философия докторы (PhD)
Экология және қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми және басқару қызметі үшін жоғары білікті мамандарды теориялық және эксперименталдық негізде экологияның перспективалы салаларында барабар методологияны таңдай отырып, дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға және өндірісте экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін дербес басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті табиғи жүйелерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде экологиялық процестерді зерттеу бойынша сапалы даярлау.
Экология
8D05207
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; докторанттардың прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру, коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты ұсынымның қажетті түрін талдай білу және сауатты жүзеге асыру.<br/> Пәннің міндеттері – академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру (аннотация, реферат, аналитикалық шолу, сондай-ақ ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарламалар); мәтіндерді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын анықтау; кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауды үйрету. Курсты оқу докторанттарға ғылыми деректер базасында ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және реферациялауға, академиялық жазудың әр түрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.; ағылшын тіліндегі ғылыми стильдің ерекшеліктерін білмеу салдарынан әлеуметтік-мәдени қиындықтарды жеңе білуді қалыптастыру үшін орыс және ағылшын тілдеріндегі ғылыми мәтіннің салыстырмалы талдауын орындау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: мақсаты мен міндеттерін, зерттеу объектісі мен пәнін негіздеу, ғылыми зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізудің оңтайлы әдістері мен нысандарын таңдау, қажетті нәтижеге қол жеткізу үшін туризм саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен теориясын жүйелі түсіну қабілетін қалыптастыру.<br/> Зерттеледі: туризм туралы ғылымның мазмұны мен ерекшелігі; өткен және қазіргі тарихи кезеңдегі ғылыми зерттеулердің парадигмалары; ғылыми кадрларды даярлау, біліктілігін арттыру және аттестаттау жүйесі; білім мен білік трансферінің әдіснамасы мен әдістері, туризмге қатысты авторлық құқық және зияткерлік меншік мәселелері.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әзірленген жобалар мен техникалық құжаттамалардың қоршаған орта сапасының нормативтік ережелеріне сәйкестігін бақылау, қоршаған ортаны қорғау саласындағы басқару технологияларын пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде докторанттар: - Экология және қоршаған ортаны қорғау, экологияның теориялық және қолданбалы аспектілері бойынша қазіргі заманғы негізгі үрдістерді негіздеу және түсіндіру; шығармашылық шешімдерді қалыптастырудың барлық кезеңдерінде ғылыми-қолданбалы қызметтің негізін құрайтын принциптер, әдістер, әдістер, құралдар: зертханалық және эксперименттік зерттеулерді қалыптастырудан бастап практикалық іске асыруға дейін; - өндірістегі экологиялық қауіпсіздікті басқару, заңнамалық, үкіметтік, аймақтық мекемелерде және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында экологиялық бағдарламаларды алға жылжытуда алынған білімдер мен дағдыларды қолдану; экология және қоршаған ортаны қорғау саласындағы экологияның негізгі бағыттарын, экологияның теориялық және қолданбалы аспектілерін кәсіби қызметте қолдану; - жаһандық экологиялық дағдарыстың интегративті ғылыми үлгілерін құрастыру, есептеу және бағалау; - қоршаған ортаны қорғау жөніндегі қызметті реттеуге байланысты экологиялық ұғымдар мен санаттармен жұмыс жасайды; - академиялық және кәсіби тұрғыда инновациялық технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуды<br/> дамыту.<br/> Пәннің өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар. Пәндерді оқыған кезде келесі тақырыптар қарастырылады: қоршаған орта сапасының халықаралық және ұлттық нормалары мен стандарттары; Экожүйе компоненттерін зертханалық және далалық зерттеу әдістері; Ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, қоршаған ортаны басқару әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттарды тірі жүйелердегі энергия түрлендірудің заманауи теориялық білімдерімен және ғылыми жетістіктерімен, жасуша мембраналарының құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылуымен, жасушалардың ішінде жүретін негізгі энергия жинақтаушы және энергия тұтынушы процестермен және реакциялармен таныстыру. Білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес білім алушылардың кәсіби дағдылары мен құзыреттіліктерін дамытудың ажырамас кезеңі болып табылатын тірі организмдердің биоэнергиясы туралы алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - жүйелі талдау әдістері негізінде экологиялық ақпаратты өңдеу қабілетін қалыптастыру. Әртүрлі дәрежедегі табиғи және табиғи-техногендік экожүйелердің өзгеруін моделдеу және болжау.<br/> Пәнді оқу кезінде қарастырылады: табиғи ортаны моделдеуге арналған модельдер жүйесін немесе моделін таңдау бойынша жүйелік талдау ұсынымдары; сараптамалық бағалауды алу және өңдеу әдістері; сараптамалық бағалаудың негізгі мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы технологиялар негізінде қалдықтарды басқару жүйесін ұйымдастыру, қалдықтардың көлемін азайтатын шаралардың тиімділігін бағалау. Пәндерді оқу нәтижесінде докторанттар: - заманауи технологиялар негізінде қалдықтарды басқару жүйесін ұйымдастыру; - қалдықтарды азайту шараларының тиімділігін бағалау; - кәсіпорындар үшін қалдықтарды басқару бағдарламаларын әзірлеу; - өнеркәсіптік және тұрмыстық қалдықтарды, қайталама шикізатты өңдеу әдістерін әзірлеу; - қалдықтарды басқару саласындағы қоғам мен табиғат арасындағы өзара іс-қимылдың себеп-салдарын анықтау және талдау; - қалдықтарды басқару саласындағы зерттеу әдістерін қолдануға; - инвестицияларды негіздеу кезінде жердегі және кәсіпорындарда қалдықтарды жою кезінде экономикалық бағалау және жинақталған зиянды өтеу әдіснамаларын әзірлеу; - халықаралық тәжірибеге негізделген қалдықтарды басқарудың жаңа тетіктерін таңдау және қолдану.
Пәннің өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар. Пәнді оқыған кезде келесі тақырыптар қарастырылады: Қазақстан Республикасында қалдықтарды басқарудың қажеттілігі мен мәселелері; Қалдықтарды басқарудың жаһандық тәжірибесі; Қалдықтарды басқарудың жалпы талаптары; Өндірістік қалдықтардан экономикалық, әлеуметтік және экологиялық залал, оларды бағалау; Қалдықтарды басқарудың бірыңғай жүйесі; Кәсіпорынның қалдықтарын басқару; Қалдықтарды басқару саласындағы заңнамалық база; Қалдықтарды басқару саласындағы экономикалық реттеу әдістері; Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы мемлекеттік саясаттың басым бағыттары; Қауіпті қалдықтарды басқару жөніндегі басқарушылық шешімдер; Қалдықтарды кәдеге жарату әдістерін және олардың шығындарға әсерін таңдау; Кәдеге жарату және кәдеге жарату үшін ақы төлеу нұсқаларын салыстыру; Қазақстан Республикасында қалдықсыз өндіріс тұжырымдамасы, оның даму проблемалары мен келешегі; Қалдықтарды трансшекаралық тасымалдау; Қалдықтарды басқару иерархиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-әртүрлі өнім түрлерін өндірумен байланысты экологиялық мәселелерді анықтау және оларды экологиялық таза және ресурс үнемдеуші технологияларды қолдану арқылы шеше білу. Пәнді оқу кезінде қарастырылады: аз қалдықсыз немесе қалдықсыз өндірісті ұйымдастыру ерекшеліктері; жаңартылмалы және сарқылмайтын табиғи ресурстарды пайдаланудың инновациялық технологиялары; шикізат және энергетикалық баланстар бойынша өндірістің қалдықсыздығын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты - қала құрылысы экологиялық жоспарлау мен жобалаудың, қала жағдайында тиімді табиғатты пайдаланудың қазіргі заманғы концепцияларын бағалау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: қала жағдайындағы экологиялық жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары; адамзаттың тұрақты даму стратегиясына сәйкес экологиялық қала құрылысы концепциясы; урбанистік кешендердегі табиғи және антропогендік экологиялық процестер және оларды реттеудің мүмкін жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты – табиғатты қорғау іс-шараларын іске асыру бойынша жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру, олардың экономикалық тиімділігін есептеу, экологиялық менеджмент рәсімін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде қарастырылады: табиғатты пайдалануды басқару жүйесі; табиғи-ресурстық әлеуетті бағалау және есепке алу әдістері; табиғатты қорғау шараларының экономикалық тиімділігі; кәсіпорындардың әсерінен қоршаған ортаға зиянды есептеу әдістері; табиғи ресурстарды тиімді пайдалану тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - басқару жүйесін әзірлеу үшін техносфера процестері мен объектілерінің тәуекелдерін бағалаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Курс жүйелік талдау негіздерін, тәуекелдерді және үдерістерді моделдеуді, жүйелерді әзірлеуді және енгізуді зерттейді. басқару; бағдарламалық талдау, бағалау және тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ететін өнімдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты - Қазақстандағы тиімді мемлекеттік экологиялық саясатты қалыптастыру механизмдерін талдау, экологиялық қауіпсіздіктің қазіргі жағдайын бағалау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде: экологиялық қауіпсіздікті басқарудың мемлекеттік органдарының функциялары; геопроцестерді жүйелі басқару әдістері; экологиялық қауіпсіздікті құқықтық қамтамасыз ету; халықаралық стандарттарды ескере отырып қоршаған ортаға әсерді басқару тәсілдері; экологиялық қауіпсіз өндірістің экономикалық тиімділігі қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.