жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Бітірушілер математика салаларында тереңірек білім алу және ағымдағы зерттеулерге талдау жасайтын, жоғары оқу орындарында сабақ беретін, әкімшілік және зерттеу жұмыстарын сәтті жүзеге асыратындай болу керек.
-Алғашқы мәндерді критикалық бағалау және коммуникация мәселелерін шешуге байланысты жүйелік дағдыларын қалыптастыру. Практикалық есептеу техникалары мен дағдыларын меңгеруді қамтамасыз ету.
Математика
7M05402
Механика-математика
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: магистранттарды динамикалық жүйелердің дифференциалды енгізулі теңдеулер шешімдерінің тұрақтық теориясындағы жаңа зерттеулермен таныстыру.<br/> Курсты оқу барысында магистранттарда қалыптасатын қабілеттер:<br/> - реттелетін жүйелердің тұрақтылығын зерттеу бойынша білім алуы.<br/> - динамикалық жүйелердің шешімдерінің орнықтылығын зерттеудің математикалық әдістерін жасау.<br/> - Басқа салалардың дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің орнықтылығын зерттеуге білімдерін қолдана алуы.<br/> - Дифференциалдық теңдеулердің өзекті мәселелері бойынша ғылыми жұмыстар жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің негізгі мақсаты - алгебралық құрылымның қолданбалы мәселелерін шешу, осы құрылымға жаңа типтегі объектіні құруға мүмкіндік беретін алгебралық құрылыстың негізгі заңдарын қолдану әдістері мен математика саласында алгебралық құрылымдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесінің пәні, мазмұны, мақсаты, міндеттері; математиканы оқыту әдістемесінің мазмұны: ЖОО болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығының жағдайы мен болашағы, даму тенденциялары; әдіснамалық ғылымның мақсаты; әдіснама ғылымының басқа ғылымдармен байланысы; жоғары оқу орындарында болашақ математика мұғалімін дайындауға бағытталған әдістемелік дайындық жүйесі (түсінігі, құрылымы, мазмұны).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаты - магистранттарды математикалық физиканың шекаралық есептерін шешуге және сандық шешудің тиімді есептеу алгоритмдерін әзірлеуге дайындау болып табылады.Курстың мазмұны математикалық физиканың және дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің шекаралық есептерін шешудің заманауи аналитикалық және есептеу әдістерін қолдануларын зерттеуге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: Математикалық физиканың негізгі мәселелері, математикалық физиканың шекаралық мәселелерін шешудің негізгі әдістері. Қазіргі есептеу әдістері және оларды қолданулары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарды метрикалық кеңістіктер теориясының негізгі ұғымдарымен таныстыру; метрикалық кеңістіктерде жұмыс істеу әдістерін сипаттау; бос орындарды толтыру үшін жоғарыда аталған әдістерді қолданыңыз; ықшам жинақтар класын талдау; ықшам жиындардағы үздіксіз функциялардың қасиеттерін анықтау; метрикасы бар функционалдық кеңістіктер тұжырымдамасын әзірлеу; жалпы функцияларды енгізу үшін дәлелдер келтіріңіз.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақырлы өрістер теориясының элементтерін математика мен технологияда қолдана білу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны топтар мен өрістер, шекті және шексіз топтар, орталықтар мен қалыпты топшалар қатары теориясын оқуға бағытталған. Жиындар бойынша топтық әрекет, тоқтату есептері және азайтуға қатысты есептелетін нөмірлер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаратылыстану объектілерін зерттеу үшін бөлшектік тұрақты аргументі бар сингулярлы дифференциалдық теңдеулер теориясын қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны шешімнің аналитикалық формуласын, бұзылмаған есепті, шекке өту туралы теореманы, шешімнің бастапқы секірісін, шешімнің біркелкі асимптотикалық кеңеюін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны: Гидродинамиканың тура және кері есептерінің тұжырымдары. Кері есептердің классификациясы. Гидродинамиканың тікелей мәселесі бойынша белгілі нәтижелер. Кері есептерді шешудің негізгі әдістері. Стокс теңдеуіне кері есептер. Сызықтық және сызықты емес Навье-Стокс теңдеулеріне кері есептер. Жылулық конвекцияның, магнитогидродинамиканың кері есептері. Ньютондық емес сұйықтықтар үшін кері есептер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды оқуға бағытталған: Гөлдер және Соболев кеңістігіндегі параболалық және эллиптикалық типті теңдеулер үшін шектік есептер. Гөлдер кеңістігіндегі параболалық теңдеулер үшін бірінші және екінші шекаралық есептер. Шешімнің бар болуы, бірегейлігі, бағалары. Шешімнің бар екендігін дәлелдейтін регуляризаторды құру әдісі, шешімнің бағалауларын шығару үшін Шаудер әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дербес дифференциалдық теңдеулер арқылы сипатталған жүйелерді оңтайлы басқару теориясын зерттеу қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Параболалық теңдеудің, гиперболалық теңдеудің шешімдер жиынындағы функциялардың градиенттері. Градиенттерге арналған Липшиц шарттары. Оңтайлылық шарттары. Минимизациялаудың негізгі әдістері. Минимизациялау ретін құру алгоритмдері. Минимизациялық тізбектердің жинақтылығын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Динамикалық жүйелер шешімдерінің орнықтылық теориясын зерттеудің жаңа әдістерін үйрену қабілетін дамыту. Курстың мазмұны сызықты емес басқарылатын жүйелердің тепе-теңдік жағдайының абсолютті тұрақтылығын зерттеудің жаңа әдістерін зерттеуге бағытталған. Есептелетін тепе-теңдік позициялары бар фазалық жүйелердің ғаламдық асимптотикалық тұрақтылығын зерттеу әдістері қарастырылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны функционалдық талдауды пайдалана отырып, математикалық физика теңдеулері үшін шекаралық есептерді шешу әдістерін оқуға бағытталған, функционалдық кеңістіктердегі математикалық физика теңдеулері үшін кейбір шекаралық есептерді шешу тәсілдерімен.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды оқуға бағытталған: Дифференциалдық теңдеулердің автономды жүйелері. Ерітінділердің қасиеттері. Жазықтықтағы дифференциалдық теңдеулердің автономды жүйелері. Жазықтықтағы дифференциалдық теңдеулердің сызықтық автономды жүйелері. Арнайы нүктелер. Дара нүктелердің түрлері және фазалық портреттер. Дифференциалдық теңдеулер мен фазалық портреттердің сызықты емес жүйесінің азғындалмаған сингулярлық нүктелері. Функцияны орындаңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функционалдық талдауды қолдану арқылы эволюциялық теңдеулер үшін шекаралық есептерді шешу әдістерін зерттеу қабілетін дамыту. Дербес дифференциалдық теңдеулер теориясы функционалдық талдаудың бөлігі емес. Теңдеулердің кейбір кластарын Банах кеңістігінде әрекет ететін абстрактілі операторлар тұрғысынан түсіндіруге болатынына қарамастан, үстірт абстрактілі көзқарасты қабылдауды талап ету және соның салдарынан нәзік теоремаларды, есептеулерді және априорлық бағалауларды шығаруды білмеу, түптеп келгенде, үлкен шығын болып табылады. қажетті мәселелерді зерттеуде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Екінші ретті эллиптикалық теңдеулер - математиканың ең әдемі және танымал салаларының бірі. Мұндай теңдеулердің классикалық мысалы ретінде стационарлық температураның таралуын сипаттайтын Лаплас теңдеуі табылады. Курс жалпы эллиптикалық теңдеуге арналған.
Оқытылатын болады: Классикалық максимум принципі; С.Н.Бернштейннің бағалауы; Харнак теңсіздігі; Лиувилл теоремасы; Соболев, Гельдер кеңістігі; Әлсіз шешім туралы түсініктер; Фредгольм теоремасы; Шаудер әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әртүрлі функциялардың есептелуін анықтау қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны функциялардың есептелуін, қарабайыр және ішінара рекурсивті функцияларды, Тьюринг машинасында есептеу мүмкіндігін, оракулдарға қатысты есептеуді, есептелетін функцияларды нөмірлеуді, сонымен қатар тоқтату есептерін, рекурсия теоремаларын және Райс теоремасын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны: Сызықтық және сызықты емес ОБЕ үшін шекаралық есептерді шығару. Интегралдық теңдеулер. Екі нүктелі шекаралық есеп. Фазалық шектеулермен шекаралық есептер. Фазалық және интегралдық шектеулермен шекаралық есептер. OAU параметрі бар шекаралық есеп. Штурм-Лиувилл мәселелері. Фазалық шектеулер болған кезде параметрі бар шекаралық есептер. Сызықтық және сызықты емес автономды динамикалық жүйелердің периодтық шешімдері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ең жоғары туындыда аз параметрі бар ерікті ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді зерттеу қабілетін дамыту.
Зерттелетін болады:
- ерекше бұзылған және бұзылмаған есептердің шешімдері арасындағы айырмашылықты бағалау.
-кіші параметрде кез келген дәлдік дәрежесімен ерітінділердің асимптотикалық кеңеюлері;
- ерітінділердің асимптотикалық тәртібіне шағын параметрдің әсері;
- бастапқы секіру нүктесіндегі ерітінділердің өсу реті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математиканың барлық салаларындағы студенттерді негізгі алгебралық құрылымдармен қамтамасыз ету: топтар, сақиналар, модульдер. Алгебралық құрылым, ішкі құрылым, гомоморфизм және изоморфизм туралы жалпы түсініктермен таныстыру. Құрылымның осы түріне типтік мысалдар келтіріңіз және берілген құрылымға бір типті жаңа объект құруға мүмкіндік беретін алгебралық конструкцияларды зерттеңіз. Математиканың кез келген саласындағы негізгі алгебралық құрылымдар мен алгебралық конструкциялар және олар туралы білімді белгілі бір салаларда қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аппроксимация теориясының ұғымдарымен таныстыру; меншікті шамаларды жуықтап есептеу әдістерін сипаттау; матрицалардың меншікті мәндерін есептеу үшін жоғарыда аталған әдістерді қолдану; дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептердің меншікті мәндерін жуықтап есептеу мүмкіндігін талдау; операторлардың жеке кластарының спектрлік қасиеттерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әртүрлі көпмүшеліктерді пайдалана отырып, күрделі объектілердің ең жақсы жуықтауларын табу қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Жақындау есебінің қойылуы. Ең жақсы жуықтау. Вейерштрас теоремасы. Ең жақсы жуықтауды алгебралық көпмүше арқылы жуықтауға байланысты негізгі ұғымдар. Space Hn. Ең жақсы көпмүшенің бар екендігі туралы Борель теоремасы.
Чебышевтің Hn кеңістігінде берілген функцияны жақсы сипаттайтын бірегей көпмүшенің бар екендігі туралы теоремасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коммутативті алгебра мен геометрияның негізгі ұғымдарын абстрактілі теориялық ұғымдардан нақты есептелетін ұғымдарға айналдыру қабілетін дамыту.
Курстың мазмұны: Көпмүшеліктер және аффиндік кеңістік; мономиальды идеалдар және Диксон леммасы; Гильберттің базистік теоремасы және Грёбнер негіздері; Бухбергер алгоритмі; Бухбергер алгоритмін жетілдіру; алып тастау геометриясы; жасырын бейнелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арифметикалық, гиперарифметикалық, аналитикалық және Ершов иерархияларына қатысты әртүрлі жиындардың күрделілігін есептеу қабілетін дамыту. Курстың мазмұны жоғарыда аталған иерархиялардың әртүрлі қасиеттерін және жинақтардың күрделілігін және есептелетін қысқартуға қатысты олардың тұйықтығын анықтау әдістерін зерттеуге бағытталған. Арифметикалық иерархия мен Ершов иерархиясына көп көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кездейсоқ процестердің статистикасы үшін оңтайлы сызықты емес сүзгілеу теориясын қолдану қабілетін дамыту.
Пәннің мазмұны дискретті және үздіксіз уақыт жағдайы үшін оңтайлы сызықты емес сүзгілеу теориясын оқуға бағытталған; ретті бағалау тапсырмаларымен таныстыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
m-қысқарту, кестелік азайту және Туренг қысқарту сияқты әр түрлі азайтуды құру қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны жоғарыда аталған қысқартылғыштық түрлерін және осы жинақтылықтардың толық жиынтықтарын оқуға бағытталған. Кез келген басқасына қысқартуға болатын белгілі бір топтамалар тобының класындағы толық жиынтық
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кез келген дифференциалдық теңдеу нақты физикалық, химиялық немесе биологиялық процестің математикалық моделі болып табылады. Қазіргі ғылыми зерттеулердің жетістіктері бұл процестердің көпшілігі математикалық физиканың классикалық емес теңдеулерімен модельденетінін көрсетеді. Пәннің мазмұны математикалық физиканың классикалық емес теңдеулеріне арналған тура және кері есептерді оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көптеген айнымалылар, интегралдық операторлар немесе қатарлар функциясы сияқты күрделі объектілерді жуықтау үшін қарапайым және оңтайлы формулаларды құру мүмкіндігін дамыту. Пәннің мазмұны негізгі негізгі ұғымдарды, теоремалар мен көп айнымалы функциялар үшін жуықтау теорияларының мәселелерін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көпөлшемді кешенді талдау ұғымдарын енгізу; көп өлшемді кешенді талдау әдістерін сипаттау; дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін кешенді талдау әдістерін қолдану; жеке функция кластарын зерттеу үшін кешенді талдау мүмкіндіктерін талдау; көптеген күрделі айнымалылардың аналитикалық функцияларының қасиеттерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны қазіргі заманғы қолданбалы статистиканы қолдануды зерттеуге бағытталған.
Пәннің мазмұны: Үлгілердің вариациялық қатары; Реттік статистика; Таңдалған сипаттамалар; Белгісіз таралу параметрлерін нүктелік бағалау; Бағаларды табу әдістері; Интервалды бағалау; Статистикалық гипотезалар. Статистикалық критерий.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны мартингал теориясын оқуға бағытталған.
Пәннің мазмұны: Бөлімдерге және сигма алгебраларына қатысты шартты математикалық күтулер; бір кездейсоқ шама басқа кездейсоқ шамаға қатысты; Мартингалдың анықтамасы; Тоқтау сәті; Мартингалдарды кездейсоқ серуендерге қолдану;
Уолдтың жеке басы; Негізгі теңсіздіктер; semimartingales (дискретті және үздіксіз уақыт); Конвергенция теоремалары. Винер процесі квадраттық интегралданатын мартингал ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны қазіргі функционалдық талдау тұрғысынан математикалық физиканың сызықтық емес мәселелерін зерттеуге бағытталған. Демек, сызықтық емес ұғымы бүкіл курста үстемдік етеді. Мұнда математикалық физика теңдеулері үшін бастапқы шекаралық есептерді зерттеудің келесі заманауи әдістерін қарастырамыз: априорлық бағалау әдісі, вариациялық әдістер, монотондылық және жинақылық әдістері, Похожаевтың сәйкестігі және нормалау әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық физиканың шекаралық есептерін шешу әдістерін зерттеу және сандық шешудің тиімді есептеу алгоритмдерін құрастыру қабілетін дамыту.
Курстың мазмұны қазіргі заманғы аналитикалық және есептеу әдістерін математикалық физика есептерін және дербес дифференциалдық теңдеулерді шешуге қолдануға бағытталған. Математикалық физиканың негізгі мәселелері және оларды шешу әдістері. Қазіргі заманғы есептеу әдістері және олардың қолданылуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны Навье-Стокс теңдеуі үшін шешімдердің және шекаралық есептердің шешілетіндігі мен тұрақтылығын зерттеуге бағытталған. Курс Навье-Стокс теңдеулері үшін шекаралық және бастапқы-шектік есептердің жалпыланған шешімдерін зерттеуге арналған. Курс сонымен қатар функционалдық талдау және басқару теориясының тұжырымдамаларын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функциялық кеңістіктер бойынша метриканы анықтау үшін жалпыланған туындылар теориясын қолдану қабілетін дамыту.
Пәннің мазмұны: Лебег жиындарының өлшемдері, жиынтық функциялардың ерекшеліктері; Lp кеңістіктерінің қасиеттері, толықтығы; орташалау операциясы, ядролар, қасиеттер; жалпыланған туынды, Никольский-Бесов шкаласы, норманың ерекшеліктері, әртүрлі метрикаға арналған кірістіру теоремалары; күрделі жазықтықта анықталған функциялар үшін изотропты В-кеңістіктердегі шектелген кірістіру теоремалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жиындар мен функциялардың әртүрлі отбасылары үшін әртүрлі нөмірлеулерді құрастыру қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны нөмірлеу теориясының негізгі ұғымдарын, атап айтқанда, толық, алдын ала, минималды, негізгі нөмірлеу сияқты ұғымдарды және n-тақырып wn-тақырып және т.б. сияқты әртүрлі субобъектілерді оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны: Есептің жалпы қойылымы. Баланс жағдайы. Жалғыз шешім емес. Негізгі жағдайда басқарылатын жүйелердің абсолютті тұрақтылығын зерттеу. Арнайы түрлендірулер емес. Ерітінділердің қасиеттері. Абсолютті тұрақтылық. Қарапайым критикалық жағдайда басқарылатын жүйелердің абсолютті тұрақтылығын зерттеу. Критикалық жағдайда басқарылатын жүйелердің абсолютті тұрақтылығын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды оқуға бағытталған: Бастапқы секірулер мен бастапқы секірулердің Коши есептері, сингулярлы бұзылған интегро-дифференциалдық теңдеулер үшін жергілікті және жергілікті емес шекаралық есептер. Шешімдердің конструктивті формуласы мен бағалары, сондай-ақ сингулярлы және бұзылмаған теңдеулердің шешімдері арасындағы айырмашылық берілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны қазіргі заманғы бағалау теориясын оқуға бағытталған.
Пәннің мазмұны: Жеткілікті статистика. Бейтарап бағалау (параметрлік және параметрлік емес жағдайлар). Квадраттық жоғалту функциясы бар бағалаулардың тиімділігі. Максималды ықтималдықты бағалау. Бағаның асимптотикалық қалыптылығы. Құпия бағалау. Толерантты бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стохастикалық дифференциалдық теңдеулердің қазіргі теориясын теориялық және практикалық есептерді оқуда қолдана білу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: Ортогональды өсімдері бар процесс бойынша кездейсоқ емес және кездейсоқ функциялардың стохастикалық интегралдары; Ito интегралы; Стохастикалық дифференциал; Формула Қысқаша мазмұны: бір өлшемді және көп өлшемді жағдайлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты келесі құзыреттіліктерді қалыптастыру: стохастикалық талдау және стохастикалық есептеу теориясының әдістерін типтік стандартты есептерді шешуде қолдана білу; осы пәннің нәтижелерін одан әрі дамытудың негізгі бағыттары бойынша талдау жасау және еркін бағдарлау қабілетін қалыптастыру; диффузиялық процестердің стохастикалық дифференциалдық теңдеулер шешімдерімен байланысын зерттей алу қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сызықты емес теңдеулер мен сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешудің итерациялық әдістерін, дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептердің сандық шешімдерін оқып білу дағдыларын дамыту. Курс Ньютонның классикалық әдістерін де, секанттық әдістерді де, сондай-ақ жалпыланған сызықтық әдістерді, атап айтқанда, дәйекті жоғарғы релаксация әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәуелсіз кездейсоқ шамалардың қосындылары теориясын теоремалар мен практикалық қолдануларды негіздеу үшін әртүрлі мағынада қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: ықтималдықтар теориясының шектік теоремалары, оларды жүзеге асыру шарттары, реттілік пен кездейсоқ шама қатарларының жинақтылық түрлері және олардың арасындағы байланыстар; тәуелсіз кездейсоқ шамалардың қосындысы теориясының дамуындағы негізгі қазіргі бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Банах кеңістігінде дифференциалдық есептеулер туралы іргелі білімдерін қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Оптималды басқару есебін шектеулермен жалпы тұжырымдау. Сызықты емес операторларды және сызықты емес функцияларды дифференциациялау. Банах кеңістігіндегі дифференциалдық теңдеулердің шешімдерінің бар болуы және бірегейлігі. Ғаламдық минимум теоремасы. Оңтайлылық шарттары. Банах кеңістігіндегі Вейерштрас теоремасы. Банах кеңістігіндегі функцияларды минимизациялау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Теориялық дайындықты қолдану және оны компьютерде қолданбалы есептерді шығаруда қолдана білу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды оқуға бағытталған: Лагранж принципіне негізделген белгілі әдістерден ерекшеленетін қарапайым дифференциалдық теңдеулермен сипатталған процестер үшін оңтайлы басқарудың шекаралық есептерін шешу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тиімді есептелу теориясы туралы білімді алуға мотивацияны қалыптастыру, ашық өзекті мәселелерді тұжырымдау және талқылау арқылы математикалық логика бойынша заманауи зерттеулерге қажетті практикалық дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кері есептер теориясының түсініктерін енгізу; қосымша шекаралық шарттарды қолданып объектіні қайта құру әдістерін сипаттау; коэффициенттердің шекаралық шарттарын қалпына келтіру мәселелерін талдау; сәйкестендіру мәселелерінің дұрыстық қасиеттерін анықтау; кері есептердің шартты тұрақтылығының тұжырымдамасын әзірлеу; техникалық диагностикалық есептерді шешу үшін дәлелдер келтіріңіз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды оқуға бағытталған: Сызықтық программалау, сызықтық емес программалау және дөңес программалау есептері үшін берілген жиындардағы функцияның минимумдарын іздеу әдістері, адам қызметінің әртүрлі салаларында минималды (максимум) есептер туындайды. мүмкін болатын ең жақсы әрекетті таңдау қажет.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.