техника ғылымдарының магистрі
Мамандандырылған ҒЗИ, жоғары оқу орындары, ғылыми-өндірістік ұйымдар мен қауымдастықтар, ГАЖ технологиясы бойынша ұлттық және өңірлік орталықтар, мемлекеттік басқару органдары мен бейінді министрліктер үшін геоинформатика саласындағы ғылыми-педагогика бағытындағы кадрларды сапалы даярлау.
Геоинформатика
7M07302
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистанттар келесі аспектілерді зерттейтін болады: Hadoop жүйесін және оның компоненттерін және Apache Spark таратылған есептеуіш жүйесін білуі қажет. Big Data технологиясының стекінің негізгі компоненттерінің мақсаты мен мүмкіндіктерін білуі керек.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі концепцияларын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.<br/> Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ГАЖ технологияларының көмегімен деректерді визуалды ұсыну негізін, графикалық ортаның негізін және ГАЖ деректер базасының визуалдануына сәйкес, кеңістіктік (координаттық) деректер моделін немесе растрлық (ұяшықты) деректерді, ГАЖ геокеңістіктік деректерді жинау, сақтау, өңдеу, талдау және визуализациялау әдістері мен алгоритмдерін зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистратура студенттерін ғылым сферасындағы жұмысқа дайындау және оларды ғылыми-зерттеудің, ғылыми-техникалық, инновациялық қызметтердің ерекшеліктерімен, ғылыми зерттеулердің жабдықтары және әдістерімен, шығармашылықтық еңбекті ұйымдастыру және оны жоспарлаумен таныстыру, теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистратурада оқу барысында мақала жазу, ауызша баяндама жасау, постерлік баяндама жасау, көрме бөлімдерін ұйымдастыру және ғылыми пікірталастарға қатысу дағдыларын шыңдау арқылы ғылымның заманауи даму деңгейіне сәйкес келетін қажетті құзыреттер кешенін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттарда келесі дағдыларды дамыту: мәліметтер қорын, әдебиеттерді, жобаларды, платформаларды және басқа дереккөздерді рефераттар, шолу және эксперименттік мақалалар, гранттық ұсыныстар, дәрістер, презентациялар, баяндамалар дайындау үшін қолдану; ғылыми-тәжірибелік конференциялар, онлайн іс-шаралар, ғылыми семинарлар ұйымдастыру, халықаралық форумдар мен кездесулерге қатысу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - автоматтандырылған жүйелерді жобалау және басқару, жер туралы ақпаратты жинақтау, өңдеу және сақтау операцияларын жасау. Пән пәндік бағдарламалық қамтамасыз ету пакетін, ақпаратты енгізу мен шығаруды, картографиялық нысанның құрылымын сипаттайтын сандық ақпараттың аудармасын, экономикалық құбылыстар мен жерді басқару үдерістерінің серпінділігі мен өзара байланысын аударуды есепке алу үшін жерді басқару туралы ақпаратты дайындауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейтін болады: болашақ мамандардың геожүйелердің геокеңістіктік деректерін зерттеу кезінде статистикалық талдау мен бағалауды қолдану мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру қабілетін қалыптастыру; геожүйелердің статистикалық талдауын жүргізу үшін ақпараттық технологияларды пайдалану; қоршаған ортадағы геожүйелердің мінез-құлқын экономикалық және статистикалық талдаудың жаңа әдістерін әзірлеу; сәйкестендірілген модельдер әдістерін, геоожүйелердің сапасы мен параметрлерін бағалау дағдыларын пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: қала аумағын кеңістіктік талдау және модельдеу әдістері, ГАЖ жобалау тәсілдері және геодеректер базасы; ақпаратты өңдеу және талдау үшін ақпараттық қамтамасыз ету жұмысының принциптері; деректер базасының жер учаскелерінің кеңістіктік ақпаратын пайдалану және электрондық карталарды құру принциптері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: сенсорлық платформа жүйесі. Суреттерді сандық өңдеу. Цифрлау. Визуализация. Сандық талдау әдістерін пайдалана отырып бейнелерді өңдеу. Көпжолақты түрлендіру және жіктеу. Топырақты картографиялау және жерді пайдалану. Гидрологиялық және гидравликалық модельдеу үшін жергілікті талдау. Модельдеу нәтижелерін ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: геожүйелерді кеңістіктік талдау және модельдеу әдістері, бағдарланған бағдарламалау парадигмасына негізделген нақты, тұжырымдамалық жүйелердің компьютерлік модельдерін жасау дағдыларын дамытуға, заманауи аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - үлкен көлемді деректерді талдау әдістерінің заманауи жетістіктерімен танысу. Курс Hadoop жүйесін және оның компоненттерін және Apache Spark таратылған есептеуіш жүйесін қамтиды. Пәндерді меңгеру нәтижесінде студент: • Big Data технологиясының стекінің негізгі компоненттерінің мақсаты мен мүмкіндіктерін білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заманауи ГАЖ технологияларымен жұмыс істеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру: құрылымы, функциялары, аналитикалық мүмкіндіктері, геодеректермен жұмыс, дерекқор құру, интернет пен ғылыми зерттеулер мен аумақты бағалауға арналған бағдарламаларды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: еркін бағдарламаны жетілдіруге мүмкіндік беретін жасақтаманың барлық бастапқы кодына қол жеткізу.
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады:
ЖҚЗ деректерін өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің ерекшелігін;
ЖҚЗ бейнелерін цифрлық өңдеудің негізгі түрлері мен әдістерін;
табиғи ресурстарды тану және шифрлеу; аэроғарыштық ақпарат негізінде карталар жасау;
алынған білімді практикалық есептерді шешу үшін қолдану, анықтамалық әдебиетті қолдану, жаһандық және жергілікті компьютерлік желілерде ақпаратты іздеу және алмасуды жүзеге асыру;
интернет карталарын, ЗD модельдерін, ГЛОНАСС/GPS технологиясын қолдана отырып анимацияларды жасау. -заманауи картографиялық бейнелерді: ДДЗ, GPS-түсіру, ГАЖ, баспа жүйелері жасау кезінде ГЛОНАСС/GPS технологияларын интеграциялауды жүзеге асыру.
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ашық бағдарламалық қамтамасыз етуді және ЖҚЗ жүйесін, ЖҚЗ ғарыш жүйелерін құру принциптерін, ЖҚЗ деректерін өңдеу және түсіндіру әдістері мен алгоритмдерін, ЖҚЗ деректерін өңдеу және талдау қолданыстағы жүйелерін қолдана отырып, Жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) деректерін өңдеудің негізгі сипаттамалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мониторинг принциптері және оның геокеңістіктік деректердің сапасын бағалаудағы орны, мониторингтің мақсаты және оның түрлерінің жіктелуі; геожүйелердің деректерін бақылау, бағалау және бақылау әдістері. Геокеңістіктік деректер мониторингінің негізгі ережелері туралы теориялық білімді қалыптастыру, олардың жай-күйі туралы оңтайлы ақпарат алу, геожүйені болжау және талдау үшін негіздеу және нақтылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геодеректер ГАЖ-да кеңістіктік-уақыттық мәліметтерді визуалдау, модельдеу және талдау, жинау, сақтау, өңдеу және визуализациялау үшін, сандық карталарды жасау және жаңарту туралы алдыңғы қатарлы теориялар мен әдістерді ұсынады.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:
- масштабтың өзгеру типтері мен құрылымын анықтау;
-картографиялық проекцияларды өзгертудің ғылыми-әдістемелік негіздерін негіздеу;;
- картографиялық ақпаратты алу және олардың карта құрамы үшін сандық технологияның заманауи тәсілдері мен тәсілдерімен жұмыс жасау;
- объектілерді бейнелеу тәсілін өзгерту, соның ішінде атрибуттардың мәндері арқылы символологияны анықтау, яғни базахданттардың өзгерістерімен визуалдауды синхрондау;
- әртүрлі деңгейдегі кеңістіктік жүйелерді түсіну және ерекшелеу және оларды визуализациялаудың тиімді тәсілдерін таңдау (картографиялық модельдеу));
- үшөлшемді модельдеуді құрастыруда сандық технологияның жаңа әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында магистранттарда: ГАЖ мәліметтер базасымен жұмыс істеу, ГАЖ мәліметтерін жіктеу және талдау, геодеректер базасының топологиясы көмегімен кеңістіктік объектілер геометриясының дұрыстығын тексеру, геоақпараттық есептерді графикалық макробағдарламалау құралдарының көмегімен күрделі модельдерді құру қабілеттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Географиялық талдау мен геокеңістіктік үлгілеудің фундаменталды және қолданбалы бөлімдері туралы ұғымдарды қалыптастыру көппараметрлік жіктелімдерді орындауды, физикалық және абстрактылы беттерді (соның ішінде геостатистикалық), интерполяция және деректерді экстраполяциялау, процестердің физикалық және экспериментальды үлгілерін, шешім қабылдауды қолдау және болжам үлгілерін жасауды қамтиды.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:
- орынды анықтау және деректерді оңтайлы орналастыру қасиеттерін жіктеу
- геожүйелер құрылымын модельдеу бойынша эксперимент жүргізу
- динамики дандарды модельдеу және өзара байланысты модельдеу жасаудың жаңа әдістемесін қолдану
- деректерді өңдеуді қамтамасыз ету үшін модельдеу бойынша қазіргі заманғы әдістерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Географиялық деректер базасын басқару жүйелері" пәні автоматтандырылған ақпараттық жүйені жүзеге асыру үшін географиялық деректердің бірыңғай базасын қалыптастыру, үлгілеу, түрлендіру және пайдалану әдістемесін әзірлеуге бағытталған. ДББЖ талдау және жобалау модельдерін құру әдістемесі қарастырылған. Үлгілерді құру кезінде жобалау әдістері мен құралдарын қолдану, геоақпараттық жүйелерде талаптарды талдау үшін модельдерді қолдану мәселелері қарастырылды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты — автоматтандырылған ақпараттық жүйелер саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру, логикалық құрылымы бар дерекқорларды қамтуды, кеңістік талдау әдістерін, базалық цифрлық жоспар құруды және бірегей картографиялық дерекқорды қалыптастыруды үйрену. Бірегей дерекқорды әртүрлі масштабтағы сандық карталарды жасау үшін түрлендіру әдіснамасын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейтін болады: географиялық мәліметтерді талдау және визуализациялауды жетілдіру. АИ көмегімен дәл ақпараттық карталар жасалады, картографиялық өнімдерді жасау процестері автоматтандырылады, кеңістіктік деректердегі заңдылықтар ашылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейтін болады: географиялық құбылыстар мен процестер туралы ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру үшін машиналық оқыту және деректерді талдау алгоритмдерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жерге орналастыру ақпаратын жинақтау, өңдеу және сақтау операцияларын қалыптастыру мен автоматтандырылған жүйелерді жобалау және пайдалану. Пән қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып, есептеу үшін жерге орналастыру ақпаратын дайындауға, ақпаратты енгізу және шығаруға, экономикалық құбылыстар мен жерге орналастыру үрдістерінің құрылымын, динамикасын және өзара байланысын сипаттайтын сандық ақпаратты картографиялық нысанға ауыстыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: мәліметтердің негізгі сипаттамалары және ЖҚЗ жүйесін құру принциптері, ЖҚЗ ғарыштық жүйелері, ЖҚЗ деректерінің көмегімен шешілетін қолданбалы есептер, деректерді өңдеу және интерпретациялау әдістері мен алгоритмдері, ЖҚЗ деректерін өңдеу және талдаудың қолданыстағы жүйелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты — қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу және талдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, табиғи-техникалық геожүйелерді болжау, модельдеу және жобалау, дерекқор жасау, сараптамалық бағалау жүргізу және ғалымдық және экологиялық зерттеулерде спутниктік суреттерді пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге статистикалық мәліметтерді талдаудың заманауи әдістері, геокеңістіктік деректер жүйелері арасындағы өзара байланыс туралы теориялық білім беру.
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:
статистикалық талдау мен бағалауды қолдану мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау;
геожүйелерге статистикалық талдау жүргізу үшін ақпараттық технологияларды қолдану;
қоршаған ортадағы геожүйелердің мінез-құлқын экономикалық және статистикалық талдаудың жаңа әдістерін әзірлеу;
картографиялау кезінде модельді идентификациялау, геожүйелердің сапасы мен параметрлерін бағалау әдістерінің дағдыларын пайдалану,
геожүйелердің геокеңістік деректерін зерттеудің сандық және сапалық әдістерін салыстыру және оларды басқару
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейтін болады: қала аумағын кеңістіктік талдау және модельдеу әдістері, ГАЖ жобалау тәсілдері және геодеректер базасы; ақпаратты өңдеу және талдау үшін ақпараттық қамтамасыз ету жұмысының принциптері; деректер базасының жер учаскелерінің кеңістіктік ақпаратын пайдалану және электрондық карталарды құру принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты — қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу және талдау, жұмыс процестерін әзірлеу, ақпаратты шығару, сандық модельдер жасау, сондай-ақ ГАЖ және жақын салаларда қолданбалы мәселелерді шешу үшін классификация және мониторинг әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - объектілі-бағдарлы бағдарламалаудың негізгі аспектілері, қазіргі заманғы бағдарламаларды қолдану саласын дайындау, парадигмалар мен информатика парадигмалары, қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану арқылы жоғары кәсіптік білім алу.
Пән бағдарланған бағдарламалау парадигмасына негізделген нақты, тұжырымдамалық жүйелердің компьютерлік модельдерін жасау дағдыларын дамытуға, заманауи аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.