жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Мамандандырылған ҒЗИ, жоғары оқу орындары, ғылыми-өндірістік ұйымдар мен қауымдастықтар, төтенше жағдайлар жөніндегі ұлттық және өңірлік орталықтар, мемлекеттік басқару органдары мен бейінді министрліктер үшін география саласындағы ғылыми-білім беру бағытындағы кадрларды сапалы даярлау. Бағдарламаны іске асыру жоғары дәрежелі мамандарды дайындауға бағытталған.
Табиғи-техногендік қауіп-қатерлер
7M05210
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аймақтық және жергілікті сипаттағы табиғи-техногендік жүйелер мәселелерін шешу үшін алған теориялық білімдерін кіріктіру қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның ПТС мәселелерін, қызмет ету ерекшеліктерін, табиғи жүйелерге антропогендік фактордың әсерін, аймақтық және жергілікті сипаттағы техногендік және экологиялық тәуекелдерді, жобалау, модельдеу және болжау әдістерін, ұсынымдар әзірлеуді, аумақтық табиғи және техногендік жүйелерді қайта құрылымдауды зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аймақтық, ғылыми және қолданбалы жобаларда картографиялық аспектілерді жүзеге асыру үшін инновациялық технологияларды қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән Қазақстанның геожүйесінде туындайтын экологиялық тәуекелдерді картаға түсіру әдістерін, олардың пайда болу факторларын, ГАЖ модельдеудің инновациялық технологияларын қолдануды, қашықтықтан зондтау деректерін өңдеуді, ПТС дамыту болжамын әзірлеуді, бағалауды, бағалауды, инновациялық технологияларды қолдануды, мониторинг және ПТС зерттеудің картографиялық қорын құруды зерттейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ПТС үш өлшемді модельдеу үшін ГАЖ геодеректерінде визуализация әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән үш өлшемді модельдеудің теориялық негіздері мен құзыреттерін, сандық байланыстарды талдау және ПТС даму заңдылықтарын, ПТС кеңістіктік деректерін құру алгоритмін, ПТС үш өлшемді модельдерінің түрлерін, үш өлшемді модельдермен жұмыс істеу құралдарын, үш өлшемді модельдерді қолдану принципін зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
антропогендік әрекетке байланысты гидроклиматтық жүйелер бойынша ғылыми зерттеулердің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Пән гидроклиматтық жүйенің ғаламдық мәселелерін, экстремалды ауа райы жағдайларын, климаттың су ресурстарына әсерін, бейімделуді жоспарлау, қоршаған ортаны қорғау шараларын әзірлеу, мониторинг, климаттық тәуекелдерді болжау және бағалау, су ресурстарын басқару, әлеуметтік мәселелерді шешуін зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геологиялық және геоморфологиялық жүйелердің әдістемелік аспектілерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның қазіргі геологиялық және геоморфологиялық жүйелерін, қауіпті эндогендік және экзогендік процестерді бағалаудың принциптерін, күрделі геологиялық және геоморфологиялық мәліметтерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдануды; материалды өңдеу және талдау әдісін, тектоникалық және геоморфологиялық жүйелерді модельдеу; геожүйелерді бақылау принциптерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты
қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың қауіпті табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі терең процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, геологиялық ортаға адамның әсерін, табиғи апаттар қаупін азайту шараларын жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісіy зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – геоақпараттық негізді қолдану үшін табиғи және техногендік жүйелер арасындағы байланыстардың әртүрлі түрлерін анықтауды және оларды біртұтас теориялық суретке келтіруді негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ландшафттардың бұзылу себептерін, табиғи-техногендік жүйелердің қалыптасуын, жүйелік тәсілдің мәнін, қоршаған ортаға әсер ету көздерін анықтауды, табиғи-техникалық жүйені зерттеу әдістерін, ықтималдық-статистикалық тәсілді, модельдеу және картаға түсіруді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жоспарлауды негіздеу және экологиялық болжамдарды нақтылау кезінде олардың жай-күйі туралы оңтайлы ақпарат алу үшін табиғи ресурстар мониторингінің негізгі ережелерін тұжырымдау. Курс мониторингтің принциптерін және оның қоршаған ортаның сапасын бағалаудағы орнын, мониторингтің мақсатын және оның түрлерінің жіктелуін; табиғи және техногендік жүйелердің жағдайын бақылау, бағалау және бақылау әдістерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қоршаған ортаның ластануымен күресу бағытын анықтау, жағымсыз экологиялық зардаптарды барынша азайту үшін өндірісті жетілдіру, табиғатты пайдалануды ұтымды ету қабілетін тұжырымдау. Курс табиғи ортада ластаушы заттардың шоғырлану механизмдерін, олардың пайда болу ерекшеліктерін, оларға техногендік факторлардың әсерін, табиғи-экономикалық процестердің әсерін, экологиялық болжау принциптерін, болжамдық есептерді шешу жолдарын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, адамның геологиялық ортаға әсерін, табиғи апаттар қаупін төмендету бойынша шараларды жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - басқару жүйесін әзірлеу үшін техносфера процестері мен объектілерінің тәуекелдерін бағалаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Курс жүйелік талдау негіздерін, тәуекелдерді және үдерістерді моделдеуді, жүйелерді әзірлеуді және енгізуді зерттейді. басқару; бағдарламалық талдау, бағалау және тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ететін өнімдер.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: