философия докторы (PhD)
Білім беру саласында тиімді жұмыс жасай алатын, заманауи педагогикалық білім беру әдістері мен ақпараттық технологияларды қолдана отырып, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыра алатын, сонымен қатар географиялық проблемалар саласында жаңа білімді қалыптастыратын, тиімді қарым-қатынас жасай алатын, академиялық шет тілі бойынша ғылыми қоғамдастық және халықаралық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізетін жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
География
8D01503
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - географиялық ғылыми және білім беру салаларында жазбаша және ауызша сөйлеу әрекеті дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми байланыстың, ғылыми және ғылыми-публицистикалық дискурстың ерекшеліктерімен танысуға бағытталған, академиялық сөйлеуді, ғылыми стильдің ерекшеліктерін, тақырып бойынша әдебиеттерді іріктеудің негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми сабақтастық пен плагиаттың, академиялық хат алмасудың ерекшеліктерін қарастырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы табиғи, әлеуметтік-экономикалық, геоэкономикалық және геоэкологиялық процестерді шешу үшін негізді физиографиялық, экономикалық және географиялық тұжырымдамалар мен кеңістіктік даму заңдылықтарын қалыптастыру, себеп-салдар байланысын анықтау.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - географияның қазіргі заманғы мәселелерін зерттеудің қолданыстағы тәсілдерін сипаттау;<br/> - кеңістіктік дамудың іргелі физиографиялық үлгілерін анықтау;<br/> - кеңістіктік дамудың экономикалық және географиялық тұжырымдамаларын сипаттау;<br/> - заманауи географиялық үдерістерге себеп-салдарлық байланыстарды анықтау;<br/> - тұтастай алғанда әлемдік және жеке елдерде, өңірлердегі экономиканың құрылымында өзгерістерді бағалау;<br/> - аналитикалық сипаттамаларды жасау, негізгі мәселелерді анықтау, олардың тиісті тұжырымдары негізінде құрастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: географиялық ғылымының ішкі құрылымы, географияның ғылым жүйесіндегі орны, географияны дамытудағы үрдістер, географиядағы әдістемелік, мета-теориялық, теориялық, ғылыми-әдістемелік және қолданбалы мәселелер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ГАЖ және геоақпараттық технологияларды қолдану арқылы жоғары оқу орындарында географиялық пәндерді оқытудың тиімділігін арттыру жолдарын оқу.<br/> Пән ашық ГАЖ қосымшаларының көмегімен географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін, Quantum GIS, GRASS, Google MAP, PostGIS, PostgreSQL бағдарламаларының негіздерін және т. б. оқытуға бағытталған
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – диссертациялық жұмысты ұйымдастыру кезінде географиялық ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми зерттеу процесінің логикасымен, географиялық зерттеу әдістерінің классификациясымен, ғылыми зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейімен, ғылыми мәселенің тұжырымдалуы мен тұжырымдамасымен, қолжазба жұмысын жасау әдіснамасымен, диссертация жұмысын ұйымдастыру технологиясымен танысуға бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жоғары білім беруде географияны оқыту әдістері мен география ғылымын ұйымдастыруға арналған білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. ЖОО-да географияның тарихи дамуын талдау, географияны оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын білу; географияның ұйымдастырушылық білім беру, тәрбиелеу және дамыту мақсаттарын ашады; жоғары білім географиясының мазмұнын, оның жекелеген компоненттері мен курстарын зерттеу; географияны оқытудың заманауи түрлері мен әдістерін, географиялық білім, білік қалыптастыру әдістемесін ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - қазіргі кезеңдегі табиғи және әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі проблемаларын көрсете отырып, ғаламдық табиғи және әлеуметтік-экономикалық кеңістікті ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, оны саралау, шығармашылық қабілеттерін дамыту және ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.
Пәнді игеру нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерді қалыптастырады:
• негізгі кәсіптік ақпаратты мемлекеттік және сыни тұрғыдан талдау;
Жалпы әлемдік экономика құрылымындағы және жеке елдер мен аймақтардағы өзгерістерді бағалау;
• аналитикалық сипаттамаларды жасаңыз, негізгі проблемаларды анықтаңыз, соларға сәйкес тиісті қорытындылар жасаңыз
• ғылыми білім мен дағдыларды іс жүзінде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – табиғатты тиімді пайдалану бойынша іс-шараларды жүзеге асыру үшін табиғи ресурстарды Мемлекеттік басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру.
Пән: адамның табиғи ортамен тұрақты өзара әрекеттесуін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін, техногенді жүйелердің рөлін, табиғи ресурстарды экономикалық бағалау мәселелерін, экологиялық қауіп-қатерді төмендету үшін табиғатты пайдалану саласындағы инвестицияларды, табиғи ресурстарды басқаруды зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - табиғи және техногендік объектілер арасындағы кеңістік-уақыттық қатынастар мен өзара байланысты, адам қызметінің географиялық салдарын зерттеу. Курсты оқып-үйрену кезінде географиялық зерттеулерде заманауи географиялық ақпараттық технологиялардың құралдарымен кеңістіктік деректерді зерттеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын игеру.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:
1) студенттерді әртүрлі географиялық жағдайдағы шаруашылықтардың түрлерімен таныстыра отырып, адамзаттың тіршілік ету ортасын (өмір сүру кеңістігін) жан-жақты қарастыру;
2) әлемді жеке табиғи немесе әлеуметтік компоненттер жиынтығы түрінде емес, белгілі бір заңдарға сәйкес қалыптасатын және дамитын аумақтық табиғи және әлеуметтік жүйелердің нақты иерархиясы түрінде қалыптастыру.
3) қоғамның кеңістіктік ұйымының нысандары мен құрылымдары және оның әртүрлі деңгейлерде - жергілікті, аймақтық, ұлттық, этникааралық, ғаламдық қызмет ету заңдылықтары туралы ғылыми идеялар қалыптастыру.
4) біздің заманымыздың маңызды мәселелерін шешуде аймақтық тәсілдің маңыздылығын бағалау.
5) зерттеу үшін қолданыстағы әдістемелік және әдістемелік аппаратты ұсынуға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - географиялық білім беру сапасын жоғарылату мәселелерін шешуде дағдыларын қалыптастыру, қолданыстағы әдіснамалық жүйенің өзгеруіне үлес қосу, стандарттау үдерістерімен, мамандандырылған, жеке дамып келе жатқан оқытуға көшу, оның мәдениет бағдарлануын жетілдіру, оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері мен технологияларын оңтайландыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - ғылыми кадрлардың геоақпараттық жүйелерінің білім деңгейін арттыру, басқару және қоршаған ортаны қорғау, геоэкология, табиғатты ұтымды пайдалану, жер қойнауын пайдалану, әлеуметтік-демографиялық және экономикалық ресурстарды басқару және басқа да географиялық салалардағы зерттеулерде қолданылатын проблемалық-бағытталған ГАЖ құру.
Пән геониформациялық технологиялар мен ГИС-бағдарламаларды қолдана отырып, жоғары оқу орындарында географиялық дицциплиндерді оқыту әдістерінің теориялық білімдерін қалыптастыруға, сонымен қатар, оқытылатын пәндердің ақпараттық-техникалық базисі ретінде ГИС-технологиясына сүйеніп жаңа әдістемелердің әзірлемелерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі ғылыми географиялық мектептердің жетістіктері және Дүниежүзілік стандарттау институтының (PMI, IPMA) жобаларды басқару саласындағы халықаралық тәжірибесі туралы теориялық және іргелі білім беру. Менеджменттің негізі ретінде жобалық менеджмент ұғымын түсінудің әдістемелік ерекшеліктері практикалық мысалдар мен тапсырмаларды қолдана отырып, ғылыми жобаларды сәтті басқаруға қажетті негізгі дағдыларды шоғырландыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында докторанттар білімнің, тәжірибенің және алдыңғы қатарлы халықаралық тәжірибеге негізделген жүйелік ұсыныстарды басшылыққа ала отырып, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаларды жүзеге асыру барысында үлгілік мысалда жобалар менеджері ретінде шешімдерді таба алады және өңдей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогикалық менеджмент: географиялық білім берудегі инновациялар» пәнін оқу мақсаты – географиялық білім берудің заманауи, инновациялық технологияларын ескере отырып, докторанттардың педагогикалық менеджмент саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейту және тереңдету.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.