жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Мамандандырылған ҒЗИ, жоғары оқу орындары, ғылыми-өндірістік ұйымдар мен қауымдастықтар, төтенше жағдайлар жөніндегі ұлттық және өңірлік орталықтар, мемлекеттік басқару органдары мен бейінді министрліктер үшін география саласындағы ғылыми-білім беру бағытындағы кадрларды сапалы даярлау. Бағдарламаны іске асыру жоғары дәрежелі мамандарды дайындауға бағытталған.
Табиғи-техногендік қауіп-қатерлер
7M05210
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аймақтық және жергілікті сипаттағы табиғи-техногендік жүйелер мәселелерін шешу үшін алған теориялық білімдерін кіріктіру қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның ПТС мәселелерін, қызмет ету ерекшеліктерін, табиғи жүйелерге антропогендік фактордың әсерін, аймақтық және жергілікті сипаттағы техногендік және экологиялық тәуекелдерді, жобалау, модельдеу және болжау әдістерін, ұсынымдар әзірлеуді, аумақтық табиғи және техногендік жүйелерді қайта құрылымдауды зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:<br/> жалпы әлемде болып жатқан жаһандық өзгерістерді негіздеу, оның салдарын және оларды шешу жолдарын анықтау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән климаттың өзгеруінің себептері, салдары және оларды шешу жолдары туралы жалпы түсініктерді; дүниедегі өткен, қазіргі және болашақ өзгерістердің физикалық табиғаты; жақын және ұзақ мерзімді перспективаға болжамдық модельдерді құрастыруды зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аймақтық, ғылыми және қолданбалы жобаларда картографиялық аспектілерді жүзеге асыру үшін инновациялық технологияларды қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән Қазақстанның геожүйесінде туындайтын экологиялық тәуекелдерді картаға түсіру әдістерін, олардың пайда болу факторларын, ГАЖ модельдеудің инновациялық технологияларын қолдануды, қашықтықтан зондтау деректерін өңдеуді, ПТС дамыту болжамын әзірлеуді, бағалауды, бағалауды, инновациялық технологияларды қолдануды, мониторинг және ПТС зерттеудің картографиялық қорын құруды зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: <br/> табиғи ресурстардың мемлекеттік мониторингін жүргізу және қоршаған ортаны ұтымды пайдалану принциптерін анықтау үшін аймақтық табиғи-ресурстық және экологиялық-экономикалық әлеуетті талдау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғатты пайдалану тарихын зерттейді; табиғи ресурстар және<br/> олардың жіктелуі; ресурстар циклі; Қазақстанның табиғи ресурстарының жалпы жағдайы; қоршаған ортаны ұтымды басқару принциптері; ресурстар үшін алымдарды қалыптастыру принциптері; табиғи ресурстарды бақылау және басқару әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ПТС үш өлшемді модельдеу үшін ГАЖ геодеректерінде визуализация әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән үш өлшемді модельдеудің теориялық негіздері мен құзыреттерін, сандық байланыстарды талдау және ПТС даму заңдылықтарын, ПТС кеңістіктік деректерін құру алгоритмін, ПТС үш өлшемді модельдерінің түрлерін, үш өлшемді модельдермен жұмыс істеу құралдарын, үш өлшемді модельдерді қолдану принципін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: <br/> табиғи және техногендік қатерлердің әртүрлі кезінде экожүйелер мен олардың құрамдас бөліктерінің жағадайы мен тұрақтылығын бағалау әдістерін қолдану қабылеттерін қалыптастыру. Пән экожүйелер мен олардың құрамдас бөліктерінің жағдайын бағалаудың теориялық негіздерін және қолданыстағы әдістерін; адамның табиғи процестерге араласуының жағымсыз салдарынан залалды анықтау; аумақты және оның ресурстарын экономикалық пайдаланудың оңтайлы нұсқасын таңдауды зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: <br/> табиғи-техногендік жүйелердің құрылымын талдаудың әдіснамасын, теориялық түсініктерін олардың даму заңдылықтары мен қалыптасу факторларын анықтау үшін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пән геожүйелік құрылымдарды талдаудың негізгі түсініктерін, геожүйелердің кеңістік құрылымдарының геометриясын қалыптастырудағы географиялық факторларды; геожүйелердің канондық математикалық модельдері; динамиканы зерттеуде геожүйелердің морфологиялық құрылымдарын талдауды қолдану<br/> табиғи орта және тәуекелді бағалауды зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аймақтық және жергілікті сипаттағы табиғи-техногендік жүйелер мәселелерін шешу үшін алған теориялық білімдерін кіріктіру қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның ПТС мәселелерін, қызмет ету ерекшеліктерін, табиғи жүйелерге антропогендік фактордың әсерін, аймақтық және жергілікті сипаттағы техногендік және экологиялық тәуекелдерді, жобалау, модельдеу және болжау әдістерін, ұсынымдар әзірлеуді, аумақтық табиғи және техногендік жүйелерді қайта құрылымдауды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
әлеуметтік және экологиялық қауіп-қатерлерді талқылау негізінде аумақтарды басқару және дамыту мәселелерін шешу үшін қалалық агломерацияларды кеңістіктік талдау қабілеттерін қалыптастыру.
.
Пән қала аумақтарының аумақтық дамуын және делимитация әдістерін, үлкен деректер мен геоақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін; қаланың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерін талдау
агломерациялар, қазіргі кезеңдегі агломерациялардың қалыптасуы, дамуы және басқару ерекшеліктерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
антропогендік әрекетке байланысты гидроклиматтық жүйелер бойынша ғылыми зерттеулердің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Пән гидроклиматтық жүйенің ғаламдық мәселелерін, экстремалды ауа райы жағдайларын, климаттың су ресурстарына әсерін, бейімделуді жоспарлау, қоршаған ортаны қорғау шараларын әзірлеу, мониторинг, климаттық тәуекелдерді болжау және бағалау, су ресурстарын басқару, әлеуметтік мәселелерді шешуін зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геологиялық және геоморфологиялық жүйелердің әдістемелік аспектілерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанның қазіргі геологиялық және геоморфологиялық жүйелерін, қауіпті эндогендік және экзогендік процестерді бағалаудың принциптерін, күрделі геологиялық және геоморфологиялық мәліметтерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдануды; материалды өңдеу және талдау әдісін, тектоникалық және геоморфологиялық жүйелерді модельдеу; геожүйелерді бақылау принциптерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:сформировать способность выявлять роль рельефа между природой и хозяйственной деятельностью человека для прогнозирования его последствий и современного состояния природной среды.
Дисциплдина изучает: характеристику рельефа и рельефообразующих процессов, происхождение, возраст, внутренняя и внешняя среда их становления и развития, оценка и прогноз развития рельефа и рельефообразующих процессов и др.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты
қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың қауіпті табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі терең процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, геологиялық ортаға адамның әсерін, табиғи апаттар қаупін азайту шараларын жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісіy зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, жаһандық мониторинг және сейсмикалық құбылыстарды болжау үшін сейсмологияның өзекті мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру.
Пән: ағымдағы зерттеулер және қазіргі заманғы міндеттер: климаттың өзгеруінің сейсмикалық белсенділікке әсерін, сейсмикалық мәліметтерді талдаудағы жасанды интеллект пен машиналық оқытудың рөлін, сонымен қатар қалалық ортадағы сейсмикалық қауіптерді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – геоақпараттық негізді қолдану үшін табиғи және техногендік жүйелер арасындағы байланыстардың әртүрлі түрлерін анықтауды және оларды біртұтас теориялық суретке келтіруді негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ландшафттардың бұзылу себептерін, табиғи-техногендік жүйелердің қалыптасуын, жүйелік тәсілдің мәнін, қоршаған ортаға әсер ету көздерін анықтауды, табиғи-техникалық жүйені зерттеу әдістерін, ықтималдық-статистикалық тәсілді, модельдеу және картаға түсіруді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жоспарлауды негіздеу және экологиялық болжамдарды нақтылау кезінде олардың жай-күйі туралы оңтайлы ақпарат алу үшін табиғи ресурстар мониторингінің негізгі ережелерін тұжырымдау. Курс мониторингтің принциптерін және оның қоршаған ортаның сапасын бағалаудағы орнын, мониторингтің мақсатын және оның түрлерінің жіктелуін; табиғи және техногендік жүйелердің жағдайын бақылау, бағалау және бақылау әдістерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қоршаған ортаның ластануымен күресу бағытын анықтау, жағымсыз экологиялық зардаптарды барынша азайту үшін өндірісті жетілдіру, табиғатты пайдалануды ұтымды ету қабілетін тұжырымдау. Курс табиғи ортада ластаушы заттардың шоғырлану механизмдерін, олардың пайда болу ерекшеліктерін, оларға техногендік факторлардың әсерін, табиғи-экономикалық процестердің әсерін, экологиялық болжау принциптерін, болжамдық есептерді шешу жолдарын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:қазіргі тектоникалық деформациялардың шығу тегін, олардың табиғи процестердің қалыптасуына әсерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән терең геодинамиканы, қазіргі кезеңдегі процестердің көрінісін, бұзылулардың динамикалық әсер ету аймағының құрылымын, адамның геологиялық ортаға әсерін, табиғи апаттар қаупін төмендету бойынша шараларды жоспарлауды, процестерді зерттеуге сандық көзқарасты және құбылыстар, геодинамикалық аудандастыру әдісін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - басқару жүйесін әзірлеу үшін техносфера процестері мен объектілерінің тәуекелдерін бағалаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Курс жүйелік талдау негіздерін, тәуекелдерді және үдерістерді моделдеуді, жүйелерді әзірлеуді және енгізуді зерттейді. басқару; бағдарламалық талдау, бағалау және тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ететін өнімдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
төтенше жағдайларда, әскери іс-қимылдар кезінде немесе осы әрекеттердің нәтижесінде қауіп төнген және қауіп төнген жағдайда шебер және барабар іс-әрекеттерге дайындықты арттыру қабілеттерін қалыптастыру. Пән басқару қызметінің ұйымдық-құқықтық негіздерін зерттейді; адамдарға және қоршаған ортаға рұқсат етілген теріс әсерлердің нормативтік деңгейлері;
қоршаған ортадағы қауіптердің адамға әсер ету механизмдері; қауіпті, аса қауіпті аймақтар, рұқсат етілген қауіп аймақтары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.