жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Жоғары оқу орындарының, ұйымдардың, кәсіпорындардың ғылыми және білім беру саласы үшін гидрология және су ресурстары саласындағы ұсыныстары, идеялары, жаңалықтары үшін жобалау жұмыстарын және ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізуге қабілетті гидрологтарды сапалы дайындау.
Гидрология
7M05206
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- су бассейндерін басқару оның ішінде биоәртүрлілікті сақтау және өмір сүру жағдайларын жақсарту үшін гидрологиялық жүйелер мен су объектілерінің экожүйелеріне тиімді әсер ететін гидроэкологиядағы өзекті мәселелерді талдау қабілетін қалыптастыру
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - магистранттардың құзыреттілігін тиімді тәуелсіз зерттеу жұмысы, оны ұйымдастыру және жоспарлау. Пән қазіргі заманғы әлемдегі ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыруға, пән бойынша өз бетінше зерттеу жүргізуге, ғылыми мақалаларды, ғылыми мақалаларды жазуды, зерттеу нәтижелерін патенттеу дағдыларын меңгеруге қабілетті магистрлердің білімін қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- топырақ құнарлығын арттыру мақсатында мелиорация немесе қоршаған орта жағдайларын жақсарту және су ресурстарын басқару жөніндегі іс-шараларды іске асыру үшін су ресурстарын пайдалану тұрғысынан талдау қабілетін қалыптастыру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қысқы кезеңнің ерекшеліктері бойынша, ағынның гидрологиялық сипаттамаларын - өзендерді мұз басу, мұздату және ашу мүмкіндігін бағалау. Пән қысқы режимге сәйкес өзеннің жіктелуі, өзен ағымын мұздату түрлері, мұз қалыптастыру қарқындылығы, суды салқындату кезеңінде жылу балансының теңдеуі, жылу балансы теңдеуінің элементтерін есептеу, мұздың физика механикалық қасиеттерін қысқаша талдауды бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - су ресурстарын бірлесіп баскару практикасы мен әдістемелерімен анықтап таныстыру және табиғатты тиімді пайдалану мен қоршаған ортаны қорғау саласында мамандарды жүйелі дайындауды қамтамасыз ету үшін суды пайдаланудың тиімділігін жоғарлату қабілетін қалыптастыру
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету үшін су ресурстарын кешенді басқару әдістемесін анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән су ресурстарын басқару саласындағы халықаралық бастамалар, су ресурстарын кешенді басқару тұжырымдамасы, су ресурстарын кешенді басқару принциптері, Қазақстандағы СРББ-ға өту стратегиясын жүзеге асыруды бағалауға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты топырақтың ылғалдылығы, мелиорация және гидрологияның суару жүйесіне топырақтың әсері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән ауыл шаруашылығы өндірісінің дамуының тұрақтылығы мен динамизмін қамтамасыз ете отырып, жерді жақсартуға бағытталған ұйымдастыру-шаруашылық қызметті жүзеге асыру үшін мелиоративтік гидрологияны, топырақ эрозиясын және оларды кәсіби қызметте пайдалануды бағалауды қолдануға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Қазақстан мен ТМД мемлекеттері және әлемнің ірі су ағымдары мен су тоғандары аумағында әртүрлі физикалық-географиялық шарттарда орналасқан нақты трансшекаралық су нысандарының сипаттамаларын, трансшекаралық өзендерді бірлесе пайдалану тәртіптерін және мемлекеттер арасындағы халықаралық келісімдерді оқу қабілетін қалыптастыру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидрологияда заманауи сандық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән гидрологиялық есептерді шешу үшін есептік бағдарламалық қамтамасыздандырулар мен технологияларды қолдануға, су нысандарының гидрологиялық сипаттамаларын бағалау үшін гидрологиялық деректер массивтерін өңдеуге және визуализациялауға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді өзен ағындысының гидрологиялық сипаттамалар мен параметрлердің дәлділігін бағалаудың әдістемелік тәсілдерімен таныстыру. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер бастапқы мәліметтердің кездейсоқ және жүйелік қателіктерін, үлестірім параметрлерін, бақылау мәліметтерін топтық талдау кезінде гидрологиялық есептеулердің дәлдігін білу керек:
Студенттер гидрометриялық бақылау мәліметтері жеткілікті, жеткіліксіз және болмаған жағдайда гидрологиялық есептеулердің қателігін бағалап және оларды тәжірибелік жобалауда ескеру керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Су объектілерінің жаһандық және аймақтық экологиялық мәселелерін талдауды білу қабілетін қалыптастыру.
Төмендегілер оқытылады: қоршаған ортаға және антропогендік әсерге өзара әсер ету, су объектілерінің және Қазақстан Республикасының ірі өзендерінің гидроэкологиялық проблемалары, экологиялық заңнаманың жүйесі, су экожүйелерін сақтаудағы экологиялық ағымның рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптерін және геоақпараттық модельдердің мәнін анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән өзендер мен су қоймаларының гидроэкологиялық процестерін модельдеуді, модель түрлерін анықтауды, модельдеу жүйесін құру принциптерін, гидрологиялық модельдердің физикалық негізділігін және модельдеудің негізгі мәселелерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- климаттық өзгерістер жағдайында су жинау алаптарын тиімді басқару үшін климаттың өзгеруін айтарлықтай су ресурстарына және су жинау алаптарына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты көлдердің және су қоймалардың гидрологиялық режимін жер үсті су объектілері ретінде анықтау мүмкіндігін қалыптастыру, көлдің су объектілерін гидрологиялық зерттеу әдістемесі мен негізгі бағыттарын ұйымдастыру. Пән көлдің морфометриялық сипаттамаларын, көлдер түрлерінің жіктелуін, су қоймаларының морфометриялық сипаттамаларын, көлдердегі және су қоймаларындағы гидрометеорологиялық желіні, көлдердегі жылу режимін есептеуді қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сел қаупі мен сел қаупінің алдын алу және азайту бойынша жедел және уақтылы шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Пән әртүрлі генезді сел тасқындарын болжау және модельдеу мәселелерін, сондай-ақ селді қорғау және алдын алу әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Климаттық өзгерістердің су ресурстарының қолжетімділігіне, сапасына және басқаруына әсерін, сондай-ақ су ресурстарын тұрақты басқару және аймақтық экологиялық тұрақтылықты қамтамасыз ету үшін қажетті климаттық тәуекелдерді бейімдеу және азайту әдістерін зерттеу болып табылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты cу ресурстарын кешенді пайдалану әдістерін анықтау және оларды қорғау үшін негізгі құжаттарды зерттеу мүмкіндігін қалыптастыру. Пән су ресурстарын басқаруда суды пайдаланушылардың қауымдастығы және оларды басқаруға қатысуды, кешенді пайдалану және су ресурстарын қорғау сұлбаларын, су ресурстарын пайдалану және қорғауды пайдалану сұлбаларының мақсаттары мен міндеттері оқытуды бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты су объектілерінің ластану көздері мен түрлерін, су сапасын бағалау әдістерін және суды пайдаланудың қол жетімді механизмдерін анықтау мүмкіндігін талдауды қалыптастыру. Пән ағынды сулардың сапалық құрамы және оларды шығару режимдерін; болашақтағы су объектісін пайдалану сипатын; су ресурстарын ластанудан қорғау әдістері, су қоймасындағы судағы зиянды заттардың ШРК анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттың білімін қоршаған ортаны қорғау, өнімділікті арттыру, су ресурстарын тиімді пайдалану мақсатында топырақтағы ылғалдылықты тарату, сонымен қатар тапырақтағы ылғалдылықты жылжытуға және пайдалануға байланысты топырақтың су режимін, зерттеу және анықтау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі аймақтар мен елдердегі трансшекаралық су ресурстарының сипаттамаларын талдау, даму әлеуеті мен перспективаларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән су ресурстарын басқарудың жалпы принциптері мен міндеттерін, суды тұтыну нормасына негізделген су қажеттілігін, құқықтық және ұйымдастырушылық мәселелерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қалалық гидрология мен су ресурстарын басқарудың әр түрлі аспектілерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән қалалық гидрологиядағы дағдыларды қалыптастырады, дауыл суларының қаупін бағалау мәселелері қарастырылады. Курс келесі сұрақтарға жауап береді: нөсерлі сулар жүйесін жобалау, су басуды бақылау, қалалық ағындарды зерттеу.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.