техника және технология бакалавры
Инженерлік мәселелерді шешу үшін, сондай-ақ озық инженерлік зерттеулерді орындау үшін қажетті жеткілікті білімі мен жүйелі түсіну дағдылары бар жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауды қамтамасыз ету. Тиімділікті арттыру мақсатында өндірістік технологияларды жаңғыртуға қабілетті ҚР даму перспективаларына сәйкес электроника және басқару жүйелері саласында отандық және халықаралық еңбек нарығы үшін кадрлық әлеуетті қалыптастыру.
Өндірістік электроника және басқару жүйелері
6B07109
Физика-техникалық
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда әртүрлі технологиялық процестер үшін автоматтандырылған басқару жүйелерін жобалау дағдыларын қалыптастыру. Технологиялық процесс (ТП); технологиялық процестерді жобалау кезеңдері; техникалық құралдар жиынтығының жобалық құжаттамасы; өлшеу және автоматтандыру жүйелерінің құрылымдық-функционалдық схемалары; автоматтандыру және басқару жүйелерінің элементтерінің графикалық белгіленуі және бақылау-өлшеу құралдарының таңбалануы; электр сымдары мен құбырларына қойылатын талаптар; автоматтандыру және басқару жүйелерін жобалау кезіндегі электрлік, жарылыс және өрт қауіпсіздігіне қойылатын талаптар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сызықты жүйелерді автоматты басқару, олардың негізгі сипаттамалары, қарапайым түйіндері, құрылымдық сызбалары мен түрлендіру теориясын оқыту. Басқарудың негізгі заңдары; автоматты басқару жүйелерінің математикалық көрінісі; стационарлы сызықты жүйенің құрылымдық сызбалары; автоматты реттеудің сызықтық жүйелерінің тұрақтылығы; көп өлшемді стационарлы және стационарлы емес жүйелер; сызықты жүйелерді реттеудің сапасын бағалау әдістері; басқару сапасын бағалаудың негізгі әдісі; интегралдық квадраттық критерий бойынша оңтайлы синтез.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару құрылғыларының тиімді параметрлері мен сипаттамаларын таңдау үшін адаптивті жүйенің жұмыс режимін және әдістерін оқыту. Адаптивті басқару мәселелерінің жалпылама тұжырымы; адаптивті жүйенің құрылымы мен классификациясы; эталонды модельмен адаптивті басқару; жүйені адаптивті басқару негіздері; айнымалы құрылымды адаптивті жүйелер; автоматты басқару жүйесіндегі адаптивті алгоритмдер; адаптивті басқару жүйесінің типтері мен құрылымы; пассивті адаптация жүйелері; өзін-өзі баптау жүйелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде аналогтық схемотехниканың негіздерін түсіну және электрондық схемаларды құру үшін элементтік базаны таңдау дағдыларын қалыптастыру. Аналогты электроникаға кіріспе; аналогты электронды құрылғыларды қолдану саласы; аналогты сигналдар; күшейткіш каскады; жұмыс нүктесі және жүктеме сипаттамалары туралы түсінік; электр схемаларындағы активті элементтердің жұмыс режимдері; күшейткіштердің сипаттамаларына әсер ететін теріс кері байланыс; сигналдарды өңдеу кезіндегі бұрмалауларды есептеу; эмиттерлі қайталағыштар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда БЛК-ның архитектурасын, тұрақты және модульдік құрылғылары жайлы түсінік қалыптастыру. Бағдарламаланатын логикалық контроллерлерге (БЛК) кіріспе; енгізу/шығару модульдері; қуат көздері; оптикалық оқшаулау және жад картасы; комбинациялық логиканы бағдарламалау; іске қосу/тоқтату схемалары; арнайы контактілер; өтпелі контактілер; таймер және есептеуіш; аналогтық модульді бағдарламалау; қателерді және үзілістерді өңдеу тәртібі; басқару процесін талдау және жіктеу; БЛК негізіндегі процесті басқару жүйесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда өндірістік процестерді арнайы бағдармалалық жасақта жобалау дағдыларын қалыптастыру. SCADA (қадағаланатын бақылау және мәліметтерді жинау) жүйелері; деректер базасын басқару; хаттамалар; визуализация; деректерді жинау; дабылды өңдеу; қисық трендтік модельдер; деректерге қол жеткізу және іздеу; компьютерлік желі және деректерді өңдеу; нақты уақыт режимінде қол жеткізуді қамтамасыз ету; оқиғалар журналы; технологиялық процесті автоматты басқару жүйесі (ТП АБЖ); датчиктер; белсенді және пассивті датчиктер; мониторинг жүйесі; функционалды басқару жүйесінің блоктары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бейсызық автоматты басқару жүйелерін, оларды зерттеу әдістерін және тұрақтылық пен сапаны талдау. Бейсызық байланыстар; Бейсызық байланыстардың түрлендіру; Фазалық траектория; Фазалық портрет әдіс; Нүктелік түрлендіру әдісі; Гармоникалық сызықтандыру әдісі; Гармоникалық баланс әдісі; Автотербелістер; Ляпунов функционалдық әдісі; Кіші тұрақтылық; Үлкен тұрақтылық; Абсолютті тұрақтылық; Бейсызық автоматты басқару жүйелерінің тікелей және жанама сапа көрсеткіштерін талдау; Дискретті автоматты басқару жүйелері; Z-түрлендіру; Дискретті автоматты басқару жүйелерінің жіберу функциялары.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жиынтықтағы операцияларды орындау мүмкіндігін қалыптастыру, мәселелерді шешу үшін көптеген теориялар аппаратын қолдану. Топтаманың тұжырымдамасы; граф теориясы туралы негізгі түсініктер, орнату әдістері; элементар бульдік функциялары; канондық әдістерді орнату; баяндамалар, логикалық бақылауды тексеру әдістері; комбинаторлар; биномдық және полиномдық формулалар; шуға төзімді кодтау; өзін-өзі түзейтін кодтар; соңғы детерминаторлық автомат; примитивті рекурсивтік операторлар және предикаттар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алгоритмдерді құруға арналған дискретті математика әдістерімен жұмыс істеу және олардың негізінде есептерді шығару дағдыларын қалыптастыру. Жиын туралы түсінік; графтар теориясының негізгі түсініктері; Марков тізбектері; құрылымдық матрица; элементар бульдік функциялар; логикалық нәтижелерді тексеру әдістері; комбинаторика; биномиалды және полиномиалды формулалар; өзін-өзі түзететін кодтар; ақырлы детерминирленген автоматтар; қарапайым рекурсивті операторлар мен предикаттар; асимптотикалық жазба; алгоритмнің негізгі теориялары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Техникалық есептерді жүзеге асыру үшін дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары; Коши есебін тұжырымдау; n-ретті сызықтық теңдеулер; сызықтық біртекті емес теңдеулер; сызықтық жүйе; Грин функциясының әдісі; толық дифференциалдардағы теңдеулер; метрикалық және сызықтық кеңістіктер түсінігі; интегралдық теңдеулерді жіктелуі; Фредгольмның өзіне-өзі түйіндес операторы; Гильберт-Шмидт теоремасы; симметриялық ядролы интегралдық теңдеулер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді жоғары математиканың іргелі бөлімдеріне оқыту, инженерлік есептерді шешуде қажетті логикалық ойлауды қалыптастыру. Функция; анықталу облысы; шектер; скаляр және векторлық шамалар; бағыт бойынша туынды; бірнеше айнымалы функцияның экстремумы; шартты экстремум; жоғары және сызықтық алгебраның негіздері; матрица; матрица анықтауышы; матрицадағы амалдар; векторлар; векторлардағы амалдар; комплексті сандар; уақыт қатарлары; математикалық статистика және ықтималдық теориясы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Verilog аппараттық сипаттама тілін пайдалана отырып, сандық басқару жүйесін жобалау бойынша студенттердің негізгі дағдыларын қалыптастыру. FPGA-ға кіріспе; FPGA архитектурасы; конфигурацияланатын логикалық блоктар; Verilog тілінің синтаксисі; Verilog операторлары; Verilog жүйесіндегі схемаларды жобалау деңгейлері; gate level, data flow, behavioral бағдарламалау деңгейлері; процедуралық блоктар; модульдермен жұмыс; FPGA негізінде сандық жүйелерді жобалау; синхронды және асинхронды процестер; FPGA жүйесінде ақырғы автоматтарды жобалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Технологиялық өндірісте энергия пайдалану мәселелерін қою және шешу кезінде өнеркәсіптік кәсіпорындардың жылу техникалық жүйелерінің жалпы принциптерін, құрылымын және жұмыс істеуін зерттеу. Термодинамикалық жүйе; күй параметрлері; термодинамикалық процесс; термодинамика заңдары; жылу машиналарының термодинамикалық циклдері; өнеркәсіптік кәсіпорынның жылумен және энергиямен қамтамасыз ету жүйесінің құрамы мен сипаттамалары; жылу технологиясы өндірісі; өнеркәсіптік кәсіпорындардың энергия көздерін өндіру және тарату жүйесі; әр түрлі жылу электр станцияларының жалпы принциптері, құрылымы және жұмыс істеуі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнеркәсіп салаларында әртүрлі электр жабдықтарын жасау және жұмыс істеу үшін физика пәні бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Механика; молекулалық физика және термодинамика; газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы; изопроцестер; электростатика; электр заряды; электр өрісі; Гаусс заңы; электр тізбектері және олардың элементтері; магниттік энергияның тығыздығы; диа-, пара-, ферромагнетиктер; электромагниттік тербеліс; электромагниттік толқындар; электр өрісі; ығысу тогы; электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері; өзіндік индукция және өзара индукция.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнеркәсіп салаларында әртүрлі электр жабдықтарын жасау және жұмыс істеу үшін физика пәні бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Механика; молекулалық физика және термодинамика; газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы; изопроцестер; электростатика; электр заряды; электр өрісі; Гаусс заңы; электр тізбектері және олардың элементтері; магниттік энергияның тығыздығы; диа-, пара-, ферромагнетиктер; электромагниттік тербеліс; электромагниттік толқындар; электр өрісі; ығысу тогы; электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері; өзіндік индукция және өзара индукция.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнеркәсіп салаларындағы әртүрлі жабдықтарды жасау және жұмыс істеу барысында физикалық заңдылықтар мен құбылыстар туралы білімдерін қалыптастыру. Электр және магнетизм; электр заряды, оның қасиеттері; Гаусс теоремасы; Кулон заңы; өткізгіштер және диэлектриктер; токтың тығыздығы; Ом және Джоуль-Ленц заңдары; металдардағы, жартылай өткізгіштердегі электр тогы; электромагниттік индукция құбылысы; магнит ағыны; термоэлектрондық эмиссия; электролиз заңдылықтары; гистерезис; электромагниттік тербеліс; магниттік индукция; оптика; фотометрия; сәулеленуді генерациялауға және тіркеуге арналған оптикалық құрылғылар; дифракциялық аспаптар; фотоэффект; лазерлер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге өнеркәсіптік электроника және басқару жүйелері саласындағы негізгі есептерді бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып шешу үшін негізгі алгоритмдік құрылымдар мен әдістерді қолдануды үйрету. Алгоритмнің негіздері; алгоритмдерді бейнелеу әдістері мен тәсілдері; бағдарламалау тілдері; Python тілінің синтаксисі; бағдарлама құрылымы; деректер түрлері; деректерді консольдан оқу және консольға шығару; шарт және цикл операторлары; массивтер мен жолдар; функциялар; функцияны анықтау және жүзеге асыру; рекурсивті функциялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физикалық процестердің математикалық көрінісі мен сипаттамасы туралы білімдерін қалыптастыру. Нақты сандар; нақты сандарға арифметикалық амалдар; жиынтықтар; реттіліктер; кезектілік шегі; функция; функция шегі; функциялардың үздіксіздігі; дифференциалдық есептеулерге кіріспе; функцияның дифференциалдығы туралы түсінік; дәрежелік, тригонометриялық, логарифмдік функциялар; интегралдық есептеулер туралы түсінік; күрделі сандар; сандық қатар; бірнеше айнымалылардың функциялары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге микроконтроллерді басқару блогы ретінде пайдалану және цифрлық жүйелерді өңдеу негіздеріне үйрету. Микроконтроллер негіздері; енгізу/шығару порттары; цифрлық және аналогтық енгізу/шығару таймері; аналогты цифрға түрлендіру; цифрлықтан аналогқа түрлендіру; асинхронды және синхронды байланыс порттары; UART; әмбебап синхронды/асинхронды қабылдағыш таратқыш (USART); аралық интегралдық схемалар (I2C); контроллерлердің жергілікті желісі (CAN); Сериялық перифериялық интерфейс (SPI); ендік импульсті модуляция; санағыш; бақылау таймері; AVR және PIC микроконтроллерлері; flash; EPROM; RAM; қозғалтқышты басқару; сервомотор және қадамдық қозғалтқышты басқару.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді микроархитектураларды жобалаудың құрылымдық ерекшеліктерімен таныстыру және электронды жүйелерді басқару үшін микропроцессорларды бағдарламалауды үйрету. Микропроцессорлық архитектура; Фон Нейман архитектурасы; Гарвард архитектурасы; RISC; CISC; арнайы процессорлар; командалар жинағы; нұсқау түрлері; орталық процессор; жад; тактілік жиілік; деректер шинасы; басқару шинасы; адрес шинасы; бірбағытты және екі бағытты деректер шинасы; ALU; үзілістер; жалпы және арнайы мақсаттағы регистрлер; командалық дешифратор; машина циклі; машина тілі; ассемблер тілі; жоғары деңгейлі программалау тілдері; адрестеу режимі; перифериялық құрылғыларды қосу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушылардың гидравликалық және пневматикалық жүйелердің типтік сұлбаларының жұмыс істеу принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру. Паскаль заңы; Бернулли заңы; тұтқырлық; ағын; ламинарлы ағын; турболентті ағын; жетектер; сорғы; компрессор; клапандар; басқару клапаны; нормалды ашық клапан, нормалды жабық клапан, кері клапан; сақтандырғыш клапаны; сүзгі; резервуар; гидравликалық сұйықтық; фитингтер/қосылымдар; басқару жүйелері; бағдарламаланатын логикалық контроллер (БЛК); логикалық элементтер; пневматикалық схемалар; гидравликалық схемалар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде сандық құрылғылардың схемалары мен түйіндерін құру үшін логикалық элементтердің комбинацияларын пайдалана білуді қалыптастыру. Негізгі логикалық элементтер; бульдік теңдеулер; комбинациялық және тізбекті логикалық жобалау; көп деңгейлі комбинациялық логика; негізгі комбинациялық және тізбекті блоктар; ысырмалар мен триггерлер; триггерге негізделген сандық схемалар; жад ұяшықтары; синхронды логикалық схемаларды жобалау; ақырғы автоматтар; тізбекті схемаларды синхрондау; сандық түйіндер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару жүйелерінің есептерін шешу үшін матрицалық есептеулер, сызықтық теңдеулер жүйесі және бірнеше айнымалылардың функциялары туралы білімдерін қалыптастыру. Матрица туралы түсінік; матрицалық анықтауыш; сызықтық теңдеулер жүйесі; сызықтық кеңістіктер; ортогонализация процесі; Евклидтік кеңістіктердегі сызықтық операторлар; квадраттық формалар және олардың қасиеттері; екінші ретті қисықтардың және беттердің канондық түрі; бірнеше айнымалылардың функциялары; күрделі функцияның туындысы; жоғары ретті дифференциалдар; бірнеше айнымалылардың функциялары үшін Тейлор формуласы; айқын емес функциялар; бірнеше айнымалы функцияның экстремумы; бірнеше айнымалылардың векторлық функциялары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сызықты жүйелерді автоматты басқару, олардың негізгі сипаттамалары, қарапайым түйіндері, құрылымдық сызбалары мен түрлендіру теориясын оқыту. Басқарудың іргелі принциптері; АБЖ негізгі түрлері; АБЖ сатикалық режимі; АБЖ динамикалық режимі; Құрылымдық схемалардың эквивалентті түрлендірулері; Уақыттық сипаттамалар; Жиіліктік сипаттамалар; АБЖ тұрақтылығы; Алгебралық тұрақтылық критерийлері; Жиіліктік тұрақтылық критерийлері; Астатизмнің көрсеткіштері; Тікелей сапа көрсеткіштері; Жанама сапа көрсеткіштері; АБЖ синтезі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді электротехниканың теориялық негіздеріне және электр тізбектерінде болатын процестерді математикалық сипаттауға үйрету. Электр тогы туралы түсінік; электр тізбегінің негізгі түсініктері; электр тізбектерінің элементтік базасы; әртүрлі режимдер кезіндегі электр тізбектерін есептеу; күрделі электрлік тізбектерді есептеу әдістері; үш фазалы тізбектер; электр фильтрлері; үлестірілген параметрлері бар тізбектер; синусоидалы токтың желілік электр тізбектері; сызықты емес электр тізбектері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге электроэнегетикалық жүйе сипаттамаларын және құрылысының негізгі құрылымдарын, электрлік желіні жобалау кезеңдерін үйрету. Электрэнергетикалық жүйе; электрлік желілер классификациясы; электрлік таратудың кабельдік сызықтары; ауыстыру сызбалары және желі параметрлері; электрлік тарату желілерінің режимдерін есептеу; желілердің бос жүріс режимі; әр түрлі кернеу номиналындағы желілерді есептеу; электрлік жүйе және желілердің жұмыс режимдері; электрлік энергия шығындарын есептеу әдістері; жобалау кезінде электрлік желі сызбаларын таңдау кезеңдері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің өндірістік процестердің электромеханикалық жүйелерін құрудың қасиеттері мен принциптерін сипаттау дағдыларын қалыптастыру. Энергияның электромеханикалық түрлендіру заңдары; электромеханикалық жабдықтың құрылымдық элементтері; электрлік басқару құрылғылары; айнымалы ток қозғалтқыштары; синхронды және асинхронды қозғалтқыштарды қосу, ауыстыру схемалары және статикалық сипаттамалары; тұрақты ток қозғалтқыштары; қозғалтқышты басқару жүйелері; ашық контурлы тұрақты ток қозғалтқышын басқару жүйелері; қадамдық қозғалтқыш; қозғалтқыш моменті; электрлік жүктемелер; редукторлар; беріліс жетек; белдік жетек.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді электроника, автоматика негіздерімен және олардың заманауи компоненттерімен таныстыру. Электроникаға кіріспе; резистивті, сыйымдылықты және жарық шығаратын элементтер; негізгі электронды компоненттердің физикалық принциптері; электронды схемалар; өлшеу құрылғылары; электрондық схемалар мен элементтерді тестілеу; p-n өткел; шалаөткізгіш диод; биполяр және өрістік транзисторлар; автоматтандыру және оның мақсаттары мен міндеттері; датчиктер мен актуаторлар; автоматтандыру жүйелері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді электротехниканың теориялық негіздеріне және электр тізбектерінде болатын процестерді математикалық сипаттауға үйрету. Электр тогы туралы түсінік; электр тізбегінің негізгі түсініктері; электр тізбектерінің элементтік базасы; әртүрлі режимдер кезіндегі электр тізбектерін есептеу; күрделі электрлік тізбектерді есептеу әдістері; үш фазалы тізбектер; электр фильтрлері; үлестірілген параметрлері бар тізбектер; синусоидалы токтың желілік электр тізбектері; сызықты емес электр тізбектері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде интернет желісі бойынша деректерді тарату жолымен өнеркәсіптік объектілерді басқару және мониторингтеу үшін электрондық жүйелерді жобалау принциптерін түсінуді қалыптастыру. IoT қолдану саласы; IoT архитектурасы; контроллерлер; желілік технологиялар; IoT-та деректерді өңдеу; IoT-та бұлтты технологияларды қолдану; IoT негізіндегі қосымшалар мен қызметтерді жобалау және құру принциптері; аз қуатты сымсыз сенсорлар желісі; LORA протоколы; бағдарламалық-анықталатын желі; кеңейтілген хабарлама кезегінің протоколы; сенсорларды қосу; IIoT.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Smart жүйелерін жобалау және басқару кезінде заманауи электронды схемалар мен құрылғыларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Smart жүйелердің электрондық компоненттері; деректерді бейнелеу жүйелері; Smart жүйелердің элементарлық базаларын басқару блогы; деректерді енгізу/шығару жүйелері; Smart жүйенің құрылымдық блоктарының өзара байланысын схемотехникалық ұсыну; қарапайым Smart жүйелерді жобалау; Smart жүйелерді басқару; деректерді сақтау жүйелері; деректерді өңдеу жүйелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге өнеркәсіптік электроника және басқару жүйелері саласындағы негізгі есептерді бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып шешу үшін негізгі алгоритмдік құрылымдар мен әдістерді қолдануды үйрету. Алгоритмнің негіздері; алгоритмдерді бейнелеу әдістері мен тәсілдері; бағдарламалау тілдері; Python тілінің синтаксисі; бағдарлама құрылымы; деректер түрлері; деректерді консольдан оқу және консольға шығару; шарт және цикл операторлары; массивтер мен жолдар; функциялар; функцияны анықтау және жүзеге асыру; рекурсивті функциялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді өндірісте қолданылатын инженерлік мәселелерді шешуге арналған бағдарламаларды жазуға және тексеруге үйрету. Бағдарламалау технологияларының дамуы; бағдарламалық тілдерді қолдану және құрылу принциптері; бағдарламалаудың заманауи технологияларының талаптары; бағдарламалық инженерия түсінігі; бағдарламалық жасақтаманы жасаудың негізгі жолдары; жобалау негіздері; бағдарламалық жасақтама архитектурасы; жобалаудың архитектуралық стильдері; бағдарламаны орындау нәтижелерінің графикалық көрінісі; объектті-бағытталған бағдарламалау; бағдарламаны жасаудың заманауи интеграцияланған орталары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге инженерлік құрылғылардың графикалық интерфейсін құру үшін визуалды бағдарламалау негіздерін үйрету. Визуалды бағдарламалаудың функционалдық ерекшеліктері; визуалды бағдарламалауы бар бағдарламалық орталар; LABVIEW-де бағдарламалау; виртуалды құралдарды құру технологиясы; LABVIEW графикалық ортасының негізгі функциялары; массивтер, кластерлер және жолдар; графикалық мәліметтер операциялары; циклдар мен тізбектіліктер; таңдау құрылымдары; оқиға деректерін өңдеу құрылымдары; құрылғылардың өзара әрекеттесу интерфейстері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Технологиялық өндірісте энергия пайдалану мәселелерін қою және шешу кезінде өнеркәсіптік кәсіпорындардың жылу техникалық жүйелерінің жалпы принциптерін, құрылымын және жұмыс істеуін зерттеу. Термодинамикалық жүйе; күй параметрлері; термодинамикалық процесс; термодинамика заңдары; жылу машиналарының термодинамикалық циклдері; өнеркәсіптік кәсіпорынның жылумен және энергиямен қамтамасыз ету жүйесінің құрамы мен сипаттамалары; жылу технологиясы өндірісі; өнеркәсіптік кәсіпорындардың энергия көздерін өндіру және тарату жүйесі; әр түрлі жылу электр станцияларының жалпы принциптері, құрылымы және жұмыс істеуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MathCad бағдарламалық пакетіндегі инженерлік проблемаларды шешу қабілетін қалыптастыру. MathCAD негізгі түсініктері; деректерді қабылдау/жіберу арқылы MathCAD бағдарламасында және басқа қосымшалар арасында деректер алмасу; MathCAD бағдарламасындағы қабылдаушы және жіберуші деректердің форматтары; MathCAD ортасында модульдік бағдарламалау; MathCAD ортасының интерфейсі; MathCAD ортасында ғылыми және инженерлік есептерді шешу; MathCAD ортасында бағдарламалау; DDE технологиясын қолдана отырып, MathCAD-ды басқа қосымшалармен біріктіру; OLE технологиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Технологиялық тұрғыдан жылдам дамитын интеллектуалдық жүйелер жайлы түсінік беру және оларды басқаруға арналған бағдарламалық жасақтаманы жүзеге асыру дағдыларын жетілдіру. Басқару жүйесі үшін бағдарламалық жасақтаманы қалыптастыру мен қызмет атқаруының ерекшеліктері; кірістірілген жүйені бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау кезеңдері және технологиялары; интеллектуалды жүйе үшін бағдарламалау тілдерін қолдану; мәлімет базасымен жұмыс; шешім қабылдаудың интеллектуалды жүйелері; өндірісті мониторингтеу және талдау; өндірістік жүйелер; процестер мәліметтерін талдау және бақылау; интеллектуалды жүйе бағдарламасының архитектурасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде кодтау/декодтау принциптері және әртүрлі сигналдарды өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Сигналдарды фильтрлеу; жиілік сипаттамаларын өзгерту; пайдалы сигналды оқшаулау және қалпына келтіру; шуылға төзімді кодтау; циклдік артық код; қателерді тікелей түзету; кодтау алгоритмдері; сигналдарды сандық өңдеу және сығымдау әдістері; мажоритарлық декодтау және Рид-Маллер кодтары; екілік емес кодтар және Рид-Соломон кодтары; сызықтық блок кодтары, шуылға төзімді кодтау шекаралары; векторлық шоқжұлдыздар; Хэмминг кодтары; Хаффман кодтары; биттік қателер коэффициенті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда фотоэлектрлік эффект негізінде физикалық процестер туралы түсініктерін қалыптастыру. Монокристалды және поликристалды фотоэлементтер; жұқа пленкалы кремнийлі күн батареялары; фотовольтаикалық эффект; ВАС; ПӘК; қысқа тұйықталу тогы; бос жүріс кернеуі; күн фотоэлектрлік станция; батарея зарядының контроллері; инвертор; фотоэлектрлік жүйелердің тиімділігін арттыру әдістері; күн батареяларына негізіндегі автономды жүйелер; Smart Grid және гибридті энергетикалық жүйелер; энергия жүйелерінің тұжырымдамалары; орталықтандырылған және орталықтандырылмаған (таратылған) энергия жүйелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда күштік электронды компоненттерінің фундаменталды физикалық процестері туралы түсінік қалыптастыру. Жартылай өткізгіш құрылғылардың физикалық негіздері; жоғары қуатты жартылай өткізгішті компоненттер; күштік транзисторлар; күштік диодтар; күштік тиристорлар; оқшауланған қақпасы бар биполярлы транзисторлар; электр энергетикалық жүйелердегі қуатты электроника; күштік жартылай өткізгіш компоненттердің модельдері; ендік импульстік модуляциясының схемалары; басқарылатын ауыстырып-қосқыштардың сипаттамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жасанды интеллектті жасау үшін машиналық оқыту негізінде нейрондық желілерді қолдану қабілеттілігін студенттерде қалыптастыру. Машиналық оқыту әдістері; тапсырмалар типтері: классификация, регрессия, болжау, кластерлеу, жүзеге асыру; жасанды нейрондық желі архитектурасы; жасанды нейрон модельдері; нейрондық желілерді оқыту алгоритмдері мен әдістері; оқытудың градиентті алгоритмдері; персептрон; нейрондық желі параметрлерін таңдау; үйірткілі желілер; белсенділік функциялары; жалпы модельді оқыту және модельді таңдау; нейрондық желілерді оқытуды жақсарту әдістері; қайта оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жасанды интеллектті жасау үшін машиналық оқыту негізінде нейрондық желілерді қолдану қабілеттілігін студенттерде қалыптастыру. Машиналық оқыту әдістері; тапсырмалар типтері: классификация, регрессия, болжау, кластерлеу, жүзеге асыру; жасанды нейрондық желі архитектурасы; жасанды нейрон модельдері; нейрондық желілерді оқыту алгоритмдері мен әдістері; оқытудың градиентті алгоритмдері; персептрон; нейрондық желі параметрлерін таңдау; үйірткілі желілер; белсенділік функциялары; жалпы модельді оқыту және модельді таңдау; нейрондық желілерді оқытуды жақсарту әдістері; қайта оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құрамдас элементтердің оптикалық қасиеттеріне байланысты оптоэлектронды құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Оптикалық элементтер; оптоэлектронды құрылғылардың классификациясы; оптоэлектроникадағы физикалық әсерлер; оптоэлектронды жүйелер үшін сәулелену көздері; жарықдиодтар және лазерлер; фотоқабылдағыштар; ИК фотоқабылдағыштар; фотоэлектрондық көбейткіштер; оптожұптар; оптикалық талшық; жарықдиодты шамдар; дисплей; оптотрон; оптикалық сәулеленуді электрлік сигналға түрлендіргіштер; спектрофотометр; пирометр; болометр; оптикалық изолятор; лазерлік қашықтық өлшегіш; лазерлік деңгей өлшегіш; рефлектор.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құрамдас элементтердің оптикалық қасиеттеріне байланысты оптоэлектронды құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Оптикалық элементтер; оптоэлектронды құрылғылардың классификациясы; оптоэлектроникадағы физикалық әсерлер; оптоэлектронды жүйелер үшін сәулелену көздері; жарықдиодтар және лазерлер; фотоқабылдағыштар; ИК фотоқабылдағыштар; фотоэлектрондық көбейткіштер; оптожұптар; оптикалық талшық; жарықдиодты шамдар; дисплей; оптотрон; оптикалық сәулеленуді электрлік сигналға түрлендіргіштер; спектрофотометр; пирометр; болометр; оптикалық изолятор; лазерлік қашықтық өлшегіш; лазерлік деңгей өлшегіш; рефлектор.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде кодтау/декодтау принциптері және әртүрлі сигналдарды өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Сигналдарды фильтрлеу; жиілік сипаттамаларын өзгерту; пайдалы сигналды оқшаулау және қалпына келтіру; шуылға төзімді кодтау; циклдік артық код; қателерді тікелей түзету; кодтау алгоритмдері; сигналдарды сандық өңдеу және сығымдау әдістері; мажоритарлық декодтау және Рид-Маллер кодтары; екілік емес кодтар және Рид-Соломон кодтары; сызықтық блок кодтары, шуылға төзімді кодтау шекаралары; векторлық шоқжұлдыздар; Хэмминг кодтары; Хаффман кодтары; биттік қателер коэффициенті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әртүрлі техникалық құралдардың кешендері арасында ақпарат алмасуды қамтамасыз ету үшін заманауи телекоммуникациялық жүйелермен танысу. Көпканалды тарату қағидаттары; каналдарды бөлу; OSI моделі; сандық тарату жүйелері; транспорттық желілер; желілерде коммутация және маршрутизация әдістері; IP-адрестеу жүйесі; кең жолақты желілер; сымсыз желі; компьютерлік желілерді құру принципі; желілер хаттамалары; түрлі радиотолқындардың таралу және пайдалану ерекшеліктері; спутниктік және сандық радиохабарлар; талшықты-оптикалық байланыс желілері; үлестірілген желілерді құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Электрлік энергияны түрлендіру үшін күштік техника түрлерін студенттерге таныстыру.
Күштік жартылайөткізгіш элементтер; гибридті күштік сызбалар; бірфазалы және үшфазалы жиілікті түрлендіргіштер; тұрақты кернеудің импульсті қуат көздерін төмендету және жоғарылату; трансформатор классификациясы және қолдану мақсаты; вентильді түрлендіргіштерді қорғау элементтері; вентильдік түрлендіргіштерді модельдеу мен есептеу әдістері; түзеткіштердің құрылымдық сызбалары мен классификациясы; тұрақты кернеу түрлендіргіштері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге электроэнегетикалық жүйе сипаттамаларын және құрылысының негізгі құрылымдарын, электрлік желіні жобалау кезеңдерін үйрету. Электрэнергетикалық жүйе; электрлік желілер классификациясы; электрлік таратудың кабельдік сызықтары; ауыстыру сызбалары және желі параметрлері; электрлік тарату желілерінің режимдерін есептеу; желілердің бос жүріс режимі; әр түрлі кернеу номиналындағы желілерді есептеу; электрлік жүйе және желілердің жұмыс режимдері; электрлік энергия шығындарын есептеу әдістері; жобалау кезінде электрлік желі сызбаларын таңдау кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Параметрлерді есептеу кәсіби есептерін оңтайлы шешуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы электр энергиясын түрлендіргіштер туралы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру. Бір жарты периодты түзеткіш; екі жарты периодты түзеткіш; бір фазалы және көп фазалы электр түзеткіштері; басқарылушы түзеткіштер; сызықты кернеу түрлендіргіштері; имульсті кернеу түрлендіргіштері; L және LC сүзгілер; инвертор; автономды инверторлар; тұрақты ток түрлендіргіштері; жиілік түрлендіргіштер; тұрақты ток қозғалтқышы; генераторлар; синхронды және асинхронды электр қозғалтқыштары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Параметрлерді есептеу кәсіби есептерін оңтайлы шешуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы электр энергиясын түрлендіргіштер туралы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру. Бір жарты периодты түзеткіш; екі жарты периодты түзеткіш; бір фазалы және көп фазалы электр түзеткіштері; басқарылушы түзеткіштер; сызықты кернеу түрлендіргіштері; имульсті кернеу түрлендіргіштері; L және LC сүзгілер; инвертор; автономды инверторлар; тұрақты ток түрлендіргіштері; жиілік түрлендіргіштер; тұрақты ток қозғалтқышы; генераторлар; синхронды және асинхронды электр қозғалтқыштары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді электронды сенсорлардың жұмыс істеу принциптерімен, құрылымымен және функционалдық мүмкіндіктерімен таныстыру. Электрондық сенсорлардың негізгі түсініктері мен анықтамалары; датчиктердің жіктелуі; жартылай өткізгішті сенсорлар; сезімтал элементтер; физикалық шамалардың электронды датчиктері; газ сенсорлары; биологиялық сенсорлар; хемирезистивті сенсорлар; температура мен ылғалдылық сенсорлары; ультрадыбыстық және инфрақызыл сенсорлар; сенсорлық жүйелердің конструктивтік параметрлерін оңтайландыру; электрондық датчиктер және сенсорлық жүйелердің интерфейстері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Электронды схемалардың аналогтық және сандық блоктарын жобалау қабілетін қалыптастыру. Баспа схемасы; электрондық схеманың дизайны; Схеманы талдау; Біржолғы төлем; екі жақты тақталар; САПР; Өндіріс технологиясы; сигналдың тұтастығын талдау; SPICE симуляциясы; AltiumDesigner; қадағалау; алдын ала сымдарды қосу; қабаттар; байланыстарды салу; қуат порттары; тізбек белгілері; позициялық белгілер; электрондық схемаларды модельдеу; модель элементтерінің негізгі жиынтығы; жартылай өткізгіш құрылғылардың үлгілері; схемаларды модельдеу; цифрлық құрылғыларды модельдеу; электронды модельдеуге арналған қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қарау; логикалық модельдеу; логикалық модельдеу әдістері.
Защита практики
Практиканың мақсаты: оқу барысында алынған теориялық білімді тереңдетіп, бекіту. Дипломдық жұмысты орындауға арналған материалдарды іріктеп, жүйелу. Дилом жұмысын жазу. Диплом жұмысын алдын ала қорғау.
төменгі, орта және жоғары энергия физикасындағы детекторлар құрылымының ерекшеліктерін білу;
- ғылыми зерттеулерде, сондай-ақ медицинада және басқа да қолданбалы салаларда ядролық сәулелену детекторларын қолдана отырып, ядролық-физикалық өлшеулерді ұйымдастыру.
- ядролық-физикалық медициналық қондырғылардың жұмысын ұйымдастыру, ретке келтіру және қолдау үшін ядролық медицина саласындағы теориялық білім мен зерттеу әдістерін қолдану;
- ядролық медицина үшін радиоактивті изотоптарды өңдеу үшін пайдаланылатын нысаналық құрылғылардың негізгі типтерін ажырату.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дипломалды приактиканы өткен соң студент қабілетті болып шығады: диплом жазуға қажетті эксперименталды, анықтамалық және өндірістік, әрі қызмет көрсету бойынша нормативті-құқықтық мәліметтерді жүйелей білу.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;