жаратылыстану бакалавры
Қаржылық және сақтандыру секторларындағы ғылыми-зерттеу мекемелері үшін кәсіби мәселелерді шешуге және іргелі математикалық білімін пайдалана отырып басқарушылық шешімдер қабылдауда әртүрлі математикалық-экономикалық модельдер құра алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
Актуарлық математика
6B05401
Механика-математика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: қаржылық аннуитеттер, несиені өтеу әдістері, өлім-жітім кестесі, әртүрлі сақтандыру аннуитеттерінің ағымдағы және болашақтағы құны, өмірді сақтандырудағы біржолғы және жылдық сыйлықақы мөлшері, жылдық сақтандыру резервтерінің құны, жалпы, жеке және топтық өмірді сақтандыруда баға, зейнетақы төлемдері мен жинақ ақшалары, шектелген тербеліс әдісі, Бюлман әдісі, Андеррайтинг тобы медициналық сақтандыру, жалпы сыйақыны есептеудегі факторлар, Марковиц портфельдері, инвестицияларды басқару, әлеуметтік сақтандыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге актуарлық математиканың негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру. Актуарлық математика сақтандыруда және күнделікті қызметкерлерге байланыстыры бағалау мен қаржылық аймақты басқарумен айналысады.<br/> Мазмұны: Актуарлық математикаға кіріспе, математикалық модельдер, мүмкіндік теориясы мен статистикасы, тәуекелділік теориясы, сақтандыру және зейнеткерлік бағдарламалар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қисық сызықты және беттік интегралдар теориясының негізгі ұғымдарын беру және негізгі есептерін шешіп үйрету, сондай-ақ қисық сызықты және беттік интегралдарды шешуді үйретіү.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> – векторлық анализдың негізгі ұғымдарын білу; <br/> – қисықсызықты интегралдарды табу;<br/> – беттік интегралдарды табу;<br/> – командада жұмыс істеу, мәселенің шешімін таңдауда өз әдісінің дұрыстығын дәлелдей алу.<br/> Бірінші және екінші түрдегі қисық сызықты интегралдың, олардың арасындағы байланыс, бірінші және екінші түрдегі беттік интегралдар туралы түсініктерді қарастыру. Негізгі интегралдық формулаларды алу: Стокс формуласы, Грин формуласы, Остроградский формуласы, классикалық Стокс формуласы. Өріс теориясын элементтерін зерттеу.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің келесі теориялық және қолданбалы аспектілерін білуі және кәсіби қызметте қолдана білуі тиіс. Мазмұны: Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді шешу процесі және оның негізгі теоремалары.<br/> Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің түрлері және оларды канондық түрге келтіру. Фурье әдістері; жылу потенциалдары; кеңейту. Грин функциясы, максимум принципі. Коши есебі, аралас есептер, Дюамель принципі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дискретті типтегі есептерді шығару қабілетін қалыптастыру.<br/> Бұл курс жиындар мен қатынастар және олардағы операцияларды қарастырады. Сонымен қатар біз сандар теориясы мен комбинаторика элементтерін, графтар теориясының элементтерін және логикалық функцияларды енгіземіз. Пропозициялық есептеудің толықтығы мен жүйелілігі, пропорционалды есептеу аксиомалары жүйесінің тәуелсіздігі, логика алгебрасы мен Левенхайм-Школем теоремасы функциясының толықтығы туралы Пост теоремасын қарастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі тәсілдерін, жаратылыстану және техниканың әртүрлі есептерін зерттеу үшін бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлеріне интегралдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты негізгі ықтималдықтар үлестірімдерін, шындыққа максимал ұқсастық әдісін, сенімділік теориясын жалпы сақтандырудағы тәуекелдер портфелі бойынша шығындарды модельдеуге қолданылуын қарастыру. Мазмұны: шығындардың және жиынтық шығындардың жиілігінің және ауыртпалығының үлестірімділігі, шындыққа максимал ұқсастық әдісін шығындардың үлестірімдері параметрлерін бағалауға пайдалану, сенімділік теориясы және оның жалпы сақтандырудағы қолданылуы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты сақтандыру және бірлескен сақтандыру аннуитеттері теориясын зейнетақылық жоспарлар үшін қолдану, сонымен бірге зейнетақылық жоспарлардың заманауи негізгі есептеу әдістерін және бағалауларын меңгеру. Мазмұны: жарналары анықталған және төлемдері анықталған зейнетақылық жоспарлар үшін актуарлық бағалаулар, әртүрлі зейнетақылық жоспарлар үшін периодты жарналарды және зейнетақылық төлемдерді анықтау, зейнетақылық жоспарды қаржыландыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шек ұғымын, бірнеше айнымалылардың функцияларының үзіліссіздігін, жеке туындылар мен дифференциалдылықты қарастыру, экстремумдарды, жасырын және кері функцияларды, шартты экстремумды табуға дифференциалдық есептеуді қолдану; қос және үш еселік интеграл түсінігін және олардың қолданылуын қарастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көп айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеу дағдыларын қалыптастыру, қисықсызықты және беттік интегралдарды есептеудің әдістерімен, өрістер теориясының элементтерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: көп айнымалы функциялардың үзіліссіздігі; дербес туындылар; жоғары ретті дифференциалдар, экстремумдарды табу; Тейлор формуласы; еселі интегралдар, олардың қолданулары; қисықсызықты, беттік интегралдар; Стокс, Грин, Остроградский формулалары; өрістер теориясының элементтері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: қаржылық операциялардың негізгі ұғымдары мен әдістерін сандық талдау, қаржы-экономикалық есептеулер, анықтау байланысты түпкілікті нәтижелерге негізгі параметрлерін қаржылық операциялар, өзгерту өзара байланысты осы параметрлердің анықтау, олардың рұқсат етілген шекаралық мәндерін әзірлеу, жүргізу алгоритмдерін қаржы операцияларының, табу параметрлерін балама шарттарын өзгерту операциялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Статистика нәтижелерін қазіргі заманауи қолданбалы статистика мәселелеріне пайдалану қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Параметрлерді бағалау және ықтималдықтардың үлестірімдер. Ең кіші квадраттық бағалау. Максималды ықтималдық, Моменттер әдісі.<br/> Кейбір статистикалық үлестірулер. Сызықтық регрессия. Сызықтық регрессиялық модельдердегі гипотезаны, сенімділік интервалын тексеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бүгінгі күні жалпы кездейсоқ процестер теориясының неғұрлым дамыған бағыты болып табылатын марковтық процестер теориясымен алғашқы рет танысуға арналған. <br/> Курстың мақсаты - қаржы саласындағы кездейсоқ процестер туралы негізгі ықтималдық теорясы курсынан алған білімдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру, Марков тізбелері және Марков процестері теорияларының негізгі ұғымдарымен және олардың аса маңызды қолданыстарымен таныстыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық талдаудың фундаментальдық түсініктерінің негізін қалау және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық, интегралдық есептеулерін, қатарлар теориясын зерттеу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: сандық тізбек, функцияның шегі, функцияның бірқалыпты үзіліссіздігі; туынды, дифференциалдық есептеулердің теоремалары, Тейлор формуласы; интегралдау әдістері, орта мән туралы теоремалар, анықталған интегралдардың қолданулары; сандық қатардың жинақтылығы, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы, функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұны: интегралдар теориясы, интегралдау әдістері, анықталған интегралдың геометрияда, физикада, механикада қолданылуы, және орта мән туралы теоремаларды қолдану. Қатарлар теориясы, қатар жинақтылығының жеткілікті белгілері, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы және функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математиканың негізгі фундаментальдық түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау. Пән келесі мәселелерді қарастырады: жиындағы үзіліссіз функциялардың қасиеттерін, дифференциалданатын функцияларды, дифференциалды есептеулердің негізгі теоремаларын; функцияларды Тейлор формуласы бойынша жіктеу, Туындыны қолдана отырып функцияны толық зерттеу және функциялардың графигінің сұлбасын салу, дифференциялық есептеулерді әртүрлі есептерге қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты - демографиялық талдау құралы, әлемдегі қазіргі заманғы демографиялық үдерістер, олардың үрдістері, демографияның математикалық негіздері, халықты анықтаудың демографиялық әдістері және Қазақстан мен өңірлердің тұрғындарының болжамдарын есептеулер үшін қолдану. Заманауи модельдермен жұмыс жасау; халықтың туу туралы деректерін, көші-қонды, өлімді ескере отырып Қазақстан халқының табиғи өсімінің динамикасын талдау; Демографиялық процестерді болжау әдістерін жіктеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі математикалық- статистикалық түсініктерді меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту; математикалық-статистикалық есептерді шешудің іргелі әдістерін меңгеру. Мазмұны: сәйкес теория аясында математикалық статистиканың негізгі ұғымдары (іріктеу әдісі; бағалау теориясы; статистикалық гипотезаларды тексеру теориясы); математикалық статистика әдістерін қолданып типтік тапсырмаларды орындау (бас жиынтықтың белгісіз параметрін бағалау; статистикалық гипотезаларды тексеру).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесінің математикалық сипаттамасына нақты анализ жасау мүмкіндігін қалыптастыру, айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі тәсілдерімен танысу, бұл тәсілдер ақырсыз аз шамалардың талдауына және комплекс сандар өрісінің қасиеттерін пайдалануға негізделген. Мазмұны: жиындардың қуаттылығы, жиындар мен функциялардың өлшемділігі,Лебег интегралы, айнымалы функцияларды зерттеу тәсілдері, Коши интеграл теориясы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаратылыстану және қаржының әртүрлі салаларындағы процестерді модельдеу мәселелерін шешу үшін нақты және функционалдық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студент: пәннің негізгі ұғымдарының мәнін түсінеді; жиындардың, функциялардың өлшемділігін, функциялардың қосындыланатындығын, норма, метрика және скаляр көбейтіндінің аксиомаларын тексеру, гильберт кеңістіктерді, оператордың шенелгендігін тексеру, оператордың нормасын мен спектрін анықтау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты- қаржылық аннуитет теориясын меңгеру және оларды қарызды өтеуге пайдалану. Сонымен қатар облигацияны өтеу есептерін қарастыру.<br/> Мазмұны: қаржылық аннуитеттер, қаржылық легтердің қазіргі және болашақ құны; төлем көлемін және қаржылық легтердің ішкі кіріс ставкасын анықтау; облигацияның сатып алу бағасы; пайыздар теориясы. Аннуитеттер. Аморизация және қарыз өтеу фонды. Облигациялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың механика мен энергетикадағы, оның ішінде күрделі аймақтарда есептерді шешу үшін дәлдігі жоғары заманауи сандық әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Курс шеңберінде магистранттар механика мен энергетикадағы есептерге заманауи сандық әдістерді енгізуді қалай орнату керектігін үйренеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқып үйренуші студенттерді математиканың қазіргі заманғы ең бір жаңа бағыттарының бірі – стохастикалық анализдің теориясының негізгі ұғымдарымен және қолданылымдарының қарапайым мысалдарымен таныстыру. Студенттерге оқып, үйреніп отырған теорияның ықтималдықтық – математикалық негізін меңгерту; оқылып отырған курстың әртүрлі бағыттары бойынша оқу – ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу практикасына дағдыландыру. Өсімшелері корреляцияланбаған (ортогонал) процестер. Кездейсоқ емес функциядан өсімшелері корреляцияланбаған процесс бойынша алынған интеграл. Ккездейсоқ функциядан Винер процесі бойынша алынған Ито интегралы: интегралдық қосындыны құрастырудың маңыздылығы. Квадраты интегралданатын функциядан алынған стохастикалық интеграл. Стохастикалық дифференциал. Итоның айнымалыны ауыстыру формуласы. Көп өлшемді Ито формуласы. Стохастикалық дифференциалдық теңдеулер (СДТ): ең қарапайым СДТ лар. Стохастикалық дифференциалдық теңдеудің шешімі. СДТ шешімінің бар және жалғыз болу сұрақтары. СДТ шешімінің марковтығы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: «Актуарлық математика» мамандығы студенттерін Стохастикалық процестер теорясының негізгі ұғымдары және нәтижелерімен және олардың актуарлық ғылымдағы сәйкес қолданылымдарымен таныстыру.<br/> Пәннің мазмұны: Стохастикалық процестердің негізгі ұғымдары және мысалдары; Стохастикалық анализге кіріспе; Винер процесі бойынша стохастикалық интегралдар; Ито формулалары; Биномдық модель. Блэк – Шоулс моделі; Стохастикалық дифференциалдық теңдеулер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғарғы алгебраның негіздерімен таныстыру, аналитикалық геометрияның векторлық алгебра мен координаттар әдісін есептер шығаруда қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: Комплекс сандар жиыны. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Матрицалар. Анықтауыштар теориясы. Векторлық, ішкі кеңістіктер. Сызықтық тәуелділік, векторлар жүйесінің базасы, рангы. Векторлық алгебра. Векторлардың скаляр, векторлық, аралас көбейтінділері. Түзу мен жазықтық теңдеулері. Екінші ретті қисықтар мен беттердің канондық теңдеулері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаратылыстану ғылымдары мен экономиканың түрлі салаларында нақты процестерді модельдеу мәселелерін шешу үшін функционалдық анализдың негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру, және студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - тиісті теория тұрғысынан функциональдық анализдың негізгі тұжырымдамаларын түсіндіру (сызықтық нормаланған кеңістіктер, метрикалық кеңістік, банах кеңістігі, Гильберт кеңістігі, осы кеңістіктерде анықталған сызықтық үзіліссіз операторлар және сызықтық үзіліссіз функционалдар, түйіндес кеңістіктер, рефлексивті кеңістіктер, толық үзіліссіз (компакты) операторлар, тұйық операторлар және түйіндес операторлар, оператордың спектрі және резольвенталық жиын).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы пәнді аяқтаған студенттер ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың келесі теориялық және қолданбалы аспектілерін білуі және кәсіби қызметте қолдана білуі тиіс.<br/> Мазмұны: ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары, ықтималдықтың негізгі формулалары; тәуелсіз сынақтар; кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары; Үлкен сандар заңдары, орталық шекті теоремалар, таңдама, нүктелік және интервалдық бағалаулар, статистикалық гипотезаларды тексеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты – негізгі ықтималдық ұғымдарды меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; ықтималдық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру, ықтималдық қасиеттерін, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешуді оңтайландыру бағалау қасиеттерін үйрену.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Cтуденттердің экономикалық-математикалық модельдеу негіздері бойынша базалық білімдерін қалыптастыру, оларды математикалық аппараттар мен есептеуіш техниканы пайдалана отырып, әртүрлі сипаттағы объектілердің математикалық модельдерін құру және талдау үшін қолдана білу.<br/> Мазмұны: математикалық модельдерді құрудың негізгі критерийлері; көлікті және өндірісті оңтайландыру мәселелері, халық санының өсуі, халық саны, экономикалық мәселелер, биологиялық процестер, континуумдардың қозғалысы мысалында үлгілер арасындағы ұқсастық; cызықты және сызықты емес модельдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стохастикалық қаржылық математикаға есептер шығару қабілеті мен теориялық және қолданбалы аспектілерді кәсіби қызметте қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Биномдық баға моделі (дискретті кездейсоқ процестің математикалық күтімі, мартингал, дискретті уақыттағы стохастикалық интеграл, арбитраж, қаржылық активтерге баға модельдері, дискретті кездейсоқ кезу). Стохастикалық есептеу негіздері, броундық қозғалыс, Ито интеграл, Ито процесі, стохастикалық дифференциалдық теңдеулер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән сервер жағында веб-өңдеу саласында бағдарламалау, мәліметтерді талдау, жасанды интеллект және ғылыми есептеулерге арналған ықшам кодтар жазуға қажетті тілді оқытуға арналған.
Мазмұны: Python бағдарламалау тіліне кіріспе. Python бағдарламаларын жасау және іске қосу. Деректер түрлері. Функциялар және басқарушы құрылымдар. Модульдер мен пакеттер. Объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері. Файлдарды басқару. Процедуралық бағдарламалау. Бағдарламаларды баптау, тестілеу және профильдеу. Процестер мен ағындар. Python тұрақты өрнектерінің тілі. Парсинг негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпы сақтандырудағы залалды қамтамасыз етуді бағалаудың әртүрлі әдістерін зерттеу. Мазмұны: TIBAII калькуляторын пайдалану, облигациялар, облигациялардың өзгертілген ұзақтығы, Өмірді сақтандыру аннуитеті. Өмірді сақтандыру: дизайн, сату, андеррайтеринг.
Қорларды бағалау: таза сыйақы және жалпы сыйақы әдістері.
Құндылықты жоғалту әдістері.
Борнхютер-Фергуссон әдісі, баспалдақты әдіс. Жалпы сақтандырудағы шығындарды бағалау әдістері: Maк моделі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Топтық сақтандыру мен зейнетақының әр түрлі әдістерін зерттеу. Мазмұны: Баға.
Шектелген тербеліс әдісі. Бюлман әдісі.
Топтық сақтандыру.
Андеррайтинг тобы медициналық сақтандыру.
Жалпы сыйақыны есептеу кезінде ескерілетін факторлар. Жалпы медициналық сақтандыру тобының жалпы сыйақысы. Қайта сақтандыру
Зейнетақы. Белгіленген жәрдемақы жоспары және белгілі бір үлестер бойынша.
Марковиц портфельдері.
Инвестицияларды басқару.
Әлеуметтік сақтандырудың принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қолданбалы математиканың стохастикалық есептеулер аппаратының көмегімен қаржы нарығын зерттеуге арналған бөлімі болып табылатын стохастикалық қаржылық математиканың есептерін шешу үшін қаржылық математиканың теориясы мен әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Дискретті және үздіксіз уақыт. Тәуекелге бейтарап және шынайы шара. Валюта, қорлар және тауарлар, Пайыздық мөлшерлемелер, Несиелік тәуекелді басқару құралдары, күрделі туындылар. Құбылмалылықты модельдеу. Корреляцияларды модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің реляциялық деректер қорын жобалау және олардың негізгі компоненттерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.
Мазмұны: Деректер қорлары. Реляциялық модель тұжырымдамасы. SQL негізгі деректері. Негізгі операторлар. Кесте қосылымдарының түрлері. Жиынтықтармен жұмыс істеудің операторлары. Жолдық, сандық, уақыт деректер. Агрегаттық функциялар. Сыртқы, айқас, табиғи қосылыстар. Шартты логика. Case өрнегі. Транзакциялар. Индекстер, шектеулер. Көріністермен жұмыс істеу. Метадеректер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дискретті типтегі есептерді шығару қабілетін қалыптастыру.
Бұл курс жиындар мен қатынастар және олардағы операцияларды қарастырады. Сонымен қатар біз сандар теориясы мен комбинаторика элементтерін, графтар теориясының элементтерін және логикалық функцияларды енгіземіз. Пропозициялық есептеудің толықтығы мен жүйелілігі, пропорционалды есептеу аксиомалары жүйесінің тәуелсіздігі, логика алгебрасы мен Левенхайм-Школем теоремасы функциясының толықтығы туралы Пост теоремасын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты жоғары деңгейлі тілдерде программалауда кәсіптік құзыреттілікті қалыптастыру.Пәнді оқыған кезде келесі мәселелер қарастырылады: жоғары деңгейлі тілдерді қолданатын объектілі-бағытталған бағдарламалау құрылымы,алгоритмдер, қарапайым деректер құрылымдары және объектілі-бағытталған түсініктер, нысанға бағытталған жобалау, оқиғаларға негізделген бағдарламалау, жоғары деңгейлі тілде желілік бағдарламалау, деректерді енгізу және бағдарламаның нәтижелерін басып шығару,Visual Studio көмегімен объектілерге бағдарланған бағдарламалар жасау, құрастыру және іске қосу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты сақтандыру және бірлескен сақтандыру аннуитеттері теориясын зейнетақылық жоспарлар үшін қолдану, сонымен бірге зейнетақылық жоспарлардың заманауи негізгі есептеу әдістерін және бағалауларын меңгеру. Мазмұны: жарналары анықталған және төлемдері анықталған зейнетақылық жоспарлар үшін актуарлық бағалаулар, әртүрлі зейнетақылық жоспарлар үшін периодты жарналарды және зейнетақылық төлемдерді анықтау, зейнетақылық жоспарды қаржыландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: инвестициялау құралы ретінде қолданылатын заманауи модельдерді зерттеу. Мазмұны: Заманауи портфель теориясы, Қаржы активтерінің, салықтар мен бағалардың құбылмалылығы бар облигациялардың кірістілігі, Опциондар, VaR стохастикалық хеджирлеу. Markowitz Mean-Variance портфолиосы. Шарп-Линтнер. Нарық қауіпсіздігі желісі. Капитал нарығының желісі. Арбитраждық баға теориясы. Модельдер: капиталға баға белгілеу; фактор; кездейсоқ стохастикалық шешім қабылдау; Black-Scholes нарығының моделі. Блэк-Шолз теңдеуі. Тәуекелдің нарықтық бағасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көп өлшемді статистикалық талдау 'экономикалық және әлеуметтік құбылыстарды зерттеудегі маңызды ықтималдық-статистикалық пән болып табылады. Пәннің мақсаты студенттердің кездейсоқ әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды көп өлшемді статистикалық талдау туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Көп өлшемді статистикалық талдаудың мақсаты, мазмұны, негізгі кезеңдері. Көптік корреляциялық талдау. Тренингсіз көп өлшемді бақылауларды жіктеу, кластерлік талдау. Дискриминантты көп өлшемді бақылаулардың жіктелуі. Дисперсиялық талдау. Тренингсіз көп айнымалы бақылаулардың жіктелуі. Канондық корреляциялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты стохастиктік модельдерді зерттеу, кездесу процестерін талдау және ризиктерді бағалау үшін қолданылатын стохастиктік моделдерді оқу.
Мазмұны: Стохастикалық моделдердің негізгі түйіндемелері мен принциптерін талдау, стохастикалық процестерді қаржылық және актуарлық математикада қолдану, Марков процестері, қаржылық және актуарлық деректерді моделдеу процесінде маңызды рөл атқаратын стохастикалық интеграл, Ито процестері және диффузиялық процестер, қаржылық аспекттерді және тәуекелділікті моделдеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Статистика нәтижелерін қазіргі қаржылық статистиканың міндеттеріне пайдалану қабілеттерін қалыптастыру.
Мазмұны: Техникалық талдау және электрондық коммерциялық жүйелер, Портфолионың кірістілік деңгейі мен тәуекелділігі; тәуекел бірлігі үшін максималды пайда алу, Инвестициялар және портфолионы таңдау стратегиясы.Параметрлік емес тығыздықты бағалау, ARMA процестері және бір тамырлы процестер, ARCH-GARCH модельдері, Детерминистік тенденциялар, Қарапайым және экспоненциалды қозғалмалы орташа шамалар, Болжау ұпайы, Факторлық талдау, Калман сүзгісі, Ұзақтығы, Негізгі компоненттерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылып отырған курстың негізгі мақсаты – ол актуарлық математика мамандығы студенттерін қазіргі заманғы қолданбалық статистиканың негізгі ұғымдары, нәтижелері және бірқатар практикалық тұрғыдан аса маңызды мысалдары және есептерімен жан-жақты таныстыру.Сонымен бірге пән материалдарын баяндау барысында негізгі назар актуарлық математикаға қатысты мәселелерге аударылатын болады.
Қолданбалы статистика әдістерін қолдану техникасы бойынша дағдылар алады және бұл әдістерді типтік стандартты есептерді шешуге қолдана алады; Берілген пәннің таңдап алынған білім бағдарламасының басқа пәндерімен өзара байланыстары жөнінде нақты өз пікірі қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржы саласындағы кездейсоқ процестер туралы негізгі ықтималдық теорясы курсынан алған білімді пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Пәннің мазмұны:Дискретті уақытты дискретті Марков процесі, Марков тізбегі. Үздіксіз уақытпен дискретті Марков процесі.
Пуассонның стационар және стационар емес оқиғалар ағыны. Марков тізбегінің күйлерінің ақырғы ықтималдығы. Дискретті біртекті Марков процесі, Үздіксіз уақыты. Жойылу және көбею процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың соңында студент тәуекелдер теориясы мәселелеріне қолданылатын жаңару теориясын, бұзылу әдістерін және мартингал әдістерін толық түсінуі керек. Студенттер сақтандыру математикасында әртүрлі жағдайларда, классикалық және субэкспоненциалды шағымдар жағдайларында резервтік талаптарға арналған есептерді шешу, бұзылу ықтималдығын бағалау дағдыларын дамытуы керек.
Мазмұны: теория Субэкпоненциалдық жағдайдағы Крамер-Лундберг моделі, оның кейбір кеңейтімдері. Талаптардың артықтығы (тізбекті баспалдақ әдісі, Мак формуласы).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнінің мақсаты математикалық концепциялар мен құралдарды пайдалана отырып, оқиғаларды, әлемдік жүйелер мен феномендерді сипаттау және талдау үшін құрылған математикалық модельдерді үйрету. Студенттерге математикалық модельдеудің негізгі принциптерін, талдау және өзара қолдану басқармаларын жасау қабілетін дамыту және сауаттылықты көтеру.
Пән мазмұны: Математикалық модельдеу теориясының негізгі концепциялары, математикалық әдістер, дифференциалды теңдеулер, статистикалық әдістер, оптимизация, әртүрлі салаларда математикалық модельдеу қолдану.Монте-Карло әдісі, бағдарламалық ортаға математикалық модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты студенттерге машиналық оқыту әдістерінің негіздерін, оларды практикалық есептерді шешуде қолдануды және олардың кейбірін тереңдетіп оқытуды үйрету болып табылады. Ол студенттерді деректермен жұмыс істеу және машиналық оқыту үлгілерін жасау үшін қажетті теориялық негіздер мен практикалық дағдылармен таныстыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты- қаржылық аннуитет теориясын меңгеру және оларды қарызды өтеуге пайдалану. Сонымен қатар облигацияны өтеу есептерін қарастыру.
Мазмұны: қаржылық аннуитеттер, қаржылық легтердің қазіргі және болашақ құны; төлем көлемін және қаржылық легтердің ішкі кіріс ставкасын анықтау; облигацияның сатып алу бағасы; пайыздар теориясы. Аннуитеттер. Аморизация және қарыз өтеу фонды. Облигациялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Бір өлшемді ядро тығыздығын бағалауды, ығысудың жуықтауын, үлестірім функциясын бағалауды зерттеу. Орташа квадрат қателігін азайту.
Регрессия функциясының параметрлік емес бағасы. Мазмұны: гипотезаларды тексеру.
Хи-квадрат тесті, Колмогоров-Смирнов тесті).
Розенблатт тығыздығын және негізгі асимптотикалық нәтижелерді бағалау. Бір өлшемді ядро тығыздығын бағалау мысалы.
Параметрлік емес регрессия функциясын бағалау: ядро бағалаушысы, жергілікті көпмүшелік, бағалаушы, сплайн-бағалаушы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламалауды үйрету және студенттердің мәліметтерді өңдеу алгоритмдерін жүзеге асыру бойынша білімі мен дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: кірістірілген ілмектер. Цикл операторларының синтаксисі мен семантикасы. Үзілу, жалғастыру. Массивтерді инициализациялау. Параметрлері жоқ функциялар. Рекурсивті функциялар. Динамикалық айнымалылар. Файлдармен жұмыс істеу функциялары. Сызықтар. Тізімдер. Хэш кестесі. Екілік іздеу.
Кері поляк ноталарының алгоритмі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Уақыт сериясы теориясының негізгі түсініктерін ұсыну: кездейсоқ процесс, уақыттық сериялардың негізгі үлгілері және олардың параметрлерін бағалау. Параметрлік емес бағалаудың сұрақтары қарастырылып, оларды меңгеру қолданбалы және ғылыми сипаттағы мәселелерді шешудегі өзінің әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің экономикалық-математикалық модельдеу негіздері бойынша базалық білімдерін қалыптастыру, оларды математикалық аппараттар мен есептеуіш техниканы пайдалана отырып, әртүрлі сипаттағы объектілердің математикалық модельдерін құру және талдау үшін қолдана білу.
Мазмұны: математикалық модельдерді құрудың негізгі критерийлері; көлік мәселелері мен өндірісті оңтайландыру мәселелері, халық санының өсуі, халық саны, экономикалық мәселелер, биологиялық процестер, континуумдардың қозғалысы мысалында үлгілер арасындағы ұқсастық; модельдердің сызықтық және сызықты еместігі, әдістерді таңдау, сандық талдау; үлгілер бойынша қорытындылар мен ұсыныстар.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;