философия докторы (PhD)
Метеорология саласында жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау:
- атмосфера физикасының қазіргі заманғы мәселелерін түсіндіру;
- метеорологиядағы қазіргі заманғы бағыттардың ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын түсіндіру және оларды өз зерттеулерінде қолдану;
- нақты ғылыми нәтижелерді алуға бағытталған таңдалған әдіснамаға сәйкес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру және үйлестіру;
- гидрометеорология саласындағы республикалық бағдарламалар мен халықаралық жобалар бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау, жоғары рейтингті журналдарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жариялау;
- кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.
Метеорология
8D05204
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу және білім беру қызметтерде академиялық жазудың түрлі типтерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән тезистер мен дәлелдерді жазудың талаптарын, ғылыми мәтінді жазу логасын; халықаралық жоғары рейтингті журналдарла ғылыми нәтижелерді құрылымдық мазмұндауға; ғылыми грантты жеңіп алу үшін ұсынымды дұрыс жазудың тәртібін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулердің әдістерін дұрыс таңдау мен қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің әдістерін жіктеуге; гидрометеорология ғылымының әдіснамасы мен әдістерінің негізгі бағыттарын; гидрометеорология саласында ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерінің ерекшеліктерін; ғылыми зерттеулердің әдістерін, ғылыми нәтижелерді ұсынудың түрі мен стилін; ғылыми зерттеулердің кезеңдері мен критерийлерін зерттеуге бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты климаттың тербеліс заңдылықтарын сипаттау және оның өзгеруінің табиғи және антропогендік факторларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: Климаттық жүйенің компоненттерінің өзара әрекет ету принциптерін; табиғи және антропогендік факторлардың, сондай-ақ сыртқы әсерлердің рөлін; ХХІ ғасырда байқалатын және күтілетін түрлі уақыт ауқымдағы Климаттық тербелістерді, олардың салдарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстанның экологиялық-климаттық әлеуетін бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: Қазақстанның экологиялық-климаттық әлеуетінің теориялық-әдіснамалық негіздерін; атмосферадағы ластаушы заттардың шоғырлануының метеорологиялық және климаттық жағдайларға тәуелділігін; Қазақстанның экологиялық-Климаттық әлеуетін стратегиялық басқару принциптері мен кезеңдерін; басым аймақтардағы атмосфераның ластануын орта және ұзақ мерзімді болжаудың физика-статистикалық модельдерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жедел жұмыста және жергілікті таулы аудандар үшін қолданылатын ауа-райын болжаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: болжамдық үлгілердегі физикалық үрдістерді; тор асты масштабтағы үрдістердің параметрленуін; шектеулі аумақ бойынша қысқа мерзімді ауа-райын болжау әдістемесін; ансамбльдік болжамдарды; ауа-райын болжау үшін атмосфераның жаһандық модельдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ауа-райын болжаудың сандық әдістерін жедел қолдану қабілетін қалыптастыру, болжамның әр түрлі схемаларының табыстылығы мен ақталуын бағалауды жүзеге асыру. Пән: ауа-райын болжаудың сандық әдістерін қолданудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; импульс, масса және энергия сақтаудың іргелі физикалық заңдарына негізделген атмосфера динамикасының теңдеулері жүйесінің сандық интегралдауына негізделген болжау әдістемесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты энергияның баламалы көздерінің қол жетімді әлеуетін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: қол жетімді әлеуеттің негізгі типтері мен түрлерін; баламалы энергетиканы пайдаланудың отандық және шетелдік тәжірибесін; қол жетімді әлеуетті пайдаланудың стратегиялық жоспарларын және энергия тиімділігін бағалауды; озық технологияларды енгізу бойынша зерттеулерді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жаңартылатын энергия көздерінің потенциалын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; ЖЭК қазіргі және болашақ энергиямен жабдықтау жүйелеріне интеграциялау. Пән: ЖЭК техникалық әлеуетінің географиялық бөлінуін; климаттың өзгеруіне бейімделу бойынша шаралардың негізгі компоненттерінің бірі ретінде ЖЭК көшу технологияларын; "жасыл" технологияларды белсенді қолдану стратегияларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты климаттың өзгеруіне бейімделуге ықпал ету үшін экстремалды құбылыстар мен зілзалалардың Тәуекелдерін басқару қабілетін қалыптастыру. Пән: гидрометеорологиялық ақпаратты тиімді пайдалануды; қауіп-қатерлерді бағалаудың қазіргі әдістерін; ауа райының қауіпті құбылыстарының қауіптерін басқару технологияларын; болашақ экстремалды Климаттық құбылыстарды; қауіпті және экстремалды табиғи құбылыстардың әсерінен қауіп-қатерді төмендету мүмкіндігін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тау аумағының климатының ерекшеліктерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: радиациялық және жылу баланстарын; турбулентті жылу және ылғал алмасуын; тау - кен аумағы атмосферасының метеорологиялық әлеуетін және атмосфера айналымының ерекшеліктерін; тау - кен елдерінің мезо-және микроклиматын; гляциологиялық көрсеткіштерді талдау және есептеу үшін метеорологиялық ақпаратты пайдалануды; тау-кен аудандарының тұрақты дамуын зерттеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.