляциялық роботтың динамикасы мен басқару мәселелерін шешудегі практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Бұл курста мыналар тақырыптар қамтылады:басқару теориясының негіздері, роботты жүйелер мен манипуляторларды басқару (манипулятордың траекториясын жоспарлау, Puma манипуляторын басқару, көп буынды роботты басқару құрылғысымен, адаптивті басқарумен).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: роботтар мен робототехникалық жүйелерді, коллаборативті робототехникалық жүйелерді заманауи техникалық құралдар мен бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, жобалау қағидаттары мен әдістерін оқытуда қабілеттілікті қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: қазіргі заманғы автоматтандырылған бағдарламаларды пайдалануға негізделген роботтар мен робототехникалық жүйелерді машиналық жобалау; модельдер құру; робототехникалық жүйелерді құру үшін автоматтандырылған жобалауды зерделеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Студенттердің роботтық және мехатрондық жүйелердің кинематикасы мен динамикасын талдаудың заманауи әдістері бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Манипуляциялық роботтар, тура және кері есеп, роботтың жұмыс кеңістігі және манипулятор траекториясын жоспарлау, кинематика есептерін компьютерлік технологиялар көмегімен шешу, роботтың жұмыс кеңістігін анықтау, роботтың қозғалыс траекториясын жоспарлау, алынған нәтижелерді талдау оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: пластикалық деформацияланатын денелердің есептерін шешуде аналитикалық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын және пластикалық теориясының негіздері бойынша іргелі білімдерді қалыптастыру.
Бұл курс қатты денелер механикасының негізгі ұғымдары мен терминдерімен, теңдеулерімен және есептерінің қойылымдарымен таныстырады, қарастырылатын пластикалық деформацияланатын объектілерді есептеу бойынша осы курстың бірқатар теориялық және қолданбалы есептерін шешудің дәстүрлі аналитикалық әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдалана отырып, сұйықтар мен газдар механикасы есептерін шешуде білім негіздерін және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Бұл курс Comsol Multiphysic, ANSYS және FlowVision қолданбалы пакеттерінің оқу нұсқаларына негізделген сұйықтықтар мен газдар механикасы есептерін компьютерлік модельдеу құралдарын пайдалану технологиясын, зерттеу нәтижелерін визуализациялауды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің сұйық және газдың нақты ағындарын модельдеу бойынша жүйелі білімдерін және әртүрлі эксперименттік қондырғыларда эксперименттік зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Студенттер «Гидродинамика» және «Гидравлика» зертханаларында тәжірибелік зерттеулер жүргізеді, құбыр арқылы ағатын сұйықтықтың қысымы мен шығыны өлшейді,
сұйықтықтың орташа жылдамдығын, сұйықтық ағынының режимдерін, құбырдың кедергі коэффициентін және т.б. шамаларды анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге қолданбалы программа пакеттерінің көмегімен механиканың есептерін сандық шешу дағдысына ие болу. Қолданбалы программа пакеттер көмегімен механика есептерін шешуді студенттерге үйрету.
Қолданбалы программаның негізгі түрлерін қамтамасыз етуін қолданбалы және теориялық есептерін шешу үшін «Математика» пакет программаларын білуі керек.Қолданбалы пакет программалар көмегімен теориялық және қолданбалы механиканың есептерін, алған нәтижесін талдай, график жасап және қорытынды шығара алуы керек. Механиканың есептерін шешу үшін "Математика" программалар пакетін қолдануға дағдысын меңгеруі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: турбулентті ағындарды модельдеудің заманауи статистикалық әдістері бойынша студенттерде білім негізін қалыптастыру, мұндай әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктерін ашу және турбулентті ағындарды модельдеудің практикалық есептеріндегі есептерді шешудің мүмкін жолдарын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерге турбуленттілік теориясының негіздерін үйрету. Курсты аяқтағаннан кейін студент турбуленттілік теориясының негізгі принциптерін түсініп, түсіндіре алатын болады, сонымен қатар бұл білімді турбулентті ағындарды модельдеудің практикалық есептеріне қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің бұзылу теориясының негіздері бойынша білімі мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, механика мен космодинамикадағы соққы теориясының әдістерін оқып үйрену, осы әдістерді ғарыш аппараттары мен қатты дененің қозғалысын зерттеу үшін қолдану. бір бекітілген нүкте.
Бұл курста бұзылу теориясының классикалық әдістері (Линдстедт, Пуанкаре, Зейпел, Бирхофф әдістері), қазіргі заманғы бұзылу әдістері (Хори-Деприт әдісінің модификациялары), Делоне-Хилл схемалары және олардың ерекшеліктерін талдау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге сығылмайтын және/немесе әлсіз сығылатын сұйықтардық кеуекті орта арқылы қозғалысын зерттеудің заманауи әдістері туралы білім негізін қалыптастыру болып табылады.
Фильтрация теориясының негізгі түсініктері мен негіздерін білу. Фильтрация есебін шешуде математикалық аппаратты қолдана білу, фильтрация ағыстары есебінің моделін құру. Зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып кеуекті ортадағы сығылмайтын сұйықтың фильтрация есебін шығара алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде химияның негізгі заңдылықтары бойынша іргелі білімдерін және химиялық кинетика және химиялық тепе-теңдік есептерін шешуде, химиялық тәжірибелер жүргізуде практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Бұл курста қамтылатын тақырыптар:
негізгі химиялық заңдар, периодтық заң, атомдар мен молекулалардың құрылысы, химиялық байланыс, химиялық тепе-теңдік және кинетика, химиялық термодинамика, ерітінділердің негізгі қасиеттері, тотығу-тотықсыздану реакциялары және олардың қолданылуы, комплексті қосылыстар, химиялық тәжірибе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика бойынша іргелі білім мен ықтималдық және математикалық-статистикалық есептерді шешудегі практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Пәннің мазмұны: элементарлы оқиғалар кеңістігі; ықтималдық кеңістігі; негізгі ықтималдық формулалары; тәуелсіз сынақтар; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; сипаттамалық функциялар; үлкен сандар заңдары және шектік теоремалар; іріктеу теориясының негізгі түсініктерін; нүктелік бағалар және олардың қасиеттері; нүктелік бағаларды табу әдістері; интервалды бағалау; статистикалық гипотезаларды тексеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;