философия докторы (PhD)
Математика және математикалық білім саласында кәсіби мәселелерді шешуде құзыретті мамандар даярлайтын, бәсекеге қабілетті докторанттарды даярлау.
Математика
8D05401
Механика-математика
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста докторанттар келесі тақырыптармен байланысты ғылыми мәліметтер базасынан ақпарат іздеумен, талдау, академиялық жазу жанрларымен жұмыс жасаумен танысады: -Академиялық жазудың негізгі жанрлары. -Ғылыми мәліметтер базасы. -Академиялық қауымдастықтың құрылымы. -Ғылыми және ғылыми-техникалық ақпараттар ортасындағы сілтемелер. -Аналитикалық шолудың ерекшеліктері. -Сын пікір және олардың түрлері. -Ғылыми іс-шаралар туралы хабарламалар.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеудің әдістері өз ғылыми зерттеулерінің мақсатына жету үшін қолданылатын белгілі бір іс - қимылдар, әдістер және амалдардың тізбегінен тұратын объективті нақтылықтарды тану тәсілі ретінде. Ғылыми зерттеу әдісі, әдістемесі және методологиясы ұғымдары. Зерттеу әдістерінің жіктемесі. Жалпы, жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістері. Универсал және дербес зерттеу әдістері.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - докторанттарды математиканың қазіргі заманғы мәселелері мен жетістіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында докторанттардың мынадай қабілетін қалыптастыру:<br/> - қазіргі замандағы математикалық ашық мәселелердің қойылымы мен маңыздылығын түсінуі;<br/> - таза және қолданбалы математика мәселелерін зерттеушілердің алдында тұрған қиындықтарды анықтау;<br/> - дифференциалдық теңдеулер теориясының және математикалық талдаудың қазіргі жағдайын сыни тұрғыдан бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты– сызықты операторлар теориясының әдістерімен және олардың дифференциалды операторлармен байланысты спектральді түрде жіктелуімен таныстыру.<br/> Пәннің міндеті – сызықты оператордың спектралді теориясының негізгі нәтижелерін оқыту, дифференциалды операторлардан туындаған спектралді жіктеудің аналитикалық зерттеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты арифметикадағы табиғи анықтамалық мағынасында арифметикалық иерархиядағы саналымды жиындар ұғымымен танысу.
Пәннің міндеті шектелген кванторлары бар формулаларды және қозғалмайтын нүкте туралы Ганди теоремасын систематикалық қолдана отырып Гедельдің толық еместік туралы теоремасының жаңа дәлелдеу жолдарын табу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты – арифметикалық және гиперарифметикалық иерархиялар математикада және оның қолданбалы салаларында кездесетін натурал сандардан тұратын жиындардың бірінші ретті тілде сипатталған қиындық өлшемінің табиғи көрсеткіші болатынын көрсету.
Қойылатын есептер – Тарский-Куратовский алгоритмін зерттеу; арифметикалық жиындардың алгоритмдік қиындықтарын бағалау; гиперарифметикалық иерархияға қатысты жиындардың алгоритмдік қиындықтарын бағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - төмендегі қабілеттерді қалыптастыру:
• Жай дифференциалдық теңдеулердің, параболалық теңдеулердің, гиперболалық теңдеулердің шешімдерінің жиынында анықталған функционалдың градеиентін есептеу;
• Әр түрлі экстремалды есептер үшін тиімділік шартын құру және оны тексеру
• Математикалық модельдерді талдау және есепті шешу (аналитикалық, сандық) әдісінің дұрыс таңдалғандығын негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кез-келген математикалық модел, дифференциалдық теңдеу терминінде реалды жағдайға сәйкес жазылатын, міндетті түрде өзіне әртүрлі (анық және анық емес) параметрлерді қосып алады, өйткені кәдімгі жағдайда олардың мәндері сол немес басқа дәлдікке жақындау болғанда ғана белгілі болады.
Докторанттардың біліктілігін қалыптастыру кезінде келесі курстарда: стохастикалық дифференциалдық теңдеулер мен теңдеулер жүйесі шешімдерінің бар екендігі мен жалғыздығы үшін жағдай жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Гиперболалық типті сингулярлы түрде наразылықталған жартылай дифференциалдық теңдеулер» курсының мақсаты гиперболалық типтегі сингулярлы ауытқыған гиперболалық типтегі дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің асимптотикалық теориясының негіздерін және осындай теңдеулерді шешудің әдістерін оқып үйрену болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде докторанттарда келесі қабылеттіліктер қалыптасады:сингулярлы ауытқыған гиперболалық типтегі дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясының негіздерін білуі және түсінуі және өз бетінше ҒЗЖ жүргізуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Динамикалық жүйелер басқарылымдылығының теориясы» пәнінің мақсаты динамикалық жүйелер басқарылымдылығы теориясының негізін және негізгі есептерін және оларды шешудің заманауи әдістерін үйрету болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде докторанттарда келесі қабылеттіліктер қалыптасады: басқару және оңтайландырып басқарудың шектік есептерді шешу үшін динамикалық жүйелер басқарылымдылығы теориясының негізін білуі және түсінуі өз бетінше ҒЗЖ жүргізуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты–Соболев, Никольскийдің функционалды кеңістіктерімен және оларға сәйкес тіркеме теоремаларымен таныстыру.
Пән міндеті – Соболев, Никольсикйдің функционалды кеңістіктерімен және олардың нормаларының басты теңсіздіктерімен таныстыру, оларға сәйкес тіркеме теоремаларын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ляпуновтың жалпылама көрсеткіштерінің теориясы" курсының мақсаты - Ляпуновтың жалпылама көрсеткіштерінің теориясын және негізгі есептерін, дифференциалдық теңдеулерді және оларды шешу әдістерін оқып үйрену.
Оқу барысында курс докторанттарға: дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша дербес зерттеулер үшін Ляпуновтың жалпылама көрсеткіштері теориясының негіздерін білу және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста кездейсоқ орта теориясының мынандай математикалық сұрақтары қарастырылады: Кездейсоқ процестің инфинитезималды (туындатқыш) операторы; Параболалық теңдеудің шешімдерін табудың кездейсоқ траекториялар әдісі; «Ақ шу» типтес процеспен ұйытқытылған кездейсоқ ортадағы жылуөткізгіштік теңдеуі үшін Коши есебін шешу; Винер процесінің әртүрлі аддитивті функционалдарының үлестірімдерін табу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – пароболалық теңдеулер мен дербес туындылы параболалық теңдеулер жүйелерінің шешімдері мен орталанған шешімдерінің талдаудың ықтималдықтың- статистикалық әдістерін баяндау.
Пәннің міндеттері- қарастырылып отырған теңдеулердің шешімдерін берілген теңдеулерінен белгілі бір мағынада байланысқан стохастикалық дифференциалдық теңдеудің шешімі болатын кездейсоқ процестің траекториялары болғанда алынған шартты математикалық күтім ретінде жазуға болатынын тағайындайтын кездейсоқ траекториялар әдісін оқып үйрену.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жатық көпбейнеліктегі сыртқы дифференциалды формалар операторларымен және оларды интегралдаумен таныстыру.
Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастыру:
- Көп айнымалылардың толық функцияларының теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамаларын сипаттаңыз;
- метрикалық кеңістік құру және оларды аяқтау;
- алуан түрлі бойымен k-пішінінің интегралдарын шешудің вариациялық әдісін енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ляпуновтың жалпылама көрсеткіштерінің теориясы" курсының мақсаты - Ляпуновтың жалпылама көрсеткіштерінің теориясын және негізгі есептерін, дифференциалдық теңдеулерді және оларды шешу әдістерін оқып үйрену.
Оқу барысында курс докторанттарға: дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша дербес зерттеулер үшін Ляпуновтың жалпылама көрсеткіштері теориясының негіздерін білу және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Математикалық физика теориясының заманауи мәселелері» курсының мақсаты сызықты емес математикалық физиканың негізгі есептерін оқыту және оларды шешудің заманауи әдістерін үйрету болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде докторанттарда келесі қабылеттіліктер қалыптасады: Функционалдық анализ және математикалық физика теориясының негізін білуі және түсінуі және сызықты емес теңдеулер бойынша өз бетінше ҒЗЖ жүргізуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты- докторанттарды математикалық модельдерді құру процедурасын негіздеу әдістерімен, оларды шешу формаларымен.
Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастыру:
- Математикалық физиканың әр түрлі нысандары шешімдерін білу және түсіну,;
- Физикалық процестердің математикалық модельдерін құру әдістерін негіздеу ;
- Математикалық физика есептерін практикалық шешу әдістерін қолдану және негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – нақты классикалық объектілердің нөмірленуі туралы фактілер мен нәтижелерді талдаудың категориялық-теориялық тәсілін ұсыну, сонымен қатар топологиядағы және математиканың басқа салаларындағы нөмірлеу теориясы мәселелерінің аналогтарын табу. Категория теориясы тұрғысынан нөмірлеу теориясының негізгі мәселелері қарастырылады.
Пәннің міндеттері топологиядағы және математиканың басқа салаларындағы нөмірлеу теориясының мәселелерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты– сызықты операторлар теориясының әдістерімен және олардың дифференциалды операторлармен байланысты спектральді түрде жіктелуімен таныстыру.
Пәннің міндеті – сызықты оператордың спектралді теориясының негізгі нәтижелерін оқыту, дифференциалды операторлардан туындаған спектралді жіктеудің аналитикалық зерттеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты– деректердің сапасын ескере отырып сақтандыру сыйақылары мен резервтерді. статистикалық бағалау әдістерімен таныстыру. Пәнді оқып – сақтандыруда негізгі сыйақылар мен резервтерді есептеу әдістерін үйрене отырып, оларды одан әрі сақтандыруда қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Демографиялық болжау мен өлім және сырқаттанушылықтың тәуекелдерін бағалаудың математикалық әдістерімен таныстыру.
Пәннің міндеттері – сақтандыру тәжірибесінде оларды одан әрі қолдану мақсатында демографиялық болжау әдістерін үйрену.
Докторанттардың біліктілігін қалыптастыру кезінде келесі курстарда:студентерді қаржылық математиканың негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және стохастикалық қаржылық математиканың негізінде жатқан ықтималдық модельдерімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді қазіргі стохастикалық талдаудың негіздерімен және мартингал теориясымен, сондай-ақ олардың кейбір қолданбаларымен таныстыру.
Пәннің міндеттері студенттердің ұсынылып отырған теорияның негізгі ұғымдарын табысты меңгеруі; Стохастикалық есептеу негіздеріне негізделген оқу және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Сығылмайтын тұтқыр сұйық динамикасының математикалық мәселелері» пәнінің мақсаты сығылмайтын тұтқыр сұйықтар теориясының негізін және негізгі есептерін және оларды шешудің заманауи әдістерін үйрету болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде докторанттарда келесі қабылеттіліктер қалыптасады: Сығылмайтын тұтқыр сұйық динамикасы теориясының негізін білуі және түсінуі және ньютондық емес сұйықтар теориясы бойынша өз бетінше ҒЗЖ жүргізуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты сызықты емес кіші параметрлі дифференциалдық және интегралды-дифференциалдық теңдеулер жүйесінің теориясының негіздерін және осындай теңдеулерді шешудің әдістерін оқып үйрену болып табылады.
Курсты оқу нәтижесінде докторанттарда келесі қабылеттіліктер қалыптасады: cызықты емес дифференциалдық және интегралды-дифференциалдық теңдеулер жүйесінің асимптотикалық теориясының негіздерін білуі және түсінуі және осы бағытта өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Біртекті тамшылы-сығындылы, жайдеформацияланатын изотропты ортадағы бірфазалы сұйықтықтастационар емес фильтрация ағыны процессі қарастырылады. Осы процессті сипаттау үшін әр түрлі математикалық фильтрация моделдері қолданылады, соның ішінде серіппелі қалыптағы классикалық модел кең тараған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.