философия докторы (PhD)
Арнайы пәндерді тереңдете оқыту және іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу дайындығы негізінде білім беру және ғылыми-зерттеу ұйымдарында Геоэкология және табиғатты пайдалану саласында дербес зерттеу және педагогикалық қызметке қабілетті жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау.
Геоэкология және табиғатты пайдалануды басқару
8D05205
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; докторанттардың прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру, коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты ұсынымның қажетті түрін талдай білу және сауатты жүзеге асыру.<br/> Пәннің міндеттері – академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру (аннотация, реферат, аналитикалық шолу, сондай-ақ ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарламалар); мәтіндерді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын анықтау; кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауды үйрету. Курсты оқу докторанттарға ғылыми деректер базасында ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және реферациялауға, академиялық жазудың әр түрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.; ағылшын тіліндегі ғылыми стильдің ерекшеліктерін білмеу салдарынан әлеуметтік-мәдени қиындықтарды жеңе білуді қалыптастыру үшін орыс және ағылшын тілдеріндегі ғылыми мәтіннің салыстырмалы талдауын орындау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың Геоэкология және табиғатты пайдалануды басқару саласындағы зерттеудің заманауи әдістері мен технологиялары, қазіргі әлемдегі ғылымның даму тенденциялары, ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді ұйымдастыру, басқару тәсілдері, тиімді өзіндік зерттеу жұмысының дағдылары мен іскерліктері, оны ұйымдастыру және жоспарлау туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Міндеттері-жасыл технологияларды әзірлеу саласындағы зерттеулердің жаңа әдістері мен технологияларына, табиғи ортаға антропогендік әсер ету көздерін зерттеу әдістемелеріне және биосфераның жауап реакцияларын бекітуге үйрету; іргелі, қолданбалы және инновациялық зерттеулер бағдарламаларына қатысуға өтінімдерді ресімдеу, Қазақстан Республикасында және шет елдерде ғылыми гранттар алу; ғылыми журналдардың рейтингтерінде бағдарлану; ғылыми құжаттаманы, оның ішінде патенттер мен лицензияларды тіркеу ережелері.; баяндамалардың тезистерін, презентацияларды, ғылыми жұмыстар мен зерттеу жобаларын дайындау дағдысын әзірлеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторантта жер қойнауын пайдаланудың антропогендік аспектілері, литосфераның экологиялық функциялары, жер қойнауын ұтымды және кешенді пайдалану саласындағы талаптар, жер қойнауын пайдалануды басқарудың құқықтық және экономикалық тетіктері туралы терең жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: ҚР заңнамасына сәйкес жер қойнауын пайдаланудың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіндіру, ҚР жер қойнауын пайдалануды мемлекеттік реттеу жүйесін және ҚР жер қойнауын пайдаланғаны үшін төлемдер жүйесін талдау, тұрақты жер қойнауын пайдалану саласында нормативтік-құқықтық базаны қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторантта жер қойнауын пайдаланудың антропогендік аспектілері, литосфераның экологиялық функциялары, жер қойнауын ұтымды және кешенді пайдалану саласындағы талаптар, жер қойнауын пайдалануды басқарудың құқықтық және экономикалық тетіктері туралы терең жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: ҚР заңнамасына сәйкес жер қойнауын пайдаланудың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіндіру, ҚР жер қойнауын пайдалануды мемлекеттік реттеу жүйесін және ҚР жер қойнауын пайдаланғаны үшін төлемдер жүйесін талдау, тұрақты жер қойнауын пайдалану саласында нормативтік-құқықтық базаны қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – докторанттардың геоэкожүйеде қолданылатын табиғи және антропогендік факторларды жан – жақты зерттеу үшін көп өлшемді модельдерді қолдануының теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру – Р. Пэнтлу бойынша мақсатты функцияны жүзеге асыратын көптеген сызықтық регрессия моделі және көп өлшемді Статистика моделі – компонентті талдау-геоэкожүйені қалыптастырудың жүйелік түзуші табиғи және антропогендік факторларын анықтау үшін гипотезалар құру әдісі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экологиялық мониторинг, экологиялық сараптама, экологиялық аудит және экологиялық сақтандыру өнімдерін пайдалана отырып, антропогенді жүкемені экологиялық бағалау бойынша білімді игеру. Аталған пәнді игеру нәтижесінде докторанттар мыналарға қабілетті болады: табиғи ортаны қорғау үшін экологиялық мониторинг, экологиялық сараптама, экологиялық аудит және экологиялық сақтандыру өзара байланыстарын реттейтін халықаралық және қазақстандық экологиялық заңнамаларды білу, экологиялық мониторинг, экологиялық сараптама, экологиялық аудит және экологиялық сақтандырудың заманауи аспектілерінің мәнін түсіну, аймақтың экологиялық бағасының классикалық және заманауи ғылыми әдіс-тәсілдерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән докторанттарда шаруашылық қызметті ұйымдастырудың негізгі экологиялық-экономикалық аспектілері бойынша терең білімді қалыптастыруға және табиғи-техногенді жүйелерді тиімді пайдалануға, табиғи ресурстарды пайдаланудың экологиялық-экономикалық тиімділігін арттыру және табиғи-техногенді жүйелерді пайдаланудың экологиялық-экономикалық тиімділігін оңтайландыру үшін алынған білімді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Техногендік ландшафтар мен табиғи-технологиялық ландшафттарды экологиялық бағалау әдістері туралы іргелі білімді меңгеру, табиғи ортаға әсер етудің техногендік көздерін, техногендік процестердің сипаттамасына баға беру тәсілдерін зерделеу, техногендік және табиғи-техногендік жүйелерді зерттеу әдістерін меңгеру, ландшафттардың техногендік әсерлерге тұрақтылығын бағалау принциптерін қарастыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.